lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   Niemy Krzyk- rekrutacja dodatkowa (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/10831-niemy-krzyk-rekrutacja-dodatkowa.html)

abishai 01-01-2012 21:36

Niemy Krzyk- rekrutacja dodatkowa
 
Eveningstar, małe miasto w Cormyrze, słynne było z Domu Poranka. Była to jedna z największych i najsłynniejszych świątyń Lathandera. Obrońcą świątyni, był Zakon Astra, zbrojne ramię kultu Pana Poranka.
Niewielu wiedział, że odłam zakonu pilnujący tego miejsca kultu, miał także inne zadania.
Misje i obowiązkach, o których nie wiedzieli nawet szeregowi kapłani świątyni.
Jedynie przywódcy świątyni, wyrocznia i główny archiwista znali prawdę.
A propo wyroczni...
Była nią Lydia Caernie. Młoda ale i oddana czcicielka Lathandera. A co najważniejsze obdarzona darem widzenia przyszłości, w znacznie większym stopniu niż zwykli kapłani.


Przechadzała się właśnie korytarzem, gdy z pomiędzy kolumn dobiegł ją chrapliwy szept, ni to męski ni to kobiecy.-Wzywałaś mnie o czcigodna?
Lydia zatrzymała się i nie zwracając spojrzenia w kierunku skąd dobiegał głos rzekła.- Światło zgasło na północy Cormyru. Światło które nie powinno być gaszone.
Odpowiedzią była cisza.
-W Wormbane, wydarzyło się coś strasznego. Mrok który miał ulec zapomnieniu, znów się przebudził.-kontynuowała kapłanka.
-Zajmę się tym czcigodna.-opowiedział szept.
-To zadanie. Możesz z niego nie wrócić żywa.-odparła Lydia.
-Jestem gotowa na takie ryzyko pani.- odparł szept.
-Obyś mówiła prawdę. Nie możemy sobie pozwolić na przegraną. Los całego świata spoczywa w twoich rękach. I tych których dobierzesz.- rzekła w odpowiedzi kapłanka.
-Dobiorę?- chrapliwy szept wyrażał...wahanie.
-Wiem, że wolisz pracować w pojedynkę, ale nie tym razem.-odparła Lydia.-Dostaniesz pieniądze na wynajęcie kogoś. Kilku najemników, którzy wspomogą cię w boju. Oczywiście, nie możesz im powiedzieć wszystkiego. Nie możesz pozwolić, by strach zasiał ziarno w ich sercach.
-Tak.. Uczynię jak każesz czcigodna.- odparł szept i cień spomiędzy kolumn lekko się poruszył.
-A... i jeszcze jedno.-rzekła nagle kapłanka.
-Tak?-odparł szept.
-Niech bogowie mają cię i tych których powiedziesz w opiece.- rzekła Lydia błogosławiąc swą wysłanniczkę.
- O to ty już zadbasz czcigodna.- rzekł zadziornie cień.

Kilka dni później, w Gwarch wywieszone zostały ogłoszenia, że pewna najemniczka szuka grupy śmiałków do odnalezienia skarbu zakopanego w okolicy Wormbane. Tylko autorka tego ogłoszenia wiedziała jak niewiele prawdy się w nim kryje.
Niemniej dość intratna sumka jaką miano za to zarobić, kusiła...

I witam w rekrutacji dodatkowej do sesji.
http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/10...r-d-and-d.html

Szukam od 2 do czterech... góra sześciu postaci chętnych do zagrania w horrorze na mechanice pathfindera. Znajomość dokładna sesji nie jest wymagana, ale lepiej sobie ją przejrzeć, by zrozumieć jaki będzie jej klimat.
Sesja u mnie oznacza standardowo 1 posta na tydzień. Posty graczy mają być treściwe i świadczące o tym, że ich postacie nie są dodatkiem do miecza/różdżki/ buławy.
W końcu dobry horror to 100% kwestia klimatu.

Wymagania co do KP:
System gry Pathfinder
Pathfinder_OGC
Generalnie nie różni się znacząco od D&D 3.5, więc każdy chętny sobie poradzi. W razie czego można pytać na PW, a ostatecznie błędy w karcie postaci nie negują możliwości gry.
Rasy: standardowe + diablę, aasimar oraz genasi (w tym przypadku może być opis z D&D 3.5). Na temat innych można pytać na PW.

Klasy: standardowe dla pathfindera poza następującymi: antypaladyn, ninja i samuraj.
Co prawda nie jest to zabronione przez twórców systemu, ale ja zabraniam brania więcej niż 1 archetyp na klasę. Można oczywiście nie brać też w ogóle archetypu.
Charakter: dowolny nie-zły.
Ilość punktów na atrybuty do wydania: 32.
Traity: 3
Ilość PŻ maksymalna.
Poziom postaci: 5.
Ilość pieniędzy na zakupy i ekwipunek. 10 000sz
Nieco więcej niż zwykle, co wynika z faktu, że MG nie przewiduje możliwości uzupełnienia zapasów.
Najlepiej wydać każdego miedziaka.
Setting Faerun, w luźnej konwencji.

Oprócz mechanicznej KP wymagane są:
Opis postaci.Niekoniecznie długi, ale sensowny i spójny opis postaci i powodu dla którego zaciągnęła się do wyprawy.
Ma pokazać, że gracz ma pomysł na postać.
Lęki postaci. Czyli co wzbudza strach/obawę twojej postaci. Jeden lęk to mininum.
Grzeszki postaci. Przynajmniej jeden wyrzut sumienia.
Część fabularna to podstawa. to od niej zależy, czy postać zostanie przyjęta. I to przy niej należy się bardziej postarać.
Gotowe karty postaci proszę przesyłać na: abishai@o2.pl.

Rekrutacja potrwa..do 31 I

Vantro 03-01-2012 21:10

Zapraszamy, zapraszamy, co prawda te "skarby zakopane w okolicy Wormbane" to już sami odnajdujemy, ale co nowa krew to nowa :-P
Im nas więcej tym może być weselej :D

Chester90 03-01-2012 21:59

Oki doki. Jeśli uda mi się przebrnąć przez mechanikę Pathfindera to podeślę kartę. Pomysł na postać jakiś się tam po głowie pląta, więc do końca rekrutacji być może cosik podeślę.

Vantro 03-01-2012 23:03

Cytat:

Napisał Chester90 (Post 338226)
Jeśli uda mi się przebrnąć przez mechanikę Pathfindera to podeślę kartę.

MG jest baaaaaaaaaaaaardzo pomocny przez takie przebrnięcia.
Każda postać z huuuuuuuuukiem witana.
Dzięki starym i nowym graczom... zafundujemy Abiemu horrorek. :diabol:

abishai 04-01-2012 12:18

Cóż mogę potwierdzić, iż błędy w KP mechanicznej nie dyskwalifikują w żaden sposób zgłoszonej postaci.

Komiko 04-01-2012 17:00

Hmm. Ja też bym spróbował, mógłbyś wymienić kto z dotychczasowych członków drużyny wybrał jaką klasę? Miło jak jest różnorodnie.

abishai 04-01-2012 17:33

Przy takich urozmaiceniach jak archetypy i zróżnicowania w samym obrębie klasy związane z wyborem różnych opcji przy kolejnych awansach, to nawet drużyna czterech postaci z tej samej klasy może się różnić od siebie. Niemniej obecnie jest jedna paladynka , jedna przywoływaczka (summoner), jeden alchemik i jedna złodziejka.

daamian87 04-01-2012 19:21

No to zrobi się jeszcze ludzka wojowniczka :) Mechanika z zarysem fabularnym powinna dotrzeć przed weekendem :)

EDIT:

Postać, mechanika i avatar wysłane :)

Brain 04-01-2012 20:23

Pomoże mi ktoś ogarnąć cyferki do postaci mnicha?

abishai 04-01-2012 22:36

Przypominam że błędy w mechanicznej części karty nie zaważą na dostaniu się do sesji. Słaba i uboga część fabularna zaś tak.
Błędy w mechanice łatwo usunąć. A kiepski fabularny koncept nie przejdzie przez sito.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:27.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172