Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-10-2011, 20:11   #11
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Niestety nie mogłam odpisać wcześniej, miałam natłok pracy.

@Elas – Wszystko to wspomniałam już w pierwszym poście. Pozwolę sobie powtórzyć, że przygodę można zaczynać po zamieszczeniu przynajmniej 3-4 kart postaci. Oczywiście, jeśli komuś nie odpowiada dana grupa, wszystko da się zmienić, przecież nikt nie bierze korzyści z utrudniania sobie nawzajem życia. Przynajmniej ja na to nie pozwolę.

@Noraku – faworyzowanie sojuszników pod osłoną bezstronnej i dobrze sformowanej oceny jest jak najbardziej na miejscu. Jednak, tak jak już mówiłam, jeśli post któregoś z graczy wzbudzi kontrowersje wśród pozostałych, starsi gracze mogą jak najbardziej zainterweniować. Razem na pewno sobie poradzimy.

EDIT

Poniżej zarzuciłam swoją postać. Jest w niej jeszcze kilka spraw wymagających poprawienia, ale pomyślałam że powinnam zabłysnąć przykładem, skoro nikt jeszcze nie zamieścił swoich pomysłów.
 

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 09-10-2011 o 01:56. Powód: EDIT
Kawairashii jest offline  
Stary 08-10-2011, 16:43   #12
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany

Godność: Itou Tsukiko

Wiek: 16

Ranga: Chunin (w ostateczności Jonin)

Odznaka: Hidden Craftsmen Village (wioska ta znajduje się w nieznanym miejscu, zatem jestem otwarta na propozycje przynależenia do każdej wioski i każdego kraju)

Wizerunek: Tsukiko jest dziewczyną dość niskiego wzrostu, bo zaledwie stu sześćdziesięciu centymetrów, o nader obfitej budowie ciała zwłaszcza wokół bioder i piersi, gdzie swymi rozkwitającymi krągłościami dorównuje w pełni dojrzałym kobietom. Dziewczyna ma jasną, wręcz bladą cerę, lekko zadarty okrągły nosek, duże często rozwarte usta, oraz zielone oczy z długimi gęstymi rzęsami i długie blond włosy sięgające jej pasa niczym welon sukni ślubnej. Wszystko to zdradza jej dość oczywiste orientalne korzenie klanu Itou.
Prócz pochodzenia najbardziej rzucającym się w oczy znakiem szczególnym są amputowane ramiona oraz plecy pokryte bliznami po uderzeniach bicza.

Uzbrojenie: Ubiór Tsukiko wyróżnia się od stereotypowych lekkich odzień Ninja. Dziewczyna nosi ciężką Samurajską zbroję okrywającą całe jej ciało, jednakże prócz skóry i metali nie jest ona urozmaicona żadnym innym materiałem. Stąd w pełni odziana wydaje się iż jej waga przekraczać może jej naturalne możliwości udźwigu przynajmniej czterokrotnie, mimo to dziewczyna porusza się w niej równie swobodnie co gazela w pełnej formie.
W skład jej ubioru wchodzi wiele elementów, jednak najbardziej istotnymi są części jej protez ramion, stóp oraz skrzydeł, wzorowanych na kształt żuka rohatyńca (kabutomushi).
Mimo swojego orientalnego pochodzenia oraz wrażenia surowego tradycjonalizmu w doborze ekwipunku bojowego, posiada przyrządy, które wystarczająco świadczą o jej otwartości na technikę i rozwój. Ramiona w zbroi są wystarczająco szybkie i zwinne by dorównać ludzkim jednak o ile ich dokładność jest warta podziwu, wytrzymałość zależy jedynie od ochraniaczy po zewnętrznej stronie ramion, które w najśmielszych snach służą jedynie po to by odparować jedynie do dwóch krytycznych ataków na każdą z części. Jej stopy również wzorowane na styl żuka, służą za wysięgniki ułatwiające jej poruszanie się w pozycji pionowej bez obaw złamania pod nagłym naporem przekraczającą dopuszczalną masę.
Skrzydła schowane pod żuczymi osłonkami na plecach Tsukiko służą w raczej za element dekoracyjny, jednak ich okazjonalny trzepotanie wzbudza pewne wątpliwości, co do ich użyteczności dla dziewczyny.
Istnieje tradycja nazywania swych broni wśród samurajów, nie inaczej postąpiła Tsukiko nazywając swoje składane, elastyczne ostrza „Smugami Cienia”. Owe ostrza to w dokładności cztery diamentowe piły (nici) umocowane luźno na końcach jej palców, wysuwające się na długość półtora metra w zależności od siły włożonej w zamach. Innymi słowy, stanowią one przedłużenie sztychu i cięcia zadanego jej pazurami.
Reszta uzbrojenia stanowi standardowe wyposażenie Ninja, w których skład wchodzą iglice (zamiast kunai), gwiazdki, bomby dymne, środki chemiczne do leczenia. W przypadku Tsukiko, dziewczyna posiada niewiarygodną ilość pieczęci ukrytych w swojej zbroi, oraz własny zestaw naprawczy, rzecz typową dla rzemieślników z Hidden Craftsmen Village.

