Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-08-2011, 10:35   #1
 
werewolf's Avatar
 
Reputacja: 1 werewolf nie jest za bardzo znanywerewolf nie jest za bardzo znany
[Survival Horror][18+] Dickson's Greed

[Survival Horror - 18+] Dickson's Greed



FRAGMENT ULOTKI PROMOCYJNEJ:

„Miasteczko Dickson Greed jest położone wysoko w górach, pośród prastarych i niemal nietkniętych przez człowieka lasów. Obecnie prowadzi do niego tylko jedna zapuszczona droga i można się tam dostać tylko autobusem kursującym raz w miesiącu na trasie Washington D.C. – Dickson Greed.
Założone w 1845 roku przez Dicka Dicksona, niegdyś kwitnące i bogate, opierało swoją gospodarkę na licznych złożach naturalnych i aż do ich wyczerpania w roku 1905 było w niemal nieustającym rozkwicie. W okresie swojej świetności mogło się pochwalić 9 hotelami, 15 barami, 8 sklepami, 3 kościołami oraz sporą ilością burdeli. Jakby wyczerpanie głównego źródła utrzymania nie było wystarczającą tragedią to w roku 1907 wybuchała tam epidemia do dziś nieznanej choroby, zbierając krwawe żniwo pośród mieszkańców. W tym czasie populacja z 9.000 spadła do 1300 mieszkańców a ludzie pozostali przy życiu sami wysadzili jedyny most prowadzący do ich rodzinnego miasta tym samym odmawiając przyjęcia jakiejkolwiek pomocy z zewnątrz i otwierając ogień do każdego, kto próbował się do nich przedostać. Jakikolwiek kontakt z mieszkańcami odzyskano dopiero w roku 1940, kiedy w związku z niepokojącymi pogłoskami o dziwnych zdarzeniach i wielu zaginięciach w tamtych okolicach, wysłano tam policję ze wsparciem gwardii narodowej.
Od tamtej pory Dickson Greed jest tylko nudnym i podupadającym miastem na odludziu. Ale czy aby na pewno? Przekonaj się sam! Przyjedź do nowo otwartego pensjonatu „DeMeo” i sam zbadaj tajemnice tego malowniczego miasta! Oferujemy konkurencyjne ceny i wiele niezapomnianych atrakcji.
Kontak:
Tel.: XXXXXXXXX
Mail: DeMeo@DeMeo.com
Web.: dicksongreed-demeo.com”


Takie ogłoszenia oraz ulotki pojawiły się ostatnio na terenie całego kraju, połączone z pogłoskami o skarbie Dicka Dicksona oraz o ukrytych głęboko w kopalniach świątyniach dziwacznego kultu, który się tam rzekomo narodził. W Internecie mnożą się coraz to nowe i bardziej niesamowite historie dotyczące tamtych stron, coraz więcej jest również pogłosek o rzekomych zaginięciach i dziwnych odkryciach. Nikt nie wie czy jest to wyjątkowo udana akcja promująca nowy ośrodek wypoczynkowy czy może dzięki temu, że w tej odciętej od świata miejscowości pojawili się nowi ludzie na światło dzienne zaczynają wychodzić dawno pogrzebane tajemnice.
Wszystko to razem rozpaliło w wielu ludziach ciekawość i żądze przygód. Wszędzie począwszy od szkół poprzez wielkie firmy a skończywszy na barach, można usłyszeć nazwę tego miejsca, czasem wypowiadaną pogardliwie, czasem ze śmiechem lub lękiem. Najważniejsze jest jednak, że obecnie jest to gorący temat i wielu ludzi decyduje się, żeby zobaczyć to na wpół wymarłe miasto na własne oczy. Czy i ty do nich należysz? Czy odbędziesz podróż do owianego tajemnicą Dickson Greed i zmierzysz się z czającym się tam złem?

Rozgrywka zacznie się na początku zimy, krótko po tym jak bohaterowie dojadą na miejsce zacznie padać śnieg odcinając tym samym jedyną drogę powrotną i zmuszając ich do zostania w mieście aż do wiosny. Jedyna alternatywa to licząca setki kilometrów wyprawa przez lasy w otoczeniu dzikich zwierząt.



INFORMACJE:

Wstęp jest taki jaki jest głównie ponieważ nie chcę na samym początku zdradzać o co chodzi i psuć zabawy płynącej z samodzielnego zgłębiania tajemnic tego miejsca.
Zapewniam jednak, że jeśli lubicie klimat survivalowy i wszystko co się z nim wiąże, wszechobecną i narastającą paranoje oraz balansowanie na granicy obłędu w środowisku w którym tak naprawdę nikomu nie można zaufać i każdy może być potencjalnym nieprzyjacielem to właśnie jest historia dla was. Wszystko będzie czerpać inspirację zarówno z dzieł Lovecrafta jak i filmów z serii (...)Żywych trupów czy 28 dni/tygodni później a także takich jak Pandorum czy Horyzont Zdarzeń. Gracz nie będzie mógł do końca zaufać nawet temu co sam widzi i słyszy.
A co najważniejsze i najprzyjemniejsze w tego typu historiach, jeśli nawet zdołacie utrzymać swoich bohaterów przy życiu aż do końca, to nie ma gwarancji, że nadal będą oni nadal przy zdrowych zmysłach.

Preferowana liczba graczy to 6, jeśli propozycja spotka się z pozytywnym przyjęciem i znajdzie się więcej chętnych to o udziale zadecydują najciekawsze karty postaci.

KARTY POSTACI:

1.
Najbardziej zależy mi na opisaniu pobudek z jakich dana postać udaje się do DG. Czy jest to chęć zysku, obsesja na punkcie kosmitów, spisków lub okultyzmu? Może chęć napisania artykułu lub książki?
Istnieje nieskończona liczba plotek krążących po sieci, opisywanych w brukowcach i jeszcze więcej przekazywanych z ust do ust przez ludzi, którzy słyszeli coś od przyjaciela, który dowiedział się tego od siostry kumpla koleżanki chłopaka panienki, która coś widziała.
Po za motywacjami swojego bohatera należy uwzględnić również w jakich miejscach szukał informacji na temat DG. W ten sposób będę mógł każdemu graczowi zapewnić indywidualny zakres wiedzy na temat miasta.

2.
Pokrótce opisana historia postaci, bez przesadnego rozwlekania, tylko istotne informacje.

3.
Statystyki w skali od 1 do 20:

Siła – opisuje predyspozycje i fizyczne
Aparycja/Charyzma – opisuje wygląd postaci i stopień w jakim potrafi z niego korzystać żeby osiągnąć cel.
Zręczność – Opisuje szybkość i zwinność z jaką postać się porusza.
Zdrowie psychiczne – opisuje stan emocjonalny bohatera
Wytrzymałość – Opisuje zdrowie fizyczne

Razem z rozwojem rozgrywki praktycznie wszystkie te statystyki będą spadać w związku z obrażeniami i traumami jakie was spotkają.
Ale tak jak aparycja czy zdrowie psychiczne spadając do zera nie wyklucza was z gry (tak długo jak potraficie ciekawie odegrać oszpeconego szaleńca), podobnie zręczność i siła, która spadnie do zera tylko was unieruchamia i zdaje na łaskę towarzyszy, tak już wytrzymałość osiągająca zero punktów oznacza waszą śmierć.

Ogólnie w czasie rozgrywki musicie dbać o opatrywanie ran, wystarczającą ilość snu, przyjmowanie wody i pożywianie się bo inaczej długo nie pociągniecie.

Do rozdysponowania macie 60 punktów.
Zdrowie psychiczne dostaje na starcie 18 punktów, możecie z nich odejmować żeby wzmocnić inną cechę ale nie wolno tej wartości zwiększyć.


