Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-10-2011, 21:47   #1
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up [AFMBE] Trzy ćwierci śmierci

Witam wszystkich w rekrutacji do gry składającej się z trzech części tworzących jedną całość - każda o długości takiej jakiej będą sobie życzyli gracze (prócz ostatniej, w której będzie chodziło o czyste przetrwanie). Kolejne części będą prezentować się następująco:

1. Śledztwo na odległość - teoria. Postacie będą mogły podrążyć temat, który zostanie zaprezentowany na początku w związku z Międzynarodowym Zjazdem Okultystycznym w Hotelu Rzepeć w niewielkiej miejscowości wypoczynkowej Rzepeć. Na tym etapie nie należy spodziewać się nagłej śmierci... przynajmniej bardziej niż w rzeczywistości.

2. Miejscowość wypoczynkowa Rzepeć. Postacie kontynuują swoje śledztwo przyjeżdżając na Międzynarodowy Zjazd Okultystyczny. Potwierdzają lub odrzucają wcześniej uzyskane informacje. Zapoznają się z okolicą, bohaterami niezależnymi i, jeśli to jeszcze nie nastąpiło, budują między sobą więzy zaufania na nie tak gościnnym Zjeździe jakby postronni mogli się spodziewać.

3. Przetrwaj to! Na tym etapie postacie są skonfrontowane z niebezpieczeństwem. To jak wiele dowiedzą się do tej pory w śledztwie zaważy na ich życiu lub śmierci.

To jest ogólny szkielet przygody. Jak łatwo zauważyć narzuca graczom niektóre wybory, ale z drugiej strony mogę zapewnić, że wszystko inne odznacza się dużą dozą dowolności i wolności wyboru. Po prostu jaki sens by był rozpoczynania tej gry jeśli postacie graczy zdecydowały się nie jechać do Rzepeci? Myślę, że taka konstrukcja sesji to dobry pomysł, bo jest tu miejsce na zbieranie informacji, na kontakty między postaciami graczy i bn jak i na czysty przetrwaj to (survival).

Zastanawiałem się kim mogą być postacie graczy. Detektywami? Czemu detektywi zainteresowaliby się Zjazdem Okultystów? I wtedy zobaczyłem w telewizji Pogromców Duchów. Tam na samym początku oni są pracownikami Wydziału Parapsychologii. Szukają nadprzyrodzonego, a jak już znaleźli to wylatują z uniwersytetu. Postacie graczy w tej grze są właśnie takimi pracownikami Wydziału Parapsychologii Uniwersytetu Nadmorskiego leżącego w większym mieście oddalonego około 50km od Rzepeć. Spodziewają się, że ich dni są policzone dlatego z radością chwytają się każdego sposobu, żeby Wydział miał jakiś sukces (a oni nie wylecieli z roboty).

No dobra. To teraz system. Co jest proste i można używać na forum? Wybrałem Unisystem. Rzuty k10 będą wykonywane zawsze wtedy, gdy uznam to za stosowne (lub gdy gracz zgłosi chęć). To jest też takie spryciarstwo, że im lepiej odegrane tym lepszy modyfikator można uzyskać co zachęci ludzi do ciekawych opisów. W największym skrócie w tym systemie chodzi o to, żeby suma (atrybutu, umiejętności, k10 i ewentualnych modyfikatorów) wynosiła 9 lub więcej.

No to teraz liczby do tworzenia postaci. W tym miejscu ostrzegam, że trzecia część będzie prawdziwym horrorem na przetrwanie: atrybuty postaci są średnimi zwykłego człowieka. 14 punktów do rozdysponowania na:

Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Inteligencja:
Percepcja:
Siła Woli:

Gdzie 1 to bardzo nisko, a 6 to granica ludzkich możliwości. Innymi słowy zapewne dacie wszędzie 2 i pozostałe dwa punkty rozlokujecie jak chcecie. Jeśli chcecie jeździć po bandzie to możecie dać gdzieś 1, ale więcej niż jedna jedynka to samobójstwo.

