lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   Sesja psychologiczna - sen, który chce nas zabić (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/10242-sesja-psychologiczna-sen-ktory-chce-nas-zabic.html)

Shooty 08-07-2011 19:01

Sesja psychologiczna - sen, który chce nas zabić
 
Ostatnio wpadł mi do głowy pomysł na sesję osadzoną w sennym świecie kilku osób pogrążonych w śpiączce (wszyscy śnią o tym samym i łączą się w grupę). Żeby jednak nie było za łatwo sen szybko przeobraża się w najgorszy z koszmarów i każdemu z naszych bohaterów wypomina najcięższe grzechy, jakie popełnił w ciągu życia i z których nigdy się nie wyspowiadał (przenośnia, nie chodzi tu tylko o spowiedź kościelną). Grzechy będą przedstawiane za pomocą psychodelicznych postaci, chcących wyegzekwować prawo we własny, nie do końca uczciwy, sposób. Celem sesji byłoby przeżycie prowadzonych przez graczy ofiar i doprowadzenie ich do stanu "czystki", kiedy to pokonają wreszcie wszystkie ze swoich złych uczynków i okażą potrzebną w tym przypadku skruchę. Mimo wszystko, to zadanie nie będzie takie proste, jak się wydaje, bowiem często uczestnicy będą musieli wysilić szare komórki i poczynić odpowiednie kroki w celu unieszkodliwienia koszmarnych wizji.

Co Wy o tym myślicie? Dodam jeszcze, że bardzo ważne byłyby rozmowy pomiędzy koszmarami (tak, nie wszystkie od razu będą rzucać nam się do gardeł) i próby wyperswadowania litości dla swoich postaci.

Fearqin 08-07-2011 19:34

Tak! Zdecydowanie tak! Od jakiegoś czasu po głowie chodził mi podobny pomysł, tylko, że miało to być opowiadanie i wcale nie sen. Ale nic to, nieważne. Ja bardzo chętnie.

Aschaar 08-07-2011 20:31

A gdzie ta psychologia? Poważnie pytam.

Założenia są z góry narzucone:
Cytat:

Celem sesji byłoby przeżycie prowadzonych przez graczy ofiar i doprowadzenie ich do stanu "czystki", kiedy to pokonają wreszcie wszystkie ze swoich złych uczynków i okażą potrzebną w tym przypadku skruchę.
Postać jest ofiarą i ma błagać o przebaczenie, perswadować łaskę i co tam jeszcze. Nie ma drugiej strony? Nie ma nic po środku?

Shooty 08-07-2011 20:54

Cytat:

Napisał Aschaar (Post 309342)
A gdzie ta psychologia? Poważnie pytam.

Aspekty psychologiczne będą odkrywane głównie przy okazji rozmów postaci z ich koszmarami. Jako że owe koszmary są jakby symbolami sumienia bohaterów, dialogi staną się walką z samym sobą, przekonywaniem własnego umysłu do swoich racji, co w większości przypadków najprawdopodobniej skończy się porażką.

Poza tym psychologia znajdzie się w samych działaniach protagonistów, bowiem nic swoim graczom nie będę narzucał i w końcu będą mogli... poddać się koszmarom, uznając, że grzechy jakie popełniły ich postacie, warte są wszelkich cierpień. Co naturalnie kłóci się z kolejną częścią mojego opisu. Przepraszam za nieścisłości:

Cytat:

Napisał Shooty
Celem sesji byłoby przeżycie prowadzonych przez graczy ofiar i doprowadzenie ich do stanu "czystki", kiedy to pokonają wreszcie wszystkie ze swoich złych uczynków i okażą potrzebną w tym przypadku skruchę.

Cytat:

Napisał Aschaar
Postać jest ofiarą i ma błagać o przebaczenie, perswadować łaskę i co tam jeszcze. Nie ma drugiej strony? Nie ma nic po środku?

Tutaj tak jak wyżej. Przepraszam, że zamotałem.

A co do tych ofiar: postacie będą ofiarami samych siebie - straszne tajemnice trzymane przez lata w najgłębszych częściach umysłów w końcu eksplodują, co zresztą wpłynie na zapadnięcie w śpiączkę i wejście do świata snu.

Ziutek 09-07-2011 16:28

Wziąłbym, wziąłbym, ale mam już zapchany terminarz. Zaznaczę tak.

kanna 09-07-2011 21:24

bardziej mi to na horror wygląda, niż psychologię :/

Shooty 09-07-2011 21:31

No bo i ciężkiego klimatu sporo będzie. :)

Imuviel 11-07-2011 00:15

Coś w stylu Kiedy Rozum Śpi? (system niedawno debiutował na LastInnie - http://lastinn.info/archiwum-sesji-r...ie-zasnij.html)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:22.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172