Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-08-2011, 18:52   #1
 
Ajas's Avatar
 
[Autorski Manga/Anime] Martial Arts

Martial Arts



[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=wwg033Ze3Lk[/MEDIA]

Początek września jak zawsze przyniósł ze sobą przykrą sprawę – początek roku szkolnego. Jednak dziś w końcu był piątek, cudowny dzień rozpoczynający błogie lenistwo. Co prawda w niedziele wieczorem najczęściej uderzała świadomość ilości prac domowych piętrzących się na biurku, ale kto by się tym dziś przejmował?

Zabrzmiał dzwonek, a uczniowie wysypali się z klas. Korytarz zaroił się od osób w identycznych mundurkach, a powietrze wibrowało od rozmów. Kilku gimnazjalistów tłoczyło się w toalecie paląc po kryjomu papierosy, uczniowie podstawówki rozmawiali o czymś wesoło, a licealiście planowali już wypad na piwko.

Szkoła ogólnokształcąca nr 8 w Jokatano łączyła bowiem wszystkie trzy poziomy nauczania w kompleksie budynków. Była to dobrze wyposażone placówki, pozwalająca młodzieży rozwijać swe zainteresowania od najmłodszych lat, zaś dyrekcji zapewniały stały dopływ gotówki gdyż najczęściej spędzało się tu czas od 1 klasy szkoły podstawowej, aż po ostatnią licealną. Kto by chciał przenosić się z tak cudownego miejsca?
Lekki wiaterek poruszał koronami drzew, a białe obłoczki leniwie toczyły się po niebie, sprawiając, że już chciało wyrwać się na zewnątrz. Co zresztą niektóre osoby zrobiły udając się na wagary.

Jednym słowem kolejny zwykły wrześniowy dzień...

~*~

Korek wyskoczył z butelki szampana z charakterystycznym dźwiękiem zaś napój został nalany do wysokiej lampki. Pomarszczona dłoń sięgnęła po naczynie, a właściciel tej że ręki rozsiadł się wygodnie w fotelu, wpatrzony w niebieskie niebo za wielkim oknem. Popijał chwile drogi napój z uśmiechem na swej starej twarzy, zaś kilka kropel szampana spływało po jego siwej brodzie.
- Zaproszenia gotowe? –zapytał wciąż wpatrzony w okno.
- Tak szanowny Panie, wszystkie gotowe, niedługo je porozsyłamy. –odparł ktoś służalczym głosem.
Staruszek odwrócił się wraz z fotelem w stronę rozmówcy, odstawiając szampana na dębowe biurko i splatając swe kościste palce. Spojrzał na młodego chłopaka w okularach. W przekonani u starca był on dobrym księgowym i znakomitym pracownikiem ale brakowało mu trochę ikry. Powinien umieć się postawić, zważając na to w jakich warunkach pracował.
- Pamiętasz że wspominałem o tym iż doszły mnie pewne... plotki?
- Owszem proszę Pana, ale nie wiem czy warto zapraszać tu byle kogo...- powiedział cicho okularnik, lecz starzec uciszył go jednym spojrzeniem.
- Ja decyduje kogo zaprosimy. Ale wypadał oby sprawdzić te plotki... –dodał pocierając brodę palcami po czym nacisnął guzik aktywujący mikrofon stojący na jego biurku. Mechanizm zasyczał i zaskrzypiał jednak po chwili z głośników wydobył się wyraźny gruby głos.
- Tak szefie?
- Marcusie wyślij kilku chłopców do Jokatano. Niech sprawdzą te osoby o których Ci wspominałem.
- Się robi szefie. – odpowiedział głoś z głośnika, a starzec jednym guzikiem wyłączył sprzęt. Po czym gestem nakazał odejść okularnikowi, a sam chwycił szampana i znowu spojrzał za okno. To była ostatnia szansa by on kogoś znalazł, potem wszystkim będzie musiał się zająć jego syn. Tak ostatnia szansa...

~*~

Witam wszystkich po tym krótkim wstępie w kolejnej sesji mego autorstwa.

Tym razem chciałbym zaprosić was do świata Sztuk walki. Czego tu się spodziewać zapytacie?
Cóż na pewno sporej ilości akcji, bowiem do sesji natchnęły mnie anime i mangi w których akcji jest sporo (Takie jak dragon Ball/ History Strongest Disciple Kenichi/ Street Fighter itp) . Tak więc chętni mogą przygotować się na sporo potyczek z ciekawymi wrogami. Świat w którym o dziwo wiele osób interesuje się sztukami walki, a przywódcy gangów zamiast zapasu broni mają w szafie czarny pas. Kamehameham raczej nie będzie, ale przebijanie ścian pięściami potem zapewne jak najbardziej!
Jednak nie samą rozwałką człowiek żyję, tak więc pojawia się intrygi, problemy do rozwiązania czasem błahe innym razem wielkiej wagi.
Czym jednak była by sesja w klimacie mangowym bez dozy humoru? Tak więc o to też postaram się zadbać!

No a teraz skoro już wiecie w miarę z czym to się je, trochę o postaciach w które chciałbym byście się wcielili!

1.Postaci:

Akapit o szkole w krótkim wstępie do sesji nie znalazł się tam przypadkowo, chciałbym bowiem by gracze wcieli się w uczniów szkoły nr 8 w mieście Jokatano w Japoni (które jest miastem wymyślonym przez moją osóbkę, ale nigdy nie wiadomo czy gdzieś jakieś Jokatano na naszej planetce się nie znajduje więc wole uprzedzić że to autorskie Jokatano)

Tak więc wiek postaci powinien mieścić się w przedziale 11-19 lat.

Świat nie jest zamieszkany przez potwory nic z tych rzeczy. Normalny 21 wiek

Wasze postaci nie muszą się znać. Ale nic nie stoi na przeszkodzie by grać nawet rodzeństwem.

Ponadto postaci muszą mieć jakiś związek ze sztukami walk (ot zaskoczenie!)
Czy postać trenuje karate od 6 roku życia pod czujnym okiem mistrza, i dzięki swej ciężkiej pracy ma w tym jakieś osiągi?
Czy może zaczęła trening judo 2 miesiące temu lecz okazała się geniuszem w tym sporcie?
A może w końcu jest to gruby chłopak, który stwierdził, iż udowodni wszystkim, że i on może być dobry w sporcie, tak więc trenuje w ukryciu sumo by tylko osiągnąć swój cel?

Wszystkie te jak i wiele innych możliwości jest do dyspozycji, zależy to tylko od waszej pomysłowości i chęci

Co ważne wasze postaci muszą być dość dobre w tym co robią. Nie mówię tu o czarnych pasach, ale nie mają być one żółtodziobami, którzy kopnąć porządnie nie umieją.

Jakie sztuki walki są do wyboru? Wszystkie które nie posługują się bronią. Tak broni mówię tym razem nie! Tu liczą się pięści, nogi, kolana, brzuchy oraz inne części ciała! A, że jest tego prawdziwe multum to wybór macie naprawdę szeroki.

W przypadku samouków warto napisać na jakim stylu walki się wzorują.

No a teraz wzór Kp :

Imię: Co tu wiele mówić, imię waszej postaci.
Nazwisko: Wiadomo
Przydomek: Ta rubryczka konieczna nie jest, nie każdy ma przydomek.przezwisko.
Wiek: Jak mówiłem przedział to 11-19 lat
Wygląd: Fizyczny wygląd waszej postaci, warto tez opisać jej strój do walki.
Charakter: Nie mówię tu o rysie psychologicznym, ot kilak cech bym wiedział jak mniej więcej może zachować się postać w danej sytuacji. Może być w formie opisowej, lub od myślników np. - chytry - mściwy -Szlachetny etc.
Statystyki: Opisane w punkcie 2 "Mechanika"
Specjalne ataki:Opisane w punkcie 2 "Mechanika"
Historia postaci: Nie musi być długa, ważne by była ciekawa. To jest główne kryterium decydujące o przyjęciu do sesji. Pamiętajcie, że ciekawa postać to nie koniecznie taka z mega udziwnioną historią. Czasem zwykły szary zjadacz chleba ciekawszy jest od osoby której szalone pasikoniki pożarły dom i dusze. Liczy się pomysł oraz styl. Dobrze by było gdyby znalazły się tu informacje o rodzinie waszej postaci, oraz o pobudkach dla czego zaczęła trenować sztuki walki. Jestem otwarty na wątki osobiste postaci, muszę przyznać że nawet bardzo lubię je wykorzystywać w sesjach.

Sztuka walki: Nazwa sztuki walki którą posługuje się postać. Najlepiej z krótkim opisem precyzującym na czym mniej więcej polega (by potem nie było nieporozumień)
Ekwipunek: Czy macie komórkę, prawo jazdy, jakieś ważne przedmioty osobiste. Nie opisujcie całego wyposażenia domu, tylko najważniejsze rzeczy waszej postaci

2.Mechanika:

Jako, że w sesji będzie sporo walk nie mogłem sobie pozwolić na typowy storytel bez mechaniki. Mogłyby wtedy pojawić się wątpliwości szczególnie w walkach PvP ( a takie tez mogą się zdarzyć, a raczej na pewno zdarzą.)
Tak więc mechanika ma tu swe miejsce, acz starałem się by była prosta i czytelna.

