Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-10-2011, 00:13   #1
 
Didek's Avatar
 
Reputacja: 1 Didek nie jest za bardzo znany
[Neuroshima 1.5] W Trzewiach Blaszaka

W Trzewiach Molocha


Poobdzierany, wychudzony chłopak biegał między blaszanymi domami w Casper. Jako jeden z niewielu wiedział, że w mieście znajduje się ukryta baza posterunku. Klucząc między gruzami zabudowań, wszedł wreszcie do burdelu, ochroniarz krzyknął na niego, kiedy zobaczył obdartusa wchodzącego do środka, lecz chłopak słyszał tylko jego stłumiony głos, kiedy zamykał klapę w podłodze. Pędem puścił się przez wąski, niski korytarz wykuty pod ziemią, dochodząc wreszcie do metalowych, solidnych drzwi. Stanął przed nimi, rozejrzał się wokoło, czy aby przypadkiem nikt go nie śledził. Na szczęście było czysto, chociaż wiedział, że musi bardziej uważać wchodząc tu burdelem.
- Święto dziękczynienia – powiedział, po czym drzwi odsunęły się ze świstem ukazując wejście do bazy posterunku. Jasne światło uderzyło go w oczy, po sekundzie dostrzegł sylwetki dwóch uzbrojonych żołnierzy, którzy celowali do niego z karabinków automatycznych, lecz rozpoznali go i opuścili broń.
- Co jest Mikey? – zagadał jeden z nich.
- Nowe kody, mam nowe kody Molocha, któ… - zdyszany, nie zdążył dokończyć nawet zdania, kiedy żołnierze porwali go do biura generała Mansona.

Tysiące liter i cyfr, pozornie bez znaczenia, przebiegało w zatrważającym tempie po monitorze, tworząc chaotyczne kombinacje. Nie formowały one żadnych logicznych zdań ani treści dla kogoś, kto nie znał się na komputerach. Jednak Demond Raspbery wychował się na Posterunku i miał tę wiedzę w małym palcu.
- Mam, mam, mam! Cholera, nareszcie jakieś konkrety! – czarnoskóry informatyk niemal podskoczył na krześle z ekscytacji.
- Masz tam coś o Kretach albo Kopcach?! – Głos był szorstki i zdenerwowany, dobiegał gdzieś zza ściany. Demond oczekiwał, że generał zareaguje w ten sposób. Dźwięk butów podkutych metalem stukających o podłogę zbliżał się.
- Nie, sir ale to, co znalazłem może pana zaciekawić. Blaszak trzyma więźniów w jednej ze swoich baz niecałe osiem kilometrów od naszej mieściny, powinni jeszcze żyć i mieć własną świadomość. Niebezpieczeństwo stopnia piątego, możliwe kilka patroli rozpoznawczych maszyn, ale bez zbytnich abstrakcji, na szczęście baza naziemna, na tunele się raczej nie zapowiada ale nie ma pewności... Rozkazy generale? – Podniósł lekko głowę znad monitora spoglądając na barczystego, siwego mężczyznę w mundurze. Zanim mu odpowiedział, wyciągnął papierosa, odpalił go i pociągnął łyk ze srebrnej piersiówki.
- Wysłać po nich czwartą drużynę – odpowiedział z niesmakiem na twarzy – W razie gdyby stawiali opór obezwładnić i przywieźć, a jeśli będą niezdatni do użytku odstrzelić na miejscu.
- Tak jest, sir! Jakieś specjalne rozkazy w przypadku znalezienia Kopca Kreta?
Generał spoważniał nagle. W jednej chwili wszystkie emocje zniknęły z jego twarzy, knykcie zbielały mu od ściskania manierki . Wyrzucił połowę papierosa, zgasił go butem z głośnym stuknięciem, pociągnął jeszcze jeden solidny łyk i zachrypniętym głosem powiedział – Gdyby spotkali Kopiec, mają działać na trzy „S”.
- Trzy „S”, generale?
- Spenetrować, sfotografować, spierdalać – odburknął. – Nie możemy sobie teraz pozwolić na głębsze badania nad tunelami Blaszaka, to pochłonęło już zbyt wielu wykwalifikowanych ludzi. Za to jeńcy Molocha, których oswobodzimy, będą mieli dług wobec nas i wobec ojczyzny. Dostaną podstawowe wyposażenie, zostaną przeszkoleni, a następnie w imię miłości do ojczyzny, niczym szczury będą łazić po ciemnych, wilgotnych tunelach, w których śmierć jest najlepszym losem jaki może ich spotkać. – Po ostatnim zdaniu, Demont zauważył niezdrowy błysk w oku generała Masona…