POSTY:

Najlepiej jeśli ustalimy co najmniej jeden obowiązkowy post w tygodniu, może być oczywiście więcej jeśli nam się uda.
Posty mają być zwięzłe i na temat, bez zbędnego rozwlekania.


NA WSZYSTKIE PYTANIA CHĘTNIE ODPOWIEM TUTAJ LUB PRZY POMOCY PW.
 

Ostatnio edytowane przez werewolf : 09-08-2011 o 22:36.
werewolf jest offline  
Stary 07-08-2011, 13:51   #2
 
MatrixTheGreat's Avatar
 
Reputacja: 1 MatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputację
No no no, zapowiada się survival pełną gębą Już mi się podoba, nasuwa mi się pomysł na wścibskiego dziennikarza, pracującego dla bardzo popularnej gazety. Ewentualne pytania, jakie nasuną mi się podczas tworzenia karty, przyślę na PW
PS. Do kiedy przewidziany jest czas rekrutacji?
 
MatrixTheGreat jest offline  
Stary 07-08-2011, 18:41   #3
 
Astarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Astarot nie jest za bardzo znany
Hmm... ciekawy pomysł i już dawno chciałem spróbować sił w takich klimatach sesji . Mam mały pomysł na postać i mam nadzieję, że wszystko mi wypali. Zastanawiam się nad stworzeniem postaci, która będzie byłym żołnierzem i wybiera się do pensjonatu, aby odnaleźć swoją zaginioną siostrę, która miała swój powód, aby tam pojechać ... Reszta w historii postaci.
 
Astarot jest offline  
Stary 08-08-2011, 05:23   #4
 
werewolf's Avatar
 
Reputacja: 1 werewolf nie jest za bardzo znanywerewolf nie jest za bardzo znany
Zgłoszenia będę przyjmował do 15 sierpnia, ewentualnie do 21 jeśli nie zbierzemy przynajmniej 5 graczy.

Pomysł z zaginioną siostrą jest bardzo dobry i w 100% go popieram. Jeśli się na niego zdecydujesz to będziemy musieli go omówić dokładniej na osobności. Myślę, że będę miał kilka sugestii.

Dodatkowo załączam pełny wzór karty postaci. W pierwszym poście potraktowałem ten element trochę zbyt pobieżnie... Oczywiście karta postaci nie musi wyglądać dokładnie w ten sposób. Ważne żeby zawierała wszystkie informacje na których mi zależy.

AVATAR: - Nieobowiązkowy ale mile widziany

IMIĘ:
NAZWISKO:
PSEUDONIM/PRZEZWISKO/PRZYDOMEK:

NARODOWOŚĆ/POCHODZENIE:

WYKSZTAŁCENIE: - Przede wszystkim jego poziom i kierunek
WYKONYWANA PROFESJA: obecna praca z dodatkowym uwzględnieniem również tych wykonywanych wcześniej.

PRZEWLEKŁE CHOROBY/PROBLEMY PSYCHICZNE : - Wszelkie poważne problemy zdrowotne, zarówno trwające jak i wyleczone lub opanowane przy pomocy leków.

DATA URODZENIA:

STAN CYWILNY:

RODZINA/ZWIĄZKI:
Tu proszę wymienić ewentualne dzieci, żony/mężów, kochanki/kochanków oraz rodziców i rodzeństwo. Wszystko z uwzględnieniem dat urodzenia i imion.

HISTORIA POSTACI:

POWÓD WIZYTY W DICKSON GREED ORAZ INFORMACJE O TYM W JAKICH MIEJCACH POSZUKIWAŁEŚ/AŚ INFORMACJI NA TEMAT MIASTA:
------------------------------------------------------------------------------
STAYSTYKI:

SIŁA:
WYTRZYMAŁOŚĆ:
APARYCJA/CHARYZMA:
ZRĘCZNOŚĆ:
ZDROWIE PSYCHICZNE:

INFORMACJE DODATKOWE:

UZALEŻNIENIA: - Wszystkie używki, które muszą być dostarczane organizmowi regularnie (alkohol, papierosy, leki, narkotyki itd.) bo inaczej odbije się to na zachowaniu postaci.

