Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-09-2011, 11:17   #11
 
Wnerwik's Avatar
 
Oczywiście, zgłaszam się do sesji, chociaż pewnie będę potrzebował pomoc przy karcie
 
Wnerwik jest offline  
Stary 03-09-2011, 15:12   #12
 
Nemo's Avatar
 
Jeśli ktoś potrzebuje pomocy przy karcie, nie jest pewien z czym je się psionikę, bądź ma problem z przelaniem swojego konceptu na mechanikę, chętnie służę pomocą. Sam postaram się coś skrobnąć, gdy zorientuje się, jak i kiedy się przeprowadzam.
EDYTA:
Majątek podręcznikowo?
EDYTA NUMBER TWO:
The Burnt World of Athas
Dla osób które coś o tym Dark Sunie słyszały, ale nie do konca wiedzą z czym się je, fanowskie rewydanie Dark Suna na 3.5 . Można znaleźć trochę fluffu, informacje o kosmologii, kulturze, życiu w Athas (takie ciekawostki, jak chociażby waluta), kilka atutów czy psionicznych mocy. Ogólnie przyjemna lektura . Aczkolwiek nie należy się zbytnio sugerować szczegółami tam zawartymi, jeśli chodzi o np miasta, Raam chociażby. Ale ogólny klimat da się złapać. Jeśli mnie oko nie myli, Qumi używa interpretacji Dark Suna z odpowiednio Dragon Magazine 319 i Dungeon Magazine 110, gdzie timeline została mocno posunięta do przodu. W sumie jakby ktoś chciał, to mogę zapewnić opis Raam z Dungeon Magazine.
EDYTA NUMBER TRZY:
Za ewentualne błędy czy nieścisłości w tłumaczeniu przepraszam.
Cytat:
Raam, zwane "Miastem Umarłych", rządzone jest przez Dregotha, nieumarłego króla-smoka który niegdyś władał zrujnowanym państwem-miastem Guistenal. Przejął władzę nad Raam ponad 200 lat temu, przeistaczając je w mroczne miasto gdzie żywi i umarli mijają się na ulicach jak gdyby nigdy nic.

Demografia: Przed przybyciem Dregotha, była dość typowa. Obecnie nieszczególnie, patrząc na to że 20% populacji stanowią zombie, a 10% szkielety. Jako, że nieumarli zajmują się większością robót fizycznych, nie ma zbyt wiele miejsca dla niewolników parających się pracą ręczną.

Ziemie: Raam leży w centrum równin z wystarczającym dostępem do wody by rozwinęło się życie roślinne, otoczonych zewsząd przez kamienne pustkowia. Na południu, pasmo górskie oddziela państwo-miasto od Morza Mułu.

Osiedla: Dregoth prowadzi agresywną ekspansję, pokrywając całe mile we wszystkie kierunki fortami i osiedlami. Dodatkowo, do jego włości liczy się również niewielkie miasto Posępny Brzeg na skraju Morza Mułu. Król-smok stawia na pustkowiach kolejne i kolejne budowle, które nie przynoszą szczególnego zysku; ich prawdziwa wartość skryta jest tajemnicą.

Największy projekt budowlany Raam ma miejsce na ruinach Fortu Ebon, chronionych przez armię psionicznego licha przed oddziałami Draj. Setki nieumarłych odbudowują fort jako złowieszczą iglicę z czarnego bazaltu z ozdobnymi nasypami, a nawet, jak niesie plotka, podziemnym labiryntem.