No to teraz Umiejętności. W tym systemie umiejętności nie są na stałe przypisane do Atrybutów i w zależności od sytuacji używane są w różnych parach. Umiejętności dzielą się na zwykłe (które kosztują 1:1 aż do poziomu 5) i specjalne (które kosztują 2:1 aż do poziomu 5 - te zaznaczę [s]). Powyżej poziomu 5 kosztują one 3 punkty, czyli poziom 6 to koszt 8 punktów. Niektóre z nich dodatkowo są podzielone na różne typy na przykład Broń, czy Wiedza (zaznaczę je [Typ])- są to tak naprawdę różne umiejętności o wspólnej nazwie i specjalnej zasadzie: ktoś kto umie strzelać wyłącznie z pistoletu może strzelać ze strzelby z mniejszym ujemnym modyfikatorem niż ktoś kto w ogóle nie umie strzelać. Bieganie dzieli się na dwa typy, które oznaczyłem, żeby nie było nieścisłości.

Teraz należy rozdysponować 20 punktów do umiejętności, które pragniecie, aby wasza postać posiadała. Za darmo otrzymujecie 1 punkt do Wiedzy okultystycznej, bo w końcu wasze postacie pracują na Wydziale Parapsychologicznym. W trakcie wypisywania umiejętności pojawił się pewien problem z typami Język i MiL dlatego w tym miejscu podam te typy, które przydadzą się w czasie gry:
- Język [Staropolski, Łacina, Niemiecki, Staroniemiecki, Rosyjski]
- Mity i Legendy [Słowiańskie, Germańskie, Rzymskie, Bałtów]

Każda umiejętności może się przydać w tej grze.
Nie zapomnijcie jednak o Bieganiu. Taka drobna rada.


Lista umiejętności do Trzy ćwierci śmierci to: Akrobatyka [s], Odgrywanie, Bójka, Biurokracja, Oszukiwanie, Wspinaczka, Hakowanie, Programowanie, Komputery, Rzemiosło [Typ], Taniec, Ładunki wybuchowe, Maskowanie się, Unik, Kierowanie [Typ], Elektronika wywiadowcza, Elektronika, Inżynierstwo [Typ], Sztuka ucieczki, Sztuki Piękne [Typ], Pierwsza pomoc, Hazard, Broń [Typ], Targowanie się, Broń biała [Typ], Nauki humanistyczne [Typ], Instruowanie, Zastraszanie, Język [Typ], Otwieranie zamków [Typ], Sztuki walki [s], Mechanika, Medycyna [Typ] [s], Mity i Legendy [Typ], Zauważanie, Wiedza okultystyczna, Kradzież kieszonkowa, Pilotowanie [Typ], Granie na instrumencie [Typ], Przesłuchiwanie, Badanie/Śledztwo, Ujeżdżanie [Typ], Rytuały [Typ], Bieganie [Maraton], Bieganie [Sprint], Nauki ścisłe [Typ], Uwodzenie, Śpiewanie, Szybkie dłonie, Wygadanie, Sport [Typ], Cichociemność, Opowiadanie, Wiedza ulicy, Działania wywiadowcze, Przetrwanie [Typ], Pływanie, Rzucanie, Tropienie, Trans [s], Pułapki, Medycyna niekonwencjonalna [Typ], Medycyna weterynaryjna, Podnoszenie ciężarów, Pisanie [Typ]

Jak już ładnie rozlokujecie swoje punkty to czas napisać historię waszej postaci. Każdy z nich to magister lub doktor parapsychologii (aczkolwiek doktor musi mieć minimum 3 albo w Wiedza okultystyczna albo w Wygadanie). Wszyscy są w wieku 25-35 lat i każdy może bez problemu wyjechać na parę dni z domu. Dobrze by było, gdyby mieli jednego czy dwóch znajomych czy członków rodziny, którzy by byli odrobinę lepiej opisani. Historia i charakterystyka postaci tak do maksimum 1a4 zwykłą czcionką. To one mogą wam zapewnić dodatkowe punkty do umiejętności jeśli wymienicie tam jakieś konkretne wady lub za darmo dodać wam jakieś zalety. Wszystko zgodnie z zasadami, po prostu za dużo tłumaczenia by było z zaletami i wadami dlatego ich tu nie umieszczam nawet w formie listy.

Dobrze by było jakbyście przysłali również twarz waszej postaci w formacie 150-150 lub jakimkolwiek innym, bo sam mogę przerobić na 150-150 w chwilę.

Eksperymentalnie pojawi się w tej sesji googledoc do prowadzenia dialogów pomiędzy graczami i bn, ale wciąż nie jestem zbytnio przekonany do tego narzędzia. Równocześnie myślę, że dodatkowo będzie osobny googledoc dla każdego z graczy. Te śledztwa będą poważne, a gracze będą mogli zdecydować ile informacji przekażą innym (i czy prawdziwe). W grze pojawi się mały element konkurencji jeżeli ktoś będzie miał ochotę grać tak. Ostrzegam jednak, że w trzeciej części w grupie raźniej... z drugiej strony czasem nie trzeba być szybszym niż niebezpieczeństwo, a wystarczy być szybszym niż twój kumpel. Mam nadzieję jednak, że drugi etap zawiąże wystarczające więzy przyjaźni pomiędzy postaciami, żeby gracze łatwo nie wpadli na pomysł zdrady. Przy okazji: prócz możliwości zatajania niektórych informacji w pierwszych dwóch etapach nie można działać na niekorzyść postaci innych graczy.

Tak czy inaczej odpisy MG będą pojawiały się albo raz na tydzień albo jak wszyscy odpiszą i będę miał czas odpisać wcześniej. Równocześnie proponuję jednak, żeby ostatnią część: przetrwaj to zrobić w stylu jednolinijkowym (czyli do 8 linijek) z częstszymi odpisami, ale to jeszcze do umówienia, więc niech was to nie odrzuci od rejestracji. W pierwszych dwóch częściach tak czy inaczej będą dominowały dłuższe wypowiedzi.

Zgłoszenia przysyłać poprzez PW, a wszystkie pytania i uwagi tutaj serwować.
Rekrutacja potrwa tydzień, a minimum graczy, żeby ruszyć z tą grą to 4. Zostanie przyjętych maksymalnie 6 osób.
 
Anonim jest offline  
Stary 13-10-2011, 15:13   #2
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Nigdy nie grałam w żadnego role pley'a z kośćmi, ale siła twojej wypowiedzi zachęca mnie do spróbowania tego orientalnego owocu. Postaram się nadesłać kartę postaci jak najszybciej, mam jedynie nadzieje że podołam wyzwaniu spełnienia twych wymogów.

Całuski. Kawa.
 
Kawairashii jest offline  
Stary 14-10-2011, 20:21   #3
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Mam nadzieję, że czekaliście na koniec tygodnia, żeby napisać zgłoszenie. No właśnie jest koniec tygodnia, jak tam ze zgłoszeniami? Robią się? Kawairashii?

To dobra sesja. Śledztwo i horror na przetrwanie to dobre składniki. A zagadka do śledztwa naprawdę jest poważna. Ale nie na tyle, żebyście się jej bali. Więcej zgłoszeń - potrzebuję ich. Lub komentarzy w stylu "Zgłosiłbym się, ale [i tu podajcie czemu nie]". Jeśli chodzi o kłopoty z liczbami to zawsze mogę dać kilka gotowych postaci. Żaden problem.
 
Anonim jest offline  
Stary 14-10-2011, 20:41   #4
 
Iakovich's Avatar
 
Reputacja: 1 Iakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skał
Pomyśle jeszcze nad dołączeniem ale jeśli się zdecyduje to KP prześle niedziela albo poniedziałek
 
__________________
" Blood blood for the BLOOD GOD"

" Jack ty znowu w mieście?? Księżna już wie??... rok minął i chyba wszyscy zapomnieli już o wieżowcu "
Iakovich jest offline  
Stary 14-10-2011, 20:59   #5
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
Ja także się zastanawiam, ale nie mam jakiegoś wyraźnego pomysłu na postać. Ale jeszcze jest 5 dni, więc jeśli mam coś wymyślić, to chyba wymyślę.

PS. W jaki sposób "każda umiejętności może się przydać w tej grze"? Wydaje mi się, że już coś kiedyś pisałeś o tym systemie w tym kontekście, ale nie widzę tutaj niczego specjalnego. Wiele szczegółowych umiejętności, i tyle. Jest tu jakiś nowatorska mechanika, który przegapiłem albo o którym nie napisałeś, czy po prostu chodzi o to, że profesorom z uniwersytetu może się przydać "wiedza ulicy"... jeśli znajdą się na ulicy?
 

Ostatnio edytowane przez Yzurmir : 14-10-2011 o 21:03.
Yzurmir jest offline  
Stary 14-10-2011, 21:02   #6
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Mam wielkie chęci ale mało możliwości ten termin z tygodniem najskuteczniej pozbawił mnie złudzeń. Sądzę że raczej nie będę mieć czasu na tą sesję.
 