O postaci: Urodzona w Hidden Craftsmen Village, należała do klanu Itou, który to specjalizował się w udoskonalaniu technik plombowania/pieczętowania. Dzięki swojej pracy możliwym stało się między innymi zapieczętowywanie ‘fizyczności’ (waga, dźwięk, prędkość), a także dzięki swojej pracy zwoje przywołania uległy znacznej renowacji i uproszczeniu. Oczywiście sztuki te z czasem stały się tak powszechne, że powoli przestano łączyć je z klanem Itou z Hidden Craftsmen Village, jednak niekwestionowanym twórcą ich zamysłu był jeden z dawnych przodków klanu Itou. FuuinJutsu.
Tsukiko narodziła się w podróży, spędzając większość swojego życia poza „Japonią”(?) jednak odczuwając pustkę po braku wiedzy o własnym dziedzictwie, odczuwała wysoki szacunek dla starszej generacji odrzucając dość spory aspekt swojej młodości. Jako iż Hidden Craftsmen Village od niepamiętnych czasów zajmowało się produkcją specjalistycznych broni dla różnych innych wiosek Ninja, Tsukiko zwróciła swoją uwagę ku militarnemu tradycjonalizmowi. Jednocześnie wtrącając innowacyjną nutkę pomysłowości z zachodnich krain, w każde swoje dzieło, nieodłącznie opierając swe bronie na mechanizmach napędzanych parą na równi z czakrą, co stało się jej znakiem rozpoznawczym w całej wiosce.

Na plecach dziewczyny widnieją gęste wstęgi blizn od bicza. Nieliczni z jej znajomych znają prawdziwą naturę jej ocierającego o fanatyczno-masochistycznego zachowania, którym jest zwykła maskowanie swego nieprzyjemnego dzieciństwa. Otóż, klan Itou nie przebierał w środkach, sięgając po własnych potomków w imię nauki. Tsukiko tak jak i kilka innych dzieci z wioski była żywym królikiem doświadczalnym, ofiarą skaryfikacji pieczęci, które w jej przypadku były umieszczone na całej powierzchni pleców. Owe rany nie ulegają gojeniu, krwawiąc przy każdej bitwie, jednak dzięki nim, dziewczyna potrafi formować pieczęci bez użycia rąk.

Temat braku ramion niestety stanowi tajemnicę.

Jedyny powód, z którego Tsukiko nigdy nie stała się Jonitem to jej wrodzona krótkowzroczność, do której to nigdy nie przyznała się publicznie.

Osobowość Tskukiko jest ciężka do określenia, gdyż dziewczyna mimo wieku jest wręcz chorobliwie nieśmiała. Ze swoich podróży nasłuchała się sporej ilości filozofowania z różnych szkół, co utwierdziło ją w twierdzeniu, że niczego w życiu nie powinna być pewna, i nawet w to twierdzenie powątpiewała, a więc była przekonana o tym w stu procentach. Z drugiej jednak strony, była wierna tradycji i zasadom, którym oddaje honory nawet po dziś dzień, na każdym kroku.

Zalety
-Nie ma na świecie osoby bardziej surowej dla Tsukiko niż ona sama
-Zmęczenie ją upaja, a praca ją uskrzydla, czując spełnienie w byciu potrzebną
-Daje z siebie wszystko, gdy walczy o większą sprawę, dobro ogółu
-Potrafi myśleć nie schematycznie
Wady
-Bywa, że jej wielkoduszność jest wręcz błazeńska
-Jej nieśmiałość wywodzi się z przymusu przestrzegania zbyt wielkiej ilości zasad
-Czasem ma trudności z pojęciem taboo
-Bywa nieprzewidywalna

Techniki: Tsukiko przeszła podstawowe szkolenie na Genina opiewające w opanowanie technik Łamania Genjutsu, Używania klonów/cieni, Chodzenia po wodzie/drzewach. A także dość skromny trening żywiołu wody, który jej czakra przejawiała, dzięki czemu udoskonaliła obsługę własnych broni napędzanych parą.

Własne techniki:
FuuinJutsu
Pieczętowanie” – pieczętowanie stanowi potęgę klanu Itou. Tsukiko jest wstanie samodzielnie zapieczętować żywioł, ducha, czakrę oraz przedmiot i jednostkę fizyczną (prędkość, siłę uderzenia, wagę), po czym przyzwać ją wypalając pieczęć, przelewając przez nią krew, bądź podrzeć, w zależności od pożądanego efektu.

FuuinJutsu/Ninjutsu
Znamię Ślepca” – jest to pasywna zdolność Tsukiko umożliwiająca jej posługiwanie się zasobami czakry bez formowania znaków przy użyciu dłoni. Wadą tej techniki jest otworzenie ran na jej plecach oraz nieprzerwana utrata krwi. Im potężniejszą technikę użyje, tym większy jest skutej otwarcia ran.
Dotychczas zarejestrowane pieczęci, używane przez Tsukiko:
-Pieczęć Wagi-
Waga ubioru Tsukiko jest zapieczętowana.
-Pieczęć Czakry-
W każdym z ramion znajdują się po dwie pieczęci skumulowanej czakry, które ułatwiają jej użycie techniki „Smugi Cienia” więcej niż dwa razy na każde, przed rozpadem.
-Pieczęci Żywiołów-
Elektryczność. Woda. Dzięki którym potrafi tworzyć ze swych protez istne Perpetuum mobile.
-Pieczęć Iglic-
Przechowywane iglice.
-Pieczęć Bomba-
Zapieczętowana bomba.

Ninjutsu
Wyzwolenie” – technika aktywowania i neutralizowania pieczęci na dystans..

Ninjutsu
Jedność z Metalem” - Dzięki tej wyjątkowej technice, Tsukiko potrafi nadać swemu pancerzowi charakter. Żartobliwie określana jako „piąty żywioł”, technika ta nadaje zbroi Tsukiko pewnej giętkości oraz żywotności, łącząc ją z unerwieniem użytkownika. Tsukiko potrafi rozszczepić swoje ramiona na dodatkową parę, wprawiać w ruch skrzydła, które częściowo dodają jej pędu na prostych, oraz dodać odpowiedniej sprężystości swym stopom do wykonywania, co większych susów oraz zwinności, w co ciaśniejszych manewrach. Podczas użycia techniki, pancerz zaczyna charakterystycznie połyskiwać w świetle słońca, a białko w oczach Tsukiko zmienia się wedle koloru zbroi. Użycie tej techniki po dłuższej walce daje wzmożony efekt strachu i przeciwników pod wpływem „Krocząca w Mroku”.
Wadą tej techniki stanowi jednak odczuwanie ran pancerza, zatem jest to technika używana jedynie gdy wygrana stoi po stronie użytkownika.

Ninjutsu
Cielesny Sztych” – długie włosy Tsukiko nie służą jedynie jako zasłona dla jej blizn. W razie niebezpieczeństwa potrafi je wydłużyć i użyć jako broni, która wyprowadza pchnięcie w jednym kierunku.

Ninjutsu/Taijutsu
Przyszpilanie” – wraz z użyciem techniki „Jedność z Metalem”, Tsukiko zyskuje możliwość rozcieńczania swojej zbroi, dzięki czemu krew, która wydobywająca się z jej pokiereszowanych pleców wsiąka w jej broń, infekując techniką „Krocząca w Mroku” przy każdym zacięciu. Przez co osobnik o braku zmysłu powonienia, będzie odczuwał jej efekt. Drugim zastosowaniem techniki „Przyszpilania” to wydłużanie własnych ramion na odległość do pięciu metrów, wyłącznie w celu zmniejszeniu dystansu z uciekającym przeciwnikiem. Tskukiko również staje się o wiele mniej podatna na złamania, gdyż część jej własnego ciała ulega pewnego rozcieńczeniu.

Genjutsu
Krocząca w Mroku” – technika Genjutsu oparta na bazie zapachu i hormonów. Podczas walki, Tsukiko wydziela charakterystyczny, bardzo silny swąd trupa i martwej tkanki. Wymuszające, aktywowane hormonalnie w ciele przeciwników, wyzwolenie adrenaliny, oraz substancji podobnych, przez co przeciwnik traci możliwość logicznego myślenia. Silniejsi osobnicy przestaną ociągać się podczas walki, rezygnując z wszelkich prób skupienia się na innych kwestiach niż walka, w pewien sposób zmuszając oponenta do mężnej walki, na śmierć i życie. Słabsze osobniki natomiast ulegają złudzeniom, postrzegając Tsukiko jako kroczącą śmierć, trawę jako drut kolczasty, polanę jako ciągle kurczącą się celę z katem na drugim końcu. W obu przypadkach przeciwnicy oblewają się zimnym potem. Mimo iż nie jest to specjalnie złudne Genjutsu, sprawdza przeciwnika, poddając próbie jego siłę woli do zmierzenia się z Tsukiko. Źródło zapachu stanowią pieczęci na plecach dziewczyny.

Taijutsu
Kret w świetle słońca” – technika walki wykorzystująca użycie broni „Smuga Cienia”. Technika wykorzystuje sporo obrotów, oraz zamachów, najlepiej używana na otwartych przestrzeniach, walcząc z większą ilością wrogów. Użytkownik techniki stara się wymachiwać biczami w taki sposób by kontrować każdy z ciosów przeciwnika, jednocześnie wprowadzając w błąd przy każdym wyprowadzonym ataku. Kontrowersyjną cechą techniki jest ciągłe trzymanie przeciwnika poza polem widzenia, przez co oponent nigdy nie jest pewny miejsca nadejścia ataku. Technika użyta przy użyciu Samurajskiego miecza zwana jest gdzieniegdzie stylem „ślepego szermierza”.