Ośrodki wpływów: Templariuszy Dregotha dzieli rywalizacja ze względu na status życia bądź nieśmierci. Nieumarli posiadają przewagę, wynikającą z dość banalnego powodu; większość templariuszy po śmierci zasila szeregi obozu, którego wpływy starali się zwalczyć. Jednakże, żywi posiadają dla Dregotha szczególną wartość ze względu na swoją zdolność kontrolowania i karcenia nieumarłych niskiego szczebla, które przecież stanowią większość robotników w Raam.
Są jeszcze dwie inne frakcje mające pewne znaczenie w mieście. Jedna z nich to dom kupiecki M'Ke, który był de facto władcą miasta przez większość czasu pomiędzy śmiercią Abalach-Re i przybyciem Dregotha. Wciąż posiadają znaczne wpływy na handel i szlachtę miasta. Tęsknią za dniami, w których niemal co trzeci mieszkaniec nie był zombie czy szkieletem, a templariusze dawali się przekupić czy przekonać do pozwolenia na swobodne działania domu kupieckiego. Mimo, że M'Ke definitywnie ucieszyliby się gdyby nieumarli wynieśli się z Raam i starają się mieć z nimi jak najmniej wspólnego, nie sprzeciwiają się Dregothowi w bezpośredni sposób.
Zmuszony przybyciem Dregotha do zejścia w podziemie, Żółty Zakon to dobrze zorganizowana grupa rewolucjonistów poświęconych marzeniu wyzwolenia Raam spod wpływów króla-smoka. Z oczywistych względów, każdy wspierający Zakon szybko zasila szeregi milczących robotników, jednak spora część wolnych obywateli Raam spogląda na Zakon przyjaznym okiem, pamiętając o tym, jak to podczas bezkrólewia Zakon zapewniał ludziom wyżywienie i ochronę. Mimo, że klasztorne budynki zostały obrócone w ruinę, rewolucjoniści szykują rebelię ukryci w katakumbach i podziemiach Raam.

Wyznania: Dregoth naucza mieszkańców Raam, iż śmierć jest niczym więcej niż tylko zmianą, nowym początkiem, a na pewno nie przeszkodzą w pracy na rzecz państwa-miasta. Większość obywateli przywykło do widoku snujących się i pracujących nieumarłych. Tym, którzy łamią prawo, Dregoth obiecuje wielką różnorodność losów gorszych od śmierci, takich jak niekończące się tortury, obrócenie członków rodziny w zombie i inne okrutne kary.

Handel: Raam nie jest szczególnie zainteresowane ani importem, ani eksportem. Nieliczne karawany handlowe które przybywają do Miasta Umarłych przywożą ze sobą dobra luksusowe bądź żelazo, a wyjeżdżają z wyrobami garncarskimi.
Cena większości towarów w Raam nie odbiega od norm. Osady pod kontrolą Raam traktowane są o jedną kategorie większe w kwestii dostępności zwojów kapłańskich i przedmiotów magicznych otoczonych aurą nekromancji.

Język: Niewielu obywateli Raam sięgnie z własnej woli ku słowom "martwy" czy "śmierć". Niemal zawsze zostaną zastąpiona eufenizmami, takimi jak "przechodzenie na drugą stronę", "odchodzenie", czy "opuszczanie nas". Lojalni miejscowi uważają przydomek "Miasto Umarłych" za oburzającą obrazę. Templariusze próbują zastąpić go "Miastem Kreacji", ale patrząc na to że nikt poza nimi tego terminu nie używa, nie idzie im za dobrze.

Sztuka i wyroby: Garncarstwo i ceramika to specjalność Raam, a dym z pieców utrudnia oddychanie żyjącym mieszkańcom. Typowe skarby z Raam zawierają malowane urn pogrzebowe, szklistą ceramiczną zastawę stołową i porcelanowe statuetki.

