|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś zainteresowany? | |||
Tak | 8 | 53.33% | |
Nie | 7 | 46.67% | |
Głosujących: 15. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-10-2011, 22:53 | #1 |
Reputacja: 1 | Taktyczne RPG Chciałbym stworzyć w najbliższym czasie taktyczne rpg. Tworząc zasady starałem się jak najlepiej zróżnicować i zrównoważyć różne ścieżki rozwoju postaci. Robiłem już takie rzeczy i udawały się, więc nie ma obaw, że będzie jakieś nudziarstwo (no chyba, że ktoś nie lubi gier taktycznych). Prawdopodobnie to będzie gra gracz kontra gracz, ale nie wykluczam stylu "wygrywa ten, kto przeżyje najdłużej, ale postacie gracze bezpośrednio nie mogą sobie robić krzywdy". Ruchy graczy będą jawne co odrobinę przymusza do: 1. Jak najszybszego odpisywania, bo szybkość = inicjatywa. 2. Odpisania tak, żeby było jasno, ale równocześnie zostawiać sobie zawsze możliwość zrealizowania planów awaryjnych - odpisywania treściwie i niezbyt daleko sięgając w przyszłość. 3. Zbadania ruchów przeciwników poprzez "przypadkowe" zwlekanie z odpisywaniem do gry kosztem szybkości reakcji swojej postaci. (z ang. "lurking"). 4. Taktyki. Wojna może i nigdy się nie zmienia, ale poprzez możliwości rozwoju postaci różne postacie mają różne możliwości taktyczne - to jednak rzecz gracza, żeby wykorzystać wszystkie swoje narzędzia w 100%. Czy są jacykolwiek zainteresowani, żebym ruszył z tym projektem, czy kompletnie nikogo to nie obchodzi w tym czasie? |
| |