Statystyki:

Siła: Wpływa na zadawane obrażenia, oraz na trafienia* (zobacz adnotacja)
Zręczność: Określa zdolności unikowe, oraz wpływa na trafienia* (zobacz adnotacja)
Szybkość: Określa szybkość postaci, ilość ataków które może wykonać na turę.
Odporność: Im wyższa tym mniej obrażeń otrzymuje postać, wpływa na odporność na przewrócenia choroby itp.
Koncentracja: Im wyższa tym szybciej postać uczy się nowych technik (dodatkowe punkty), ponadto pozwala zachować zimna krew w ciężkich sytuacjach umożliwiając analizę sytuacji. (bonusy sytuacyjne)
Kondycja: Im wyższa tym dłużej można walczyć, ataki specjalne mają swój koszt w kondycji.

Co do trafień zapewne zauważyliście iż zależą od siły i zręczności, a dokładniej od jednego lub drugiego. Wyższa statystyka z tych dwóch wpływa na bonus do trafień. Czyli jeżeli postać ma 2 siły i 3 zręczności to bonus do trafień ma ze zręczności

W statystyki te rozdaje się punkty, 1 punkt podwyższa daną statystykę o jeden. Proste jak budowa cepa
Wyjątkiem jest kondycja, tutaj jeden punkt podwyższa kondycje o 10 ( tak więc gdy mamy w kondycji 2 punkty to wartość tej statystyki wynosi 20)

Przy tworzeniu postaci macie 12 punktów do wydanie, ale w żadnej statystyce nie może być więcej niż 6 punktów.

Specjalne ataki:

Czym była by sesja akcji w świecie anime bez ataków specjalnych? Nie mówię tu jednak o kulach ki czy kamehamah. Chodzi mi o specjalne ciosy (i jak to w mangach/anime każdy musi mieć swoją nazwę) związane z wasza sztuką walki.

Specjalne ataki, mogą mieć różne efekty. Mogą przewracać wrogów, zadawać większe obrażenia, oszałamiać. Jednak mogą to być również gardy defensywne, kontry, czy umiejętności zwiększające czasowo jakąś statystykę.

Zasada jest prosta, każdy specjalny atak może mieć nieograniczoną ilość pozytywnych efektów, jednak są tego minusy:

- Na każdy pozytywny efekt powyżej 1 przypada jeden minus. (np dany atak specjalny zwiększa siłę i szybkość, ale obniża odporność; atak zadaje silne obrażenia i może oszołomić wroga ale w następnej turze nie mamy się jak bronić bo jesteśmy odsłonięci.)
- Im silniejszy atak tym większy koszt kondycji.
- Im silniejszy atak tym więcej punktów kosztuje.

Przy tworzeniu postaci macie 10 punktów na ataki specjalne. Co do kosztu punktowego zaproponujcie go w Kp, jeżeli będę uważał że jest za wysoki/za niski zwrócę na to uwagę. Koszt kondycji również zaproponujcie.

Ogólnie słabe ataki powinny mieć koszt 1-2 punkty za kupno i 5-10 kondycji za użycie.

A i jeszcze jedno, nie musicie wydać wszystkich punktów na ataki specjalne. Możecie je chomikować, lub też wydać na statystyki Radzę się zastanowić. (to nie działa w 2 stronę, punktów ze statystyk nie można wydać na ataki specjalne)

Ataki można rozwijać. Kupujecie je na poziomie 0, każdy kolejny poziom zwiększa ich siłę. Jak zwiększyć poziom? Zapłacić 2 razy tyle punktów co za poprzedni. Dla przykładu:

Oszałamiająca pięść na poziomie 0 kosztowała was 2 punkty. Tak więc by podnieść ją na 1 poziom zapłacicie 4 punkty . dy jest na 1 poziomie a wy chcecie znowu ją ulepszy tym razem an 2 poziom zapłacicie analogicznie 8 punktów. Etc etc.


3. Zakończenie

Znając mnie o czymś zapomniałem więc pytajcie o wszystko śmiało w temacie na pw lub moim gg wszystko chętnie wytłumaczę.

Do sesji przyjmę od 4 do 6 graczy.

Tempo postowania to standardowe znane i lubiane 1 post na tydzień.

Rekrutacja trwa 1 tydzień czyli do 30 sierpnia (jednak jeżeli nie dostanę kp do tego czasu zostanie przedłużona o o kolejny tydzień)

Kp przysyłać proszę na pw lub mail: ajas1234@o2.pl

Jeżeli ktoś chce zobaczyć jaki mam styl w sesjach w klimacie anime tu jest link do sesji którą w takim stylu prowadzę: http://lastinn.info/sesje-rpg-inne/9...-rekawica.html

Zapomniałbym! Walki jak i dialogi będą prowadzone głównie w google docu Jest on najbardziej efektowny w takich sprawach.