Rozrywka: Rozrywki publiczne w Raam nie są zbyt popularne, czemu trudno się dziwić pamiętając, że jedna trzecia obywateli nie jest szczególnie zainteresowana pieśniami, zabawą, ani właściwie czymkolwiek. Przedstawienia bardów umilają czas możnym, jednak niższe klasy nie mają zbytniego wyboru poza oglądaniem zmagań na arenach.
Jak można się spodziewać po praktycznym podejściu Raam do kwestii egzystencjalnych, walki gladiatorów kończą się tutaj niemal zawsze śmiercią. Niezwykłą popularnością cieszy się lokal, w którym dwóch żywych gladiatorów zmaga się ze sobą aż do śmierci jednego z nich...po której następuje chwilowa przerwa techniczna na postawienie przegranego na nogi jako zombie, po czym starcie jest kontynuowane. Niektórzy z inteligentnych nieumarłych widzą ścieżkę gladiatora jako potencjalną karierę, patrząc na to że starcia żywych z mniej żywymi są faworytem tłumu. Nieumarły karierowicz może też spokojnie nie obawiać się spotkania z innym ożywieńcem, jako że Dregoth zakazał starć pomiędzy nieżywymi podczas walk gladiatorów.

BOHATEROWIE Z RAAM
Raam to nietypowa ojczyzna dla bohaterów. W ten czy inny sposób, pochodzące stąd postacie naznaczone są połączeniem ze śmiercią.
Typowy poszukiwacz przygód z Raam prawdopodobnie posiada bogatą wiedzę na temat nekromancji i ożywieńców. Sporo z nich traktuje awanturnictwo jako możliwość ucieczki od perwersyjnego zła Miasta Umarłych, a także szanse na uniknięcie skończenia po śmierci jako jeden z wielu bezimiennych i milczących robotników Raam.
Raam to dobry wybór dla gracza pragnącego zagrać niezadowolonym templariuszem. Jako że nieumarli zaczynają zdobywać władzę i przewagę, wielu templariuszy traci swoją pozycje w hierarchii bądź sama z niej rezygnuje gdy nie są w stanie znieść współpracy z bądź pracy pod nieumarłymi. Jeśli lubisz grać bohaterem starającym się poprawić grzechy przeszłości, wygnany templariusz z Raam stanowi wyśmienity wybór.

Żywi mieszkańcy Raam są gościnni dla poszukiwaczy przygód, podczas gdy Ci nieżywi są nimi nieszczególnie zainteresowani. Dregoth i jego podwładni są zbyt zajęci rozbudową państwa-miasta by zajmować się podróżnikami którzy są na tyle kulturalni, by nie zwracać na siebie uwagi władz.
Rozwój postaci: Awanturnicy w Raam szybko docenią środki przeznaczone do użytku przeciw ożywieńcom. Z drugiej strony, telepaci i zaklinacze dość szybko zorientują się, że ich talenty są dość mocno ograniczone ze względu na to że jedna trzecia obywateli zupełnie je ignoruje, będąc na nie w całości odporna.

Mimo niewygód, psioników do Raam wabi najstarszy ośrodek ujarzmiania psioniki w Athas, Psiumarkh. Mistrzowie psioniki z Psiumarkh zachowują absolutną neutralność z którą ostentacyjnie się obnoszą, nie interesując się zupełnie w polityce miasta-państwa czy wewnętrznych sporach o władze. Nawet gdy miasto pogrążone było w zupełnym, nieokiełznanym chaosie po śmierci Abalach-Re, Psiumarkh zwyczajnie zatrzasnęło swoje wrota i zignorowało wszelkie bunty i zamieszki mające miejsce tuż obok.
Psiumarkh to dom licznych kolegiów i kabał składających się z psionów i dzikunów, w tym kilku frakcji Bractwa. Jednak nawet najdziwniejsze psioniczne kulty są na tyle ostrożne, by nie zwracać na siebie uwagi Dregotha poprzez nadmierne mieszanie się w sprawy Raam.

Imiona bohaterów: Większość obywateli Raam ma imiona brzmieniem przypominające te pochodzące ze starożytnej Persji. Popularne imiona to Ardu, Achaemon, Athiya, Buxsha, Cyxares, Hytapses, Gobrya, Kuru, Thuxra, Vahuka, Shathrita, Vaumisa, Kudra-Kara.
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!