Ninjutsu/Genjutsu/Taijutsu
Smuga Cienia” – jest to najpotężniejsza technika Tsukiko, której to dziewczyna nigdy nie bała się ujawniać w razie zagrożenia, szerząc tym samym dość groźną opinię o sobie jako potężnej wojowniczce. Smuga Cienia, technika nazwana od broni, którą posługuje się dziewczyna, to technika Taijutsu, która łamie możliwości ciała, jednak czyni to jedynie na jeden cios, stąd jedyne jej zastosowanie wymaga również użycia Ninjutsu, dzięki czemu masa ciała nie ulega zniszczeniu przy powstałych zawirowaniach mocy. Siła, której podlega kończyna poddana naciskowi powietrza bez użycia Ninjutsu natychmiast zredukowałaby bezpowrotnie długość kończyny do grubości monety. Cios tego kalibru, również załamuje przestrzeń tworząc paradoks, co w rezultacie wprawia umysł ludzki w złudzenie optyczne wprost z technik Genjutsu, nawet dla samego użytkownika techniki. Oczy najzwyczajniej rejestrują dziurę w miejscu gdzie przedtem stałą ściana, rozpryskujące się elementy martwego cała, falę uderzeniową rozchodzącą się w eterze, wreszcie ciało powoli splątywane tkanką, która w tym momencie jeszcze jest żywa, później zasklepiającą się ścianę za ciałem, powietrze uderzające o twarz przerażonego człowieka, a dopiero na samym końcu cień, który, nie kłamiąc, tak obserwator jak i sprawdza z pewnością mogą uważać za ramię użytkownika techniki „Smugi Cienia”, a sekundę wcześniej przepotężny huk, który raczej z niechęci przestaje być dźwiękiem przekraczającym granice możliwości bębenków usznych, ślamazarnie stając się, najzwyczajniej, najgłośniejszym dźwiękiem słyszanym przez ludzkie ucho. Technika ta męczy umysł, ciało oraz doszczętnie wyczerpuje zapasy Czakry użytkownika. Tsukiko jest jedyną póki, co osobą potrafiącą powtarzać technikę „Smugi Cienia” jedynie, dlatego że jej ramiona nie stanowią już części jej ciała. Stąd również rodzi się brak obawy skopiowania jej nie tak sekretnej techniki.


Znajomości:
Sasori czerwonych piasków - podczas wykonywania misji miała przyjemność pobierania nauk od mistrza Sasoriego, który dołożył swoje pięć groszy w stworzeniu zbroi/protez używanych przez Tsukiko po dziś dzień.
Żuk - wzór zbroi Tsukiko posiada od kompana dziewczyny, jej uwięzionego w zbroi mechanicznego żuka z nieśmiertelną duszą. Jest to duch opiekun ułatwiający dziewczynie transport (Tsukiko staje na nim jak na desce surfingowej, podczas jego biegu, bądź siada na nim jak na latającym dywanie, podczas lotu). Wielkość żuka zależy od zbroi Tsukiko. Od poręcznego mechanika wielkości klamry do paska który pomaga jej we wszelkich naprawach, po oporny środek transportu wielkości szafy na ubranie. Sam żuk jest wiecznym mieszkańcem zbroi Tsukiko, gdy nie jest uśpiony, oprócz poręcznej wiedzy oraz mobilności ubezpiecza Tsukiko jedyną znaną sobie techniką. Technika "Śrebrna Zamieć" to technika zamiany formy z klamry paska na okręgi które wiją się wokół ciała dziewczyny. Okręgi służą Tsukiko w ostateczności gdy dziewczyna jest pozbawiona zbroi, jako ostatnia bariera. W razie niebezpieczeństwa potrafią wydłużyć się pod trajektorię ciosu, podkładając i chroniąc ciało przed rozcięciem, same jednak nie są niezniszczalne.

Grupa: Nara Kiru

Zmiany
-sekcja edit
-odstępy pomiędzy tematami
-znajomości urozmaicone tak o postaci z mangi/anime jak i fikcyjne
 

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 14-10-2011 o 18:26. Powód: EDIT: Dodane Zmiany
Kawairashii jest offline  
Stary 14-10-2011, 10:14   #13
 
Rhaimer's Avatar
 
Reputacja: 1 Rhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwu


Godność: Nara Kiru

Wiek: 15

Ranga: Chuunin

Odznaka: Konoha

Wizerunek: Kiru jest średniego wzrostu chłopakiem o krótkich, ciemnych włosach. Czasem związuje je w kucyk. Jego oczy są małe i nieco zwężone. Tak jak włosy, mają ciemny kolor. Wzrok Chuunina sprawia, że potencjalnemu rozmówcy wystarcza kilka sekund, by zniechęcić się do rozmowy z młodym Shinobi. Nie ma atletycznego wyglądu, jednak jego kondycja jak i budowa mięśni jest w dobrym stanie. Jest charyzmatyczny, przeważnie wybierany na przywódcę drużyny.

Uzbrojenie: Zazwyczaj ubrany jest w kamizelkę Chuunina wioski Konoha. Opaskę nosi na lewym ramieniu. Na plecach ma schowki, w których ulokowane są dwa olbrzymie Fuuma Shurikeny. W kieszeniach bocznych spodni również ma kilkanaście mniejszych shurikenów. Do walki w zwarciu używa zazwyczaj dwóch kunai’ów, które trzyma ostrzami zwróconymi do tyłu.

O postaci: Kiru jest chłopcem wychowanym w klanie Nara, klanie z zasadami i tradycją. Rodzice zawsze przekazywali mu, że wiedza, inteligencja i strategia są podstawą w byciu Shinobim. Jako mały chłopiec w Akademii zazwyczaj zaliczał się do najbystrzejszych uczniów. Od zawsze był samotnikiem toteż byt w grupie trzyosobowej przyszedł mu z trudnością. Jego Jounin uznał, że jest jednym z bystrzejszych uczniów jakich miał pod swoimi skrzydłami. Egzamin na Genina zdał bez problemu w wieku 10 lat. Jego Jounin uznał, że jest jednym z bystrzejszych uczniów jakich miał pod swoimi skrzydłami. Dwa lata później przyszła kolej na Egzamin na Chuunina. Kiru znalazł się w szczęśliwej trójce Geninów promowanych awansem. Z zimną krwią zabił w pojedynku Genina z Wioski Deszczu. Najbardziej znany jest ze swoich „cichych” technik. Wykorzystuje do tego swoje Kekke Genkai.

Jak już wspomniałem, Kiru jest samotnikiem i lubuje się w tej samotności. Wolny czas spędza na studiowaniu zwojów lub czytaniu książek, siedząc na dachach domostw w Wiosce, czy też na gałęziach drzew nad brzegiem rzeki. Mimo pozorów lubi przyrodę. Jest ambitny, odpowiedzialny i charyzmatyczny. Nienawidzi spóźnialskich oraz niedbalstwa. Jako Shinobi ponad wszystko stawia bezpieczeństwo członków swojej grupy.

Jest jednak nieznośny jeśli chodzi o kontakty towarzyskie. Zachowuje się tak, jak gdyby nikt go nie obchodził. Ma również niezwykle agresywne nastawianie w stosunku do przeciwnika. Nie widzi przeszkód w torturach, czy skrytobójczych technikach. Potrafi być również nieprzewidywalny i czasem nie podporządkowuje się, gdy coś bardzo mu przeszkadza.

Techniki:

1) "Miecz wiatru" [Kaze no Yaiba] (Technikę tą można zidentyfikować jako tnące uderzenie, w której użytkownik wysyła chakrę do jego ręki i materializuje ją w postaci niewidzialnego miecza, atakując przeciwnika w podmuchu wiatru i przy dźwięku krojenia)
2) "Technika Imitowania Cienia" [Kagemane no Jutsu](Owe ninjutsu jest bardzo praktyczne i efektywne bowiem unieruchamia każdego złapanego w sidła cienia przeciwnika, który na dodatek jest jeszcze kontrolowany przez użytkownika techniki)
3) "Technika Cienistych Iglic" [Kage Nui no Jutsu] (Technika polegająca na tym iż cień użytkownika rozszczepia się na kilkanaście czarnych iglic, które są w stanie zaatakować kilku przeciwników naraz)
5) "Klony Cienia" [ Kage Bunshin no Jutsu] (Tutaj chyba nie trzeba tłumaczyć. Klony Cienia. Sztandarowe jutsu Naruto)
6) "Technika Przywołania" [Kuchiyose no Jutsu] – Kiru jest zdolny przywołać antycznego białego jelenia, opiekuna klanu Nara. (Deer God by ~Glad-Sad on deviantART)
7) "Technika oswobodzenia z więzów" [Nawanuke no Jutsu] (technika, dzięki której użytkownik z łatwością oswobadza się z więzów typu sznur) [Nie wiem na czym polega dokładnie ta technika, ponieważ nigdy nie zostało to pokazane w anime czy mandze]
8) Kontrola żywiołu Wiatru (Kontrola nad żywiołem Futon)
9) "Przemiana" [Henge no Jutsu] (Zamiana w dowolną osobę, istotę)
10) "Technika podmiany" [Kawarimi no Jutsu] (Podmiana prawdziwego ciała Shinobi z pniaczkiem, lub innym elementem natury)
11) "Technika Imitacji Cienia: Cienista ręka" [Kage Kubishibari no Jutsu] (Po złapaniu przeciwnika techniką Kagemane no Jutsu, użytkownik wytwarza z cienia rękę, która dusi wszystkich złapanych przeciwników. Jednakże kiedy przeciwnik jest bardzo silny jest w stanie uwolnić się z tej techniki)

Znajomości:

1) Ikato Sora – Chuunin Wioski Piasku (dobry przyjaciel)
2) Wataka Ao – Chuunin Wioski Ziemi (dobry przyjaciel)
3) Akamori Suzahara – lider ANBU Wioski Liścia
4) Obecny Hokage
5) Nara Hirao – obecny przywódca klanu Nara

Grupa:

1) Itou Tsukiko
 

Ostatnio edytowane przez Rhaimer : 14-10-2011 o 16:21.
Rhaimer jest offline  
Stary 14-10-2011, 10:44   #14
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Exclamation

Ciesze się widząc kolejną kartę. Kiru jest zrobiony z wystarczającą starannością, oraz z o wiele większą schludnością niż moja własna karta. (^__^)
Proponuje dodanie krótkiego opisu wszystkich technik, same nazwy nie mówią mi wiele. Co do 'znajomości' chodziło głównie o opisy relacji z danymi postaciami z drużyny, jednak podoba mi się wspominanie postaci ze świata Naruto. Edytuje pierwszy post i dodam ten interesujący element. W grupie wypisałeś dwie postaci, rozumiem że poprzez PW dogadałeś się już z dwoma innymi graczami którzy zamieszczą karty postaci o takich imionach?

Możesz uważać się za przyjętego do sesji, od teraz zyskujesz przywilej wydawać opinie na temat każdej kolejnej nadesłanej karty postaci.

Skoro moja karta nie musi już świecić przykładem, załaduje jej poprawioną wersję w najbliższym czasie.
 
Kawairashii jest offline  
Stary 14-10-2011, 15:16   #15
 
Rhaimer's Avatar
 
Reputacja: 1 Rhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwu
Dziękuję za wszelkie uwagi. Poprawiłem swoją kartę oraz posłałem wiadomość na PW do szanownej MG
 
Rhaimer jest offline  
Stary 14-10-2011, 15:59   #16
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Jak rozumiem w świecie Naruto jest kilkanaście typów technik, takich jak Genjutsu, Ninjutsu, Taijutsu, a także FuuinJutsu które opisałam we własnej karcie postaci, oraz wiele innych. Podałeś przykładowo:

Cytat:
1) Kageyose no Jutsu (Powstają macki stworzone z cienia za pomocą których można unieruchomić przeciwnika[właściwość Kekke Genkai klanu Nara]. Dodatkowo na mackach można umieścić wybuchowe notki)
Czymże jest ta technika? Czy jest to złudzenie? Efekt przywołania ośmiornicy? Ducha? Żywiołu? Może to być dosłownie wszystko, proponuje urozmaicić trochę ten opis. Jeśli jest to także właściwość klanu to proszę opowiedzieć trochę o niej. Osobiście pragnęłabym się dowiedzieć jakie są jej słabości (które naturalnie nie oczekuje żebyś wyjawił) i zalety, czy przyzywa się tą technikę ze zwoju, czy istnieje wymóg światła na polu walki, albo czy można ją aktywować z zaburzonym polem czakry? A jeśli jest to potężna technika, czemu zatem jest uznawana za potężną. Jeśli jest unikalna, na czym polega jej trudność w stosowaniu. Oczywiście nie musisz zamieszczać dokładnie odpowiedzi na wszystkie z zadanych pytań, proszę jedynie o trochę bujniejszy opis.

Co do nazw, niestety nie znam się na Japońskim, wiec wypisałam polskie nazwy technik we własnej karcie postaci. Sugerowałabym uczynić podobnie, dla ułatwienia rozgrywki.

Także widzę że usunąłeś część dotyczącą grupy. Jeśli ci to nie przeszkadza, możesz już wpisać Itou Tsukiko. Możemy zaczynać grę gdy tylko pojawi się kolejna karta postaci. Potyczki na wyspie powinny rozpocząć się po przybyciu co najmniej dwóch grup, lub możemy pojedynkować się między sobą. Tą część również zamieszczę w pierwszym poście.
 
Kawairashii jest offline  
Stary 15-10-2011, 01:24   #17
 
Elas's Avatar
 
Reputacja: 1 Elas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znany

Godność: Uchiha Izuna
Wiek: 17 lat
Ranga: Jōnin
Odznaka: Konoha
Wizerunek: Izuna jest wysokim (182cm) chłopakiem (prawie mężczyzną) o masywnej budowie ciała oraz wyraźnie zarysowanym umięśnieniu, chociaż nazwanie go mięśniakiem byłoby znaczną przesadą. W oczy najbardziej rzucają się nietypowe jak na Uchihe długie (do ramion) włosy w kolorze blondu. Nie jest to jednak żadna mutacja genetyczna – Izuna regularnie farbuje swoje włosy. Także na naturalnie brązowe oczy nałożone są soczewki, zmieniające ich barwę na niebieskie. Te dwie rzeczy powodują, że Izuna, jeśli tylko sam się nie zdradzi, ani trochę nie wygląda na Uchihe. Wróćmy jednak do dalszego opisu wyglądu – cienkie, czarne brwi są umieszczone nieznacznie nad szerokimi oczyma. Nos natomiast, mimo swej długości, optycznie wydaje się mały – głównie z powodu jego małej wysokości.
Na nadgarstku prawej dłoni ma tatuaż, który wygląda jak łańcuszek.
Uzbrojenie: Na wszelkiego rodzaju misje Izuna ma przygotowane jedno, wygodne oraz kamuflujące odzienie. Pod zieloną kamizelką uzyskaną wraz z tytułem chuunina znajduje się bluza z długimi rękawami oraz kapturem, cała w maskujących kolorach. (Woodland) Znajduje się w niej (zarówno po stronie zewnętrznej jak i wewnętrznej) znaczna ilość kieszeni, przeważnie i tak nieużywanych. Odzienie to nie krępuje ruchów, tak samo jak luźne spodnie do kolan. Reszta rzeczy nie ma tak dużego znaczenia: brązowe buty sięgające za kostki, pas z sprzączką w formie symbolu Konohy oraz zielone rękawice, przeważnie skryte w jednej z kieszeni.
Podstawową bronią Izuny jest kosa bojowa, wykuta według jego własnego projektu. Posiada ona łącznie aż sześć ostrzy – cztery u góry (dwa skierowane w jedną stronę, dwa w drugą) oraz dwa na dole (jedno skierowane w jedną stronę, drugie w drugą). Broń ta do używania wymaga sporo siły, walka nią na dodatek jest męcząca. Z powodu problemów z zwykłym transportem, Izuna przenosi ją zapieczętowaną w tatuażu.
Drugą bronią, przeznaczoną do mniej wymagających walk i cichych akcji jest wakizashi. To nosi niemalże zawsze przy sobie – skryte w pochwie, która jest przyczepiona do pasa.
Bronią z którą natomiast nigdy się nie rozstaje (chyba, że nie ma innego wyjścia) jest najzwyklejszy w świecie kunai, który trzyma przeważnie skryty. Izuna nawet sypia z tą bronią, co daje mu poczucie bezpieczeństwa.
Poza tym, z typowej broni Izuna posiada kilkanaście shurikenów oraz senbon pokrytych w kieszeniach bluzy.
Nie należy jednak zapominać o ekwipunku użytecznym w walce, chociaż nie służącym bezpośrednio do zabijania: żyłka, kilka bomb dymnych i wybuchowych notek oraz lornetka. Także pokryte po kieszeniach. Ostatnią rzeczą jest komplet wytrychów.
O postaci: W największym skrócie – Izuna jest shinobi utalentowanym w walce bronią, znającym dużą ilość ninjutsu oraz podstawy genjutsu.

