|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
12-10-2011, 16:49 | #21 |
Reputacja: 1 | Cóż, zawsze możesz się dokształcać w trakcie sesji. Jednak myślę, że frajda będzie mniejsza, niż gdybyś w jakimś stopniu znał świat, poza tym trzeba napisać w miarę sensowną historię postaci, co już wymaga jakiejś wiedzy o uniwersum.
__________________ Incepcja - przekraczamy granice snu... Opowieść Starca - intryga w ogarniętej nową wojną Północy... Samaris - wyprawa do wnętrza... samego siebie... |
12-10-2011, 17:12 | #22 |
Reputacja: 1 | Uhum, no ok zatem będę musiał na bieżąco kombinować nad zachowaniem logiki, a wcale nie jest powiedziane, że się dostanę Myślę, że w sobotę naskrobię kartę, kiepsko zmiany mi wypadły teraz w pracy |
12-10-2011, 18:52 | #23 |
Reputacja: 1 | Nigdy w życiu nie brałem udziału w jakiejkolwiek sesji RPG:/ (a nawisem mówiąc zawsze chciałem...) Jeśli więc moja obecność nie będzie zbytnim ciężarem u nogi dla MG, to z wielką chęcią przyłącze się do zabawy... kartę postaram się napisać w weekend, może coś tam dam rade... wypocić |
12-10-2011, 19:14 | #24 |
Reputacja: 1 | Nie chodzi o to żeby wypocić, ale żeby zrobić fajną, spójną postać. Do nowych graczy: zastanówcie się, czy pisanie na lastinn to dla was chwila zabawy, czy też możecie takie zobowiązanie pociągnąć dłużej. Bo sesje potrafią trwać i półtora roku, sam w takiej właśnie uczestniczę. Więc jeżeli macie wejść i wyjść, to lepiej w ogóle nie próbujcie.
__________________ Incepcja - przekraczamy granice snu... Opowieść Starca - intryga w ogarniętej nową wojną Północy... Samaris - wyprawa do wnętrza... samego siebie... |
13-10-2011, 10:04 | #25 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Niestety, z powodu okoliczności niezależnych ode mnie nie mogę wziąć udziału w sesji. Wycofuję się więc.
__________________ Before each night is done Their plan will be unfurled By the dawning of the sun They'll take over the world |
13-10-2011, 11:36 | #26 |
Reputacja: 1 | @Kovix, ja będę zuchem i nie zawiodę! @reev, przejrzyj sobie podręcznik Wiedźmin: Gra Wyobraźni albo przeczytaj ze dwa-trzy opowiadania Sapkowskiego to Ci da pewien obraz |
13-10-2011, 17:24 | #27 |
Reputacja: 1 | Reev - jesteś mile widziany, żebyśmy się zrozumieli, nawet jak nie znasz przygody, ale stworzysz sensowną postać. Chodzi mi o to, że jeżeli, dajmy na to, tematem mojej przygody będzie wojna międz Aedrin i Kaedwen, to dla Ciebie będzie to po prostu wojna w świecie fantasy, a dla Graczy obytych z Wiedźminem konflikt ten nabierze bardzo wielu znaczeń, bo będą wiedzieć, czym cechują się oba te państwa. I, uprzedzając pytania, tematem przygody NIE będzie wojna między Aedrin i Kaedwen. To tylko przykład :P
__________________ Incepcja - przekraczamy granice snu... Opowieść Starca - intryga w ogarniętej nową wojną Północy... Samaris - wyprawa do wnętrza... samego siebie... |
13-10-2011, 19:25 | #28 |
Reputacja: 1 | Fajna rekrutka, podoba mi się też zawiązanie akcji. Takie jakieś przyjemne, pozwala na zebranie prawdziwie różnorodnej hanzy. Już widzę te zakazane gęby wędrujące zewsząd do małej chatki Osipa/Vysogoty Próbowałem swych sił w wiedźmina na LI grubo ponad rok temu i sesja umarła, może dam radę skonwertować swojego nazielfa pacyfikatora i hanzowca z prowincji Nilfgaardu. A jeśli nie, to będę walczył o stanowisko czarodzieja z zepsutych królestw północy. A jeśli nie, to zaszaleję z czymś niekonwencjonalnym... w każdym razie zgłaszam chęć udziału , do niedzieli KP powinienem wysłać. Orientacyjnie: sagę i opowiadanka przeczytałem w podstawówce i sięgam do nich jakoś co dwa lata (bo to taka miła i lekka lekturka), ogólnie z Sapkowskim na tak. Pierwsza część gry i druga takowoż za mną, więc ze światem przedstawionym