lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Tactic]/\/Ethernet (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/10189-tactic-ethernet.html)

Fiath 23-06-2011 20:58

[Tactic]/\/Ethernet
 
Sesja jest w 'klimatach anime', zarazem zawiera wiele nawiązań do najróżniejszych religii oraz wydarzeń w historii, włączając w to wątki nazistowskie. Należy ją traktować z dystansem.
Głównym tematem sesji i jej inspiracją jest popularna seria Ikebukuro Megami Tensei, szczególnie pod-serii Persona oraz Devil Survivor. Nie wymagam jednak znajomości żadnej z nich.

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=--_6-w3Z9To[/MEDIA]

- No już! Pakować się do wozu, przeżyjecie wspaniałe dwa miesiące i wrócicie tutaj jako prawdziwi mężczyźni. - Krzyki wojskowego o niemieckim akcencie były popędzane gwizdkiem, zgromadzonych czekały dosyć ciężkie dni, mimo to wszyscy powstali z podniesionymi głowami.

W roku 2017 Korea północna i południowa pojednały się odrzucając swoje dopiski. Przerażeni zrodzeniem się nowej siły europejczycy wcześniej zachęcający prowadzących konflikt to zakończenia walk zareagowali poprzez zmianę unii w Imperium Europejskie. Reakcją Korei na ten stan rzeczy było pojednanie się z Japonią w celu utworzenia Stanów Zjednoczonej Azji Wschodniej.
Nastała nowa zimna wojna.

23 czerwca roku 2027
Mężczyzna z uśmiechem szedł przed siebie wzdłuż pustej ulicy grając na konsoli, przez co nie pasował do wiejskiego krajobrazu.
Zatrzymał się, gdy drogę przekroczył mu błękitny motyl.

Ciężarówka w dosyć powolnym tempie jechała autostradą nieopodal Tokio.
Byli w niej wyłącznie uczniowie liceów jadący na dwumiesięczne szkolenia wojskowe, część z nich była zadowolona możliwością odbycia kursu na żołnierza, inni ze spuszczonymi głowami oglądali swoje buty nie mogąc przestać myśleć o zbliżającej się harówie.
Obecnie jednak prawo wymagało od wszystkich chłopców w wieku między 16 do 18 roku życia odbycia kursu, od którego dosyć ciężko było się wywinąć.

Kierowca starał się znaleźć wzór w widoku padających na szybę kropel deszczu, nie przejmując się przesadnie mgłą. Trasa, którą jechał była zamknięta toteż nawet pozwalał sobie przyśpieszyć, na co dłuższych prostych.
- Sai, otwierałeś może okno? - Wypowiedź przyjaciela doszła uszu kierowcy.
- Nie, czemu pytasz?
- Spójrz. - Żołnierz pochylił się nad swoim znajomym ukazując błękitnego motyla siedzącego na jego palcu.
- Hmm? Ładny. Choć nieco niepokojący. - Odparł Sai.
- Heh. Może to któregoś z dzieciaków. Przepytam ich.
- Okej tylko-
Sai nie dokończył tego dnia swojej odpowiedzi. Odwrócił głowę a pojazd po chwili wpadł w poślizg i dokonał wywrotki.

Mężczyzna beznamiętnie wpatrywał się w pojazd tuż przed nim.
Pochylił się, aby podnieść swoją zgubę, po czym odszedł ignorując wypadek.


---

Przepraszam za krótkie wprowadzenie, które...Właściwie nie wprowadza do klimatu rozgrywki.
Cóż, ale o to w niej właśnie chodzi jak ktoś zna serie, na której jest to oparte wie, czego może się spodziewać, a cała reszta będzie mi musiała zaufać. Aczkolwiek zgadzam się odpowiadać na pytania.
To, co was czeka to dramat z elementami paranormalnymi, pewną dawką nad-technologii, wyścig z czasem oraz oryginalna fabuła.
Samo dołączenie do sesji nie będzie zbyt trudne, jestem niemal pewien, że pierwsza 4 chętnych będzie się nadawać, a nie posiadam więcej jak 4 miejsca na grę.

Sesja ma dopisek tactic, będzie ona storytellerem którego system walki jest w stylu wszystkich znanych wam gier od takich dopisków, od disagea po final fantasy tactic i tactic ogre oraz fire emblem. Jak ktoś nie zna tego stylu - najłatwiej porównać go do szachów w których walki pionków są decydowane przez kości.
System jednak rozpisałem długi a prosty, więc będę go wprowadzał partiami w trakcie początków sesji aby nie było za dużo myślenia w okresie gdy ludzie jeszcze mają kaca rozpoczynającego sezon opierniczania a i spojlerów do historii w opisie byłoby sporo.

