Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-11-2011, 21:14   #1
 
Pinhead's Avatar
 
[Kult] - Za zasłoną Iluzji



UWAGA!
KULT TO GRA I TYLKO GRA.

''Hell is empty - And all the devils are here.'' W. Shakespeare

Bóg nas opuścił. Zniknął lub umarł, tego nie wie nikt - nawet my.
I nie jest to bynajmniej wina tego śmiesznego Nietzsche, to nie on go uśmiercił.
Jego brak czuć w całym stworzeniu i nikt nie ma wątpliwości, że odszedł on na zawsze.

Bóg odszedł i porzucił swe dzieło na pastwę chaosu i entropii.
Teraz tylko nasz wysiłek sprawia, że jego twór wciąż istnieje. Tylko dzięki nam ludzie, te śmieszne i żałosne istoty, jeszcze nie domyśliły się co się stało. To tylko dzięki nam okowy Iluzji nadal trzymają ich słabe zmysły w błogiej nieświadomości. I choć wojna o prymat i schedę po naszym władcy trwa, to jedno nas łączy. Pragnienie utrzymania obecnego stanu rzeczy i nie dopuszczenie do rozkładu świata zbudowanego przez tego, który odszedł.

Wojna, która trwa jest wojną totalną. Obecna na wszystkich poziomach świadomości. Wszędzie jest równie okrutna, brutalna i bezwzględna. Nie ma tu litości i nie ma przebaczenia.
Żal i miłosierdzie jest dla słabych.
Tu nikt nie bierze jeńców, a wszelkie sojusze czynione są tylko dla doraźnych korzyści. Walczą wszyscy, a każdy tak, jak umie. Jeżeli nie walczysz to albo jesteś nieświadomą niczego marionetką, albo już jesteś martwy. I w sumie to tak naprawdę żadna różnica.
Pamiętaj tylko, że śmierć to dopiero początek.... bólu, cierpienia i strachu.
Tylko walcząc możesz przed tym uciec.
Tylko walcząc udowadniasz, że jeszcze żyjesz i masz coś do powiedzenia.
Walczysz o wszystko. O moc, o władzę i o utrzymanie Iluzji.
Na tej wojnie nie ma rozejmów, ani chwili zawieszenia broni. Każda upływająca sekunda naznaczona jest krwią, cierpieniem i śmiercią.
Kto nie walczy, nie istnieje.

Dwaj mężczyźni siedzieli na przeciw siebie. Wzrok obu utkwiony był w unoszącej się w powietrzu pomiędzy nimi szachownicy. Obaj ubrani byli w sięgające ziemi, czarne powłóczyste szaty. Ich twarze skrywały pozbawione wyrazu maski.
- Czas ucieka - szepnął mężczyzna z lewej strony.
- Czas... - odparł jego przeciwnik, sięgając po jedne z pionów - jest złudzeniem.
Pion w jego dłoni zamarł w bezruchu. Przerażonym wzrokiem wpatrywał się w olbrzymią dłoń, która uniosła go wysoko w górę. Ten sen był przerażający i tak bardzo realny, jak jeszcze nic w jego życiu. Jedyne czego pragnął w tej chwili pion, to obudzić się w swoim łóżku.
Nie wiedział jednak, że to czego doświadczał to nie był sen, to była
rzeczywistość.

"It's not enough.
I need more.
Nothing seems to satisfy.
I don't want it.
I just need it.
To breathe, to feel, to know I'm alive" Tool

Sala była wypełniona po brzegi. Ludzie nie tylko zajęli wszystkie miejsca siedzące w auli, ale także tłoczyli się pod ścianami i na schodach.
Na wielkim ekranie nieprzerwanie przemawiał mężczyzna o siwych włosach i hipnotyzującym wzroku. W jego twarzy było coś co nadawało mu nieziemski, czy wręcz anielski wygląd.
- Pamiętajcie - krzyknął - kajdany krępujące wasze dusze są w was. To tylko od was zależy, czy dalej będziecie ślepymi niewolnikami, czy zerwiecie łańcuchy.
Zebrani w sali ludzi nie odrywali wzroku od ekranu. Chłonęli każde wypowiedziane przez siwego mężczyznę słowo. Wielu z nich unosiło obie ręce do góry na znak podziękowania i uwielbienia.
Mężczyzna o twarzy anioła zamilkł i wpatrywał się przestrzeń. Każdemu z zebranych wydawało się, że w tym momencie patrzy on właśnie na niego.
Powietrze wokół ekranu zafalowało nagle niczym rozgrzane od wielkiego żaru. W następnej sekundzie salę zalała absolutna ciemności i błogi sen spłynął na zebranych w sali ludzi.