Pozdrawiam Ajas
 
__________________
It's so easy when you are evil.

Ostatnio edytowane przez Ajas : 23-08-2011 o 19:28.
Ajas jest offline  
Stary 23-08-2011, 19:07   #2
 
ImperatorK's Avatar
 
Gdzie jest Charyzma? :P
Nie można walczyć broniami, lecz co z umiejętnością walki bronią? Co na przykład gdybym chciał zagrać ninją? Nauka walki bronią to część ich szkolenia.

Uwielbiam HSDK. Czy sesja dojdzie później do poziomu jaki jest prezentowany przez Kenichiego lub jego kumpli w najnowszych rozdziałach mangi? Po mistrzach można się tego spodziewać, ale nawet uczniowie dokonują tam nadludzkich czynów.
 

Ostatnio edytowane przez ImperatorK : 23-08-2011 o 19:19.
ImperatorK jest offline  
Stary 23-08-2011, 19:11   #3
 
Ajas's Avatar
 
Nie jestem zwolennikiem Charyzmy i Inteligencji jako statystyki. Jeżeli twoja postać ma być charyzmatyczna/inteligentna pokaż to w poście a nie liczbami .

Umiejętność walki bronią mieć można, ale samej broni (ostrej) nie. Atrape na ścianie możesz mieć.

Co do poziomu prezentowanego aktualnie w HSDK myślę że pod koniec sesji tak. Aktualnie na początku wasz poziom to mniej więcej Takeda jak nie władał lewa ręką/ Ukita.
 
__________________
It's so easy when you are evil.

Ostatnio edytowane przez Ajas : 23-08-2011 o 19:20.
Ajas jest offline  
Stary 23-08-2011, 19:18   #4
 
ImperatorK's Avatar
 
Ja akurat wolę te współczynniki jako liczby. Nie każdy został obdarowany przez naturę talentem pisarskim czy charyzmą.
 

Ostatnio edytowane przez ImperatorK : 23-08-2011 o 19:21.
ImperatorK jest offline  
Stary 23-08-2011, 19:59   #5
 
Eyriashka's Avatar
 
Czy ktoś chciałby zostać moim bratem lub siostrzyczką? :3
 
__________________
Life is a bitch. Sometimes I think it even might be a redhead with a bad case of short temper.
Eyriashka jest offline  
Stary 23-08-2011, 20:03   #6
 
Fiath's Avatar
 
A złap mnie na gg to może nawet i z chęcią.
Ale zrób to pojutrze. ^ ^

Oczywiście wezmę udział, Ajas ma u mnie odznaczenie jakości.
 
Fiath jest offline  
Stary 23-08-2011, 20:06   #7
 
ImperatorK's Avatar
 
Cytat:
Napisał Eyriashka Zobacz post
Czy ktoś chciałby zostać moim bratem lub siostrzyczką? :3
Zależy. Mam pewien koncept fabularny w głowie. Nie wiem jak bardzo będzie ci pasował.
 
ImperatorK jest offline  
Stary 23-08-2011, 20:30   #8
 
Imoshi's Avatar
 
Mimo, że nie mam żadnego pomysłu na postać wstępnie się zgłaszam.

Szukam brata/siostry. Pisać na gg.
 
Imoshi jest offline  
Stary 23-08-2011, 21:00   #9
Banned
 
Jaka długość postów? Czy w ogóle przewidujesz posty "osobiste" czy większość będzie tłuczona w docu?

Jak ugryźć sprawę faktycznej znajomości sztuki walki?

I chyba tyle na teraz...
 
Aschaar jest offline  
Stary 23-08-2011, 21:09   #10
 
Ajas's Avatar
 
Cytat:
Napisał Aschaar Zobacz post
Jaka długość postów? Czy w ogóle przewidujesz posty "osobiste" czy większość będzie tłuczona w docu?

Jak ugryźć sprawę faktycznej znajomości sztuki walki?

I chyba tyle na teraz...
Długość postów zależy od sytuacji, ale nie lubię postów krótkich. Lubie gdy w postach są przemyślenia postaci, a nawet monologi wewnętrzne, więc długim postom mówię zdecydowane i mocne TAK. (sam też będę się starał nie robić krótkich wpisów, no chyba, że naprawdę nie będzie o czym pisać i post będzie obejmował tylko jakąś krótką chwilę ale postaram się do tego nie dopuścić)

Posty osobiste przewiduje, jednak zapewne spora część wpisów będzie młócona w docu (czasem tylko ze mną czasem z resztą graczy) ze względu na charakter sesji.

A mógłbyś rozwinąć pytanie drugie na temat sztuk walki? Bo nie za bardzo wiem o co dokładnie Ci w nim chodzi
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:15.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168