Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-11-2011, 23:21   #1
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
[Pathfinder FR DND] Mroczne Sekrety

Mroczne Sekrety


Miz’ri Mizzrym powoli wstała ze swojego łoża. Zaryzykowała delikatne ziewnięcie i pstryknęła palcami. Służba niedługo przybędzie ją umyć i odziać. Matka Mizzrym nie była w zbyt dobrym humorze. Nowa Matka Opiekuka Baenre zwołała radę Matek Przełożonych o bardzo wczesnej porze. Drowka była poirytowana impertynencją Quentel Baenre – Mistrzyni Arach-Tinilith demonstrowała swoją dość niedawno uzyskaną pozycję, a Miz’ri nie miała innego wyboru jak jej usłuchać. Nie chciała wejść w niełaskę Quentel tak szybko, nie po tym jak dowiedziała się jak jej syn ją mocno poirytował podczas świętej misji do Lolth.

Drowka westchnęła i po chwili pojawiły się jej służki. Miz’ri stanęło nago ukazując wszystkie swoje krągłości podczas gdy służki myły i masowały jej ciało. Chwilę potem wskazała szatę na dzisiaj i służki pospiesznie zaczęły ubierać swoją panią. W pośpiechu, jedna ze służek przewróciła wiaderko z wodą rozlewając jego zawartość w komnacie Matki Opiekunki. Najpierw zapadła cisza. Przerwał ją uśmiech Matki Mizzrym, który aż syczał z gniewu.

-A cóż to, Phalalio? Czyżbyś wciąż była śpiąca?- jad tryskający ze słów drowki zawstydził by nie jednego skorpiona.

- Nie Szanowna Matko Opiekunko, proszę wybacz mi moją niezdarność.- dziewczyna pochyliła głowę i odpowiedziała powoli, jakby nagły ruch mógł sprowokować atak.

-Wybaczyć?- słysząc to dziewczyna zrozumiała, że popełniła błąd i tylko pogorszyła swoją sytuację.

- Ależ oczywiście… proszę Cię, Phalalio, zawołaj Dusterię, niech posprząta ten bałagan, i kogoś ze straży. Możesz pójść do siebie i odpocząć, wiem że miałaś ciężki dekadzień za sobą. – dziewczyna słysząc słowa Matki Opiekunki osłupiała, podobnie jak inne służki. Nie chcąc tracić okazję, szybko wybiegła z pokoju.

Po chwili zjawiła się nowa służka i zaczęła sprzątać. Matka Mizzrym i służki wciąż stały w bezruchu. Zjawił się Pexar, sierżant straży Domu Mizzrym.

-Pani?- spytał.

-Znasz Phalalię? – spytała i dała znać służką że mogą kontynuować ubieranie jej.

-Oczywiście Pani, wysłałaś ją po mnie. – odpowiedział przyglądając się owijanym szatami ciele Matki Opiekunki.

-Dokładnie.- przytaknęła.-Phalalia była dzisiaj bardzo nieostrożna a ja nie potrzebuję nieostrożnych służek. Masz się nią zająć, nie obchodzi mnie jak i co z nią zrobisz ty i inni strażnicy przed tym jak się jej pozbędziesz, rozumiesz samcze? – strażnik uśmiechnął się lubieżnie.

-Tak, Matko Opiekunko.

-Ruszaj zatem, nie marnuj czasu. Ah, tak… nie będzie głośno.- drow ukłonił się i wyszedł.

Miz’ri znacznie poprawił się humor po załatwieniu sprawy służki. Wyjeżdżając ze swojej rezydencji słyszała krzyki byłej służki i uśmiechnęła się do siebie, szczerze.

~*~


Sprawa służki zajęła jej trochę czasu, więc śniadanie – po sprawdzeniu czy nie jest zatrute – zjadła w trasie. Droga do siedziby Matki Opiekunki Baenre wyjątkowo się jej dłużyła. Na ulicach gdzie niegdzie wciąż było widać ślady po bitwie o Menzoberranzan, ale mieszkańcy miasta zdawali się już o niej zapomnieć.

Wśród drowów szwędali się przedstawiciele innych ras, głównie kupcy, czasem najemnicy. Matka Mizzrym skrzywiła się widząc pomniejsze rasy. Niczym stado głupich Rothe przybyli do miasta w poszukiwaniu pożywienia. Głupie bydło bez aspiracji, a co najgorsze wiele drowów również podąża ich ścieżką. Powinni być łowcami, drapieżnikami, a są tylko bydłem.

Westchnęła.

~*~


- Witajcie siostry, bardzo was przepraszam za tak wczesne zwołanie rady, ale sprawa jest niecierpiąca zwłoki.- zaczęła Quentel z perfekcyjnie udawanym uśmiechem. Drwiła z nich w żywe oczy.

- Ależ skądże, Matko. Zawsze chętnie zjawiam się na twoje wezwanie. – pierwsza odpowiedziała Matka Del’Armago. Zawsze pierwsza do pochlebstw. - Chętnie udzielimy ci rady skoro taka jest potrzeba.- „subtelne” pomyślała Miz’ri, ale jednak Matka Del’Armago zakwestionowała kompetencje Quentel. Widać nawet jej nie pasowała tak wczesna godzina.

