Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10-03-2012, 11:17   #1
 
Fiath's Avatar
 
[Autorski/Storytelling]Soul Eater It!

(UWAGA: Na początku Sesji możesz mieć drobne problemy z zrozumieniem tematu, jeśli nie widziałeś początku anime bądź mangi Soul Eater lub przynajmniej pięciu pierwszych rozdziałów nowej historii Soul Eater Not! Zarazem sesja jak i rekrutacja może zawierać minimalną dawkę spojlerów~! You have been warned!)


Dzisiejszy dzień był dla niego całkiem spokojny.
Najpierw obudził się przyjemnie wypoczęty, potem wypił herbatę, załatwił parę spraw i ba! Nawet pogoda była piękna.
Spokojnie opuścił mieszkanie jednak wszystko zaczęło dziwić go tuż za drzwiami.
Karoca w kształcie gruszki zatrzymała się przed jego posiadłością. Wyszedł z niej młody chłopak w czapce z daszkiem, która zasłaniała jego oczy.
Stanął on naprzeciw niego i wręczył mu do dłoni prostą, białą kopertę.
Nie chcąc robić problemów chłopakowi, otworzył kopertę i wytrzepał z niej uważnie powietrze. Widząc to, listonosz odezwał się.
- Pan Rire de Forme leży w szpitalu, doktor prosi, aby przyszedł pan w odwiedziny.
- Dziękuję za informacje - odparł. - Poczta Francuska jak zwykle perfekcyjna~.
Co miał zrobić? Oczywiście udał się do szpitala.

Przeszedł przez długie i pokręcone szpitalne schody, podłużny korytarz i wszedł do pomieszczenia numer 1.
Zobaczył leżącą na łóżku postać, był to jasnej cery mężczyzna o rudych włosach. Miał on ręce skrzyżowane na piersi. Co wyglądało dosyć niespotykanie, na prawej dłoni wyszyta czerwoną nicią była cyfra jeden.
Zaintrygowany tym faktem pochylił się bliżej. Przypadkiem stracił jednak równowagę wywracając się.

...

Podniósł się z ziemi obolały. Nienawidził, gdy sny kończyły się spadaniem z łóżka, ale czego innego obawiał się bardziej. Spojrzał na swoją dłoń, nie widział na niej jednak nic dziwnego. Szybko wyciągnął z szafki nocnej tabletki, łyknął dwie z nich i schował je z powrotem.
Odetchnął krótką chwilę i wyjął pamiętnik spod łóżka, razem z długopisem.

Drogi pamiętniku.
Jestem dosyć poirytowany, wszystko dzieje się nie tak jak powinno naprawdę. Mam dziwne sny. Teoretycznie cała reszta jest w porząd...


Skrzypnięcie. Dźwięk typowy dla otwierania...okna.
Odwrócił powoli głowę. Przed nim ukazała się postać w czarnym kapeluszu i ciemnym płaszczu.

Szaleję.
Rire de Forme.



...


- Ojcze, czy coś jest nie tak?
- Nie, Kid, oczywiście, że nie~! Chociaż...



Witam wszystkich~!
Nie jestem może najlepszym z MG jakich spotkacie czy spotkaliście, jednak mimo tego chciałbym was zaprosić na w miarę prostą i mianstreamową sesję przygodową Soul Eater It! Osadzoną w świecie wcześniej już wspomnianego Soul Eater autorstwa Atsushi Okubo.
Aby brać skutecznie udział w sesji powinniście znać przynajmniej podstawy serii, w innym wypadku możecie mieć parę problemów w zrozumieniu co i po co...Choć elementy świata będą przeze mnie objaśniane, a kto pyta, nie błądzi!

Gra zaczyna się w drugim roku nauki, gracze będą członkami klasy EAT, tej samej co bohaterowie podstawowej serii mangi/anime. Historia zaczyna się krótko po uwolnieniu Kishina, jednak nasza przygoda będzie się rozwijała dużo szybciej od wydarzeń głównej historii.

Co w planie? Długa zabawa dla 4 bądź 5 graczy. Pełna dziwów i wariactwa, świat na granicy groteski, wiele walk zaprzeczających grawitacji oraz niemal nieograniczony role-play. A wszystko to za pośrednictwem Google doca! Choć może zacznijmy od początku:

Akademia Mistrzów broni śmierci (Również DMWA lub Shibusen) - Instytucja wewnątrz Miasta Śmierci pośrodku pustyni w Newadzie. Została założona, aby zwalczać wszelkie zło świata i uchronić go przed możliwością narodzenia się nowego demonicznego boga, Kishina Który nie sprowadziłby nic oprócz zniszczenia wszelkiego istnienia oraz pochłonięcia ludzkości w spirali szaleństwa.
Stworzona została przez Żniwiarza dla mistrzów oraz broni, w których użyciu są ćwiczeni...

W skrócie jest to organizacja do ochrony sprawiedliwości....Dlaczego funkcjonuje jako szkoła? E, kogo to obchodzi~? Po prostu sprawdźmy czy to zadziała!

W obecnej chwili potrzebujemy właśnie ciebie abyś zasilił szeregi organizacji!
Niestety, ale całkiem niedawno Kishin został uwolniony przez wiedźmę, Meduzę! Potrzebujemy przynajmniej 4 bądź 5 młodych osób będących w stanie sprostać wymaganiom klasy Eat, aby pomogli nam w ratowaniu świata przed ogarniającym go szaleństwem.
Na co czekasz? Pozwól się oprowadzić po szkole!
...W między czasie powiem ci też jak wypełnić aplikację...

Aby faktycznie być zdolnym do walki z złem, musisz posiadać odpowiedni poziom umiejętności.
Niestety jedynie około 10% uczniów naszej szkoły jest dostatecznie silnych, aby sprostać walce z złymi duszami, które nękają ten świat.
Innym elementem jest też zabawa, jaką to daje! Shibusen sponsoruje wszelkie podróże związane z wykonywaniem zleceń, możesz zwiedzić cały świat jednocześnie go ratując!

Jakie jest faktyczne zadanie uczniów EAT?
Są oni zobowiązani do pobierania misji z szkolnej recepcji, są to zgłoszenia o pomoc tam, gdzie nawet policja nie daje sobie rady. Nie wszystkie problemy mogą rozwiązać zwykli ludzie, i dlatego właśnie tutaj jesteśmy!

Dodatkowo, każdy uczeń DMWA otrzymuje $200 tygodniówki i wynagrodzenia od zleceń, zapewniając sobie całkiem wygodne życie~

Oprócz warunku posiadania odpowiednich predyspozycji nie zapomnij jednak, że musisz mieć minimum 15 lat aby zostać przyjętym do szkoły! Zarazem, nie przyjmujemy osób pełnoletnich. Przykro mi.

~Stylo~


Standardowi uczniowie szkoły to pary mistrzów i broni.

Około 800 lat temu, wiedźma zwana Arachne na podstawie instrukcji z księgi czarnoksiężnika Eibona poprzez połączenie duszy zabitej wiedźmy (posiadającej naturalną dla swojego rodzaju zdolność przemiany) oraz duszy zwykłego człowieka, stworzyła istotę zwaną demoniczną bronią.

Demoniczna broń to człowiek z zdolnością przemiany z zwykłej, humanoidalnej formy, w przedmiot będący bronią (np. Kosa) lub rzecz o niezwykłych zdolnościach (Plująca ogniem lampa itd.).
Mimo bycia dziełem wiedźm, które w zamierzeniu miało być częścią ich arsenału, Demoniczne bronie okazały się być po prostu ludźmi o nadzwyczajnych zdolnościach.
Umiejętność przemiany okazała się być dziedziczna, jednak posiadanie w rodzinie demonicznej broni nie jest gwarancją, że przyszłe pokolenia również nią będą.
Zostali oni przyjęci do społeczeństwa w większości sfer, i choć wciąż potrafią powodować strach w sercach mieszkańców prostych wiosek naokoło świata czy bywają dyskryminowani, są oni niezbędni w walce o sprawiedliwość.
Jednym z celów DMWA jest właśnie sprawienie, aby bronie zostały zaakceptowane przez społeczeństwo.

Głównym celem w edukacji broni jest pokonanie i spożycie 99 dusz przesyconych złem, oraz 1 duszy wiedźmy w tej właśnie kolejności.
Pozwala im to na zmianę w kosę śmierci uwalniając pełnię ich potencjału.

Broń potrzebuje jednak kogoś, kto mógłby nią walczyć. Poza kilkoma wyjątkami większość z Demonicznych broni potrzebuje użytkowników. Właśnie ich nazywa się mistrzami.
Są to zwykli ludzie w młodym wieku, którzy postanowili podjąć się nauki w DMWA.
Jest wiele powodów dla których młodzież postanawia podjąć się podróży aż do środka pustyni Newady.
Bycie mistrzem samo w sobie gwarantuje wielką sławę, sporo rodzin, zwłaszcza zamieszanych w politykę, stara się o posiadanie przynajmniej jednego absolwenta Shibusenu w swojej grupie. Inni, mogą po prostu tego chcieć bądź idą w ślady rodziców.


Motto szkoły brzmi:
Zdrowa dusza znajduje się w zdrowym umyśle i ciele.
Aby móc podjąć się swojej roli, przyszły mistrz musi posiadać minimum jedną z tych cech na poziomie nieprzeciętnym.

Jak Broń jest dobierana do Mistrza?
Na początku każdego roku organizuje się wielkie zebranie dla nowych uczniów. Rozmawiają oni ze sobą i szukają kogoś, z kim się polubią.
Nie każdy może być mistrzem sobie nawzajem. Elementem który stoi tutaj na przeszkodzie jest "częstotliwość" duszy. Przemiana Demonicznej broni nazywana jest rezonansem. Podczas walki konieczne jest, aby dusze obydwojga skoordynowały się.
Jest to możliwe wtedy, gdy Broń jak i Mistrz po prostu się lubią, rozumieją, czy kochają w sobie nawzajem. Powiedzenie "Nadawać na tych samych falach" nabiera tutaj dosłownego znaczenia.
Gdy mistrz i broń nie są w stanie się porozumieć, kłócą się ze sobą bądź odpychają, rezonans nie będzie udany, a trzymanie w dłoniach broni będzie bolesne dla mistrza.

W przypadku, gdy para broni jest ze sobą spokrewniona, bądź stanowi bliźniacze rodzeństwo, najczęściej nie potrzebują oni mistrza. Mogą zwyczajnie używać siebie na wzajem.
W niektórych wypadkach jeden mistrz jest w stanie kontrolować kilka (spokrewnionych bądź nie) broni.

(UWAGA: Granie standardową w uniwersum Soul Eater parą mistrza i broni, gracz musi kontrolować przynajmniej dwie postacie równocześnie! Spowodowane jest to faktem, że broń sama w sobie ma mały materiał do grania, zwłaszcza, gdy mają miejsce potyczki.)



Broń Autonomiczna
Wyjątkowym gatunkiem broń są osoby niezależne.
Większość po ewolucji w kosę śmierci nabywa zdolność tworzenia na swoim ciele elementów uzbrojenia, bez konieczności przemiany w nią innego elementu swojego ciała.
Zdarzają się jednak Demoniczne bronie, które są w stanie dokonać tego przed posileniem się na 99 duszach i 1 wiedźmie.
Bronie tego typu nazywane są autonomicznymi, stanowią niewielki ułamek w shibusenie, i choć wciąż są silniejsi w rękach mistrza, sami potrafią świetnie walczyć.

(Jest to alternatywa dla graczy, którzy chcą grać bronią, jednak nie czują się na sile, aby kontrolować dwie postacie jednocześnie. Przyjmę jednak nie więcej niż dwie takie postaci do gry. Jest to limit, który dzielą z mistrzami dusz. W trakcie rozwoju sesji można dodać sobie drugą postać, będącą mistrzem ;d )



Mistrzowie Duszy
Zdarza się, że osoba chcąca zostać mistrzem, posiada na tyle silną osobowość, że nie jest w stanie znaleźć sobie partnera.
Shibusen nie odrzuca tego typu uczniów i choć jest ich mało, wciąż są szkoleni.
Zdolność wykorzystania własnej częstotliwości duszy do wyprowadzania ataków czy nadludzkich ruchów jest oceniana jako dosyć zaskakujący talent.

(Alternatywa dla osób chcących grać czymś na wzór mistrza, ale nie czują się na siłach, aby odgrywać dwie postacie jednocześnie. Nie przyjmę jednak więcej jak dwóch graczy tego typu do sesji ^ ^" jest to limit, który dzielą z broniami autonomicznymi. Wraz z rozwojem sesji, gracz może dodać sobie drugą postać, będącą bronią.)



Inni
Wilkołak, wampir, zwierzę przesycone magią?
Jeśli zostanie to poprawnie uzasadnione, poprzez interesującą i oryginalną historię, mogę przyjąć jakąś jedną małą postać mocno poza kanonem. Teoretycznie wiele fantastycznych konceptów pojawiło się w świecie Soul Eater, a to sesja jest dla nas, a nie na odwrót. Powinniśmy więc wyciągnąć z niej jak najwięcej zabawy.


~Osobowość~

Imię

Z racji, że DMWA jest niezwykłą akademią, uczniowie mogą posiadać dowolne imię ustanowione wedle własnego życzenia.
Musicie wybrać niestety jedno: Albo imię, albo pseudonim.
Jeśli chodzilibyście z jednym i drugim i tak nie byłoby okazji do wykorzystywania obu a robiłyby tylko niepotrzebny bałagan.
Inną ciekawostką jest fakt, że macie prawo zmienić swoje miano w trakcie sesji, jeśli was ono znudzi, bądź gdy poczujecie fabularną potrzebę jego zmiany.


Wygląd
Shibusen jest szkołą wolnych poglądów. Co prawda posiada wielki zasób ubrań zaprojektowanych tylko dla uczniów, można również chodzić w ulubionych przedmiotach z zwykłego sklepu.
Nie zapomnij umieścić zdjęcia!



Atrybuty

No, skoro mamy już za sobą wszelkie kwestie na temat naszego stylu czy osobowości, zajmijmy się bardziej mechaniczną częścią zabawy.
O tyle o ile większość obraca się o storytelling i czystą logikę, o tyle czasami potrzeba po prostu swojego rodzaju elementu losowego.
Tak wyglądają statystyki:

Punkty Życia
Odpowiedzialne za to jak długo...Cóż, żyjemy. Kto by się spodziewał, prawda!?
No, punkty regenerują się między walkami w tempie jednego na scenę (!).
Proces przyśpiesza się, gdy zabandażujemy rany albo weźmiemy jakieś tabletki uśmierzające ból.

Mimo dużego nastawienia na walkę, PŻ w sesji stracić będzie bardzo ciężko. Maksymalnie możemy utracić 3 na turę:
Gdy wynik rzutu na atak przeciwnika jest wyższy niż nasza obrona.
Dodatkowy, gdy przeciwnik wykonał atak krytyczny.
Oraz jeden dodatkowy, gdy atak przeciwnika był wyjątkowo silny.

Co prawda wartości te zapewne rozwiną się z czasem, gdy drogą rozwoju nagromadzicie już całkiem spore ilości punktów.

Obrona
Ilość punktów obrony + rzut 1k100 + bonus od wykonywanej akcji = obrona.
Są one od nowa naliczane raz na trzy tury, bądź, gdy deklarujemy poświęcenie tury w pełni na obronę lub po utracie punktu życia.
Odliczanie od siły ataku decydują czy uda nam się dokonać uniku bądź sparować uderzenie.

Siła
Ilość punktów siły + rzut 1k100 + bonusy od wykonywanej akcji = atak.
Rzucane przy każdej akcji ofensywnej, definiują jak wielkie obrażenia zadamy, i czy uda nam się w danej turze przebić do obrony wroga~. Dosyć logiczne.

Percepcja
W naszym systemie percepcja odpowiedzialna będzie za rzuty krytyczne.
Podstawowo osoba z 0 percepcji wykonuje rzut 1k100 po zadeklarowaniu akcji. Jeśli wyrzuci 1 lub 100 otrzymuje efekt krytycznego powodzenia.
Za każdy punkt w percepcję próg trafienia zmniejsza się.
Osoba mająca 5 percepcji otrzymuje trafienie krytyczne, gdy wyrzuci między 1 a 5 lub między 95 a 100.

Punkty Duszy
Są walutą, za którą używamy umiejętności specjalnych.
PD regeneruje się pasywnie w tempie 1/turę, gdy nie użyjemy żadnej umiejętności przez 2 tury, w tempie 2/turę, jeśli nie wykonujemy akcji ofensywnych oraz odzyskujemy połowę brakujących nam punktów duszy po skończonej walce.

Bez obaw, gramy na małych liczbach toteż system powinien dobrze się spisywać.



Umiejętności Specjalne
Są to niezwykłe i oryginalne zdolności naszych bohaterów.
Na początku dostajemy 4 umiejętności oraz 1 specjalną będącą ultimatum postaci.
Za każdym razem, gdy uzbieramy 5 dusz, możemy ulepszyć jedną z nich (poza ultimatum) a za każde 10 mamy prawo poznać zupełnie nową.
Ultimatum rozwijamy po zdobyciu 50 oraz po zdobyciu 100 (gdy ostatnia należy do wiedźmy).

Umiejętności zwykłe mogą polegać na dosłownie wszystkim, a ich cena wynosi 1 lub 2 PD za użycie z limitem na klika tur lub polega na pasywnym spalaniu PD co parę tur w przypadku "buffów".
Z racji, że DMWA jest ogólnoświatową akademią, nasze zdolności mogą posiadać nazwę w dowolnym języku.

Przykładowa umiejętność:
Pushback resonance koszt: 2PD Cooldown: 2 tury.
W przypadku zagrożenia para jest w stanie dokonać chwilowego i gwałtownego skoku w sile ich rezonansu, powodując odepchnięcie przeciwników o kilka metrów w tył.

Ultimatum to zdolność, którą można wykorzystać tylko, gdy siła rezonansu (współgrania częstotliwości dusz) jest skrajnie bliska 100%, tak więc specjalne wymagania muszą zostać spełnione.
Postaci muszą znaleźć się w niewiarygodnie wysokich opałach lub zdać sobie sprawę z czegoś, co ich do tej pory dzieliło.
W wypadku broni Autonomicznych oraz Mistrzów duszy szansa na wykorzystanie umiejętności następuje pod wpływem mocnej dawki adrenaliny.

Nie zrozumcie źle, to gracz deklaruje wykorzystanie zdolności, jednak nie liczcie, że pozwolę jej użyć więcej niż jakieś 2 razy na epizod(rozdział). ^.^

Przykład Ultimatum
Death Cannon koszt: 3PD
Wymaga poświęcenia pełnej tury na naładowanie, podczas których mistrz jak i jego bronie są bezbronni. Po upływie tego czasu działo gotowe jest do wystrzału niewiarygodnie silnej wiązki energii.
Atak automatycznie ignoruje obronę przeciwnika i zabiera 3pkt jego życia. Atak automatycznie uderza z trafieniem krytycznym.

~Na zakończenie~
Zbierając informacje w całość...
Wzór KP:

Styl gry: Meister and Weapon/Autonomic Weapon/Soul Meister/[Wpisz własne]
Imię lub pseudonim:
Wiek: 15-18
Opis wyglądu + Awatar:
Inne: Jeśli chcesz coś dopisać, śmiało! Pamiętaj jednak, że nie potrzebujemy ekwipunku, powiedzmy że wszystko co powinieneś posiadać posiadasz, nie ma co się rozdrabniać.

Imię lub pseudonim drugiej postaci:
Wiek: 15-18
Opis wyglądu + Awatar drugiej postaci:
Typ broni + obraz ją przedstawiający: dozwolone wszystko, od halabard i kos po miecze i karabiany snajperskie. Nie musi to też być typowa broń, wystarczy że znajdziecie w czymś zastosowanie bojowe lub wspomagające.
Bronie o kilku formach są dozwolone. W trakcie gry będzie też można zdobywać inne "tryby", jeśli pochłonie się szczególnie silne dusze.
Inne:

Historia:
Pamiętajcie że zaczynamy w drugim roku nauki. Ktoś mógł awansować z klasy Not! Czy pół roku nie pojawiać się na zajęciach, jednak dobrze byłoby gdybyście w miarę ogólnie streścili pierwszy rok. Zakładamy również, że postacie graczy znają się.

Statystyki:
Do rozdzielenia 70pkt rozwoju.
Punkty życia: 5 + 1 za 10 pkt. wydane w statystykę.
Obrona: 0 + 1 za 1 pkt. wydany w statystykę.
Atak: 0 + 1 za 1 pkt. wydany w statystykę
Percepcja: 0 + 1 za 5 pkt. wydany w statystykę.
Punkty Duszy: 5 + 1 za 5 pkt. wydanych w statystykę.

Umiejętności:
4 własne o średniej sile i koszcie/małej sile i koszcie.
Dopuszczalne są wszelkie pomysły. Na wszystko można się ugadać ;]

1 ultra zdolność, może być to pojedynczy atak lub uber-buff. Dajcie się ponieść, ewentualnie jakoś się to skoryguje.


Do sesji przyjmę max. 5 graczy a już 4 mnie zadowala.
Rekrutacja potrwa do otrzymania kart od wszystkich graczy, którzy zgłoszą w temacie swoją chęć udziału~! Chyba, że kogoś będzie trzeba pogonić, to wtedy pomartwimy się o terminy.

KP należy napisać i wysłać mi na PW lub stworzyć Google Doc i podać do niego link.
Druga forma pozwala na nieco łatwiejszą edycję kp, ale obie są dosyć wygodne.

Pytania? :3
 

Ostatnio edytowane przez Fiath : 10-03-2012 o 17:15.
Fiath jest offline  
Stary 10-03-2012, 13:16   #2
 
Ajas's Avatar
 
Tempo rozgrywki? 1 post na tydzień?
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 10-03-2012, 14:55   #3
 
Agape's Avatar
 
Witam!
I ja mam pytanka. Mianowicie :
1. Chciałabym wiedzieć do którego mniej więcej odcinka powinnam obejrzeć anime żeby dojść do momentu w którym zaczyna się sesja.

2. Sesja będzie się w całości odbywać w google doc czy przewidujesz jednak przenoszenie "akcji" do postów?

P.S.
Cytat:
Osoba mająca 5 percepcji otrzymuje trafienie krytyczne, gdy wyrzuci 5 lub 95.
Nie miałeś przypadkiem na myśli: "Osoba mająca 5 percepcji otrzymuje trafienie krytyczne, gdy wyrzuci 1-5 lub 95-100"? Jeśli nie to obawiam się że nie rozumiem o co chodzi z tą percepcją.
 

Ostatnio edytowane przez Agape : 10-03-2012 o 14:59.
Agape jest offline  
Stary 10-03-2012, 15:19   #4
 
Fielus's Avatar
 
Można jeszcze wejść do gry?
 
__________________
" - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!"
~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika".
Fielus jest offline  
Stary 12-03-2012, 17:08   #5
 
Fiath's Avatar
 
Cytat:
Tempo rozgrywki? 1 post na tydzień?
Mówi się 1 na tydzień a raz wychodzi 8 przed końcem miesiąca.
Tempo samo się ułoży, choć miło by było kończyć scenę przynajmniej raz w tygodniu ^^

Cytat:
1. Chciałabym wiedzieć do którego mniej więcej odcinka powinnam obejrzeć anime żeby dojść do momentu w którym zaczyna się sesja.
Nie jestem pewien, dawno nie oglądałem anime. Będzie to koniec serii odcinków o "Fundation day eve".

Cytat:
2. Sesja będzie się w całości odbywać w google doc czy przewidujesz jednak przenoszenie "akcji" do postów?
Po zakończeniu sceny tekst z doca leci na forum, gdzie ja zamieszczę nowy rozpoczynający kolejną scenę do rozegrania w docu.
Czyli standard.

Cytat:
Osoba mająca 5 percepcji otrzymuje trafienie krytyczne, gdy wyrzuci 5 lub 95.
Nie miałeś przypadkiem na myśli: "Osoba mająca 5 percepcji otrzymuje trafienie krytyczne, gdy wyrzuci 1-5 lub 95-100"? Jeśli nie to obawiam się że nie rozumiem o co chodzi z tą percepcją.
^.^' Już poprawiam...


Cytat:
Można jeszcze wejść do gry?
Rekrutacja dopiero wystartowała.


EDIT
Mam już pierwszą kp~
Jeśli dojdzie jeszcze jedna wyznacze termin zamknięcia rekrutacji, w 3 osoby można wystartować, a jak się ktoś zainteresuje to i dojdzie w trakcie~
 
Fiath jest offline  
Stary 12-03-2012, 17:41   #6
 
Sierak's Avatar
 
To może i ja się zapiszę? Co prawda Soul Eater Not! gra mi na nerwach i go nie czytam, ale ze zwyczajnym Soul Eater jestem na bieżąco. Do niedzieli powinienem coś wyskrobać.
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!
Sierak jest offline  
Stary 12-03-2012, 19:09   #7
 
Fiath's Avatar
 
Cytat:
Co prawda Soul Eater Not! gra mi na nerwach
Bez obaw, będę się bardziej opierał na wariactwach oryginału. Cutness overload z not! też mnie za bardzo nie zachęca, korzystam z tego tylko jako dodatkowego źródła informacji o świecie.
 
Fiath jest offline  
Stary 12-03-2012, 19:53   #8
 
Agape's Avatar
 
Jutro powinnam skończyć oglądać anime i zabrać się za KP, pewien koncept już mam, zobaczę czy coś z tego wyjdzie. Na razie mam kolejne pytanie techniczne.

Cytat:
Za każdym razem, gdy uzbieramy 5 dusz, możemy ulepszyć jedną z nich (poza ultimatum) a za każde 10 mamy prawo poznać zupełnie nową.
A jak wyglądałby rozwój umiejętności w przypadku gdyby ktoś grał mistrzem bez broni? Ktoś taki chyba dusz jeść nie może. Liczą się sami pokonani przeciwnicy? Co w takim wypadku dzieje się z uzbieranymi przez takiego BG duszami?
 
Agape jest offline  
Stary 12-03-2012, 20:04   #9
 
Fiath's Avatar
 
Cytat:
jak wyglądałby rozwój umiejętności w przypadku gdyby ktoś grał mistrzem bez broni?
Dodaj sobie darmową umiejętność "konso" albo aby lepiej brzmiało "Soul Storage". Nie jestem pewien czy wystąpiła w anime. Nazwijmy to prezentem od Shiningamiego.
Będziesz mogła zbierać dusze pokonanych "na potem" i oddawać je innym graczom w formie supportu rozwijając również i siebie.
 
Fiath jest offline  
Stary 12-03-2012, 22:51   #10
 
Sierak's Avatar
 
Agape, osobiście polecam mangę bo anime w pewnym momencie od niej odbiegło, przez co po pierwsze poleciało innym torem, po drugie nie zobaczysz trzeciej walki Mifune z Black Starem, a była genialna i ogółem to teraz się niezły bajzel tam dzieje w mandze .
 
__________________
- Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD.
- Oh... Sorry about that...
- I killed HIM :3!
Sierak jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168