Izuna, jak można było się spodziewać po klanie Uchiha, był utalentowany. Trenował już od 5 roku życia, co pozwoliło mu ukończyć akademię w wieku 9 lat. Dwa lata później udało mu się aktywować sharingana, doprowadzając go do formy z trzema łezkami już w wieku 13 lat, co zbiegło się z awansem na chuunina. Pod koniec 15 roku życia został joninem, który specjalizował się w walce bronią oraz skrytobójstwach. Na Atlantyde wybrał się w celu udowodnienia swojej wartości i tym samu dostania się do ANBU.

Izuna pod względem towarzyskości nie wyróżnia się – chociaż są dni, kiedy gęba mu się nie zamyka jak i takie, kiedy rzadko kiedy odpowiada na jakiekolwiek pytania. Jednak jego towarzyszom może przeszkadzać to, że jest wymagający – na misjach daje z siebie tyle, ile może i wymaga tego także od innych. Często zdarza mu się przeceniać własną wartość, co jest naturalnym skutkiem zbyt dużej pewności w siebie. Jednak, jak na jonina przystało, jest opanowany i spokojny, stara się spokojnie analizować sytuację – o ile pozwala na to czas. W wypadku potrzeby potrafi jednak działać natychmiast i nieprzywidywanie.
Uważa, że najważniejszą rzeczą określającą wartość człowieka są jego umiejętności – a więc w wypadku ninja głównie skuteczność w boju. Drugą wartością jaką ceni, są jedne, zdefiniowane poglądy oraz wiara w nie. Wolałby wroga, który wierzy w to co robi niż przyjaciela, zmieniającego swoje przekonania niczym rękawiczki.
Ważną cechą jest to, że potrafi oddzielać walkę od życia prywatnego: nie jest dla niego czymś trudnym pokonać przeciwnika oraz dobić go odcinając mu głowę a kilkanaście minut później, już w bezpiecznym miejscu opowiadanie dowcipów.

Zalety:
- Opanowany
- Do zabijania podchodzi jak do zwykłej pracy
- Potrafi działać zarówno taktycznie według ustalonego planu jak i kompletnie chaotycznie
- Jest pewny swoich umiejętności...
Wady:
- …aż za bardzo
- Jest za bardzo wymagająćy

Techniki:
FuinJutsu:
  • Pieczętowanie oraz przyzywanie obiektów: Izuna potrafi pieczętować obiekty, zarówno w zwojach jak i na skórze za pomocą tatuażu. Potrafi także przywoływać przygotowane w ten sposób przez siebie przedmioty oraz przedmioty z zwojów nie przygotowanych przez niego, o ile nie są w żaden sposób zabezpieczone.
NinJutsu:
  • Katon: Kula Ognia – po złożeniu pieczęci, Izuna bierze głęboki oddech w trakcie którego koncentruję chakrę w płucach. Następnie wydycha ją, formując w ognistą kulę która leci szybko przed siebie. Jej wielkość jest zależna od ilości użytej chakry.
    Katon: Płonące Ciało – technika ta nie wymaga składania pieczęci, jednak jest dosyć męcząca w wypadku używania jej na większych partiach ciała. Polega ona na tym, że w wybrana część ciała Izuny zaczyna po prostu płonąć – chociaż on sam nie może się tym zranić, to jego ubranie może spłonąć.
    Katon: Ognisty Oddech – początek wygląda tak jak przy kuli ognia – Izuna składa pieczęcie, bierze głęboki oddech gromadząc chakre w płucach i następnie wydmuchuje ją. Ta jednak formuje się w szeroki, spłaszczony stożek.
    Katon: Dymna Zasłona – kolejna technika w której Izuna po złożeniu pieczęci, bierze głęboki wdech i gromadzi chakrę w płucach. Tym razem przy wydechu z jego ust nie wylatuje ogień a ciemny, gęsty obłok łatwopalnego dymu, który zajmuje spory obszar. Nie dochodzi jednak do jego samozapłonu, jednak nawet najmniejszy płomyk może sprawić, że każdy kto się w nim znajdował w najlepszym wypadku dostanie kilka blizn po poparzeniach.
    Nieżywiołowe: Przemieszczenie (Shunshin no jutsu) – po złożeniu pieczęci, Izuna może przemieścić się błyskawicznie zarówno na bliską jak i daleką odległość.
    Nieżywiołowe: Aktywacja Inskrypcji – po złożeniu pieczęci, Izuna przesyła chakre do inskrypcji których lokalizacje zna, powodując ich aktywacje.
    Nieżywiołowe: Kamuflaż – po złożeniu pieczęci, Izuna przybiera barwy najczęściej występujące w otoczeniu, co utrudnia dojrzenie go za pomocą zwykłego wzroku.
    Fuuton: Ostrza Pokrycie – Izuna pokrywa ostrze broni warstwą chakry o naturze powietrza, zmniejszając opór powietrza przy atakowaniu nią, co przyśpiesza oraz wzmacnia ataki.
    Fuuton: Ostrza Przedłużenie – Izuna gromadzi chakre na ostrzu broni, co sprawia, że przy następnym zamachnięciu się nim w kierunku ataku zostanie posłana fala powietrza.
    Fuuton: Broni Kontrola – Izuna za pomocą chakry kontroluje do 12 małych broni, dzięki czemu może wystrzelić je w błyskawicznym tempie.
Kekkei Genkai:
  • Sharingan – po dostarczeniu chakry do oczu, Izuna aktywuje swojego sharingana (trzy łezki). Dzięki niemu jego zmysł wzroku działa znacznie lepiej, pozwalając mu dostrzec nie tylko błyskawiczne ruchy (prawie je przewidując) ale także układ chakry. Poza tym, aktywny Sharingan pozwala mu rozpoznawać wykonywanie znanych mu technik po pieczęciach oraz kopiowanie technik, których proces przygotowania widział.
Genjutsu:
  • Fałszywe Dźwięki – po wprowadzeniu chakry do umysłu przeciwnika za pomocą kontaktu wzrokowego, Izuna jest w stanie sprawić, że osoba ta będzie słyszała dźwięki. Uchiha ma dowolność wyboru, jakie dźwięki podsunąć osobie pod wpływem techniki – może to być zarówno rozmowa jak i wielki wybuch.
    Ruchome Podłoże – dzięki chakrze przesłanej kontaktem wzrokowym, Izuna jest w stanie sprawić, że osobie pod wpływem genjutsu wydaje się, że ziemia się trzęsie, co negatywnie wpływa na próby zachowania równowagi.

Znajomości: klan Uchiha
Hokage
Grupa:
Zmiany:
 

Ostatnio edytowane przez Elas : 16-10-2011 o 14:48.
Elas jest offline  
Stary 15-10-2011, 09:49   #18
 
Rhaimer's Avatar
 
Reputacja: 1 Rhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwuRhaimer jest godny podziwu
Elas - bardzo dobra karta, jednak zastanawiająca jest ta "niewidzialność". Jak dla mnie trochę przesadzona, można zastąpić to zwykłym Kakuremino no Jutsu (technika kamuflażu) z zastrzeżeniem, że opanowałeś ją w bardzo dobrym stopniu z racji tego, iż jesteś Jouninem.
Zobaczymy co na ten temat powie Kawairashii.

Z racji tego, iż Noraku chce dołączyć do mnie i Kawairashii jako trzeci członek drużyny, to czy zgodziłbyś się na opiekę nad naszą grupą?
 
Rhaimer jest offline  
Stary 15-10-2011, 11:44   #19
 
Elas's Avatar
 
Reputacja: 1 Elas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znany
Cóż, mogę zmienić, to żaden problem.
Na opiekę także bym się zgodził.
 
Elas jest offline  
Stary 15-10-2011, 19:45   #20
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał Rhaimer Zobacz post
Elas - bardzo dobra karta, jednak zastanawiająca jest ta "niewidzialność". Jak dla mnie trochę przesadzona, można zastąpić to zwykłym Kakuremino no Jutsu (technika kamuflażu) z zastrzeżeniem, że opanowałeś ją w bardzo dobrym stopniu z racji tego, iż jesteś Jouninem.
Zobaczymy co na ten temat powie Kawairashii.
Niewidzialność. Hm, to powszechna zdolność u Ninja o mylącej zbytnio ogólnikowej nazwie. Zgodziłabym się z przedmówcą, co do techniki kamuflażu. Chociaż jeśli tak silnie chciałbyś posiadać możliwość stania się niewidzialnym, sądzę że należałoby to raczej do technik Genjutsu ze względu na klan. Jeśli natomiast wolałbyś pozostawić ją jako technikę Ninjutsu, musisz wprowadzić kilka poważnych wad. Takich jak niemożność poruszania się, bądź wręcz przeciwnie, przymus ciągłego pozostawania w ruchu. Najzwyczajniej technika pozwalająca na pozostawanie niewidzialnym wraz z możliwością wyprowadzania ataków jest zbyt potężna, nawet jak na zdolność ograniczoną do genów danego klanu. Mam nadzieję że zrozumiesz.

Wnioskowałabym również o różnicę wiekową między chuninami, a joninem, przynajmniej jednego roku.
 
Kawairashii jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:03.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172