Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-07-2011, 20:32   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
[Horror 18+] Abandon All Hope: Krwawy Pakt

Abandon All Hope: Krwawy Pakt




Cytat:
XXVII wiek. Po stuleciach wojen Terra w końcu wkroczyła w Złoty Wiek, a nowy rząd panterrańskiej merytokracji postanowił raz na zawsze wykorzenić zbrodnię. Zgromadzono wszystkich pozostałych jeszcze morderców, dilerów, dysydentów i anarchistów, a następnie załadowano ich na "Gehennę", gigantyczny statek więzienny, miejsce odbywania kary wygnania o nieokreślonej długości w najdalszych zakątkach kosmosu.

Pięć lat po rozpoczęciu podróży, "Gehenna" znikła z ekranów urządzeń namierzających oraz znajdujących się na Ziemi teleskopów. Wraz z dziewięcioma milionami dusz przeszła przez anomalię przestrzenną i trafiła do innego wymiaru. Na statku wybuchł chaos, wielu zginęło. Tysiącom więźniów udało się jednak wyrwać na wolność – mordercy, gwałciciele i inni zbrodniarze przemierzają ciemne korytarze, w których czają się jeszcze groźniejsze od nich potwory. Wymiar, do którego trafili, jest domem dla obcych form życia, przyciąganych przez nienawiść, strach i cierpienie tych na pokładzie statku.

W Abandon All Hope bohaterami są skazańcy na pokładzie zautomatyzowanego statku kosmicznego, który przekroczył granicę znanego wszechświata. Muszą zmierzyć się ze zbiegłymi szaleńcami, zrobotyzowanymi strażnikami i potwornymi obcymi, żywiącymi się ich strachem i cierpieniem. Niegdysiejsi zbrodniarze są teraz bohaterami, zaś każdy dzień to walka o przeżycie. Dla tych, którzy ją podejmą, czeka możliwość ucieczki, władzy, a być może również odkupienia.
Informacje pochodzą ze trony POLTERGEIST - Zrodzony z fantastyki z recenzji gry przygotowanej przez Pawła 'chimerę' Cybulę. Nawiasem mówiąc – bardzo zachęcającej recenzji.

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=UexsWfJzbto&feature=related[/MEDIA]


„Błyskotka” umierał. Wiedział o tym, ale jeszcze się łudził. Jeszcze miał tą nadzieję, że zły los odmieni się, że uda mu się wyjść cało z tarapatów, w jakie się wpakował. Wstrzymywał oddech, próbując w ten sposób nie zdradzić swojej pozycji. Wąski tunel techniczny, w który wczołgał się na brzuchu, dawał nadzieję. Gdyby tylko udało mu się powstrzymać krwawienie.
„Hieny” szukały go. Głupie skurwysyńskie bękarty. A mógł darować sobie ten skok. Wiedział, że to zbyt cudowne, by było prawdziwe. Porzucony przez STRAŻNIKA skład z syntetyzowaną żywnością. Też coś. Jedyny problem. Blisko Zakazanych Sektorów. Droga przez terytoria Hien. Żaden problem dla kogoś takiego, jak Błyskotka.

Kroki członków zdeprawowanego gangu były coraz bliżej. Błyskotka zamarł. Jeden skurwysyn był tuż obok wylotu korytarzyka technicznego, w którym schował się uciekinier. Hiena węszył. Ukrywający się mężczyzna miał nadzieję, że szaleniec nie wyczuje jego krwi. Wlazł w jedną z prymitywnych, ale dobrze ukrytych pułapek Hien. Jedno z ostrzy poważnie zraniło go w gardło i teraz złodziej wykrwawiał się. Szyb był za wąski, by mógł zrobić coś więcej, niż przytrzymywanie palcami rany. Drugą ręką ujął rękojeść ukrytego na przedramieniu noża, gotów bronić się do upadłego.

Węszenie ustało. Hiena wślizgiwał się w tunel, w którym ukrywał się Błyskotka. Szybsze bicie serca spowodowało, ze krew szybciej popłynęła z rany na szyi. Ale w drugiej ręce zalśnił długi, śpiczasty nóż. Błyskotka wstrzymał oddech i czekał, gotów uderzyć, gdy tylko napastnik znajdzie się w zasięgu.

W chwilę potem wrzask przerażania i bólu wydobył się a wąskiego tunelu technicznego i poniósł echem po korytarzach. Niewielu go słyszało.

* * *

Cios minął szczękę Boba dosłownie o cal, aż poczuł podmuch powietrza przecinanego przez ostrze. Wykorzystał błąd przeciwnika, skrócił dystans i uderzył dwa razy. Krótkimi, precyzyjnie wycelowanymi ciosami. Ostrza noży przecięły tętnice. Krew siknęła z ogromną siłą. Karminowa fontanna zabrudziła płytę Areny. Przeciwnik Boba „Rozpruwacza” – mistrza Areny Śmierci i finalistę co miesięcznych zawodów na śmierć i życie osunął się na ziemię. Nie zostało mu zbyt wiele życia.

Zwycięski Gladiator wzniósł ręce w górę, pozdrawiając kibiców. Ludzie wrzeszczeli w amoku. Prowadzący zawody Mańkut zakomunikował przez interkom.

- Zwycięzcą turnieju miesiąca Listopada na Arenie Śmierci jest Bob „Rozpruwacz” z Czarnych Panter. Tym samym gang naszego Mistrza w tym miesiącu może liczyć na trybut w wysokości jednej dziesiątej wszystkich przyznanych przez STRAŻNIKA racji żywieniowych z innych gangów. Pozostaje nam jedynie pogratulować Czarnym Panterom tak skutecznej maszyny do zabijania w swoich szeregach. Potomka dzikich i dumnych Zulusów! Naszego niepowstrzymanego Boba „Rozpruwaaaaaczaaaaa”!!!!

Dwie godziny później znaleziono zwycięzcę w jego celi. A raczej to, co z niego zostało. Lider gangu Czarnych Panter – wielki Mokole M’Gemba – osobiście przykrył ciało czempiona prześcieradłem, które momentalnie zaczęło nasiąkać czerwienią krwi.

- Chcę mieć jajca tego skurwysyna na talerzu – rozkazał swoim wojownikom.

- To pewnie te białe pedały ze swastykami.

- Więc złapcie jednego z nich i przepytajcie. Wiecie, kurwa, jak. Tak, by powiedział wszystko.


* * *

Kuternoga szedł przez ciemny korytarz przyświecając sobie latarką. Czuł smród spalenizny. Bezpiecznik – małe gówno odpowiedzialne za prąd w pięciu korytarzach – musiał być gdzieś blisko. Kuternoga był członkiem Gildii Zero i nie obawiał się ciasnych korytarzy i napaści ze strony więźniów. Członkowie Gildii byli jak święte krowy. Bez nich nic nie działało.

Jednak to, co czekało na niego przy spalonym bezpieczniku, miało głęboko gdzieś to, do jakiej organizacji należy Kuternoga.

Zabiło szybko, brutalnie, zaspokoiło swój głód i pobiegło dalej. Tam, gdzie wyczuwało więcej smacznych kąsków.





Po tym krótkim wstępniaku, zapraszam chętnych do mojego kolejnego projektu, do którego realizacji zachęciła mnie nieświadomie moja kochana i piękniejsza druga połowa, mówiąc „to system idealny dla ciebie”. I chyba trafiła w sedno.

Jeśli masz ochotę na połączenie survival horroru z ciężką atmosferą więzienia pełnego wykolejeńców i degeneratów, to jest rekrutacja dla Ciebie.

Będzie ciężko, bardzo ciężko przeżyć to, co zaplanowałem dla bohaterów.

Na początek o samych zasadach gry, jeśli Ci nie będą odpowiadały, odpuść sobie dalsze czytanie.

1. Zapraszam TYLKO graczy zdyscyplinowanych, niezależnie od punktów reputacji, którzy nie porzucą mi sesji w połowie z innych powodów, niż ważne okoliczności życiowe. Jeśli masz słomiany zapał, wahasz się czy będziesz miał czas – odpuść sobie.

2. Posty piszemy w tempie 5-6 dni gracze i 1–2 dni ja (kolejka – tydzień). I teraz – jak na moje sesje nowość – maksymalnie starajmy się zamknąć swój post w formacie dwóch stron A4. Chciałbym bardziej dynamiczną zabawę. Jeśli preferujesz posty jednolinijkowe lub „na avatar” – odpuść sobie.

3. Jestem MG, który GG DOCK traktuje, jako pełnowartościowe uzupełnienie sesji i wymaga działania na nim tak samo, jak na forum. Jeśli nie lubisz GG docka, nie chcesz się na nim udzielać – odpuść sobie.

4. Nie napisanie posta w kolejce bez usprawiedliwienia skutkować będzie ŻÓŁTĄ KARTKĄ. Przy drugiej takie sytuacji KARTKA ZMIENI SIĘ NA CZERWONĄ, czerwoną jak kolor krwi, a wiecie, co to oznacza. Oczywiście ważne powody i wcześniejsze uprzedzenie o ich zaistnieniu tychże pozwolą uniknąć tych nieprzyjemnych incydentów. W tej sesji będę bardzo mocno przestrzegał dyscypliny. Jeśli masz z tym problem – odpuść sobie.


TERAZ TROSZKĘ O SAMEJ „GEHENNIE” – STATKU KOSMICZNYM – WIĘZIENIU I ŻYCIU NA NIM

Statek więzienny „Gehenna” jest ogromny.



Osiem kilometrów długości, kilkadziesiąt poziomów, setki kilometrów korytarzy, tysiące pomieszczeń od małych klitek, po wielkie hale. Po przejściu przez Anomalie część terenów jest niedostępna lub ... wypaczona. Prawa rzeczywistości zdają się tam nie istnieć i każdy rozsądny człowiek trzyma się od takich miejsc z daleka.



Z założenia okręt – więzienie miał być sterowany przez SI. I jest. Tylko po przejściu przez Anomalię STRAŻNIK jak go nazywają więźniowie ... nabrał świadomości czy wręcz oszalał. Stosuje niekiedy działania okrutne – ogranicza racje żywnościowe, podtruwa całe sektory gazem uspokajającym, zamyka grodzie, a czasami – chaotyczne. Niektórzy sądzą, ze system został opętany, inni, że oszalał.

Sekcje, w których żyją więźniowie to terytoria gangów oraz tereny niczyje, o które gangi toczą walki. Ze względu jednak na to, że wiele rejonów statku stało się ... piekłem, poważniejsze wojny pomiędzy gangami bywają niezbyt częste. Poza gangami mamy jeszcze kulty i religie. Mamy odszczepieńców i ... wynaturzenia oraz najprawdziwsze, straszliwe demony, które przyzywają czyny ludzkie.


Poza tym wśród niektórych ludzi objawiły się moce psioniczne – telepatia, telekineza, prekognicja. Dla przykładu „Marco Pollo” szef gangu Makaroniarzy potrafi ponoć czytać ludziom w myślach i wszyscy słyszeli o „Papie Czesławie” - ześwirowanym uzdrowicielu, który zaszył się na pograniczy Terenów Niczyich i sektorów, w których manifestują się demony.

Przejście do nieznanego wymiaru spowodowało, ze pewnie nawet STRAŻNIK nie ma pojęcia, gdzie przebywa GEHENNA. A tym bardziej więźniowie.

Zatem, podsumowując.

Więźniowie są nie tylko w celach, ale również na obszarach niegdyś dla nich niedostępnych. Tworzą swoje gangi i próbują jakoś przetrwać koszmar, w jakim się znaleźli. Różne fragmenty statku ... zmieniły się i lepiej nie zapuszczać się w ich pobliże. A! I najważniejsze. Niektórzy podzielili demony na trzy kategorie. Na demony Gniewu, na demony Rozpaczy i demony Winy. Nie musisz wejść na zmienione korytarze, by się z nimi spotkać. Pamiętaj. Twoje czyny, przyzywają demony. Naprawdę! Jeśli twoja wściekłoś, twoja wina lub twoja rozpacz przekroczy pewien poziom, one się pojawią. A poprzedzą ich znaki.



Życie codzienne na „Gehennie” przypomina płonący burdel. Mogłoby się wydawać, że każdy robi co mu się podoba. Nic bardziej mylnego. Owszem, panuje anarchia, ale są też regiony, gdzie szefowie gangów trzymają za mordy. Życie skupia się w tak zwanych „Strefach Wspólnych” – dawnych placach zbiórek, stołówce i miejscach, gdzie zmieści się więcej ludzi. Teraz przerobiono je na bazary, boczne korytarze na domy uciech i speluny, gdzie handluje się tanim destylatem. Żywność bierze się z magazynów, część dystrybuuje Strażnik, część uprawia się agrodomach. Agrodomy to specjalna sekcja statku z wielkim szklanymi pojemnikami, gdzie hoduje się warzywa oraz destyluje wodę. Kto ma Agrodomy pod kontrolą, ten ma władzę nad jedzeniem. A to jeden z większych skarbów. Ważne są też obszary techniczne i systemy podtrzymywania życia. Mało kto pamięta, że na zewnątrz jest kosmos. Zero absolutne. Statek musi mieć system podtrzymywania życia inaczej wszyscy będą kaput. Prawie całą kontrolę nad nim ma Strażnik.


 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 12-07-2011 o 20:52.
Armiel jest offline  
Stary 12-07-2011, 20:33   #2
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=xSKNYvd7whw&feature=fvwrel[/MEDIA]


ZASADY TWORZENIA BOHATERA

Będę starał się oddać klimat AAH więc gracz musi rozdysponować 36 punktów pomiędzy następujące cechy.

Jestem też MG, który bardzo dużą uwagę skupia na tym, jakie atrybuty posiada Wasz bohater. I uwzględniał to skrupulatnie w powodzeniach Waszych działań. Jeśli ktoś chuderlawy rzuci się do walki „na rympał”, może liczyć na konsekwencje. Jeśli ktoś z niskimi akcjami społecznymi będzie chciał postawić się członkom gangu w bocznym korytarzu, może oczekiwać najgorszego.

KROK PIERWSZY - ATRYBUTY

Atrybuty są następujące:

Sprawność
– określa siłę fizyczną, kondycję i zwinność bohatera.

Refleks – to czujność, szybkość reakcji, spostrzegawczość i oczywiście refleks bohatera, decyduje o inicjatywie w walce.

Spryt – zdolności przetrwania bohatera w nieprzyjaznym środowisku, wiedza o tym, co się wokół niego dzieje, zaradność życiowa.

Siła Woli – samokontrola, zimna krew, odwaga, odporność na zastraszanie i wpływy innych.

Interakcja Społeczna – to zdolności przekonywania innych do swoich racji oparte na łagodnej perswazji, charyzmie, argumentach.

Zastraszanie – zdolność przekonywania innych do swoich racji za pomocą twardych metod perswazji – gróźb, rękoczynów, brutalnych ataków werbalnych.

Atrybuty przyjmują wartość od 1 do 10, przy czym 5 to średnia wielkość, a 10 to prawie „przepak” (prawie, bo tak naprawdę mogą one osiągnąć wartości większe od 10, ale o tym dalej)


KROK DRUGI – UMIEJĘTNOŚCI

Tutaj zastosuję moją sprawdzoną z innych gier pbf metodę. Wybierzcie sobie jedną umiejętność w której jesteście MISTRZEM, trzy umiejętności WYSZKOLONE, pięć NABYTYCH oraz dwa ANTYTALENTY.
Mechanicznie będzie działało to tak. Umiejętność Mistrzowska da Wam +5 do określonego Atrybutu podczas jego testu, WYSZKOLONA da wam +3, NABYTA +1, a ANTYTALENT -3

Oto lista przykładowych umiejętności:
1. z kopa i w ryj - walka przy użyciu pięści, kopniaków i głowy
2. mam giwerę - na pokładzie :Gehenny” jest bardzo mało broni palnej, a to jest właśnie umiejętność posługiwania się nią
3. nożownik - obejmuje walkę bronią w zwarciu),
4. felczer - leczenie ran, pierwsza pomoc, znajomość medycyny
5. szczur tunelowy - znajomość statku, rozmieszczenia pomieszczeń, dróg pomiędzy sekcjami
6. cień - skradanie się i ukrywanie
7. lepkie łapki – kradzieże, zarówno kieszonkowe jak i dokonywane „na widoku”
8. nic na siłę, wszystko młotkiem - znajomość mechaniki i urządzeń mechanicznych, ich obsługi i naprawy
9. kabelek i żaróweczka - znajomość elektroniki i urządzeń elektronicznych, takich jak komputery, serowniki
10. gładka gadka – umiejętność zagadywania, kręcenia, nawijania i kłamstewek
11. poker face – twarda gęba, niewzruszona, nieruchoma, jak u Stevena Segala, pomaga w oszukiwaniu i utrudnia stosowanie działań mających wyciągnąć informacje od bohatera
12. jaja ze stali – nie boisz się, potrafisz zapanować nad swoim strachem
13. za mną, dupki – zdolności przywódcze, do inspirowania działań innych
14. daj pan fajkę – zdolność żebrania, sprawiania łagodnego i niegroźnego wyglądu
15. drugi policzek – odporność na ból, zranienia, ciosy, zmęczenie, twardziel
16. łamacz kodów – taki haker, który zna się na programowaniu, łamaniu zabezpieczeń elektronicznych, komputerach i systemach informatycznych
17. kamera mnie nie widzi – znajomość zabezpieczeń, systemów monitorowania, obchodzenia ich i takie tam
18. więzienny rock – wie, co się dzieje na Gehennie, wie, jaka melodia jest grana, z kim trzymać sztamę, kto rządzi danym gangiem, danym sektorem,
19. wesoły chemik – znajomość substancji psychoaktywnych, środków medycznych, umiejętność przyrządzania odpowiednich używek
20. baletmistrz – akrobacje, zwinność ciała, szybkość ruchów, wysportowanie bohatera
21. as w rękawie – umiejętność kantowania w grach hazardowych, ale także zręczne paluszki umożliwiające wykonywanie na przykład sztuczek z monetą wyciąganą z ucha i takie tam,
22. króliczek w krzakach – czujność, wyczucie zagrożenia, oczy wokół głowy

Jeśli masz pomysły na inne umiejętności, a klimatach takich, jak powyżej – wal śmiało



KROK TRZECI - „ZA CO SIEDZISZ?”

Napiszcie tutaj, za co Wasz bohater trafił na GEHENNĘ. Pamiętajcie, że w świecie gry skazanym można zostać za samą "skłonność" do przestępstwa, o czym wspomniałem już wcześniej. Interesujący jest fakt, że w świecie panterrańskiej utopii dwudziestego siódmego wieku ludzie zostają skazani nie tylko za popełnione przestępstwa, ale też za same patologiczne skłonności, co badane jest przy użyciu tzw. Skali Ludovica. Mierzy ona poziom trzech głównych cech odpowiedzialnych rzekomo za aspołeczne zachowania (szczególnie przemoc): rozpaczy, poczucia winy i szaleństwa. Również wielu żołnierzy wcześniej walczących w szeregach armii wspierającej nowy reżim, trafiło najpierw do obozów reedukacyjnych, a potem na Gehennę, jako zagrożenie dla idealnego społeczeństwa. Zatem słynne słowa „jestem niewinny” nabierają tutaj nowego znaczenia. Na statek trafili również co bardziej „twardzi” policjanci, ale także rzeźnicy, masarze i ... lekarze, o co „szerszym” kręgosłupie moralnym.

Za to, za co Was posadzili, przydzielę specjalną premię do Atrybutów lub umiejętności. Ale to dopiero, jeśli dostaniecie się do sesji.

KROK CZWARTY – MOTYWACJA

Przedostatnią rzeczą, jaką musimy wykonać tworząc naszą postać, to zdecydowanie o jej Celu. Do wyboru macie:

Odkupienie – chcesz pokazać, że potrafisz być lepszym człowiekiem, że mimo otaczającego cię gówna potrafisz odpokutować za zło, jakiego dokonałeś. Bohater ze ścieżką Odkupienia lepiej radzi sobie w sytuacjach, które wymagają poświęcenia dla innej osoby, wyrzeczeń i tym podobnych akcji.

Władzę – liczy się tylko władza, i to, by inni ją respektowali, żyjesz by rządzić gangiem, ludźmi, nie ważne w jaki sposób – przemocą, szantażem, groźbą, czy swoja osobowością i dobrocią – ale liczy się tylko władza. Bohater z tym celem lepiej sobie radzi w sytuacjach, kiedy walczy o władzę lub jej utrzymanie.

Przetrwanie – zrobisz wszystko, by przetrwać. Wszystko. Złamiesz każde słowo, uciekniesz lub zabijesz. Życie jest najważniejsze. I nie zaryzykujesz, by je utracić. Bohater z tym celem lepiej radzi sobie w działaniach wspierających jego ocalenie.

Ucieczkę – chcesz się wyrwać z tego piekła, w jakie zmieniło się więzienie, marzysz o szukaniu drogi ucieczki, snujesz fantastyczne plany, a w ostateczności również śmierć jest ucieczką, ale nie zawsze. Bohater lepiej radzi sobie w sytuacji ucieczek przed zagrożeniem i ogólnie w planach eskapistycznych.

Potępienie
– zasłużyłeś na karę, na to, co się z tobą stało. To, że cierpisz to jedynie twoja i niczyja wina. I powinieneś cierpieć, powinieneś czuć się winny, gorszy, zasługujesz na wszystko, co się z tobą stało i stanie. Bohater otrzymuje premię w sytuacjach związanych z udręczaniem się, z otrzymywaniem bólu, z przeżywaniem cierpień.

Jeśli chcesz i masz pomysł na własną motywację - zaryzykuj i napisz ją w swojej KP. Lub przedyskutuj ze mną.


KROK PIĄTY – EKWIPUNEK


Każdy więzień posiada kilka podstawowych przedmiotów: kombinezon więzienny, zestaw higieniczny (ze specjalnym tabletkami niwelującymi zapach potu), buty oraz magnetyczną obręcz mogącą uratować życie w wypadku dekompresji.

Resztę przedmiotów musicie sobie wykupić i zapisać na KP.

Główną walutą używaną wśród więźniów są papierosy uzyskiwane z hodowanego w agrodomach tytoniu. Drugim najbardziej popularnym środkiem płatniczym są racje żywnościowe, składające się z takich przysmaków jak nutri-sludge, canned protein oraz dehydrated meal pills. Trzecią walutę stanowią narkotyki i lekarstwa.

Każdy z graczy zaczyna posiadając 100 fajek.

Poniżej macie przykładową listę przedmiotów i koszt w fajkach.

Cytat:
Broń laserowa przeciętnej jakości + zasobnik energii – 10 strzałów – 100 fajek
Broń palna dobrej jakości + 10 sztuk amunicji – 80 fajek
Broń palna samoróbka + 10 sztuk amunicji do niej – 60 fajek
Broń zasięgowa improwizowana (kusza) +15 sztuk amunicji – 40 fajek
Medpak – urządzenie pomagające w szybkim leczeniu ran – 50 fajek
Dobry, więzienny nóż – 25 fajek
Broń do walki w zwarciu (maczuga, topór, miecz) – 30 fajek
Broń energetyczna do walki wręcz (pałka elektryczna) – 50 fajek
Pistolet elektryczny z baterią – 70 fajek
Narkotyki (porcja) – 5 fajek
Amunicja (10 sztuk) – 30 fajek
Bateria do broni energetycznej lub laserowej (10 ładunków) – 20 fajek
Porcja żarcia więziennego – 3 fajki
Porcja dobrego jedzenia, nie zsyntezowanego – 15 fajek
WKP (mały naręczny komputer personalny) – 70 fajek
Elektroniczna gra VR – 30 fajek
Strój ochronny – lekki pancerz więzienny samorobny – 75 fajek
Strój klawisza – średni pancerz – 100 fajek
Gwizdek obronny – ciekawa broń, której dźwięk zadaje ból systemowi nerwowemu – 50 fajek
Lekarstwa – porcja – 5 fajek
Listę można – rzecz jasna – po ustaleniu ze mną ceny, poszerzać o własne pomysły.


KROK SZÓSTY – GANG

Wiezienie rządzi się swoimi prawami. Człowiek bez gangu zdechnie szybciej niż kurczak w kwaterach Desperados – meksykańców. Gracz może przynależeć do któregoś z gangów. Może, nie musi. Ale przynależność do więziennego gangu to prestiż, to szacunek, to możliwość poparcia w razie problemów. Ale też obowiązki.

Wśród gangów znajdują się zarówno te bardziej tradycyjne (np. skinheadzi czy Mafia (Yakuza, Triady i La Piovra - "Makaroniarze") – czerpiący interesy z handlu zasobami, z prostytucji, produkcji i rozprowadzania prochów, Czarne Pantery (czarni i metysi) – typowy gang, zajmujący się wymuszona ochroną, prochami i produkcją broni, Desperados – latynosi i meksykanie, robiący to co inne gangi, jak i te charakterystyczne wyłącznie dla Gehenny, na przykład:
· Daughters Of Slaughter, hedonistyczne, zdeprawowane gotki, lubiące zadawać ból i kontrolujace znaczną część kasyn i domów uciech,
· Embracers - psychopaci szukający porozumienia z zamieszkującymi statek demonami. Przypominają bardziej sektę religijną, niż więzienny gang.
· Furies - gang rekrutujący i chroniący kobiety. Złożony z twardych dziewczyn, potrafią dowalić niejednemu facetowi.
· Lion’s Army, "new-born Christians" zainteresowani zarówno odkupieniem, jak i władzą, skupieni wokół religii, zorganizowani jak dawna Inkwizycja
· Rimshank Rippers, gang który początkowo działał jako coś w rodzaju ”podziemnego cyrku" dostarczającego rozrywki pozostałym więźniom, aby stać się zgrupowaniem najniebezpieczniejszych nożowników Gehenny.
· Hieny – odrażający, okaleczający swoje ciała szaleńcy, którzy przemoc fizyczną traktują jako jedyną drogę sprawowania władzy. Pogardzani prawie przez wszystkich.
· Gildia Zero – gang przypominający bardziej zbiorowisko ludzi z wiedzą – techników, inżynierów, producentów broni, która kontroluje to, czego nie kontroluje STRAŻNIK. Zajmują się naprawami i konstrukcją sprzętu.
· The Punishers – gang najemników, byłych żołnierzy, byłych policjantów (tak, tak – również tacy ludzie trafili na „Gehennę”, wszak ich praca predysponowała do „bycia przestępcą”. Próbują utrzymywać porządek nad kontrolowanymi sektorami.

Masz prawo wybrać sobie gang. Nie musisz tego robić, ale za wybór gangu otrzymasz premię w punktach. Sam ją dodam. Jeśli chcesz, możesz sobie wymyślić własny. ‘Gehenna” jest naprawdę wielka. Obecnie „zamieszkuje” ją prawie milion ludzi. 10% liczby, która wyruszyła w drogę tym więziennym kolosem, nim przeleciał przez Anomalię..


KROK SIÓDMY – INFORMACJE

Tutaj podajesz mi swoje imię i nazwisko, ksywkę, znaki szczególne oraz krótką (maksymalnie pół strony A4) notkę biograficzną zawierającą informację, o tym jak bohater trafił na „GEHENNĘ”. Na koniec AVATAR do sesji. Nie chcę MANGI! Nie chcę ANIME! Postacie mają być klimatyczne. I to już wszystko.

Gotową postać słać mi JEDYNIE na PW.

W razie pytań GG jest w moim profilu, PW również mile widziana.


TECHNIKALIA

Wezmę do gry maksymalnie 10-12 osób (z założenia w sesji ma być sporo graczy, ze względu na jej specyfikę i rywalizację pomiędzy więźniami). Ale ruszyć zdołam, jak będę miał 6 kart postaci.

Czas na rekrutację – 10 dni. Tyle powinno wystarczyć każdemu zainteresowanemu.

Koniec rekrutacji 22.07.2011 o godzinie 23.00.

Wyniki -dzień później.

Start sesji pod koniec lipca lub 01.08.2011 rok.

Pytania
- w komentarzach lub na PW.

Cytat:
Ostatnią stronę podręcznika zajmuje lista inspiracji. Z filmów na pierwszym miejscu widnieje Obcy (a zaraz potem Obcy 3 i Event Horizon), ale wymienione są też mniej znane obrazy, jak na przykład Leviathan z 1989 roku (tak na marginesie, bardzo słaby film). Z gier rpg mamy wymienione m. in. Zew Cthulhu oraz Paranoję (kontrolujący wszystko superkomputer), zaś z komputerowych Half Life i Quake.
A jak będzie u mnie w sesji? Jak to u mnie.

Będzie mrocznie. Będzie ciężko. Będzie terror zarówno psychiczny, jak i fizyczny. Będzie krwawo. Oj tak. Dlatego też sesja jest przeznaczona JEDYNIE dla ludzi dojrzałych (czytaj pełnoletnich). Będą raczej pewne elementy PvP – gracz będzie zmuszony rywalizować z innym graczem. Będzie to survival horror. Oj tak. Dlatego też przemyśl dobrze KP nim ją wyślesz. Zastanów się, czy będę oczekiwał Riddicków, czy będę oczekiwał Haniballi? Czy będę oczekiwał bohaterów będących skrzyżowaniem Rambo z Terminatorem? Czy też będę oczekiwał ludzi z krwi i kości? Ludzi, których łatwo zranić, skrzywdzić, zmotywować do walki o przetrwanie?

A jak potrafisz sobie odpowiedzieć na te pytania, pisz KP.

EDYCJA: Zgodnie z sugestią jednego z zainteresowanych graczy dodaję, że bohaterowie powinni mieć przynajmniej 25 lat życia. Postacie młodsze raczej miały marną szanse trafić na Gehennę.
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 13-07-2011 o 11:34. Powód: dodanie info o wieku
Armiel jest offline  
Stary 12-07-2011, 20:49   #3
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
No i mam problem. :/

Świetna rekrutacja z kilkoma ALE.

Nawet jeżeli nie do grania to na pewno do czytania...
 
Aschaar jest offline  
Stary 12-07-2011, 21:22   #4
 
liliel's Avatar
 
Reputacja: 1 liliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputacjęliliel ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się.;]
 
liliel jest offline  
Stary 12-07-2011, 21:28   #5
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Na ile kolejek planowana jest sesja? Coś szybkiego i mocnego pod 100, czy raczej więzienna saga pod 300?
 
Tadeus jest offline  
Stary 12-07-2011, 21:47   #6
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Tadeus - ja zazwyczaj preferuję sesje rozbudowane. Tą szacuję na około 20 - 25 kolejek (ale i tak wszystko zależy od graczy). Czyli przy założeniu 10-12 graczy daje nam to 200- 300 postów.

Ale rzecz jasna fabuła zależna będzie od decyzji graczy. Zatem te szacunki mogą być błędne.
 
Armiel jest offline  
Stary 12-07-2011, 21:52   #7
 
Harard's Avatar
 
Reputacja: 1 Harard jest godny podziwuHarard jest godny podziwuHarard jest godny podziwuHarard jest godny podziwuHarard jest godny podziwuHarard jest godny podziwuHarard jest godny podziwuHarard jest godny podziwuHarard jest godny podziwuHarard jest godny podziwuHarard jest godny podziwu
Jestem obiema łapkami.
 
Harard jest offline  
Stary 12-07-2011, 22:08   #8
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
Masz kolejnego chętnego. Pytanka jakie mi przyjdą do głowy podrzucę na PW albo gg.

Pozdrawiam merill
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline  
Stary 12-07-2011, 22:13   #9
 
Marrrt's Avatar
 
Reputacja: 1 Marrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputację
Połowicznie chętny;]
 
__________________
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
Benjamin Franklin
Marrrt jest offline  
Stary 12-07-2011, 22:17   #10
 
Ravanesh's Avatar
 
Reputacja: 1 Ravanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputację
Skoro cię przekonałam do tego systemu to też pomyślę nad postacią. A co!
 
Ravanesh jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:25.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172