czuję się lepiej niż zaznajomiony, jakkolwiek nieskromnie to brzmi. Pytania do mistrza: - Jakie są ograniczenia rasowe/gatunkowe? Po wstępniaku widzę, jaki będzie klimat sesji, więc mówię o wszystkim, co dostępne: o wampirach wyższych (kuszą, kuszą) czy złotych smokach. Tak samo bobołak, vran, mimik czy nawet rusałka oferują ciekawe możliwości i chciałbym wiedzieć, ile mogę puścić wodze fantazji w tym fantasy. - Jaki jest też stosunek GMa do wrzucenia jakiegoś bohatera wzorowanego na motywach baśniowych, niekoniecznie człowieka (gdyby na przykład graczowi przyszło do głowy zagrać Strachem na wróble rodem z Krainy Oz ), czy GM odrzuci taką postać na wstępie, czy jest szansa na akcept, jeśli się zmieściłbym w konwencji wiedźmińskiej? Nie mówię o modyfikowaniu świata i wprowadzaniu całych nowych gatunków, ale o jednostrzałowcach w stylu bestii z "Ziarna prawdy" czy Dzierzby. - Czy umiejki można sobie obrać całkowicie samemu, czy lepiej je wzorować na tych z podręcznika? Bez odniesienia może dojść do sytuacji, gdy ujmie się umiejętność zbyt ogólnie lub zbyt szczegółowo. Np. umiejętność Woltyżerka na 3 automatycznie świadczy na logikę o umiejętności jeździectwa, podczas gdy jeździectwo na 3 nie oznacza woltyżerki. Wiem, że można się odnieść do różnic semantycznych tych słów, jednak jakoś bezpieczniej bym się czuł z ustaloną listą. To tylko propozycja, jednak wrzucenie listy umiejek z podręcznika automatycznie nastawiłoby graczy na pewien wzorzec - Jaki jest stosunek bajarza do PPS? Czujni mnie nie kręcą, ale psi się do nich nie ograniczała. |
13-10-2011, 19:49 | #29 |
Reputacja: 1 | Uch, pytań jest sporo i widzę, że Gracz mi się trafił konkretny. Dobrze! Do tworzenia maga baaardzo zachęcam, bo jeszcze nikogo nie ma na to stanowisko, a bez maga... No cóż, bez maga będzie, delikatnie mówiąc, ciężko. I nie chodzi mi tylko o walkę. Na pytania będę odpowiadał po kolei: 1. Ograniczeń rasowych nie narzucam. Możliwości są dowolne, ALE... Załóżmy, że grasz jakimś lykantropem czy innym wampirem. Ktoś w większym ośrodku cywilizacji będzie miał choćby cień podejrzenia, że jest z Tobą coś nie tak, to masz, delikatnie mówiąc, przerąbane. Im dziwniejsza rasa, tym większa nieufność do niej = tym trudniejsza gra. Natomiast smok - nie, to już za dużo. Na potrzeby rekrutacji do sesji przyjmuję, że Saskia była ostatnim smokiem. Rasy jakiekolwiek, ale humanoidalnopodobne 2. Taka postać, o ile byłaby, jak pisałem, humanoidalna, mogłaby być klimatyczna. Ale pewnie przy przyjmowaniu KP nie obyłoby się bez konsultacji/poprawek. Ale też wolałbym, żeby jakoś ocierała się o wiedźmiński świat, tzn. na przykład kojarzyłaby się z mitologią słowiańską. 3. Umiejki całkowicie i absolutnie samemu. Logika tego rozwiązania jest właśnie taka, by dać wam dowolność - im węższa dziedzina, w której specjalizuje się bohater, tym lepiej to robi. Oczywiście, jeśli przegniecie, będę się z wami konsultował. 4. Z psioniką czułbym się nieswojo, ale nie mówię nie. Wolałbym wtedy usłyszeć listę umiejętności, które taka postać posiada i ją skonsultować z graczem. Tym niemniej - nie zabraniam. Na koniec - dobrze, że się zgłaszasz, Mivnova, bo widzę, że masz sporą wiedzę o świecie, warto mieć takich graczy. Rób KP :P
__________________ Incepcja - przekraczamy granice snu... Opowieść Starca - intryga w ogarniętej nową wojną Północy... Samaris - wyprawa do wnętrza... samego siebie... |
14-10-2011, 16:38 | #30 |
Reputacja: 1 | Wybacz wejście z buciorami w trybiki ułożonego, acz nieuruchomionego jeszcze systemu. Pytanie jest mocno nietypowe. Do czego potrzebne ci będą "Główne cechy postaci"? Są, ponieważ będziesz rzucał kośćmi, daje ci to obraz postaci, jakieś inne?
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |