Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-07-2011, 14:11   #1
Moderator
 
Johan Watherman's Avatar
 
[Mag: Wstąpienie] Lot Kruka II: Kruki i Sokoły

Lot Kruka II
Kruki i Sokoły

Cisza zaległa się nad jeziorem, statyczna rzeczywistość powoli odzyskiwała ten skrawek doczesności, kiedyś tak brutalnie wyrwany, niewyszarpany jej łona i okaleczony ponad wszelką miarę. Czas leczył rany tak samo jak powoli zabrał się do przepędzania zimy. Zalegające zaspy topniały, śnieg nie był tak zmrożony, a lasy wracały do życia. Zza ciemnych chmur wyglądało słońce do którego wspinały się dwa młode, splecione ze sobą drzewka, a duchy śpiewały o wydarzeniach które zaszły tutaj, opiewając chwałę martwych i dzielność żywych.
Na śnieżnym tle rosła sylweta wędrowca. Kiedy dotarł do brzegu, można było dojrzeć okalający go wojskowy sztormiak. Oblicze miał mile dla oka i sympatyczne, twarz jaką go obdarzyła matka natura która bardziej pasowała go lubianego, dalekiego krewnego, lubiącego trochę popić, kontrastowała niesamowicie z wysoką funkcją generała i technokratycznego administratora, a ponad wszystko wyrazem mocno zaciśniętych ust, opuszczonych brwi oraz oczu, w tej chwili spoglądających w tonie jeziora – oczęta wydawały się nienaturalnie duże i matowe lecz biła z nich pierwotna dzikość. Zadzwonił telefon.
- Słucham – spokojny, ciepły głos generała rozbrzmiał w krótki słowach wymawianych tak, że generał gubił końcówki. - Oczywiście, z całą przyjemnością. Ciesze się, że pan mnie docenił. Oczywiście. Chciałem wyłącznie się upewnić...
Wiatr zawył potępieńczo zagłuszając dalszą cześć rozmowy oraz marzenia generała. Sny o potędze.


Witam potencjalnych graczy. Mam zamiar poprowadzić kontynuacje mojej sesji Lot Kruka, w systemie Mag: Wstąpienie. Czasy współczesnej mam Rosji, dokładnie to Moskwa, gramy w czasie kończącej się zimy, idzie odwilż. Nowe postacie magów mają być docelowo wsparciem dla Fundacji Białych Kruków. Wasze postacie będą adeptami. Mam już trzy osoby które grają, z czego dwie grają swymi poprzednimi postaciami. W związku z tym chociaż chciałbym grać w gronie 4-6 osób (czyli szukam 1-3 osób), to jednak w przypadku większej ilości kart postaci mogę zwiększyć ilość grających.
Klimat, cele? Klimat wojny wstąpienia, acz w porwaniu do poprzedniej sesji ma być mniej zabójczo oraz szybko – mniej nie znaczy, że tych elementów nie ma. W chwili obecnej fabuła kręci się wokół technokracji i nephandi oraz... Dylematów wstąpienia.

-Pamiętaj mój uczniu, jeśli kiedykolwiek spotkasz coś, co wymyka się twemu poznaniu... Lepiej abyś uciekł. Są rzeczy których nie warto dotykać, są ludzie którzy niosą w sobie zagładę. Była Fundacja Sokołów którą ściągnęła na siebie zagładę zbytnim zagłębianiem się w te sprawy. Mądrości tam nie znajdziesz.
-Nie rozumiem...
-Są ludzie którzy mają pecha, są tacy, co mają szczęście. Jedni są magnesem na kobiety, na innych nie spojrzą. Pomyśl, że istnieją ludzie będący magnesem na zło. Magnesem na szaleństwo... Z tego powodu Technokracja jest potrzebna. Nie taka jaką mamy. Rozumiesz? Sokoły zniknęły, gdybyś widział ich twarze. Za każdym zmarłym magiem ginie jakaś idea. Zabijając ich, uśmiercając siłę która może popchnąć myśli.
-Tylko co to ma wspólnego z Fundacją Białych Kruków.
-Ludzie którzy biorą na swe miana zwierzęta są silni. Lecz nawet oni łamią się gdy problem leży w nich samych. Gdy nie wystarczy zabić wroga, zniszczyć jego siedliska, odkryć intrygi. Gdy wrogiem jest się samemu. Najgorszymi potworami jesteśmy my sami


Postać tworzycie w stopniu adepta, wedle szablonu:
Atrybuty: 8/6/3
Zdolności: 19/10/5 (możliwość przekroczenia poziomu 3)
Pozycja: 8
Siła Woli: 7
Sfery: 15 (maksymalny jest czwarty poziom sfery, minimum jedną musicie mieć na nim)
Arete: 4 (maksymalnie sześć za punkty wolne)
Punkty wolne: 18
Wady i Zalety: wykupujecie za punkty wolne (proszę zamieszać mi cały opis nie strony podręcznika jeśli nie wymyślacie sami).

