Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-11-2011, 18:45   #1
 
Risenflower's Avatar
 
Reputacja: 1 Risenflower nie jest za bardzo znany
(Gothic III) Więc ruszajmy do Vengardu!

********************************


Is Nomine vacans
liberarit vobis ex serbitus



Is nomine vacans
reddet vobis ars magica


Movemini Vengarderis
solum locus liber mundi
Advemini custos templorum








[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=e6veIVm0pG4[/MEDIA]








Nad miastem królewskim, zapadała noc. Mimo dość późnej pory, ludzie wcale nie mieli ochoty iść spać. Wszyscy wyczekiwali tego co było nieuniknione…
Wojna z orkami była wielką tragedią dla ludu tej ziemi. Siły Kana, napierały już od kilku lat mimo zaciętej obrony Myrtańczyków. Wielka wojna która miała być zwycięską kampanią, krótką i szybką zamieniła się w wieloletnią krwawą i przegraną wojnę. Ludzie nie tracili jednak nadziei. Klęski wydawały się tymczasowe a zwycięstwo - wciąż realne. Propaganda rządowa mówiła że orkowie to istoty bez honoru, chcą udowodnić że ich liczebna przewaga nic nie znaczy. Król niedawno wcześniej wysłał potężny okręt Esmeraldę by na jej pokładzie przywieść ogromne ilości bardzo cennego kruszcu – magicznej rudy. Niestety okręt który zabrał ze sobą niezwykle cennych ludzi – lorda Hagena i około setki paladynów- nie wracał. Siły Beliara zbliżały się do stolicy, która musiała walczyć lub zginąć…









-Królu! Orkowie są kilka kilometrów od stolicy i prą z wielką siłą. Odział generała Marusa został rozbity a ocalali ukryli się w lesie obok Cape Dun!
Panie podobno te plugawe bestie z północy zebrali główne siły swej armii żeby nas pokonać! Cała potęga Beliara idzie na nas!- Paladyn, bardzo przejęty swą misją – dostarczeniem królowi wieści o klęsce – mówił zrozpaczonym głosem. Król patrząc przez okno wypatrywał na horyzoncie Esmeraldy – nadziei która miała wyzwolić go od tylu problemów i będącą ostatnią deską ratunku. Spokojnym, powolnym i zatroskanym głosem powiedział:
-Nie ma wieści o statku? - Król zapytał, lecz brzmiało to jak stwierdzenie. Paladyn odpowiedział nieco spokojniej, widząc to że król jest niewzruszony nawet złymi nowinami a przynajmniej, tak wygląda:
-Nie mój panie… Chciałem jednak powiedzieć w imieniu twego ludu że nie poddamy się, a stolica nie ulegnie siłom ciemności.- Król oderwał wzrok od morza i spojrzał na młodego człowieka. W jego twarzy ujrzał nadzieję dla siebie i swego kraju – przynajmniej zanim przybędzie wyczekiwany Odkupiciel. Rzekł:





-Innos zwycięży w wojnie bogów! Nie traćmy w niego wiary mój synu… - Król spojrzał na miasto, wiedział że wkrótce w nim rozstrzygną się losy świata ludzi…




Stukot butów maszerującej armii to coś robiące wrażenie, wie to każdy kto to słyszał. Taki właśnie dźwięk dałby się słyszeć tym którzy by byli obecni w czasie przemarszu armii orkowego ludu idącego na Vengard i mającego zapędy na bycie rasą panującą w świecie. Wojownicy państwa rządzonego przez Kana byli gotowi do wielkiej rozprawy z niedobitkami armii królewskiej.



Orkowi wojownicy i szamani wraz z dowódcami wyruszyli na wojnę, aby podbić całe Królestwo Myrtany, którego urodzaj mógł zapewnić orkom dostatek i szansę na lepsze jutro. Ich żony i dzieci zostały tam, czekając na ich powrót. Maszerujący orkowie mieli więc nadzieję że za rok, dwa może trzy ich rodziny będą żyły razem z nimi w spokojnych i pięknych ziemiach a ludzie no cóż… Morra - słowo oznaczające człowieka oznacza też niewolnik…
-„Walcz, by zyskać honor.
Walcz, by awansować.
Walcz, by zostać wodzem.
Takie słowa powtarzali orkowie maszerując na stolicę królestwa Rhobara…




********************************






Witam szanownych graczy!