Kawairashii jest offline  
Stary 14-10-2011, 21:37   #7
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Jeśli chodzi o postacie to zawsze możecie dostać jakieś przeze mnie stworzone... choć oczywiście lepiej by było jakby to były wasze od samego początku.

Cytat:
Napisał Kawairashii Zobacz post
Mam wielkie chęci ale mało możliwości ten termin z tygodniem najskuteczniej pozbawił mnie złudzeń. Sądzę że raczej nie będę mieć czasu na tą sesję.
Szkoda, ale może jednak? Mi by było miło w każdym razie.

Cytat:
Napisał Yzurmir Zobacz post
Ja także się zastanawiam, ale nie mam jakiegoś wyraźnego pomysłu na postać. Ale jeszcze jest 5 dni, więc jeśli mam coś wymyślić, to chyba wymyślę.

PS. W jaki sposób "każda umiejętności może się przydać w tej grze"? Wydaje mi się, że już coś kiedyś pisałeś o tym systemie w tym kontekście, ale nie widzę tutaj niczego specjalnego. Wiele szczegółowych umiejętności, i tyle. Jest tu jakiś nowatorska mechanika, który przegapiłem albo o którym nie napisałeś, czy po prostu chodzi o to, że profesorom z uniwersytetu może się przydać "wiedza ulicy"... jeśli znajdą się na ulicy?
No mam nadzieję, że coś wymyślisz.

Wiedza ulicy to moje przetłumaczenie słowa "streetwise". Znajomość półświatka? To trochę więcej niż to. A co do "każda umiejętność może się przydać w tej grze" to chodziło mi o to, że różnymi drogami będzie można uzyskać postępy w śledztwie.
 
Anonim jest offline  
Stary 14-10-2011, 21:45   #8
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 1 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
Nie, domyśliłem się, o co chodzi z "wiedzą ulicy". Po prostu spodziewałem się czegoś więcej. Myślałem sobie "granie na instrumencie... Jak to się może przydać? Może da się użyć gitary jako broni... Może da się zagrać chwytliwą melodę, licząc na to, że kultyści zaczną śpiewać o swoich mrocznych planach".

To chyba jednak mało prawdopodobne.

Wyszukałem w Google "All Flesh Must Be Eaten" i wyskoczyła mi strona z mini-podręcznikiem Introductory Game Kit. Jest po angielsku, ale chyba są w nim zawarte podstawowe zasady, archetypy i coś tam jeszcze -- nie przeczytałem go na razie.
 
Yzurmir jest offline  
Stary 14-10-2011, 22:03   #9
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Podstawowe zasady tak. Archetypy i to co więcej to do tego konkretnego scenariusza demonstracyjnego. Zwyczajowe AFMBE to prawie wyłącznie gra na przetrwanie.. No i ta przygoda demonstracyjna to walka o przetrwanie na kampusie opanowanym przez żywe trupy. U mnie "niebezpieczeństwo" to o wiele więcej. No i ani nie potwierdzam ani nie zaprzeczam ewentualnego pojawienia się żywych trupów (nie chcę tu psuć niespodzianki, ale chyba mogę odsłonić, że to nie będą "zombie" czy "wampiry" znane z produkcji filmowych).

Co do grania na instrumencie to jeśli uważasz, że ci się nie przyda to nie marnuj na to punktów. I tak nie można mieć wszystkich umiejętności.

ps. W nowym Battlestar Galactica, w 4 serii testy związane z "granie na instrumencie" bardzo przydały się.
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 14-10-2011 o 22:42. Powód: Granie na instrumencie może się przydać w różnoraki sposób.
Anonim jest offline  
Stary 16-10-2011, 19:51   #10
 
Iakovich's Avatar
 
Reputacja: 1 Iakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skałIakovich jest jak klejnot wśród skał
Mam już koncept postaci ale potrzebuje kilka informacji.
1. W jakim roku rozpoczynamy
2. Jaki kraj bo chce dać język obcy i nie wiem jaki.
 
__________________
" Blood blood for the BLOOD GOD"

" Jack ty znowu w mieście?? Księżna już wie??... rok minął i chyba wszyscy zapomnieli już o wieżowcu "
Iakovich jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:37.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172