Witam wszystkich zainteresowanych tematem. Na sam początek - kilka słów o mnie, jako że jestem nowym użytkownikiem. Mimo, że jest to moja pierwsza sesja na tym forum, to prowadzę Neuro już od dwóch lat. Preferuję grę w kolorach chromowanej stali, jednak "W Trzewiach Molocha" będzie stalową, lekko pordzewiałą przygodą.

O przygodzie:
Północne bazy posterunku odkryły w kilku miejscach wejścia do tuneli, do których powstania przyczynił się Moloch. Są one tworzone poprzez wielkie maszyny, zwane przez Posterunkowców "Kretami". Pomimo wielu tygodni prób i przeprowadzonych akcji, ludzie nie dowiedzieli się o tunelach niemal nic - wciąż nie znana bliżej jest ich głębokość, rozpiętość, struktura, nie mówiąc nawet o ich zastosowaniu. Wydaje się jakby była to sieć tuneli pod terytoriami Molocha, w których przetrzymuje zepsute czy nieaktywne maszyny ale przekonać się o tym, czy jest to prawda czy tylko domysł będą mieli szanse jedynie BG...

Gra zaczyna się na północy Stanów, a dokładniej w byłym stanie Wyoming. Gracze będą penetrować tunele, które kopie Moloch, działając w porozumieniu z Posterunkiem, chociaż spora część sesji będzie też działa się na powierzchni, w bazach Posterunku - tych jawnych, oraz tajnych, o których wiedzą tylko wybrane jednostki.
Gdzie gra się skończy? To już nie będzie zależeć ode mnie!
Ilość potrzebnych graczy to 3+


Mechanika, postaci etc.:

Mechanika będzie dość uproszczona, jako że gramy poprzez forum, stawiam bardziej na storytelling, opisy i dobre odgrywanie niż turlanie kostkami (chociaż nie ukrywam, że nieraz rzucę sobie nimi przed monitorem).

Co do postaci, proszę o spełnienie następujących warunków:
- Pochodzenie proszę wybrać z podstawki
- Profesja dowolna (chociaż dobrze by było, gdyby również była z podstawki)
- Na współczynniki przysługuje 60 punktów do rozdysponowania w sposób dowolny, lecz żadna cecha nie może być niższa od 6 i wyższa od 17
- 65 punktów na umiejętności (niezależnie od specjalizacji, punkty są do wydania na dowolne umiejętności)
- Dowolna sztuczka do wyboru, jeśli gracz dobrze uzasadni skąd ma taki talent
- Chorobę losuje MG
- 150 gambli do wydania (maksymalnie 1/3 na broń i amunicję)
- Historia postaci na ok. jedną stronę A4, z uwzględnieniem dlaczego została porwana przez Molocha!

W jaki sposób i jak często piszemy, itepe.:
- Częstotliwość postów to co najmniej jeden na tydzień, ja sam będę odpisywał tak właśnie często, lub więcej razy tygodniowo
- Długość postów to co najmniej piętnaście linijek
- Dialogi zapisujemy kursywą, myśli proszę zapisywać kursywą i innym kolorem

Odgrywanie itp:
Chcę dać graczom spore pole do popisu - nie bójcie się podejmować zdecydowanych działań, jestem w grze sędzią, a nie Bogiem - ja was rozliczam za to co robicie, a nie ustalam wam co możecie a czego nie (bądźcie tylko przygotowani na ewentualne konsekwencje).
Jeśli chodzi o dialogi - proszę o PW/wiadomość na gg - przeprowadzimy dialog BG - BN za pomocą gadu-gadu.



