Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-06-2011, 21:41   #1
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
[DnD 4 ed] Droga do Neverwinter

Droga do Neverwinter

Noc był cicha, źdźbła trawy leniwe unosiły się na letnim wietrze. Polany rozbrzmiewały śpiewem chrząszczy i innych owadów, a nad nimi w jakby transie tańczyły ćmy i świetliki. Wiatr szumiał wśród drzew nucąc pieśni o zaginionych cywilizacjach i zapomnianych bogach, których wciąż pamiętał. Strumyk radośnie kąpał się w srebrnych promieniach Selune. Dolina Valenrine, wraz z miastem Valenrine, rozkosznie zanurzyła się w swoje ciche, ale wesołe nocne życie.


Jednak na horyzoncie zbierały się czarne chmury, mrok nieznany temu miejscu od dziesięcioleci. Nie podróżował on po niebie, podążał przy ziemi, od ziemi, i niknął w niebie. Nikt się nie spodziewał tego co ma się stać w Valenrine. Miasto to nie było zbyt duże, ale dość ważne dla pobliskiego Neverwinter, które właśnie mozolnie odzyskiwało swoją dawną świetność. Dolina w której znajdowało się miasto było ciężko dostępna i karawany przyjeżdżały tu tylko 4 razy w roku, tej nocy były wciąż 2 dni drogi od Doliny. A czemu tam przyjeżdżały? Klejnoty.

Kopalnie Valenrine były bogate w niezwykły rodzaj klejnotu przechowującego w sobie magię, pozostałość po Czaropladze. Ci, którzy znają dziś historię losu Valenrine obwiniają właśnie te kryształy za tragedię.

Ciemność wędrowała powoli, nie spiesząc się. Nie miała po co, nikt się jej nigdy nie spodziewał, poza tym nie miała świadomości. Była jedną z nietypowych burz błękitnego ognia, który spadł na Faerun podczas Czaroplagi.

Śpiące zwierzęta nawet nie zauważyły gdy dziwna czarna mgła się pojawiła i je pochłonęła. I choć na zewnątrz była to ciemność, to w środku panowało nieznośnie jasne błękitne światło pożerające wszystko z czym miało do czynienia. Nie było wyjątków, nawet mury Valenrine w zetknięciu z ciemnością znikały.


W mieści wybuchła panika gdy pierwsi mieszkańcy zorientowali się co się dzieje. Uciekali, rzucali zaklęcia, próbowali walczyć – wszystko daremne. Nic nie mogło ich ocalić… Kiedy ciemność pochłonęła miasto, nagle się zatrzymała. Zaczęła się cofać, kondensować w jednym punkcie. I choć nikt nie powinien ocaleć – paru jakimś cudem przeżyło. Nie wiedzieć czemu i jak, mgła ich nie wzięła ze sobą.

W kręgu spojrzeli na klejnot, który powstał z ciemności. Był on czerwony, jak ludzka krew z tętnicy. Nie był on duży, spokojnie mieścił się w dłoni dziecka, lecz to nie jego rozmiar najbardziej zadziwił ocalałych: wewnątrz znajdowało się miasto i reszta pożartej doliny. Zwierzęta i mieszkańcy spali i żyli wewnątrz, jakby nic się nie stało, nieświadomi swojego losu, choć przecież uciekali przed ciemnością…


Reguły gry:

Witajcie. Postanowiłem spróbować swoich sił w 4 edycji, i choć system jest mi znany, wciąż się go uczę. Dlatego mechanika, choć ważna w walkach, to w wielu innych sprawach będzie spokojnie mogła być zastąpiona storytellingiem.

Akcja dzieje się w 4 edycyjnych Zapomnianych Krainach, w małej, mało znanej Dolinie Valenrine, niedaleko odbudowującego się Neverwinter. Pomysł na tę kampanię zrodził się z mojej obecnej fascynacji nową grą Cryptic Neverwinter Co więcej w Sierpniu ma się pojawić Neverwinter Campaign Setting, z którego mam zamiar potem obficie korzystać

Rasy: w sumie dowolne, ale rasy potworne jak minotaury raczej odpadają

Klasy: dowolne, przypomnę zatem jakie są obecnie klasy w 4 ed:

martial: fighter(defender), rogue(striker), warlord(leader), ranger(striker)

divine: cleric (leader), avenger (striker), paladin (defender), invoker (controller), runepriest (leader)

primal: druid (controller), barbarian (striker), shaman (leader), warden (defender), seeker (controller)

arcane: wizard (controller), warlock (striker), sorcerer (striker), swordmage (defender), artificier (leader), bard (leader)

shadow: vampire (striker), assassin (striker)

psionic: ardent (leader), psion (controller), monk (striker), battlemind (defender)