Ostatnio edytowane przez Nemo : 05-09-2011 o 16:43.
Nemo jest offline  
Stary 09-09-2011, 02:59   #13
 
Kaworu's Avatar
 
Hmmm... chodzi mi po głowie wyrocznia życia, musiałbym się tylko wgryźć w mechanikę... :P

O ile jestem oczywiście mile widziany

EDIT:Wszystkie rasy mają EPP +2 (w zasadzie to +1 po Twoich modyfikacjach)? W sensie, tworzymy postać z dowolną rasą na 13 poziomie klasy, czy wyliczamy to EPP i potem resztę zapełniamy poziomem?

Więcej edycji :P

1. Wydaje mi się, że Dziki Talent dawał także znajomość jednej mocy psionicznej 1 poziomu, ale nie mam pewności...
2. Jak z magicznymi przedmiotami, Dark Sun to postapokalipsa i nie dość, że metale są rzadkie, to w dodatku magia wysysa życie, więc ile mamy sztuk złota w przeliczeniu na "normalnego" dedeka?
3. Mogę wziąć Wyrocznią klasę prestiżową Kontemplujący (a co za tym idzie, mieć dostęp do domeny kapłańskiej? to niby ta sama magia... :P)?
 

Ostatnio edytowane przez Kaworu : 09-09-2011 o 07:32.
Kaworu jest offline  
Stary 09-09-2011, 18:25   #14
 
Qumi's Avatar
 
Rasy Dark Sun, nie moje modyfikacje, mają zwykle +1 EPP, ale w pathfinderze nie mają żadnego.

Dziki talent nie daje mocy, daje tylko punkty mocy.

Tak jak normalnie na tym poziomie. Psioniczne przedmioty mogą być popularne, obsydian jest w modzie, a nawet żelazo dostępne (choć cena wyższa). A przedmioty magiczne mogą być wynikiem objawionej magii czy darem od króla-smoka.

Nie mam nic przeciwko tej klasie. Możesz mieć czary z tej domeny wybranej, ALE zasady domenowe nadal obowiązują, czyli jedno zaklęcie domenowe na poziom.
 
Qumi jest offline  
Stary 09-09-2011, 21:32   #15
 
Nemo's Avatar
 
Co z bohaterami mogącymi kontrolować nieumarłych (jak na przykład, kapłani)? Z należnej na poziom puli kontroli, ile możemy zapełnić, i jakimi kreaturami?
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!
Nemo jest offline  
Stary 09-09-2011, 21:35   #16
 
Qumi's Avatar
 
Masz na myśli stałą małą armię nieumarłych?
 
Qumi jest offline  
Stary 09-09-2011, 21:43   #17
 
Nemo's Avatar
 
Animate Dead - Pathfinder_OGC Command Undead - Pathfinder_OGC i efekty podobne. Tak, małą gromadkę zombie i kościejów na prywatny użytek.
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!
Nemo jest offline  
Stary 09-09-2011, 21:59   #18
 
Qumi's Avatar
 
No to według zasad, możesz mieć tyle ile HD, czy KW po polsku, nieumarłych ile wynosi twój poziom kapłana.
 
Qumi jest offline  
Stary 09-09-2011, 22:08   #19
 
Nemo's Avatar
 
Totalna suma kontrolowanych HD nieumarłych to 4xcaster level (czyli dla pełnego kapłana, 4x13=52). Maksymalne HD jednego stwora to 2xcaster level, czyli 26. Pytam się ile z tej dużej puli możemy zapełnić i jakimi potworkami, bo wiadomo, nie wszystkie kreatury dostępne są na Athas .
 
__________________
A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger!
That's the true essence of the RPG games!
Nemo jest offline  
Stary 09-09-2011, 22:11   #20
 
Qumi's Avatar
 
Z tego co wyczytałem w opisie tej zdolności kapłana to:

Cytat:
You can control any number of undead, so long as their total Hit Dice do not exceed your cleric level
Czyli HD łączne nieumarłych nie może przekroczyć poziomu kapłana. Skąd wziąłeś te liczby które podajesz?
 
Qumi jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:03.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168