Póki co, to by było na tyle - w razie ewentualnych pytań proszę o PW.
Karty postaci proszę wysyłać na adres
Rekrutacja trwa czas nieokreślony - po tym, jak otrzymam KP od trzech pierwszych graczy rekrutacja potrwa jeszcze tydzień
 
__________________
"Before Elves, before Dwarfs, before Men, the Old Ones arrived upon this world. Then came Chaos and the great Plan of the Old Ones was unmade. We are the last of their servants, and only by our hand shall the Great Plan be restored, with the total defeat of the usurping younger races."

Ostatnio edytowane przez Didek : 12-10-2011 o 18:53.
Didek jest offline  
Stary 12-10-2011, 08:10   #2
 
Wnerwik's Avatar
 
Reputacja: 1 Wnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetny
Ja bardzo chętnie zagram. Choć nie zdarzyło mi się jeszcze grać w Neuroshimę ani przez forum, ani w realu to mniej więcej orientuję się w realiach.

Cytat:
- Historia postaci na ok. jedną stronę A4, z uwzględnieniem dlaczego została porwana przez Molocha!
A to moloch potrzebuje powodów by porywać ludzi? Zawsze przydadzą się jacyś na eksperymenty...
 
Wnerwik jest offline  
Stary 12-10-2011, 17:45   #3
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
Lechu, skoro nie zamierzasz grać to bądź łaskaw nie komentować, zwłaszcza, że mylisz się w swoich założeniach. Skoro postacie miały zostać porwane przez Stalowego Złego to skąd u licha mają mieć jakąkolwiek broń?!? Molohowi już całkiem padło na główkę: "Porwałem cię człowieczku, ale zostawię ci broń i amunicję i będę dobrze żywił, abyś mógł mi dokopać jak tylko uda ci się uwolnić... W zasadzie to nawet nie domknę celi." Przy takich założeniach scenariusza jakiekolwiek wyposażenie wydaje się przesadą...


A na temat i w ogóle:

Karta w produkcji.
 
Aschaar jest offline  
Stary 12-10-2011, 18:53   #4
 
Didek's Avatar
 
Reputacja: 1 Didek nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał Aschaar Zobacz post
"Porwałem cię człowieczku, ale zostawię ci broń i amunicję i będę dobrze żywił, abyś mógł mi dokopać jak tylko uda ci się uwolnić... W zasadzie to nawet nie domknę celi."
Obmyśliłem wszystko tak, by w miarę realny sposób gracze mieli jakieś wyposażenie, nie martw się o to SKĄD będziesz miał swój ekwipunek, pozostaw to MG, będzie dobrze

W dodatku mały edit: zagapiłem się - fakt - na umiejętności postaci dostają 65, a nie 60 punktów
 
__________________
"Before Elves, before Dwarfs, before Men, the Old Ones arrived upon this world. Then came Chaos and the great Plan of the Old Ones was unmade. We are the last of their servants, and only by our hand shall the Great Plan be restored, with the total defeat of the usurping younger races."
Didek jest offline  
Stary 25-10-2011, 16:44   #5
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
Kp koło soboty~
=w=

Edit:
Swoją drogą, dialogi nie będą przypadkiem wygodniejsze przez google doc niż gg?
 

Ostatnio edytowane przez Fiath : 26-10-2011 o 11:05.
Fiath jest offline  
Stary 28-10-2011, 22:41   #6
 
Didek's Avatar
 
Reputacja: 1 Didek nie jest za bardzo znany
@Fiath
Jeśli ta opcja pasowałaby Ci o wiele bardziej, to nie ma problemu.

Ostatni dzwonek, jeśli do 07.11.2011 do godz. 07:00 nie będę miał na mailu co najmniej trzech kart postaci, to rekrutacja zostanie unieważniona.
 
__________________
"Before Elves, before Dwarfs, before Men, the Old Ones arrived upon this world. Then came Chaos and the great Plan of the Old Ones was unmade. We are the last of their servants, and only by our hand shall the Great Plan be restored, with the total defeat of the usurping younger races."
Didek jest offline  
Stary 29-10-2011, 00:02   #7
 
Neverwhere's Avatar
 
Reputacja: 1 Neverwhere nie jest za bardzo znany
Pytanie numer jeden: Czy będziemy wklejać dialogi z BNami tutaj? W sensie przeklejać z GG czy innego programu? No bo przecież niektóre dialogi słyszeć będzie cała drużyna. Czy może w takich wypadkach dialogi prowadzimy na forum?

Pytanie numer dwa: Jak to jest z tą mechaniką? Siedzimy w trzewiach Molocha więc węszę dużo akcji, także kwestia walki jest tutaj dość istotna. Będziesz nam rzucał tylko podstawowymi rzutami czy będziemy się bawić całą Neuroshimą Tactics ? Osobiście optuję za opcją numer 1. Ale oczywiście ty tu szefujesz.

Pytanie numer trzy: Ogólnie nasze postacie mają przesrane na starcie... Co jak wiadomo, w zasranych Stanach, jest na porządku dziennym. Tylko jeden drobny szkopuł, Teksańczyk, który wcina sobie wołowinkę gdzieś tam na południu, musi co najwyżej czasem obić kolesiom z Hegemonii pyszczki, a my musimy latać po jakiś śmierdzących korytarzach i modlić się, żeby Moloch nie wpuścił nam gazu musztardowego prosto w nos. Jakby nie patrzeć przydałaby się silna, zgrana, a co najważniejsze "wielofunkcyjna" drużyna. Już tłumaczę: z samymi Łowcami Maszyn w teamie daleko nie zajdziemy. A w sumie nie wiemy kim grają nasi towarzysze. Nie uważasz, Mistrzu Gry, że dobrze by było dać graczom szanse się umówić? Ja wiem, realizm, te sprawy, Moloch nas nie wybierał według funkcji drużynowych, ale naprawdę z doświadczenia wiem, że taka uzupełniająca się drużynka to jest miód i super się tym gra. Po prostu jest przyjemniej. No i powiedzmy, że gramy w trójkę i tak zawsze kogoś tam będzie brakować, także poziom trudności też jest na swoim miejscu.
 
Neverwhere jest offline  
Stary 29-10-2011, 14:50   #8
 
Wnerwik's Avatar
 
Reputacja: 1 Wnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetnyWnerwik jest po prostu świetny
Ja tworzę kaznodzieję z Salt Lake City, który wyruszył na krucjatę przeciw maszynom. W szerzeniu wiary pomaga mu niezłomny charakter i umiejętność obsługi broni maszynowej
 
Wnerwik jest offline  
Stary 29-10-2011, 15:14   #9
 
Neverwhere's Avatar
 
Reputacja: 1 Neverwhere nie jest za bardzo znany
Ja w zależności od innych graczy wezmę albo Łowcę Maszyn z Hegemonii, albo Medyka z Texasu. Ostatecznie zaprzęgnę do roboty moją starą kochaną Monterkę z Detroit
 
Neverwhere jest offline  
Stary 29-10-2011, 19:20   #10
 
kronikarz1981's Avatar
 
Reputacja: 1 kronikarz1981 nie jest za bardzo znany
Heh ja myślałem nad Hibernatusem Inżynierem jeśli MG wyrazi zgodę

Jeżeli nie to Łowca Maszyn z Hegemoni.
 
kronikarz1981 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:13.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172