- Zawsze jesteśmy rade udzielić rady w sprawach niecierpiących zwłoki, ani godziny.- mniej subtelne, ale Matka Tuin’Tarl nie należała do osób zbyt subtelnych.

-Przejdźmy zatem do rzeczy.- przerwała szybko Quentel wiedząc że jeśli da się rozgadać tym srokom to mogą przegadać cały ranek, a czas naglił. Wszystkie Matki natychmiast wytężyły słuch. Quentel czuła ich wzrok na sobie i doskonale wiedziała, że każda chętnie wbiłaby jej sztylet w plecy, są jednak pewne sprawy, które wymagają nieco… współpracy.

- Zapewne pamiętacie moją świętą misję?- zaczęła, Matki Opiekunki były przytaknęły. Oczywiście że wiedziały i nienawidziły jej za to, że uszła z życie.

-W tym czasie nasze wspaniałe miasto wzniesione ku chwale Lolth zostało napadnięte przez mniejsze rasy i heretyków. Wśród nich Jaezred Chaulssin.- na te słowa miny zebranych drowek jednocześnie przybrały grymas niezadowolenia. To przez owych skrytobójców-heretyków niewolnicy się zbuntowali.

-Choć Lolth przemawia do nasz czyściej niż kiedykolwiek, oni nie przestali knuć. Wysyłali swoich agentów i choć większość wyłapywaliśmy - matki opiekunki przytakiwały -To okazuje się, że część z nich przedostała się do miasta… co więcej wygląda na to, że przygotowują kolejną rebelię.- matki opiekunki zaczęły wymieniać nerwowe spojrzenia i szeptać pomiędzy sobą.

-Dziś w nocy złapaliśmy niewolnika który krzyczał coś o „Starożytnych” i trzymał w ręku to…- wskazała na stoli stojący nieopodal. Tam leżał słój z oleistą substancją – tą samą, która trawiła kamień podczas rewolucji. Słój wyglądał na nowy, a substancja nieco się różniła od tej której użyto parę lat temu.

- Jak już zapewne zauważyłyście słój jest nowy, substancja jest nieco inna – a więc to nie jest pozostałość po ostatniej rebelii, to coś nowego. Przesłuchania jego ciała niewiele dały, ktoś zadbał o to, aby członkowie kulty niewiele wiedzieli.- westchnęła, cała ta sytuacja była wyjątkowo nieprzyjemne dla Quentel, a to o co poprosi Matki…

- Jako iż obowiązkiem i przywilejem każdego domu Menzoberranzan, a w szczególności wielkich domów, jest ochrona miasta ku czci Pajęczej Królowej, pragnę aby każda z was wyznaczyła kogoś ze swojego domu do śledztwa w tej sprawie…- dalsze rozmowy szybko się potoczyły, a Matka Mizzrym w jeszcze gorszym humorze niż rano udała się z powrotem do swojego domu.


Jadąc przez miasto nagle usłyszała huk, dźwięk metalu uderzającego o metal i poczuła zapach dymu…


Matka Mizzrym nie żyła, spłonęła od alchemicznego ognia rzuconego w karocę. Normalnie magiczne bariery powstrzymały by tak słaby atak – jednak tak się nie stało. Sprawca został zatrzymany i przesłuchany, ale jego umysł był pusty. Nową Matką Opiekunką Mizzrym została jej kuzynka Zeld, która wróciła z Arach-Tirith.

Podsumowując:

Będziecie grać grupą drowów lub służby/niewolników, która będzie pomagała w śledztwie. Będzie zarówno dyplomacja jak i walka. Czasem może nawet poza miastem. Matki Opiekunki nie muszą kazać wszystkim przedstawicielom domów współpracować – dlatego nie ma wymogu ażeby każdy był z innego domu.


Mechanika:

System: Pathfinder DnD, Pathfinder_OGC

Liczba graczy: 4+

Poziom: 12, postacie są już znane i wpływowe

Mechanika: obecna, będą też mapki do walk czy niektórych lokacji

Klasy: Dowolne, w razie chęci wybrania klasy nie z pathfindera proszę o kontakt

Rasy: Drow (brak dostosowania poziomu) + ewentualnie inne rasy jako najemnicy, służący czy niewolnicy

Lista Drowich Domów: Houses of Menzoberranzan - The Forgotten Realms Wiki - Books, races, classes, and more

Atrybuty: 25 punktów, Point Buy Calculator

Karta Postaci: Excel, PCProfiler, mystweave, byle by była

Charakter: dowolny nie-dobry

Złoto: 120,000 sz

Traity (Cechy): 3 do wyboru

E-mail: laefor@gmail.com, gg na moim profilu

Rekrutacja potrwa z 3 tygodnie.
 