Czego wymagam? Chyba standardowego pakietu. Wygląd, narodowość (nie chcę nikogo kto mieszkał w Moskwie acz z otwartymi ramionami przyjmę Rosjan), manifestacje Avatara, styl, paradygmat, tradycje (dopuszczam dziewięć + Opustoszałych jako wyjątek), rekwizyty, historia postaci. Weźcie poprawkę na to, że jesteście już zaawansowanymi magami, w związku z czym na miejscu jest cecha Znajomość (Tradycje), pomyślcie o języku rosyjskim.
Postacie przybyły jako wsparcie wysłane przez swe poprzednie fundacje, tradycje lub dowiedzieli się z innych źródeł i podjęły rękawicę. Fajnie aby powód był dość sensowny. Tradycyjne „bo potrzebowali pomocy” też może ujść.

W rozległych, szpitalnych korytarzach rozchodził się czyjś krzyk. Zimne kafelki podłogi dawały niesamowite echo, spokój tutejszych pracownik wraz ze znużonymi minami tworzył atmosferę zderzenia sacrum z profanum. Nic zwykłego, szpital psychiatryczny, to i wariacji wykrzykują różne rzeczy. Lecz ten krzyk zdawał się dochodzić nie tyle z ludzkiego gardła, co z innego świata. Przeradzał się w histeryczny śmiech, potem rozpacz, euforię, słowa trudno był ooddzielić od siebie. Jednego z pielęgniązy przylosl radio... Krucha ludzka psychika sama się broni przed ziarnami szaleństwa rzuconymi w przestrzeń. Lecz mimo to słyszał.
- Ialdabaoth! On zawsze jest! Ialdabaoth!


Pora powiedzieć kilka słów o samej naturze czyli czyli rzeczywistość sesyjnej. Pierwsza kwestia, gram mechanicznie – co prawda często i gęsto korzystam z mechaniki automatycznego sukcesu (jak do tej pory w Locie Kruka gracze cieszą się przywilejem automatycznego sukcesu magy jeśli ST jest mniejszy bądź równy arete) ale jak już rzucam to rzucam – dla własnej zabawy. Oszustwa... Tylko na korzyść graczy. Jeśli postanowię nie kulać albo zignoruje rzut to tylko dla graczy na plus. Uważam, że sesje i tak daje wam za dużo w kość abym to ja jeszcze robił. Czyli w sumie wspomagam się mechaniką w uwalaniu was
Świętość dla nas stanowi podręcznik podstawowe edycja druga do Maga, jeśli chodzi o inne podsystemy to tak samo jest z Wilkołakiem, natomiast przy Wampirze skłaniam się ku rozwiązaniom edycji 2,5. Bądź co bądź podstawą jest podręczni k podstawowy, korzystam z innych dodatków ale to już w w przemieszanym stopniu, często i gęsto używam tb, innych dodatków... Także pytać co jest w kanonie, a co nie. Jeśli coś zaakceptowałem, a potem się nie wywiązuje – krzyczeć. Mimo wszystko zastrzegam sobie ostatnie słowo w sporze gracz-mg. Sesja ma raczej otwartą strukturę na zasadzie kilku wątków które można podjąć lub też porzucić na rzecz innych.


Kilka uwag o świecie gry:
- sesje Rady Dziewięciu odbywają się od dłuższego czasu regularnie.
- preferuję brak nadnaturali niełyskających z szafy. Czyli w Moskwie jest mniej ich niżeli wypada na wielkość miasta.
- Fundacji Białych Kruków ma własną dziedzinę horyzontalną dwa węzły.
- Oraz miała w swych szeregach zdrajcę.
- Ponad wszystko jest strasznie osłabiona. Podczas poprzedniej sesji trupy ścieliły się gęsto (teraz obiecuje, tyle zgonów nie będzie).
- Kruki poraziły sobie z zamknięciem bram dla pewnej nephandycznej istoty.

Pytania ogólne proszę w temacie, szczegóły postaci jeśli ktoś nie chce tutaj – można PW lub zapytać o komunikacje za pośrednictwem GG. Karty postaci proszę wysyłać na e-mail jhnwatherman@gmail.com zaznaczając czyja ona jest. Prosiłbym aby były też one w jakimś łatwym do edycji formacie – lubię sobie potem po nich nabazgrać wątki i uwagi.
Jest miejsce dla jednej osoby nie czującej się na silach grać adeptem (wtedy postać z podstawki) lub też chcącej zagrać innym nadnaturalnym jako sprzymierzeńcem fundacji. Ale to przypadki indywidualne rozpatrywane.
Posty piszemy w systemie kolejkowym. Post na tydzień, przedłużenia jeśli sięmnie powiadomi – ok. Jeśli tego nie zrobi się, a zwleka – rzucam ścianami o ludzi.
Karty postaci zbieram do 10 sierpnia 2011, parę dni po tym nastąpi ogłoszenie wyników. O przyjęciu decyduje w pierwszej kolejności jak kto gra (znam go na Lastinn,można pochwalić się ga na innych forach), w drugiej kolejności karta postaci. Czyli jak jesteś osobą nową, zrób piękną KP i zaprezentuj się poprzez nią.

Otrzymane KP:
- Drusilla Morwinyon
- Crys
- Felidae
- Slan
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.

Ostatnio edytowane przez Johan Watherman : 07-08-2011 o 13:47.
Johan Watherman jest offline  
Stary 27-07-2011, 14:20   #2
 
Ratkin's Avatar
 
Zgłaszam się, co tutaj dużo pisać
 
__________________
-Only a fool thinks he can escape his past.
-I agree, so I atone for mine.


Sate Pestage and Soontir Fel
Ratkin jest offline  
Stary 27-07-2011, 15:14   #3
 
Crys's Avatar
 
Zgłaszam się, zgłaszam!
Przyznaję, że jeszcze nawet nie przeczytałam rekrutacji, ale musiałam dać upust radości.
Idę grzecznie czytać.
 
__________________
Ich will - ich will eure Phantasie
Ich will - ich will eure Energie
Crys jest offline  
Stary 27-07-2011, 15:52   #4
 
Slan's Avatar
 
Jeju, też bym się zgłosił, mam nawet postać już.

EDIT:

Karta gotowa
 
__________________
Myśl tysiąckrotna to tysiąckroć powtórzone kłamstwo.
Myśl jednokrotna, to niewypowiedziana prawda...
Cisza nastanie.
Awatar Rilija

Ostatnio edytowane przez Kerm : 05-08-2011 o 19:26. Powód: Regulamin LI
Slan jest offline  
Stary 27-07-2011, 18:13   #5
 
Felidae's Avatar
 
Hmmm... kolejna kusząca rekrutka. A co tam, kto powiedział, że muszę mieć jeszcze życie prywatne ? Zgłaszam się.
 
__________________
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają!
Felidae jest offline  
Stary 28-07-2011, 02:08   #6
 
Dudi00's Avatar
 
Chętnie bym się zgłosił, ogarniam WoD, dużo rozegranych sesji w wampira kilka w wilkołaka. Z magiem pobieżnie się zaznajomiłem. Czy znajdzie się miejsce?
 
Dudi00 jest offline  
Stary 28-07-2011, 14:30   #7
Moderator
 
Johan Watherman's Avatar
 
A co tu pisać czy znajdzie się miejsce, to nie zaklepywana. Napisz dobrą KP, ja ją przeczytam i na koniec rekrutacji zobaczymy czy miejsce się znalazło.
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.
Johan Watherman jest offline  
Stary 28-07-2011, 14:33   #8
 
Felidae's Avatar
 
Malutkie pytanie aby uniknąć ewtl. nieporozumienia. Punkty wolne, które podajesz to dodatkowe do tych 15 PW, które rozdajemy przy tworzeniu postaci z podstawki, czy ich ogólna liczba przez Ciebie określona?
 
__________________
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają!
Felidae jest offline  
Stary 28-07-2011, 15:17   #9
Moderator
 
Johan Watherman's Avatar
 
Nie, jest to całość punktów wolnych. Czyli nie 15 + 18, tylko te 18 punktów. To i tak sporo biorąc pod uwagę koszty w tych punktach, bazowe punkty do rozdania w cechach oraz możliwość dobrania wad.
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.
Johan Watherman jest offline  
Stary 28-07-2011, 15:32   #10
 
Felidae's Avatar
 
Cytat:
Napisał Johan Watherman Zobacz post
Nie, jest to całość punktów wolnych. Czyli nie 15 + 18, tylko te 18 punktów. To i tak sporo biorąc pod uwagę koszty w tych punktach, bazowe punkty do rozdania w cechach oraz możliwość dobrania wad.
Z tym się zgadzam całkowicie. Chciałam mieć tylko pewność
 
__________________
Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają!
Felidae jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:21.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168