Otworzyłem rekrutację do sesji opartej na wydarzeniach z Gothica 3. Cała akcja będzie dziać się w Vengardzie i jego okolicach. Wydarzeniem głównym i przewodnim będzie wielka i zacięta bitwa o ostatni bastion ludzi z Krain Centralnych.
Wszystko rozpocznie się gdy siły „ciemności” będą w odległości kilometra od celu ataku. To wszystko by odgrywający postacie mieli szansę na „ogarnięcie” sytuacji. Wszystko dzieje się oczywiście w uniwersum Gothica.
Więc jak to będzie wyglądać? Gracze będą odgrywać osoby po obu stronach frontu. Będą uczestniczyć w całej bitwie o miasto zależnie jak potoczą się jej losy. Oczywistym celem dla Myrtańczyków jest odparcie orków a dla szaroskórych – zajęcie Vengardu i zabicie króla…

Sesja jest przeznaczona dla 4-8 graczy. Uwaga! Gracze będą mogli być nawet głównodowodzącymi. Jeśli ktoś chce być Rhobarem II lub Kanem (który w tej historii osobiście stawił się pod Vengardem) bez problemu nim zostanie, lecz musi zgłosić taką chęć w tym temacie, ewentualnie na PM…
Przy tychże herosach karta postaci będzie niepotrzebna gdyż nie ma co tam wymyślać. Dobrze się jednak zapoznać z historią postaci i jej charakterystyką.


Jeśli chodzi o inne postacie! Należy mi wysłać Kartę Postaci. Czy wolicie na pocztę czy tutaj to wasz wybór…


Jak to powinno wyglądać:

Imię bohatera: U myrtańczyków (czy też nordmarczyków) dowolne imię fantasy; u orków typowe dla tej rasy – z przedrostkiem Ur-, z końcówką „sh”, krótkie i łatwo wpadające w ucho.

Rasa: Ork lub człowiek

Płeć: U ludzi kobieta bądź mężczyzna; u orków tylko mężczyzna.

Wiek: Myrtańczyków jak chcecie (byle w rozsądnych miarach); u orków 24-60 (wiek poborowy).

Gildia/zawód: Wiadomo – zgodnie z fabułą gry – paladyn/ mag ognia/ żołnierz armii królewskiej/nowicjusz/kowal/itd… U atakujących: wojownik/zwiadowca/elitarny wojownik/pułkownik/herszt/szaman…

Charakter: Wiadomo

Umiejętności: Głównie chodzi o umiejętności bojowe, inne też można wypisać

Co sądzi o wojnie: Jak ocenia szanse na zwycięstwo, jego doświadczenia z wrogiem, zapatrywanie na dowództwo itd.

Jak trafił do Vengardu:

Ekwipunek: Wiadomo


Częstotliwość pisania postów – jeden na tydzień. Długość wpisów w sesji – przynajmniej 10 linijek.
No i tyle. Nie zamierzam oczywiście wyzabijać graczy w pierwszej „turze”. Liczę na kreatywność, rozsądek i spryt, co mi bardzo pomoże. W kreacji postaci nie chcę stawiać żadnych ogromnych trudności. Pytajcie i komentujcie.



Rekrutację zamknę za 12 listopada 2011 roku.
Startujemy następnego dnia!
 

Ostatnio edytowane przez Risenflower : 06-11-2011 o 15:32. Powód: Jak mogłem zapomnieć o rasie?
Risenflower jest offline  
Stary 05-11-2011, 21:08   #2
 
Isangrim's Avatar
 
Reputacja: 1 Isangrim nie jest za bardzo znany
Wstępnie się zgłaszam, fajny dopełniacz tygodniowy będzie (ciekawa tematyka jeszcze Gothica tutaj nie widziałem :P).