Ostatnio edytowane przez Qumi : 24-11-2011 o 20:33.
Qumi jest offline  
Stary 24-11-2011, 09:16   #2
 
daamian87's Avatar
 
Reputacja: 1 daamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znanydaamian87 wkrótce będzie znany
Nie,no ja się tak nie bawię. Egzaminy się zbliżają, mam dwa projekty na głowie, kilka sesji i taka rekrutacja! Jak nie zaliczę sesji to będzie Twoja wina! Zgłaszam się...
 
__________________
"Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku". - Janusz Leon Wiśniewski
daamian87 jest offline  
Stary 24-11-2011, 09:25   #3
 
Jarlaxle's Avatar
 
Reputacja: 1 Jarlaxle nie jest za bardzo znanyJarlaxle nie jest za bardzo znany
Witam wszystkich od gdzieś dwóch tygodni (od kiedy zobaczyłem tą stronę) przeglądam rekrutację i patrzę czy jest jakaś ciekawa rekrutacja i teraz właśnie zarejestrowałem się specjalnie dla niej
 
Jarlaxle jest offline  
Stary 24-11-2011, 12:04   #4
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
To może jeszcze pokażę wam co mam na myśli przez mapki do walk czy lokalizacji. Mam już tu jedną sesję: Droga do Neverwinter i w materiałach znajdziecie mapki z których korzystam i które sam robię: http://lastinn.info/komentarze-do-se...verwinter.html

np.

 
Qumi jest offline  
Stary 24-11-2011, 19:08   #5
Wiedźmin Właściwy
 
Draugdin's Avatar
 
Reputacja: 1 Draugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputacjęDraugdin ma wspaniałą reputację
Też bym się zgłosił tyle tylko, że jeszcze nie grałem w tym systemie także jeżeli ktoś mi nie co pomoże lub ewentualnie skoryguje karty postaci i takie tam to chętnie bym wziął udział w sesji.
 
__________________
There can be only One Draugdin!

We're fools to make war on our brothers in arms.
Draugdin jest offline  
Stary 24-11-2011, 20:30   #6
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Chętnie pomogę przy mechanice. Mechanika jest niemal identyczna do DnD 3,5, tylko że:

-Na 1 poziomie nie dostaje się x4 punkty umiejętności, zamiast tego jeśli masz choć jeden punkt w jakiejkolwiek umiejętności klasowej to otrzymujesz do niej premię +3 z biegłości;

-Dostaje się więcej atutów, co 2 poziom, a nie co 3;

-Klasy mają dodatkowe zdolności

-Ulubioną Klasę wybierasz sam - za każdy poziom w ulubionej klasie dostajesz dodatkowy 1 pw i 1 punkt umiejętności (alternatywnie można dostawać rasowe alternatywne premie z powodu ulubionej klasy, ale to tylko opcja, np. zamiast 1 pw paladyn krasnolud może zamiast tego dostać premię +1 do koncentracji gdy rzuca zaklęcia)

-Rasy są silniejsze

-Postacie mają na początku 1 punkt bohaterstwa, który działa trochę jak Punkty Przeznaczenia w Warhammerze

-CMB (Combat Maneuver Bonus) - czyli wartość manewrów bojowych - zamiast różnych rzutów na przytrzymanie, rozbrojenie, powalenie - tym się to wszystko i więcej testuje. CMB = bazowy atak + mod z siły + mod z rozmiaru

- CMD (Combat Maneuver Defense)- czyli obrona przed manewrami bojowymi - przeciwko temu testuje się manewry wyżej wymienione. CMD = 10 + bazowy atak + mod z siły + mod z zręczności + mod z rozmiaru + specjalne modyfikatory

I w sumie niemal wszystkie główne zmiany
 

Ostatnio edytowane przez Qumi : 24-11-2011 o 20:32.
Qumi jest offline  
Stary 24-11-2011, 20:57   #7
 
Komiko's Avatar
 
Reputacja: 1 Komiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetnyKomiko jest po prostu świetny
Brzmi bardzo fajnie, tylko, że pierwszy raz spotykam się z Pathfinderem. Chciałem wstępnie zapytać o zaplecze fabularne. Akcja jest osadzona w Forgotten Realms, czy jest to mocno odmieniony świat?
 
Komiko jest offline  
Stary 24-11-2011, 22:59   #8
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Forgotten Realms, po wydarzeniach z Wojny Pajęczej Królowej.

W załączniku tego posta znajdziecie kartę postaci w Excelu do Pathfindera, większość sama się wypełnia.
 
Załączone Pliki
File Type: zip Karta Pathfinder DnD pl.zip (25.5 KB, 27 wyświetleń)
Qumi jest offline  
Stary 25-11-2011, 20:48   #9
 
Hermit's Avatar
 
Reputacja: 1 Hermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodzeHermit jest na bardzo dobrej drodze
Czysto teoretycznie zapytam, jaki miał byś stosunek do Ilithidy ?
 
__________________
"Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła"
Chan
Hermit jest offline  
Stary 25-11-2011, 21:17   #10
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Illithid jest kłopotliwy. To rywale i wrogowie drowów, a więc wynająć jednego do rozwiązania wewnętrznych problemów Menzoberranzan jest potencjalnie bardzo niebezpieczne - może wykorzystać tę wiedzę przeciwko nim.
 
Qumi jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:07.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172