Sam kiedyś chciałem coś takiego wystartować, ale zniszczyłem kompletnie rekrutację i chwała Bogu, gdzieś zniknęła wraz z awarią serwera. Jestem chętny bardzo, bardzo i niebawem otrzymasz moją KP. |
Umieściłem w głównym poście poziomy, w jakich należy klasyfikować umiejętności, przedmioty, etc. |
To ja tylko jeszcze dam graczom znać, że się zgłosiłem : P |
Również wyrażam chęć udziału w sesji. Karta postaci została już wysłana. Pozdrawiam. GW. |
Miej mnie za zadeklarowanego, panie Mistrzu :) |
I ja się piszę. Najpewniej na postać rangera-survivalisty-nożownika... takiego cichociemnego typa. |
Zobaczę jak z czasem, ale planuję stworzenie albo żołnierza jednostek specjalnych (CAG1 - czy jak kto woli Delta, Grom). Myślę też o kimś w rodzaju Pararescue man. W każdym razie coś ze specjalsów. Rozumiem, że broń i gadżety do wyboru?:) Mniam, mniam. Jakby ktoś chciał zrobić jakiś mały team sił specjalnych to zapraszam na gg ewentualnie. Pozdrawiam merill |
Czym się różni charakter od zachowania? Ile umiejętności na wyższych poziomach (dobry+) powinna mieć przeciętna postać? |
Charakter to cechy biopsychiczne, temperament, etc. A zachowanie odnosi się do codziennego życia postaci, co lubi, czego nie, czy zrzędzi, jak chodzi, może kuleje, garbi się, chodzi bardzo szybko, ma gwałtwne ruchy et cetera, et cetera... A o ilości umiejętności decyduje to jaką postać stworzysz. Wolałbym żeby nie bylo żadnych umiejek na stopniu legendarnym. I max 1 przedmiot legendarny. Nie chodzi tu oczywiście o to, że legendarny miecz tnie wszystko, włącznie z tym jak się na niego spojrzy. Chodzi tu o lepsze wykonanie, może być niezniszczalny, historyczny (Np. miecz Aleksandra Wielkiego dopracowywany w gnomich warsztatach, może odrobinę magiczny.) |
MG nic nie mówił takiego wcześniej :P To ja chcę flaszkę co nigdy się nie opróżnia i cygaretkę z nie kończącą się ilością fajek:P |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:12. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0