Co do hybryd to nie znam dokładnie zasad, ale jakoś coś podeśle…

Moce: wszystkie, ale proszę o źródła

Poziom: Chciałbym od 1 zacząć, jako że w 4 ed już na 1 poziomie można sporo zrobić

Zdobywanie poziomów: wariant szybki

Charakter: dowolny

Biografia: minimum 1 strona A4

Karta postaci: PcProfiler, Excel czy mystweavers, w czymkolwiek, ale ma być mechanika

Mój e-mail: laefor@gmail.com

Posty: 1 na tydzień lub mniej, proszę o regularność w postowaniu bo będą konsekwencje, nawet wyrzucenia z gry

Styl: Imiona piszemy pogrubioną czcionką. Dialogi od „-„ i kursywą. Myśli w cudzysłowie i kursywą. Przykład:

Marco spojrzał na piersiastą dziewkę.

Elena ładnie wyrosła na łonie swojej cnotliwej ciotki – pomyślał szyderczo – Pewnie spragniona jest czegoś więcej niźli fragmentów świętej księgi Helma.

-Witaj Eleno spojrzał bez ogródek w na jej kształtny biust – Ładnie dzisiaj wyglądasz. – dziewczyna odwzajemniła uśmiech, również nie zerkają w twarz, a na inną część ciała Marco.

Walka – walki będę starał się odgrywać mechanicznie na mapkach (np. http://www.dundjinni.com/forums/uplo..._Manor_sc.jpg), aby walki działały na pbf będę korzystał z Google docs (można dopisywać w czasie rzeczywistym informacje, a przy immediate action jest to dość wygodne) Jedną rundę walki możemy rozgrywać szybciej niż 1 post na tydzień. Myślałbym raczej o 3-4 dniach.

Dodatkowy MG: jeśli ktoś jest zainteresowany to chętnie pogadam o tym

Czas rekrutacji: do 3 tygodniu

Ilość potrzebnych graczy: 4-8
 
Qumi jest offline  
Stary 30-06-2011, 21:45   #2
 
Zekhinta's Avatar
 
Reputacja: 1 Zekhinta ma w sobie cośZekhinta ma w sobie cośZekhinta ma w sobie cośZekhinta ma w sobie cośZekhinta ma w sobie cośZekhinta ma w sobie cośZekhinta ma w sobie cośZekhinta ma w sobie cośZekhinta ma w sobie cośZekhinta ma w sobie cośZekhinta ma w sobie coś
Zanim zgłoszę chęć lub jej brak, mam pytanko - jak zapatrujesz się na osoby nie mające jeszcze styczności z 4? Zatrzymałam się bowiem na 3,5 I od razu jeszcze jedna rzecz - czy warlock w 4 to jest ten sam, który opisano w podręczniku Complete Arcane?
 
__________________
"To, jak traktujesz koty, decyduje o twoim miejscu w niebie." - Robert A. Heinlein
Zekhinta jest offline  
Stary 30-06-2011, 22:11   #3
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Sesja nie jest tylko dla zaawansowanych. Sam znam podstawowe zasady, przeczytałem parę podręczników, ale wciąż nie wszystko kumam Więc spokojnie, jeśli potrzebujesz pomocy - mogę pomóc.

W 4 edycji każda klasa ma 3 rodzaje "mocy" (różnie zwane w zależności od klasy są to czary, inwokacje, wyczyny, itd.): na życzenie, na spotkanie, na dzień.
Na życzenie możesz używać ile razy chcesz, choć nadal obowiązuje cię koszt akcji.
Na spotkanie możesz wykorzystać raz podczas danej walki. Po walce i krótkim odpoczynku odzyskujesz daną moc.
Na dzień - tylko raz na 1 dzień możesz daną moc wykorzystać, względnie po 8 godzinnym odpoczynku.

Tak, więc wszystkie klasy mają moce na życzenie (jak Warlock w 3.5 edycji), ale też silniejsze moce na spotkanie czy dzień. W 4 edycji Warlock również tak działa.