Karta postaci dziś, lub w ostateczności do poniedziałku.

Greets!
 
__________________
Chratis: "You waste time."
Konshi: "You waste lives."
Chratis: "Humans are replaceable. Seconds are not."
Isangrim jest offline  
Stary 06-11-2011, 10:39   #3
 
Matis221's Avatar
 
Reputacja: 1 Matis221 jest godny podziwuMatis221 jest godny podziwuMatis221 jest godny podziwuMatis221 jest godny podziwuMatis221 jest godny podziwuMatis221 jest godny podziwuMatis221 jest godny podziwuMatis221 jest godny podziwuMatis221 jest godny podziwuMatis221 jest godny podziwuMatis221 jest godny podziwu
No, ja również się zgłaszam. Kartę wyślę jak napiszę. Czyli jutro, może jeszcze dziś.
 
Matis221 jest offline  
Stary 06-11-2011, 18:04   #4
 
Risenflower's Avatar
 
Reputacja: 1 Risenflower nie jest za bardzo znany
Świetnie że już dwójka graczy jest. Gdybyście chcieli jakiś informacji (mapki, szczegółowy opis sytuacji, szczegółowy opis formacji wojskowy i tak dalej) pytajcie mnie lub jeśli wolicie wejdźcie na: Gothicpedię - stronę internetową chyba najlepiej opisującą świat Gothica, a tam odnajdziecie to co was interesuje.
 

Ostatnio edytowane przez Risenflower : 06-11-2011 o 18:06.
Risenflower jest offline  
Stary 06-11-2011, 18:42   #5
 
Isangrim's Avatar
 
Reputacja: 1 Isangrim nie jest za bardzo znany
To jeśli to możliwe to prosiłbym o szczegółowy opis sytuacji strony królewskich, i opis formacji, gdyż postać będzie po stronie lojalistów (najlepiej na PW, ale w sumie można tutaj bo innych też to może interesować).
Ciekawi mnie czy znajdzie się ktoś kto zagra po stronie orków.
 
__________________
Chratis: "You waste time."
Konshi: "You waste lives."
Chratis: "Humans are replaceable. Seconds are not."
Isangrim jest offline  
Stary 06-11-2011, 19:23   #6
 
Grey Fox's Avatar
 
Reputacja: 1 Grey Fox nie jest za bardzo znany
Ja także się zgłaszam.
Świetna sesja, bardzo mi się podoba klimat świata w niej przedstawionego.
Kartę postaci wyślę w przeciągu dwóch dni (może ^^).
 
Grey Fox jest offline  
Stary 06-11-2011, 21:16   #7
 
Piesiu's Avatar
 
Reputacja: 1 Piesiu nie jest za bardzo znany
to ja się nieoficjalnie zgłaszam. Tematyka mi spasowała
 
Piesiu jest offline  
Stary 07-11-2011, 20:17   #8
 
Risenflower's Avatar
 
Reputacja: 1 Risenflower nie jest za bardzo znany
Więc przygotowałem tu mały opis sił królewskich, ich krótką charakterystykę i jakieś banialuki na ich temat. Trochę mi to zajęło więc przepraszam że długo nie odpisywałem.


