|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-04-2012, 13:55 | #1 | |
Reputacja: 1 | [DnD/Pathfinder] Mrok Powraca Mrok Powraca: Cień nad niebem Setki lat temu elfy zamieszkiwały Golarion budując swoje wielkie i wspaniałe cywilizacje. W tym czasie ludzie byli niewiele więcej niż tylko prymitywnymi barbarzyńcami. Pewnego dnia jednak, ludzie zdali się przeskoczyć wiele lat rozwoju i stali się cywilizowaną rasą, a ich zdolności magiczne czasami nawet przewyższały elfie. Zimowy dwór, sekretna organizacja elfów, wysłała więc swoich szpiegów, aby dowiedzieć się co jest powodem tak szybkich zmian u ludzi. Okazało się, że wina spoczywa na abolethach. Te tajemnicze stwory wkrótceo jednak stały się poirytowane ludzką arogancją i próżnością. Aby ukarać swoje dzieci, abolethy rozpoczęły wielki magiczny rytuał. Dzięki swoim szpiegom, elfy dowiedziały się o planie abolethów i postanowiły działać - rozpoczęły masową ewakuację do innego planu. Jednak nie cały piękny lud opuścił Golarion. Z politycznych powodów Celwynvianie zostali na Golarionie. Szukając schronienia przed kataklizmem zwanym Upadkiem (Earthfall), elfy przebiły się do podziemi swojego królestwa, które okazały się znacznie, znacznie większe niż się spodziewały. Wtedy spadł meteoryt Starstone – a wraz z nim rozpoczęła się tragedia tego ludu. Upadek meteorytu przebudził śpiącego w trzewiach ziemi starożytnego boga zniszczenia i gniewu, Dzikiej Bestii – Rovaguga. Mroczne Ziemie (Darklands) zostały wypełnione mocą potwornego boga, a uwięzione tam elfy przeszły straszliwą transformację – ich skóra stała się czarna jak obsydian, włosy przybrały kolor srebra, a serca wypełniło okrucieństwo i gniew – odrzucając typowe dla elfów wartości. Stały się pierwszymi drowami. Wiele lat po kataklizmie, elfy wróciły na odrodzony Golarion. Wkrótce przekonały się że ludzie przetrwali kataklizm. Część nadal była skora do wojny, ale ku uciesze elfów – wielu zbudowało pielęgnujące pokój cywilizacje. Jednak to nie ludzie byli w centrum zainteresowania elfów – martwiły się one o swoich braci i siostry z Celwynvian. Wysłali zwiadowców do dawnego miasta swoich rodaków, a potem do tuneli pod miastem – żaden nie wrócił. W końcu wysłali armię – ta wróciła… ale z przerażającą wiadomością. Ich brania i siostry zostali wypaczeni. Wkrótce dwie rasy zaczęły prowadzić okrutną i krwawą wojnę zakończoną połowicznym zwycięstwem. Ostatnio domy drowów w Mrocznych Ziemiach stały się bardziej aktywne. I chodzą słuchy o potężnej broni, którą zdobyli... ~*~ Ten wieczór był wyjątkowy w Riddleport. Po wielu latach upadłości, Złoty Goblin znowu rozpoczął działalność z wielkim hukiem! Kasyno Złoty Goblin zostało niedawno wykupione przez Saula Vancaskerkina, jednego z byłych magnatów przestępczych. Saul parę lat temu spadł na samo dno, jednak teraz w końcu udało mu się wyjść na prostą i zacząć legalny interes. Jednak to nie historia Saula sprawiła, że otwarcie Złotego Goblina było tak wyjątkowe! „Oszuka diabła, zabierz jego złoto” – to właśnie to wydarzenie miało sprowadzić Saulowi nową klientelę – a przy okazji pomóc co niektórym się wzbogacić! Całe Riddleport huczy już od rana na wieści o 10,000 sztuk srebra, które ma dostać zwycięzca turnieju! Kilka informacji: W skrócie: Sesja będzie adaptacją cyklu przygód z Kampanii Second Darkness z Pathfindera. Jest to bardzo ciekawa kampania zawierająca takie elementy jak drowy, koniec świata, infiltracja drowiego miasta i zarządzanie własnymi posiadłościami ala Baldurs Gate 2 System: Pathfinder Setting: Golarion, więcej można poczytać na PathfinderWiki Miejsce: Riddleport – niegdyś piracka zatoka, dzisiaj prawdziwe miasto. Riddleport mimo statusu miasta nadal jest wierne swoim korzeniom – pełno tu bezprawia i nielegalnych interesów. Większość tego miasta w Varisii jest zbudowana z drewna. Przez większość czasu, oprócz lata, ulice Riddleport są skryte w zimnej mgle. Większość ulic to błotniste szosy, a w wybrukowanych ulicach często brakuje pojedynczych kamieni. Nie ma kanałów – tę funkcję pełnią rynsztoki przy ulicach po których nieczystości spływają do rzeki i przystani. Ulice oświetlają gazowe lampy które nawet w kiepskiej pogodzie są zdolne utrzymywać ogień. Obecnie miastem rządzi Nadrządca kapitan Gaston Cromarky, były pirat, który jednak postanowił postawić na ludzi spoza piractwa – tworząc Gendarmów – prywatną straż miejską. Dzięki temu życie w Riddleport nieco się ustabilizowało. Ważną organizację w mieście jest Zakon Szyfru. Są to magowie, mędrcy i wszelcy poszukiwacze wiedzy, którzy próbują rozszyfrować tajemnice runy na monumentach w okolicy oraz na Bramie Szyfru znajdującą się nad portem Riddleport. Z ciekawostek to obecnie nad miastem pojawił się Blot (Kleks). Dziwny czarny obłok, z powodu którego do miasta przyjeżdżają nowi mędrcy i magowie - starając się go zbadać. Poziom: 1 Atrybuty: 32 punkty. Point Buy Calculator Rasy: W pathfinderze nie ma dostosowania poziomu, dlatego nie mogę użyć go w celu określenia ras, które możecie wziąć. Większość ras +0 została wzmocniona tak, że pasowałaby do +1 według standardów DnD 3,5. Dlatego też możecie wybrać: - dowolną rasę z pathfindera, - dowolną rasę z DnD 3,5 z dostosowaniem poziomu +1 (w grze będzie jako +0), - lub dowolną rasę z DnD 3,5 z dostosowaniem poziomu +0, która nie została przekonwertowana na pathfindera (w takim przypadku odpowiednio ją wzmocnimy) - żadnych drowów Link: Races - Pathfinder_OGC Klasy: Dowolne z pathfindera Klasy źródłowe (klasyczne): Core Classes - Pathfinder_OGC Klasy podstawowe: Base Classes - Pathfinder_OGC Klasy podstawowe grup trzecich: 3rd Party Classes - Pathfinder_OGC Klasy alternatywne (ninja, samurai i antypaladyn): Alternate Classes - Pathfinder_OGC Zauważcie też, że niżej znajdziecie warianty klas i tak np. Bard może być bardem, albo może być Geishą lub Kronikarzem, a Czarodziej może zostać Magiem Oblężniczym. Ogólnie jest tego tak dużo, że zupełnie nie trzeba się bawić w konwersje z 3,5. Dla potencjalnych czarodziei – w mieście funkcjonuje Zakon Szyfru, organizacja magów z własną prestiżówką: Mag Szyfrów. Ulubiona klasa – w przeciwieństwie to DnD 3,5, w Pathfinderze każdy sam wybiera ulubioną klasę. Zyskując poziom w ulubione klasie otrzymujecie premię w postaci 1 punktu wytrzymałości LUB 1 punktu umiejętności. Każda rasa ma też alternatywne premie zamiast tych powyżej przedstawione w opisie rasy. Złoto: 20 sz oprócz standardowego ekwipunku. PW: pierwszy poziom więc maksymalna ilość. Charakter: dowolny. Drużyna: możecie się znać, ale nie musicie. Dobrze by było gdyby była zbalansowana. