Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-02-2012, 01:48   #21
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Omega City, a prawdziwe życie:
Chcę aby gra była tak prosta jak to tylko możliwe. Wystarczająco wiele jest komplikacji ze statystykami i umiejętnościami aby obie frakcje potrafiły walczyć z sobą Fair. Możemy założyć że czas pościgu będzie trwał jedną dobę w świecie Omega Chase. Nie będziecie się przejmować walutą. Wyobraźcie sobie że bierzecie udział w film akcji. Gdzie Prohound po pokazaniu odznaki i broni przejmują przydatny pojazd bądź wypraszają wszystkich z banku, przy co najwyżej kilku niemiłych komentarzach osób pozbawionych majątku. Natomiast Proxy będący postrzegani przez większość pedantycznie sterylnych mieszkańców Omegi jako najgorsi z najgorszych, z pewnością po ujawnieniu się wywołają panikę, po czym zostaną obrzucani portfelami przez uciekających cywili.

Jako iż jesteście najlepsi, nie złapiecie w omedze kataru czy innej choroby, nie zgłodniejecie na tyle by nie móc walczyć, amunicji będziecie mieli tyle by nie używać ich zapotrzebowania jako wymówki przed walką. Proxy walczą o życie, Prohound o prace. To są wasze motywacje. Reszta to część odgrywania do której macie jak najbardziej prawo.

Jeśli taka odpowiedź nie odpowiada, rzucę sucho; kredyty. Jednostki cyfrowe którymi płaci się poprzez; czytanie karty, kodu na skórze, weryfikacji tęczówki, bądź podłączenia się manualnie do czipa na tyle czaszki. Oto sposoby płatnicze.

Umiejętność Bierna:
Wydaje mi się że gdzieś już wspomniałam o możliwości tworzenia umiejętności które modyfikują statystyki? Tak czy inaczej możecie stworzyć jaką tylko chcecie umiejętność. Ich cena zmienia się w zależności od ilości wad. Niezależnie czy chodzi ci o umiejętność która sama się aktywuje, czy taka która przez cały czas jest włączona, na obie się zgadzam. Jedyne co musiałbyś uwzględnić to adekwatne wady. Wszystko jest możliwe, to od was zależy jak bardzo chcecie się wykazać kreatywnością. Nie bójcie się być podstępni i zuchwali.

Przyrost zyskiwanych punktów:
Już wcześniej o tym myślałam. Co powiesz/powiecie na +1 punkt za posty przy każdej piątej decyzji poziomowania umiejętności, oraz dodanie +5 punktów do limitu punktów.

Broń Palna:
Temat rzeka. Pragnę by walki pomiędzy Prohound i Proxy nabrały o wiele bardziej spektakularny wydźwięk walki bronią niekonwencjonalną albo w zwarciu. Może to być walka wręcz przy użyciu rękawic ciskającymi piorunami, pałki magnetyczne o charakterze broni dźwiękowych, hakerynki wytwarzające mini wstrząsy sejsmiczne, granaty z czarną dziurą,, egzoszkielety z mini pociskami jądrowymi, podgrzewane katany i nici dentystyczne. Wszystko to stanowią wasze umiejętności, o ile w przypadku Prohound jest to do zrozumienia, Proxy posługują się inną formą uzbrojenia. Obie grupy charakteryzuje utylitaryzm i oportunizm. Kradzież broni innej z frakcji wymagałaby specjalnej umiejętności, chociaż po długich utarczkach pewnie zdarzy się sytuacja w której to Prohound odrzuci w Proxy jego własnym glutem z kwasu, a Proxy ogłuszy jakiegoś Prohound granatem który wyjął mu z kieszeni.

O broni palnej możecie zapomnieć. W czasach Omegi, poszukiwanie Broni palnej to tak jak domaganie się miękkiej poduszki w więzieniu o zaostrzonym rygorze.
 
__________________
Kawairashii jest offline  
Stary 07-02-2012, 12:16   #22
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Jeśli ktoś oberwie pociskiem minijądrowym to raczej tego nie przeżyje :P
Rozumiem, że trzymamy się konwencji, w której pociski latają wszędzie OBOK postaci, a eksplozje są na tyle daleko, że dostaje jedynie falą uderzeniową. Ale co z walką wręcz? Jak będę miał wielgachny miecz to ciężko wyłączyć przeciwnika z walki nie zabijając/(poważnie)okaleczając go. Jeśli to będzie jakiś miecz przepuszczający przez trafionego zyliard woltów...
Rozumiem, że my nie jesteśmy zwykłymi ludźmi, ale jednak Proxy walczą o życie. To sprawia, że sami też będą zabijać, więc Prohoundy też się nie powstrzymają. Poza tym, do stu czortów, to jest PvP : P
Zabicie współgracza, lub chęć zemsty po tym jak samemu się zginęło to największa frajda tego systemu
Ale dobra, tu się ujawniają moje skłonności sadystyczne, względem postaci XD

Tak czy siak. Ja bym zasugerował aby dbać o życie postaci, jeśli można nienaciąganie ją uratować to robić to, ale w momencie gdy miałoby to przywołać litościwy uśmiech na twarz, to jednak się wstrzymać z ratunkiem i zabić postać, pozwalając graczowi stworzyć nową =3

Ostatnie pytanie.

Co rozumiesz poprzez "zaleta" umiejętności?
Chodzi, po prostu, o efekt? Czy zmiatająca wszystko fala uderzeniowa jest zaletą? : P
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 07-02-2012 o 12:24.
Arvelus jest offline  
Stary 07-02-2012, 12:39   #23
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Exclamation

Tak hehe, dokładnie Arvelus podoba mi się jak to ująłeś "trzymamy się konwencji, w której pociski latają wszędzie OBOK postaci, a eksplozje są na tyle daleko, że dostaje jedynie falą uderzeniową."

Na dobrą sprawę ci którzy już uczestniczyli w moich sesjach (Baczy) będą wiedzieć do jakich to poważnych i trudnych do odegrania, a przede wszystkim zaakceptowania, kontuzji mogę dopuścić. Dla mnie istotne jest tylko przeżycie postaci, to czy dotrzecie na metę jako sfajczona masa kroczącego mięsa z wyłupionymi oczyma i połamanymi wszystkimi kośćmi idealnie na czas zamówionej już lobotomii, to nie mój problem. Jednak śmierć nie wchodzi w rachubę, nie dostaliście pozwolenia na śmierć żołnierzu, za kogo wy się macie, leżąc tak z wywleczonymi flakami na chodniku, myślicie że jak stracicie połowę twarzy to już koniec? U mnie nie ma tak łatwo, eh ta dzisiejsza młodzież;
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=ATCWBuieTzI[/MEDIA]
Będziecie wstawać rano wpół do jedenastej w nocy pół godziny przed pójściem spać, zjecie pół trucizny, będziecie pracować dwadzieścia dziewięć godzin dziennie w młynie za ósemkę na całe życie, a gdy wrócicie do domu ojciec was udusi i zatańczy na waszych grobach.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 07-02-2012 o 12:45. Powód: Ech ta dzisiejsza młodzież
Kawairashii jest offline  
Stary 07-02-2012, 18:58   #24
 
Ajas's Avatar
 
Reputacja: 1 Ajas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie coś
Jam mam pytanie bo mimo iż przeczytałem jak robić Kp to mi gdzieś umknęło.

Na początku mamy 7 umiejętności wszystkie na poziomie 1, czy 7 umiejętności i 20 punktów do rozdania w ich ewolucje. A może zamiast 4 umiejętności C możemy zrobić 3 jedną na poziomie 2 i dwie na 1?

A i czy przy podsyłaniu Kp przy umiejkach mamy od razu opisać planowany ich rozwój na dalszych poziomach, czy to będziemy ustalać z szanowną MG przy samym procesie awansu?

Po za tym rozważam przystąpienie do gry jako Łowca
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 07-02-2012, 20:00   #25
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Mistrzu, chyba znów Cię wytrolowałem, bo nie ma odpowiedzi na pół mojego posta
 
Arvelus jest offline  
Stary 07-02-2012, 20:54   #26
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Exclamation

@Ajas
Rachunki Umiejętności:
Zacznijmy od tego że macie 8 kategorii umiejętności. Z nich wybieracie jedynie 5 które będą pierwowzorami waszych pomysłów. Z 5 kategorii które obraliście, 2 z nich możecie użyć podwójnie do stworzenia odrębnych umiejętności. W tym miejscu otrzymujecie już 7 umiejętności, z czego 4 z nich posiadając 3 wady, 2 z nich posiadaj 2 wady, oraz 1 ostatnia posiada 1 wadę.

20 to limit punktów do uzyskania podczas gry. Zyskujecie +1 punkt przyrostu za post, +2 punkty przyrostu jeśli w grupie znajduje się generator, a także każdy +1 punkt przyrostu za posty wraz ze zwiększeniem limitu punktów o +5 punktów w przypadku poziomowani 5 razy umiejętności (mogą być różnego rodzaju). Także za każdym razem gdy przechodzicie punkt kontrolny w postaci przekroczenia granicy terytoriów dzielnic, grupa która nie posiada generatora zyskuje jednorazowo +10 punktów.

Cena użycia/poziomowania umiejętności zależy od ilości przypisanych im wad.
Umiejętność (x1) A z 1 wadą kosztuje 6/12/18, Umiejętności (x2) B z 2 wadami kosztują 4/8/12/16, a umiejętności (x4) C z 3 wadami kosztują 2/4/6/8. Jedynie umiejętności B i C można poziomować do 4 poziomu.

Gracz ma obowiązek stworzyć cztery umiejętności dowolnego kalibru do karty postaci, będą one opublikowane w Liście Graczy, razem z historią postaci.
Resztę umiejętności może wymyślić po nadejściu pozostałych kart postaci innych graczy.

Zalecam nie rozwijania umiejętności poza pierwszy poziom przy oddawania karty postaci, chyba że jesteście ciekawi gdzie leżą granice. W przeciwnym wypadku lepiej pozostawić sobie miejsce na twórczość wewnątrz sesji.

@Arvelus
Zalety i Wady Umiejętności:
Zaletą w umiejętności jest sama umiejętność. Wadą są wszelkie jej ograniczenia. Jeśli umiejętnością jest tworzenie fali uderzeniowej, z pewnością tym właśnie będzie jej zaleta, o ile naturalnie znajdziesz dla niej zastosowanie.
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 07-02-2012 o 20:57.
Kawairashii jest offline  
Stary 07-02-2012, 21:40   #27
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
dobra, aby było łopatologicznie (facetom trzeba prosto), ceny w punktach wypłacamy za podniesienie poziomu, użycie, czy to i to?
I jeśli cennik jest tylko kosztem podniesienia poziomu umiejętności, to wtedy czy jest jakaś mana/energia?
 
Fiath jest offline  
Stary 07-02-2012, 23:16   #28
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
@Fiath
Prawa poziomowania umiejętności:
Użycie umiejętności która kosztuje 4 punkty, sprawia że jej używasz, a twoja pula punktów uszczupla się o 4.
Poziomowanie umiejętności która kosztuje 4 punkty, sprawia że ją poziomujesz, a twoja pula punktów uszczupla się o 4.
Jeśli zdecydujesz się na poziomowanie danej umiejętności w poście, nie możesz jej jednocześnie użyć w tym samym poście.
Jeśli poziomujesz umiejętność z 4 punktów na 8, od tego momentu używanie tej umiejętności będzie zawsze kosztować 8 punktów, chyba że zechcesz ją ponownie poziomować, wtedy proces się powtarza.
 
__________________
Kawairashii jest offline  
Stary 07-02-2012, 23:58   #29
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Nie wiem. Może mi się tylko wydaje, ale mam wrażenie, że tych punktasów jest strasznie mało : P

Walki będą krótkie. Epicka chwila, gdy się walnie z tego co się ma, potem się kończy i zostaje tylko standardowa walka... Rozproszenie i czekamy jakieś 10 postów aby zregenerować punktasy.
Mam nadzieję, że się mylę i wyprowadzisz mnie z błędu : P

PS. Co z ekwipunkiem?
Nie licząc umiejętności, jesteśmy skazani na walkę na pięści i to co znajdziemy w czasie seji?
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 08-02-2012 o 00:15.
Arvelus jest offline  
Stary 08-02-2012, 00:53   #30
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Mam nadzieje że wiesz na czym polega balansowanie, albo znaczenia takich słów jak Underpowered albo Overpowered? Jest coś typowego w twoim pytaniu, znasz taką sytuację w której podczas rozgrywki z przeciwnikiem, tak bardzo skupiasz się na walce że zapominasz o co w tym wszystkim chodzi? Dokładnie dla tego dostajecie tak mało punktów.

Przy okazji powoli zaczynają mnie nudzić te ciągłe pytania (-_-). Dajcie mi się czymś pożywić, wyślijcie kartę postaci, razem zobaczymy jakie sprawy trzeba sprostować, a później może nawet przejmiecie pałeczkę i wyjaśnicie kilka spraw pozostałym graczom ♥

EDIT:
Czy nietykalność to niewystarczająca zachęta na wysłanie karty w danej frakcji jako pierwsza osoba?

EDIT2:
@Arvelus
Ekwipunek na start:
Proxy; Pomarańczowy kombinezon więzienny, białe obuwie szpitalne, obroże, generator, wszczep umożliwiający dokonywania transakcji finansowych oraz komunikacji radiowej, wydrukowany kod pod lewym nadgarstkiem
Prohound; Kompletny uniform służbowy, standardowa pałka policyjna z wysuwanym ostrzem w krótszej części pałki tuż przy rękojeści (tylko weterani mogą używać karabinów szokowych), wszczep umożliwiający dokonywania transakcji finansowych oraz komunikacji radiowej, wydrukowany kod pod lewym nadgarstkiem
 
__________________

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 08-02-2012 o 14:39. Powód: ekwipunek na start
Kawairashii jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:20.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172