Witam!
W rekrutacji do nietypowej sesji. Pomysł nie wyszedł ode mnie, a do Mivnovy. To on w wątku “Chciałbym zagrać...” zaproponował tego typu rozgrywkę. Pomysł spodobał mi się na tyle, że zastanawiałem się czy by czegoś takiego nie poprowadzić. Założyłem sondę, by przekonać się czy ktoś będzie chętny do zagrania w takiej sesji. Głosy były aż dwa (Mivnovy i Lechunia). Po krótkiej konsultacji obaj panowie wyrazili chęć gry. Mając ich dwóch jako pewnych graczy mogę przystąpić do prawdziwej rekrutacji.
Poszukuje jeszcze jednego bądź dwóch chętnych do wcielenia się w liktorów jednego z Archontów w sesji rozgrywanej w realiach Kultu.

Ogólny zarys fabuły i założenia sesji
Mamy początek września 2001, od kilku miesięcy coraz większą popularność zdobywa nowy ruch religijny Verum Malleus. Ruch z małej nikomu nieznanej sekty w krótkim czasie przerodził się w potężny i wpływowy ruch religijny. Jego przywódca Malcom Strook, otwarcie mówi ludziom o tym, że świat w którym żyją jest zmyślnie zaprojektowanym więzieniem i Iluzją. Bez skrupułów obnaża on kłamstwa jakimi przesiąknięty jest świat. Mówi o śmierci Demiurga i o tym, że o dusze ludzi toczy się gigantyczna wojna. Uczy ich jak przejrzeć zasłonę Iluzji i jak żyć, by być wolnym. Robi to na tyle umiejętnie, że nie wariują oni od poznania prawdy i ujrzenia rzeczywistości. Jak na razie ma dziesięciu kapłanów, który doznali Przebudzenia. Ruch się rozrasta, między innymi coraz więcej znanych i wpływowych osób angażuje się w działania sekty. Zaczyna niepokoić to Archontów, jak i ich sługi.
Tutaj na scenę wydarzeń wchodzicie wy, jako liktorzy. Podlegacie jednemu, wybranemu przez siebie archontowi. Możecie służyć temu samemu, bądź każdy z was innemu. Na rozkaz lub z własnej woli zaczynacie badać fenomen sekty, która rzuciła otwarte wyzwanie Iluzji i jej strażnikom.
Łączy was rodzaj spisku i współpracy. Działacie razem jako grupa, która ma wspólny cel. Celem tym będzie albo uwolnienie się spod władzy danego Archonta lub zastąpienie jednego z obecnych lub zaginionych archontów. To już wy sobie ustalicie, jak już zaczniemy sesję.
Waszym celem nadrzędnym jest obrona Iluzji i tylko to się liczy. To co zrobicie w sprawie sekty zależeć będzie od was. Być może będziecie chcieli ją zniszczyć, gdyż stanowi on zbyt wielkie zagrożenie, a może będziecie chcieli ją przejąć i wykorzystać jej potencjał dla własnych celów, a może zainteresuje was nie tyle ruch ile postać samego przywódcy, który zdaje się mieć nie tylko dużą wiedzę o Iluzji, ale także dużą moc i wpływy.

Gracze
Potrzebuje graczy aktywnych, pomysłowych, samodzielnych i zaznajomionych z realiami Kultu.
To od was w wielkiej mierze będzie zależeć w którym kierunku potoczy się sesja. Ja mam opracowany pewien schemat wydarzeń, ale będę musiał przede wszystkim reagować na wasze plany i posunięcia.
Szukam też graczy wytrwałych (nie takich, co to po trzech kolejkach stwierdzą, że to nie dla nich), terminowych i słownych.
Poza dwoma graczami, którzy już zgłosili akces do gry, poszukuje jeszcze jednej, dwóch osób.

Postacie
Liktorzy to posłuszni słudzy Archontów, ich zbrojne ramię, strażnicy Iluzji i kaci ludzkości. To właśnie w nich wcielicie się wy, jako gracze.
Liktorzy to istoty, które ze swej natury cenią moc i władze. Dlatego też instynktownie wręcz podporządkowują się silniejszym od siebie. Nie robią tego bynajmniej z podziwu dla nich, czy szacunku, a ze zwykłego strachu. W ten sam sposób traktują słabszych od siebie. Rządzą strachem, grozą i poniżeniem.
Liktorzy gardzą ludźmi jako najsłabszymi istotami w “łańcuchu pokarmowym”. Wszyscy oni mimo, że podporządkowują się rozkazom i woli Archontów skrycie marzą o władzy nad Iluzją. Tylko nieliczni z nich mają odwagę i odpowiednią siłę, by robić to otwarcie. Reszta w tajemnicy i małym kroczkami zdobywa władzę nad ludźmi i danym fragmentem Iluzji.
Buntownicy naśladują swych panów, by w ten sposób zająć ich miejsce.
Żyją w Iluzji, czyli w naszym świecie i przybierają ludzką postać. Są przeważnie wysoko postawionymi ludźmi. Bankierami, politykami, przestępcami, dziennikarzami, przywódcami religijnymi. Kontrolują wielu ludzi, którzy służą im czy to świadomie, czy nieświadomie będąc jedynie pionkami w ich rękach.
Potrafią kontrolować też istoty spoza Iluzji. Wszelkiej maści potwory i nadprzyrodzone stworzenia. Prawie wszyscy w ten czy inny sposób potrafią posługiwać się magią.
Często utrzymują kontakty z tajnymi ludzkimi stowarzyszeniami, jak Iluminacji, Wolnomularze i inne okultystyczne sekty.
Poza ludźmi liktorom służą także inne istoty, które po zniknięciu Demiurga stały się niejako pozbawione władzy zwierzchniej. Liktorzy skwapliwie to wykorzystują i zbierają ich do swoich armii.
Są w wśród nich między innymi: servilianci, serafini, a także często zwykłe zwierzęta.

Tworząc postać liktora zaczynacie od wybrania Archonta, któremu służycie. To kogo wybierzecie będzie w dużej mierze rzutować, jak będzie wyglądać i zachowywać się wasza postać.
Mając wybranego Archonta, budujecie charakter waszej postaci oraz tło w jakim działa w Iluzji. Musicie wybrać jaką sferę ludzkich działań kontrolujecie i co jest w obrębie waszych wpływów. Musicie zdecydować, czy jesteście znanym politykiem, wpływowym gangsterem, czy może szefem jakieś tajnej organizacji okultystycznej. Macie tutaj duże pole do popisu.
Pamiętajcie, że jesteście postaciami potężnymi, ale nie wszechmocnymi. Dla przykładu o ile zgodzę się na prezydenta miasta, to już na pewno nie kraju. Wszelkie koncepty proszę konsultować ze mną, by nie było nieporozumień.
Musicie też określić, jaka jest wasza prawdziwa natura i wygląd oraz jakimi mocami dysponujecie jeżeli chodzi o władanie Iluzją.

By, jakoś dać wyobrażenie o waszej mocy przygotowałem mały mechaniczny schemat postaci. Proszę nie brać tego jakoś zbyt poważnie, gdyż sesja będzie storytellingiem. Te cyferki mają tylko dać jakieś pojęcie o tym kim jesteście i co możecie. Nie ma jakiś wytycznych co można zrobić za 4 pkt, a co za 6. To jak mówię to tylko takie ramy. Zakładamy, że poziom umiejętności zamyka się w przedziale od 1 do 10 pkt., gdzie 9 i wyżej to poziom Archontów, a poziom 1 to minium wiedzy i wpływów w danym atrybucie.
Na poniższe atrybuty macie do rozdania 30 pkt.
MOCE - Są to wszelkiego rodzaju umiejętności uznawane przez ludzi za magiczne. Liktor może się nimi posługiwać zarówno w obszarze Iluzji, jak i Metropolis.
Nie ograniczam was tutaj, ani nie podaje żadnej listy. Mija się to moim zdaniem z cele i za bardzo ograniczałoby waszą kreatywność.
Do takich zdolności zaliczają się międzyinnymi:
- telekineza, telepatia, odporność na ogień, itp., itd.
MAGIA - czyli umiejętność posługiwania się magiczną mocą i za jej pomocą kształtowania rzeczywistości. Magia dzieli się na sześć ścieżek:
Magia Szaleństwa - czyli oddziaływanie na ludzkie umysły i postrzeganie przez z nich Iluzji.
Magia Czasu i Przestrzeni - pozwala manipulować czasem i przestrzenią, jak z resztą sama nazwa wskazuje
Magia Snu - pozwala na władanie ludzkim snem, manipulowanie nim, zsyłanie określonych snów, czy czynienie ze snów realnych doświadczeń.
Magia Śmierci - zwana inaczej nekromancją, pozwala ożywiać zmarłych, rozmawiać z nimi i kierować nimi.
Magia Namiętności - w jej obrębie i władaniu znajdują się ludzkie uczucia i pasje. Zaklęcia z tej ścieżki pozwalają manipulować ludzkimi uczuciami i zsyłać określone uczucia.
Magia Rzeczywistości - to najtrudniejsza i zarazem najpotężniejsza ścieżka. Tylko osoba, która opanowała pozostałe ścieżki może nią władać. Zaklęcia z tej ścieżki oddziaływują bezpośrednio na Rzeczywistość.
Myślę, że osoby zaznajomione z Kultem wiedzą, że magia w nim to nie ciskania magicznych kul i wypowiedzenie kilku słów zaklęcia. Magia w Kulcie to tajemna sztuka, gdzie zaklęcia muszą być poprzedzone odpowiednimi rytuałami i ofiarami.
Wydając punkty na Magię, musicie rozdzielać jej na poszczególne ścieżki. Oczywiście za wyjątkiem tej ostatniej, najpotężniejszej ścieżki, która jest dla was zamknięta. A przynajmniej na tym etapie.
WIEDZA - wiedza o Iluzji i Rzeczywistości, Archontach ich sojuszach i całej zakulisowej wojnie, jaka toczy się każdego dnia.
WPŁYWY - siła i sieć kontaktów w Iluzji, ilość środków i ludzi podległych liktorowi
WŁADZA - zasięg wpływów w Rzeczywistości i siła podległych istot z niej się wywodzących.

Dodatkowo określacie wygląd waszej postaci w Iluzji. Tutaj chodzi głównie o opis wyglądu, charakteru i tego jak się zachowuje wobec swoich podwładnych, maski jakiej przyjmuje dla świata. Czy dbacie o pozory, czy może niektórzy spośród sług wiedzą kim jesteście naprawdę? Żadne cyferki opisujące fizyczne atrybuty nie będą konieczne.
Oczywiście niezbędny jest też opis prawdziwej postaci i charakteru waszego liktora.

Wiedzę o sekcie dla poszczególnych postaci określę na podstawie waszych KP i przedstawię na początku sesji. To, jak się nią podzielicie i wykorzystacie będzie zależeć od was. Czy będziecie współpracować, czy wręcz przeciwnie okaże się już w sesji.

POSTY I CZĘSTOTLIWOŚĆ
1 post na tydzień to chyba niezbędne minimum.
Co do wyglądu post i przebiegu gry to widzę to w ten sposób. Posty będą składać się z dwóch warstw:
- warstwa taktyczna, czyli opis działań jakie liktor zleca swoim ludziom i podległym istotą. Wyniki tych działań oczywiście opisze MG.
- warstwa osobista - czyli opis indywidualnych działań i przeżyć liktora.

CZAS TRWANIA REKRUTACJI
Wychodzę z założenia, ze im szybciej zaczynamy grać tym lepiej. W tym jednak przypadku mam małe wątpliwości, czy pośpiech dobrze wpłynie na przebieg sesji. Dlatego też proponuję co następuje. Tydzień na napisanie konceptu. Kilka zdań o jakiej postaci myślicie i jaką chcecie stworzyć. Jeżeli będzie duże zainteresowanie to po tygodniu na podstawie nadesłanych konceptów wybiorę te, które najlepiej mi się podobają i te osoby będą miały tydzień na dopracowanie KP, a ja będę miał czas by dopracować szczegóły. Jeżeli gracze wyrobią się wcześniej, to zaczniemy wcześniej.
Jeżeli po tygodniu zainteresowanie będzie małe, to z osobami które prześlą koncepty omówię ile potrzebują czasu na naskrobanie KP.

KONCEPTY PROSZĘ SŁAĆ NA PW.

Dziękuję za uwagę, pozdrawiam i zapraszam.
Pinhead
 
__________________
"Zastanawiałeś się, czemu piekło ma bram siedem i dni w tygodniu jest siedem..." Martwy Snajper
"We have such sights to show you" - Hellraiser
"Dreaming of you is my great escape" - poeta zbłąkany
Pinhead jest offline  
Stary 02-11-2011, 00:06   #2
 
Mivnova's Avatar
 
Aż ciężko uwierzyć, że to czytam. Gdybym nie był od początku nakręcony na sesję w zapomnianym Kulcie, teraz zapewne zapałałbym na niego ochotą.

Naturalnie mam kilka pytań, na które odpowiedzi pozwolą lepiej się do sesji przygotować:

1. Jaki jest zasięg sekty. Czy postacie muszą działać na konkretnym terenie? Archontowie mają wpływy na całej planecie, czy jeśli mój liktor będzie kolumbijskim handlarzem bronią albo włoskim właścicielem kasyna albo ordynatorem szpitala na Ukrainie, to będę musiał się przeprowadzać?
2. Pokrótce dałoby się objaśnić relacje/różnice między Mocami a Magią? Na pierwszy rzut oka Magia kształtuje rzeczywistość, a Moce skupiają się na bohaterze. Ale troszkę rozwinąć by się przydało, w którym miejscu te dwie cechy nie pokrywają się.
3. Punkty (30) rozdzielać na wyboldowane cechy, czy na umiejki pod cechę? Czyli czy mam je ogólnie przeznaczyć np. na Magię, czy już konkretnie na Magię: Namiętność? Listę Mocy rozumiem, ma się przygotować konkretną, bo od improwizowania zagrywek będzie właśnie magia?
4. Liktorowie, o ile dobrze kojarzę, poza Iluzją wyglądają wszyscy podobnie. Kilka metrów wysokości, długie kończyny, ekstremalnie grubi i paszcza pełna zębów. Można łamać ten schemat?
5. Jak rozumiem, wraz z określeniem wpływów, wypada zrobić parę ładnych postaci pobocznych? Np. liktor rekin przemysłu porno może sobie pozwolić na opis kilku dziewczynek? Chodzi mi o to, jak dokładny ma to być opis? Z chęcią sobie zaserwuję prawnika ożywieńca czy księgowego, który uciekł prosto z czyśca, ale jak daleko można się posunąć? Czy trzeba uwzględnić oddzielnie takowy dla Rzeczywistości i Iluzji? Czy Rzeczywistość będzie bardziej kreowana przez GMa, a my się mamy skupić na obmyślaniu bohatera i jego możliwościach w Iluzji?

W ciągu tygodnia na pewno prześlę koncept postaci, rozpisanie może potrwać nieco dłużej.

Zachęcam innych userów do gry w świecie opuszczonym przez Demiurga. Można dać upust makiawellicznym planom, poznęcać się nad śmiertelnikami, wykorzystać wszystko co wiecie o mitach i wierzeniach, wypaczyć je i wykorzystać do własnych celów. Spiszemy całkowicie nową prawdę. Zobaczmy, jak wyglądałby XXI wiek, gdyby rządziły nim kompletnie oderwane od zasad moralnych siły wyższe
 
Mivnova jest offline  
Stary 02-11-2011, 10:40   #3
 
Pinhead's Avatar
 
Wiedziałem, że nie wszystkie ważne informacje uda mi zamieścić na raz. Tak, więc po kolei.
Ad. 1 Sekta działa w największych miastach USA, a także w kilku stolicach Europy. Jej siedziba znajduje się według oficjalnych danych w Nowym Jorku.
Postacie mogą być jakoś związane z jednym miejscem i to nawet poza Ameryką. Wybranie jednak odległego miejsca od głównych ośrodków sekty, czy centrum sekty spowoduje, że dana postać może mieć ograniczone wpływy w danym miejscu. Chodzi oczywiście o wpływy w Iluzji, ludzi, środki, itp.
Zawsze to się da rozwiązać dobrym opisem kontaktów i sposobem działania liktora.
Ad. 2 Tak jak piszesz Moc dotyczy indywidualnych zdolności liktora i w przeciwieństwie do magii nie potrzeba do ich użycia jakiś specjalnych rytuałów. W większości przypadków będą one działać automatycznie chyba, że prawa Iluzji będą jakoś strasznie naginane w związku z ich użyciem.
Ad. 3 Punkty macie na te pięć atrybutów: Moce, Magia, Wiedza, Wpływy, Władza. Z tym, że dając punkty na Magię, np. 7 musicie określić na które ścieżki przeznaczacie te punkty, np. Magia Szaleństwa 4 pkt. Magia Snu 3 pkt.
Listę mocy trzeba określić. Nie podaje ile mocy możecie mieć za ile punktów, gdyż tak jak pisałem to są tylko ramy. Przyjmujemy jednak, że jeżeli masz np. 5 mocy, ale na poziomie 6 to ich poziom jest średni. Natomiast jeżeli masz tylko 3 moce i też są one na poziomie 6 to są one relatywnie mocniejsze.
Ad. 4
Teoretycznie wygląd liktorów faktycznie jest taki sam, postanowiłem jednak, że fajnie będzie zindywidualizować ich wygląd. Każdy z was może więc wyglądać zupełnie inaczej.
Ad. 5 Kilku najważniejszych NPC na pewno trzeba będzie określić. Przy takiej jednak mocy Liktorów nie da się opisać wszystkich podległych ludzi. Poza określeniem i opisaniem kilku NPC-ów opiszecie ogólny kierunek wpływów, np. podlegają mi najważniejsi prokuratorzy i mam szerokie wpływy w policji.
I trzeba oddzielnie określić tych, z Iluzji i tych z Rzeczywistości.
Co do Rzeczywistości, to na pewno każda z waszych postaci ma jaką "bazę" w Rzeczywistości. Ją możecie sami określić, jak wygląda, jakie ma oddziaływanie itp. Reszta będzie na pewno zasadzie współtworzenia i kreowania świata. Początkowo na pewno akcja skupi się na Iluzji, ale co będzie dalej... ciężko powiedzieć, bo różnie może być.
 
__________________
"Zastanawiałeś się, czemu piekło ma bram siedem i dni w tygodniu jest siedem..." Martwy Snajper
"We have such sights to show you" - Hellraiser
"Dreaming of you is my great escape" - poeta zbłąkany

Ostatnio edytowane przez Pinhead : 02-11-2011 o 22:58.
Pinhead jest offline  
Stary 03-11-2011, 19:47   #4
 
Lechun's Avatar
 
Naprawdę, niesamowicie się jaram, a możecie być pewni, Drodzy Czytelnicy - Lechun nie nadużywa słowa "jaram" i używa go tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Tak więc Pinhead, masz moją trzecią, oficjalną deklarację.

I teraz pora na kolejne pytanie, tym razem moje. ^
Czy postaci graczy działają jako grupa(choć to może trochę za mocne słowo), czy każdy działa na własną rękę?

Wbrew pozorom, dla mnie odpowiedź jest ważna.
 
Lechun jest offline  
Stary 03-11-2011, 20:35   #5
 
Pinhead's Avatar
 
Mam nadzieję, że ktoś jeszcze zajara się pomysłem na sesję i do nas dołączy. Myślę, że możemy stworzyć coś naprawdę fajnego razem i spędzić przy tym wiele przyjemnych chwil na pisania i czytania.

Co do pytania to wspomniałem o tym w pierwszym poście. Wasze postacie tworzą nieoficjalną grupę i działają, przynajmniej częściowo razem. Istnienie takiej grupy sprawi, że sesja nie będzie kilkoma solówkami dla poszczególnych graczy, a normalną przygodą.
To, że działacie razem i macie jakiś wspólny cel (który omówimy, gdy będziecie mieli gotowe postacie lub chociaż koncepty) nie wyklucza, że w pewnym momencie lub nawet cały czas będziecie ze sobą rywalizować, czy nawet walczyć. Jak pisałem w pierwszym poście liktorzy to istoty dla których władza, moc i podporządkowanie się są rzeczami bardzo ważnymi. Tak naprawdę każdy z nich działa i pracuje na swoją pozycję. Zawierane sojusze są przeważnie krótkotrwałe i czynione dla doraźnych korzyści. To oczywiście od graczy będzie zależeć, jak potoczy się akcja w tej materii. Zakładamy jednak na początek, że znacie się i współpracujecie. Szczegóły współpracy omówimy po tym, jak będziecie mieli postaci. To pod jakiego archonta podlegacie będzie miało duże znaczenie dla szczegółów współpracy. Nic nie stoi też na przeszkodzie, byście się wcześniej skontaktowali i omówili tę sprawę.
 
__________________
"Zastanawiałeś się, czemu piekło ma bram siedem i dni w tygodniu jest siedem..." Martwy Snajper
"We have such sights to show you" - Hellraiser
"Dreaming of you is my great escape" - poeta zbłąkany
Pinhead jest offline  
Stary 16-11-2011, 18:42   #6
 
Pinhead's Avatar
 
Temat do zamknięcia
Gdy ktoś był chętny do gry w klimatach Kultu proszę o info na PW.
 
__________________
"Zastanawiałeś się, czemu piekło ma bram siedem i dni w tygodniu jest siedem..." Martwy Snajper
"We have such sights to show you" - Hellraiser
"Dreaming of you is my great escape" - poeta zbłąkany
Pinhead jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:26.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168