lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [DnD 4 ed] Droga do Neverwinter (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/10212-dnd-4-ed-droga-do-neverwinter.html)

Mike 30-06-2011 22:39

Jak chcesz to mam własnej roboty "figurki" do mapek :)
Tylko potrzebny jest do ich używania, Corel lub illustrator.
Wygląda to tak:
Imageshack - encount2.jpg
Oczywiście "figurek" mam więcej.

Qumi 01-07-2011 13:39

Nie ma potrzeby, korzystam z rysunków i zdjęć, w ten sposób:

http://i54.photobucket.com/albums/g86/Qumi/ruined2.jpg

albo

http://i54.photobucket.com/albums/g8...tliwabrama.jpg

A tutaj galeria paru map, które zrobiłem: maps pictures by Qumi - Photobucket

daamian87 01-07-2011 14:24

Zgłaszam się :) Nie miałem do czynienia jeszcze z 4 edycją, i chętnie ją przetestuję :) Co do postaci to dopiero przyszły tydzień pozwoli mi coś stworzyć :)

Qumi 01-07-2011 15:27

Super :)

Chciałbym jeszcze zaznaczyć, że drużyny w 4 ed polegają na współpracy ze sobą, a więc dobrze by było wziąć to pod uwagę wybierając klasę ;-)

Cztery podstawowe role to: Striker, Controller, Defender i Leader. Dobrze by było gdyby przedstawiciel każdej z tych znalazł się w sesji ;-)

Tohma 02-07-2011 01:10

Kurczę, chętnie bym się przyłączył! Zwłaszcza, że moja poprzednia sesja w tym settingu utknęła w martwym punkcie po tym jak MG zwiał...
Sam nie znam się zbytnio na 4.0, tylko tyle co było mi potrzebne do stworzenia własnej postaci.
Rozumiem, że rola controllera obejmuje kontrolę tłumu?

Tak czy inaczej, nie zgłaszam się, jedynie wykazuję wstępne zainteresowanie. Zobaczymy jak to się potoczy.

Qumi 02-07-2011 08:19

Zgadza się, controller to postać, która posiada dużo mocy przeszkadzających przeciwnikom: klątwy, przesuwanie postaci, itd. Jednak każda klasa oprócz swojej podstawowej roli ma też rolę drugorzędną i tak na przykład

Druid - Kontroler, twoja zwierzęca forma pozwala używać mocy pozwalających kontrolować walkę z bliska, podczas gdy twoja ludzka forma pozwala ci osłabiać przeciwników na odległość. W zależności od wyboru umiejętności i atutów możesz skłaniać się w stronę strikera (zadający obrażenia) albo lidera (pomagający innym, leczący).

I przykład mocy kontrolera:

Mroźny Błysk (Frost Flash) - zadajesz 1k8 + mod z Roztropności obrażeń od zimna a cel zostaje unieruchomiony.

Dziki Szał (Savage Frenzy) - zadajesz 1k8 + mod z Roztropności obrażeń, cel jest oszołomiony i spowolniony.

Taranujące pazury (Battering Claws) - zadajesz 1k8 + mod z Roztropności obrażeń i przesuwasz cel o 2 pola.

Draugdin 02-07-2011 12:59

Ja też się zgłaszam.
System D&D 4.0 jest ciekawy i ma wiele ciekawych możliwości. Przygotuję KP i historię postaci i podeśle w miarę szybko.
Obiecuję regularne postowanie, a także służę pomoca w "obsłudze" systemu.

Qumi 02-07-2011 20:17

Jakaś wskazówka jaką klasę wybieresz ;- ) ?

Draugdin 03-07-2011 12:40

Zazwyczaj standardowo preferuję profesje walczące także przykładowo Figther z rasy Dragonborne byłby wprost nasuwającym się wyborem.
Z tym, że zastanawiam się też czy nie wybrać tym razem postaci walczącej magią, gdyż w D&D 4.0 są ciekawe klasy i duży wybór dostępnej magii.
Dam znać jak podejmę ostateczną decyzję.

Dodatkowe pytanie: czy karty postaci mogą być w programie PC Profiler do wersji D&D 4.0?

Qumi 03-07-2011 14:20

Może być PcProlifer.

Jeśli lubisz wojowników i chcesz coś z magią spróbować to polecam Swordmage'a. To klasa z Forgotten Realms Player's Guide. W podręczniku Arcane Power masz też rozszerzenie jego umiejęności nowy Aegis.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:24.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172