UMIEJĘTNOŚCI: - Wszelkie przydatne i dobrze opanowane umiejętności nieuwzględnione w historii postaci (na przykład otwieranie zamka wytrychem) wraz z uzasadnieniem ich posiadania.

WADY i LĘKI: - Wszelkie lęki (np. strach przed pająkami czy lęk wysokości) i braki uzdolnień w danym kierunku (np. postać zupełnie nie radzi sobie z komputerem lub nie potrafi prowadzić samochodu). KARZDA POSTAĆ MA ICH MIEĆ KILKA.

WYPOSARZENIE: - Ma uwzględniać wszystkie przedmioty jakie twoja postać ma przy sobie i w bagażu. Nie chciałbym żeby w czasie rozgrywki ktoś nagle wyskoczył z kieszonkowym miotaczem ognia, o którym nie miałem wcześniej zielonego pojęcia . Pamiętajcie, że nawet kluczyki do samochodu czy mieszkania mogą się okazać przydatne w pewnych sytuacjach, więc nie zapomnijcie wymienić nawet rzeczy mało istotnych!
 

Ostatnio edytowane przez werewolf : 08-08-2011 o 07:02.
werewolf jest offline  
Stary 08-08-2011, 17:51   #5
 
Dudi00's Avatar
 
Reputacja: 1 Dudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodze
No, czekałem właśnie na taką sesję. KP już leci.
 
Dudi00 jest offline  
Stary 08-08-2011, 22:56   #6
 
werewolf's Avatar
 
Reputacja: 1 werewolf nie jest za bardzo znanywerewolf nie jest za bardzo znany
Mamy już dwóch zatwierdzonych bohaterów.

1. MatrixTheGreat jako Thomas Blackshire, 30 letni reporter.
2. Dudi00 jako Bartek Michalak, 24 letni bezrobotny student.

Wszystkie informacje jakie zgromadziliście na temat miasta zostaną do was przesłane w przeddzień rozpoczęcia gry.
 

Ostatnio edytowane przez werewolf : 08-08-2011 o 23:02.
werewolf jest offline  
Stary 22-08-2011, 10:55   #7
 
Dudi00's Avatar
 
Reputacja: 1 Dudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodzeDudi00 jest na bardzo dobrej drodze
Gramy, nie gramy?
 
Dudi00 jest offline  
Stary 24-08-2011, 02:01   #8
 
werewolf's Avatar
 
Reputacja: 1 werewolf nie jest za bardzo znanywerewolf nie jest za bardzo znany
Gramy, gramy. Mam małe opóźnienie ale zaczniemy w tym tygodniu.
 
__________________
"Tylko w milczeniu słowo, tylko w ciemności światło, tylko w umieraniu życie: na pustym niebie jasny jest lot sokoła." - Ursula K.LeGuin "Pieśń o stworzeniu Ea"
werewolf jest offline  
Stary 25-08-2011, 06:16   #9
 
werewolf's Avatar
 
Reputacja: 1 werewolf nie jest za bardzo znanywerewolf nie jest za bardzo znany
Startujemy z 4 graczami:

1.MatrixTheGreat
2.Dudi00
3.Astarot
4.Rekkor

Gra:
http://lastinn.info/sesje-rpg-horror...rror-18-a.html

Komentarze:
http://lastinn.info/komentarzy-do-se...rror-18-a.html

Rekrutacja zostaje na razie otwarta na wypadek gdyby znalazł się jeszcze ktoś zainteresowany.
 
__________________
"Tylko w milczeniu słowo, tylko w ciemności światło, tylko w umieraniu życie: na pustym niebie jasny jest lot sokoła." - Ursula K.LeGuin "Pieśń o stworzeniu Ea"

Ostatnio edytowane przez werewolf : 25-08-2011 o 06:22.
werewolf jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:33.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172