Paladyni-Setki lat temu, gdy tylko ludzie zaczęli czcić Innosa, utworzyły się dwa Zakony : Zakon Magów Ognia i równie potężny Zakon Paladynów. Ci pierwsi postanowili jednak poświęcić swe życie modlitwie, a najwybitniejsi – także magii. Dla paladynów sama magia i modlitwa nie były jednak wystarczające. Uważali trening ciała równie ważny jak trening ducha i właśnie dlatego stanowili oni trzon królewskiej armii. I to armii iście elitarnej, bo dołączenie do Zakonu Paladynów było długą, ciężką i wymagającą wielu poświęceń drogą. Prócz cnotliwego życia, wyrzeknięcia się przyjemności i bezwarunkowego oddania Innosowi i ojczyźnie, paladyn każdego dnia musiał być przygotowany na wezwanie króla i na oddanie za niego życia. Wydawałoby się, że bycie paladynem to tylko mnóstwo ciężkich i nieprzyjemnych obowiązków, więc dlaczego wojownicy tak palili się do służby wojskowej, że wybrany przez króla Lord, opiekun Zakonu, sam wybierał wielu zaufanych i doświadczonych rycerzy, by ci prowadzili dokładną selekcję, gdyż jedna osoba, by temu nie sprostała? Było tak za pewne dlatego, że przez dziesiątki, a nawet setki lat, paladyni wyrobili sobie wielki szacunek i opinię bohaterów, walczących ze złem Beliara i niosących światło Innosa. Niesamowite osiągnięcia jednostek dawały sławę i chwałę całemu Zakonowi. Gdy syn lub brat zostawał przyjęty do Zakonu, cała rodzina była pełna dumy przechodzącej nawet w pychę, ale mieli uzasadnione powody swoich zachowań, gdyż powszechnie wiadomo było, że paladyn jest wzorem cnót rycerskich.
Zakon był tak dobrze zorganizowany, że praktycznie nic nie groziło zgromadzonym w nim paladynom. Oczywiście tak było w czasach pokoju.
Najprostszym sposobem zostania paladynem, było wykazanie się przed Zakonem. Najszybciej można było wykazać się będąc strażnikiem miejskim i jak mawiali paladyni : „Tylko kilku członków straży, którzy wykazali się szczególnymi zasługami, dostąpiło tego zaszczytu”, czyli przyjęcia do paladynów. Jak już mówiłem, Zakon Paladynów był armią elitarną, oddziałem specjalnym króla. Nigdy nie szli na pierwszy ogień, robili to za nich zwyczajni rycerze uzbrojeni tak samo jak paladyni, lecz przeważnie nie posiadający talentu magicznego, oraz szlachta, a czasem i chłopi. W czasach wojny przyjęcie do paladynów było więc wielce ułatwione, ponieważ wykazanie się na polu bitwy to zawsze największy atut.
W czasach pokoju paladyni nie opijali zwycięstw ostatnich wojen, nie zabawiali się, lecz wciąż żyli cnotliwie, w zakonach. Za Rhobara II, cały czas choć jeden region zagrożony był wojną, a by uspokoić lud i przygotować wsie i miasta do ewentualnej obrony, wysyłani byli właśnie paladyni. Przejmowali oni kontrolę nad miastem z rąk gubernatora, na wszystkich ważniejszych stanowiskach obsadzali swoich ludzi, nakładali nowe nakazy i zakazy. W czasie II Wojny z Orkami siły paladynów toczyły bohaterski bój na wszystkich frontach, toteż ich liczba uległa stopnieniu.

Pod stolicą: Odziały paladynów rozbite i zdziesiątkowane wciąż walczą. Mimo strat w Vengardzie stacjonuje ich silny oddział. Stracili magię runiczną więc mogą walczyć tylko wręcz. Ich morale jest wysokie choć wielu jest przerażonych tym że stracili moc a oni są ostatnią nadzieją ludzi (nie licząc Wybrańca). Ich dodatnio wpływa na nastroje wśród armii i ludności cywilnej.



Gwardia Królewska - elitarne odziały armii królewskiej, formowane jako ochrona dla Vengardu – stolicy królestwa ludzi. Wyszkoleniem w walce bronią białą prawie dorównywali paladynom, a w walce w miastach – nawet ich przewyższali. Najwyższym obowiązkiem Gwardzisty jest walka za króla, jego obrona i wspieranie jego kampanii wojennych. Uzbrojenie stanowią:
-miecze jednoręczne i dwuręczne
-włócznie
-halabardy
Opancerzenie tej formacji stanowią zbroje płytowe (pomalowane częściowo na czerwono), tarcze z królewskim herbem i czasami hełmy.
W bitwie o stolicę ta formacja stanowi bardzo cenną siłę militarną. Złożona z wyćwiczonych wojowników może zabić wielu orków a nawet zatrzymać ich atak w połączeniu z innymi siłami zbrojnymi ze stolicy.

