|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
18-04-2012, 23:02 | #21 |
Reputacja: 1 | Jak jest z używaniem Ki przez cyborgi? Czy też mają tyle Ki ile umiejętności plus 1 za każde 10 siły? Czy na początku można mieć i Ki i EP? i Używać jednego i drugiego? |
19-04-2012, 07:39 | #22 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cóż, niemożliwe jest wykonanie przerzucenia które zawsze będzie działało. Zarówno idziecie na turniej sztuk walki, tutaj każdy zna jakieś sztuki walki więc wykonanie takiego ruchu nie jest już takie proste. Nie ma w tym jednak nic nadzwyczajnego w samym w sobie. Nie chcesz przecież sprawić aby przeciwnik przy lądowaniu odbił się od ziemi, prawda? Jest to zwykły atak i powód dla którego mamy PA Gdybyś miał 3PA mógłbyś wykonać unik, złapać przeciwnika, i przerzucić go przez plecy. Trzy ruchy których powodzenie zależy od tego go ma więcej siły i czy wszystkie ataki będą trafione. Jeśli ci się uda, w efekcie przerzucisz przeciwnika na ziemię. W opisie fabularnym możesz wtedy zaznaczyć jak planujesz go ustawić przy lądowaniu. Cytat:
Później otrzymają Ki do zdolności typu transformacji albo wspomagania broni czy właściwie czegokolwiek innego. W praktyce Cyborgi zawsze będą miały małą ilość Ki, choć będą mogli go używać jak im się podoba. Tak samo działa Energia dla innych ras. Z czasem mogą nabyć przedmioty które ją wykorzystują. Będą mieć jej potwornie mało, ale jednak. | ||
19-04-2012, 09:57 | #23 |
Reputacja: 1 | Dobra to był zły przykład... ale mam lepszy który odda o co mi chodzi: Aikido- sztuka walki która bazuje na dźwigniach. Jednak jak określić ile jaka dźwignia zajmuje PA, jakie efekty dodatkowe powoduje, trudność wyrwania się z niej itp. bez opisania tego w konkretnej umiejce?
__________________ It's so easy when you are evil. |
19-04-2012, 13:42 | #24 |
Reputacja: 1 | No właśnie cyborgi wydawały mi się dopakowane jeśli od początku z Ki mogły by korzystać A czy w miejsce gdzie inne rasy dostają Ki za siła coś mają czy nic? Może za każde 10 siły +1 siły gratis ? Dla uproszczenia dźwignia to 1PA bym dał. Z minusów to tylko jako odpowiedź na atak, z bonusów, to bardzo udana zabiera PA. Ale to juz mocna rzecz by była. |
19-04-2012, 17:05 | #25 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Choć jak się zastanowię nie jestem pewien czy dźwignie będą miały jakiś użytek w walce typu dragon-balla. Przy obecnym rozdaniu przeciwnik musiałby wyrzucić więcej siły od ciebie aby się wyrwać przy swojej akcji. Chyba, że sam odstąpiłbyś od dźwigni. Akcja typu dźwigni daje jedno: Uziemienie dla przeciwnika. Zadaje również ból, ale bez przesady, to tylko dźwignia. | ||
19-04-2012, 22:38 | #26 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Dobrze założona dźwignia kończy walkę. Np Ushiro higi kudaki, w wolnym tłumaczeniu zmiażdżenie łokcia do tyłu, jak nazwa wskazuje wykonana technika na pełnej szybkości owocuje otwartym złamaniem stawu łokciowego, przy drobnych modyfikacjach można dodatkowo wybić bark i złamać nadgarstek. Stwierdzenie to tylko dźwignia jest ciut nie na miejscu Ja osobiście nie widzę aikido w klimacie DB. Nie oglądałem co prawda wszystkich serii, ale w tych co widziałem to zawsze walki były twarde, cios przeciwko blokowi itp. Jeśli rozwiniesz zasady dźwigni to trzeba będzie rozwinąć zasady ciosów w punkty witalne itd. | |
20-04-2012, 07:47 | #27 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
| ||
20-04-2012, 09:42 | #28 |
Reputacja: 1 | Właśnie o tym pisze, jak zacznie się jeden element szczegółowiej w mechanice robić, to potem trzeba będzie pozostałe by równowaga została i tak w kółko Zapoznaj się z darmową mechaniką Final stand, to prosta mechanika do walk właśnie. Niestety ulicznych nie w stylu DB. Review of Final Stand - RPGnet Może znajdziesz kilka pomysłów. |
20-04-2012, 22:10 | #29 |
Reputacja: 1 | Dodałem do mechaniki punkt 6.1 Przeczytajcie go i podajcie mi swoje opinie. |
21-04-2012, 00:41 | #30 |
Reputacja: 1 | A jak to ma się do cyborgów, rozumiem za zamiast Kondycji używają energii? |