W 4 edycji Czarnoksiężnik wybiera na początku gry pakt: kontrakt z potężnym bytem lub bytami dzięki którym korzysta ze swojej mocy. Obecnie mi znane pakty to: Star (byty z Odległej Dziedziny), Infernal (piekielny), Fay (baśniowe istoty), Dark (ciemność i otchłań), Vestige (byty potężnych zapomnianych istot wypchniętych poza ramy świata), Gloom (Plan Cienia). W zależności od wybranego paktu niektóre moce mają dodatkowe efekty.
 
Qumi jest offline  
Stary 30-06-2011, 22:42   #4
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Chwilowo się nie zgłaszam, ale jako grający i prowadzący parę razy 4ed mam pewną przestrogę
Jeśli chcesz trzymać się mechaniki podczas walk, to zaproponowana przez Ciebie częstotliwość postowania położy sesje przy drugiej walce. Chyba, że będziesz często korzystał z minionów by przyśpieszyć. Mi osobiście udało się osiągnąć 1 runda na 2 dni i tak czasem się wszytko wlokło i walki dominowały sesje.
 
Mike jest offline  
Stary 30-06-2011, 22:46   #5
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Walki to w każdym systemie na pbf się wloką zwykle Mam zamiar korzystać a google docs żeby to przyspieszyć i ograniczyć walkę do szybkich, krótkich deklaracji (przedstawionych fabularnie). Nie mam zamiaru też walkami dominować sesji, zresztą zobaczymy jaka będzie potrzeba - wszystko zależy przecież od decyzji graczy
 
Qumi jest offline  
Stary 30-06-2011, 22:51   #6
 
Bloodsoul's Avatar
 
Reputacja: 1 Bloodsoul jest na bardzo dobrej drodzeBloodsoul jest na bardzo dobrej drodzeBloodsoul jest na bardzo dobrej drodzeBloodsoul jest na bardzo dobrej drodzeBloodsoul jest na bardzo dobrej drodzeBloodsoul jest na bardzo dobrej drodzeBloodsoul jest na bardzo dobrej drodzeBloodsoul jest na bardzo dobrej drodzeBloodsoul jest na bardzo dobrej drodzeBloodsoul jest na bardzo dobrej drodzeBloodsoul jest na bardzo dobrej drodze
Sa gdzieś opisane klasy postaci inne niż w podstawce? Bo mam ją po Polsku i tu jest ich zaledwie kilka w porównaniu do tego co podałeś. Jeśli nie to wybiorę coś stąd, trudno. Oczywiście zgłaszam się wstępnie.
 
Bloodsoul jest offline  
Stary 30-06-2011, 22:58   #7
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Większość nowych klas jest opisana odpowiednio w Player's Handbook II i Player's Handbook III, oczywiście wiele podręczników i Dragon Magazine ma dodatkowe opcje...

Vampire jest opisany w Heroes of Shadow, podczas gdy Assasin w jednym z numerów Dragon Magazine 379 (or Heroes of Shadow). Artificer jest w Eberron Player's Guide, a Swordmage w Forgotten Realms Player's Guide.

Lista klas znajduje się na wikipedii, oraz gdzie można je znaleźć: http://en.wikipedia.org/wiki/Charact...ns_%26_Dragons)
 

Ostatnio edytowane przez Qumi : 30-06-2011 o 23:07.
Qumi jest offline  
Stary 30-06-2011, 23:10   #8
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Cytat:
Mam zamiar korzystać a google docs żeby to przyspieszyć i ograniczyć walkę do szybkich, krótkich deklaracji (przedstawionych fabularnie). Nie mam zamiaru też walkami dominować sesji, zresztą zobaczymy jaka będzie potrzeba - wszystko zależy przecież od decyzji graczy
Czyli nie planujesz mapki i rozliczania wszelkich akcji i reakcji itp?
 
Mike jest offline  
Stary 30-06-2011, 23:11   #9
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Planuje... ale to też można robić w google docs Mapka będzie stała, każdy napisze co robi, kończy się tura, robię podsumowanie i update mapki.
 
Qumi jest offline  
Stary 30-06-2011, 23:28   #10
 
Zapatashura's Avatar
 
Reputacja: 1 Zapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputacjęZapatashura ma wspaniałą reputację
Można w sieci poszukać dema DnD Character Builder sprzed około roku. Wizardzi aktualnie nie wspierają tego produktu bowiem przeszli na wersję on-line.
Niemniej demo pozwalało na tworzenie postaci poziomu 1-3 i zawierało po temu wszystkie niezbędne informacje.
 
Zapatashura jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:29.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172