Przedtem jednak, wszyscy chętni będą musieli stworzyć karty postaci oraz odegrać side:story czyli małą grę kwalifikacyjną która dosyć mocno odbije się w rozgrywce, i właściwie będzie pełnić rolę faktycznego wprowadzenia do sesji.

Karta postaci jest dosyć długa, a wszystkie jej elementy bardziej istotne niż mogłoby się wydawać dlatego proszę, aby posiedzieć przy niej dłużej:

[Obrazek]
Nazwisko:
Imię:
Płeć: M (jeśli ktoś chce grać kobietą musi wymyślić niezłą historyjkę jak trafiła do wozu w którym jechali faceci na męski obóz szkoleniowy. Zainteresowanym paniom ewentualnie polecam postacie w stylu bishonenów)
Wiek:
Znak zodiaku:
Wyznawana Religia: (Ateizm, jeśli nie dotyczy)
Religia praktykowana przez rodziców: (Nie mogą być ateistami)
Cechy:

[Poszereguj od najlepszej do najsłabszej]
-Budowa ciała
-Kondycja(również odpowiedzialna za wytrzymałość fizyczną)
-Charyzma(odpowiada za wygląd. Im wyżej tym ładniej i schludniej się prezentujemy)
-Inteligencja(im wyżej tym więcej podpowiedzi fabularnych będzie otrzymywać gracz w -trakcie rozwiązywania problemów)
-Percepcja(Szybkość reakcji jak i poprawność w wykonywaniu zdolności manualnych, jakość widzenia itd.)
{Do zdolności 4 lub 5 gracz musi dopisać wadę. Np. Do percepcji konieczność noszenia okularów/soczewek, do kondycji astmę, do charyzmy widoczną bliznę itd.}

[Poszereguj od najważniejszej do najmniej istotnej]
-Zdrowie Psychiczne (realizowanie hobby, odpowiednia ilość odpoczynków, brak przesadnych problemów, spokojne dzieciństwo)
-Osiągnięcia w przygotowaniach do zawodu (Wysokie stopnie, wygrane w konkursach wiedzy bądź sportowy (zależnie od planów na przyszłość))
-Życie socjalne (Stosunki z rodziną, ilość znajomych i poświęcanego im czasu, życie miłosne)
{1 - wszystko perfekcyjne 2 - układa się 3 - jest w rozsypce}

[Uporządkuj od najbardziej do najmniej pasującego do postaci]
- pycha
- chciwość
- nieczystość
- zazdrość
- nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu
- gniew
- lenistwo

Enneagram: Strona o Enneagramie oraz MBTI (wypełniamy test albo dobieramy wynik do postaci)
Hobby: (praktykowane.)
Zainteresowania: (dziedziny ogólne)
Charakter: (Można wyciąć i opisać postać w historii)
Historia:
Side:Backstory
Przeszłość, czyli dowolne istotne wydarzenia przed dotarciem na miejsce zbiórki.
Zasad jest tylko kilka:
1) Postać zamieszkała w Japonii przed przekroczeniem 18 roku życia. (mogła się w niej urodzić)
2) Postać mieszka na wsi bądź skraju miasta.
3) Z dala od Tokio.

Opis wyglądu: (jeśli identyczny w 100% jak na avku można pominąć)
Side:Story
Tutaj łapiecie mnie na gg a ja tworzę prywatnego doca.

Karty przesyłać na: 7NEthernet@gmail.com
W temacie wiadomości wpisać [KP]{NEthernet}Nazwisko i imię postaci
Aha, Start sesji jak zbiorę 4 graczy, jednak nie wcześniej niż za tydzień.
Tyle też potrwa rekrutacja, choć jeśli ktoś zostawi tutaj zgłoszenie to będę czekał aż dostanę od niego kartę.
Tempo post na dwa tygodnie, ale jak wszyscy odpiszą to MG bierze się do roboty wcześniej.

Aha, jeszcze mała drobnostka.
Istotne informacje na temat sesji będziecie dostawali na e-mail zwrotnie z wyżej podanego, więc upewnijcie się co do tego z jakiej poczty wysyłacie KP. Sam e-mail powstał na potrzeby sesji.

Ajas 23-06-2011 21:08

Jak się zadeklarowałem wcześniej, na ta sesyjkę znajdę jeszcze czas. Tak więc się zgłaszam ;)

Agape 24-06-2011 18:47

Wstępnie się zgłaszam, pracuję nad bishonenem. :)

Endless 16-07-2011 17:06

Ja także oficjalnie się zgłaszam. Karta prawie gotowa, ale mam kilka pytań. ; )

Fiath 29-07-2011 20:02

No, wszystko ładnie i pięknie, może nieco za wolno.
Sesja: http://lastinn.info/sesje-rpg-inne/1...nethernet.html
Komentarze: http://lastinn.info/komentarze-do-se...tml#post312687

Have fun.
Temat do zarchiwizowania.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:12.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172