Milicja – ochotnicze odziały złożone z mieszkańców miasta i okolic, powoływane w Myrtanie w czasie wojny. Jako że takowa wojna trwa od lat kilkunastu milicja jest utrzymywana cały czas w jako takiej gotowości. Król wydał odezwę: „Nauczcie się orać z bronią w ręku!” - więc ćwiczenia milicji odbywały się dość często by spełnić rozkaz „miłościwego Pana”. Ta formacja była uzbrojona głównie w prosty oręż:
-włócznie
-topory
-maczugi
-krótkie miecze
Pancerzy wcale nie nosili bo to towar kosztowny a milicja to przecież tylko siła pomocnicza. Jednostka ta może i nie jest elitarna ale na pewno zdeterminowana i gotowa do walki aż ostatni człowiek polegnie.

Piechota Królewska - Odziały żołnierzy stanowiących dawniej trzon sił państwa ludzi. Wojownicy walczący głównie bronią drzewcową i sieczną (miecze – głównie jednoręczne). To oni walczyli w największych bitwach i to oni byli procentowo najliczniejszą częścią armii. Bili się wszędzie gdzie tylko Rhobar II sobie zażyczył. Masowy charakter tej formacji sprawił że nie była ona elitarna, ale wyszkolenie zapewniane przez fechmistrzów pozwalało żołnierzowi dobrze walczyć w grupie i przeciętnie w pojedynkę. Prawie każdy żołnierz dzierżył tarczę i był ubrany w żelazny kirys.
Straty sprawiły że ta formacja ma przeciętne morale choć wiara w to że Innos się o nich troszczy bardzo pomaga wielu żołnierzom.

Łucznicy Kawaleryjscy- strzeleckie oddziały Myrtańczyków. Byli uzbrojeni głównie w długie łuki . Ich celem było ostrzeliwanie pozycji nieprzyjaciela, obrona murów itd. Ich liczebność z czasem malała, zastępowana bowiem była przez cięższe formacje. W stolicy stacjonuje także niewielki ich oddział.


Będę tą listę uzupełniał w razie potrzeby. Jeśli macie jakieś pytania pytajcie.
 

Ostatnio edytowane przez Risenflower : 09-11-2011 o 20:28.
Risenflower jest offline  
Stary 12-11-2011, 19:26   #9
 
Xilar's Avatar
 
Reputacja: 1 Xilar jest na bardzo dobrej drodzeXilar jest na bardzo dobrej drodzeXilar jest na bardzo dobrej drodzeXilar jest na bardzo dobrej drodzeXilar jest na bardzo dobrej drodzeXilar jest na bardzo dobrej drodzeXilar jest na bardzo dobrej drodzeXilar jest na bardzo dobrej drodzeXilar jest na bardzo dobrej drodzeXilar jest na bardzo dobrej drodzeXilar jest na bardzo dobrej drodze
Witam. Taki pomysł na sesję bardzo mi się podoba i mam pytanie czy dało by się do tej sesji jakoś wcisnąć druida? Prosiłbym także o rozpisanie czegoś na temat orczych profesji.
 
__________________
"Nie ma tego złego
Co by na gorsze nie wyszło"
Xilar jest offline  
Stary 12-11-2011, 21:53   #10
 
Risenflower's Avatar
 
Reputacja: 1 Risenflower nie jest za bardzo znany
Jasne że można druida wcisnąć. Jak chcesz to nawet droidy i Kenobiego
A tak w temacie orków - profesje opiszę na jutro wieczór - zacząłem już ale moje lenistwo i opieszałość sprawiły że stanąłem w martwym punkcie. Po
odpowiadam na wasze pytania tak jak wspominałem jak czasu mi starczy (szkoda nawiasem mówiąc że doba nie ma 26 godzin).
 
Risenflower jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:40.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172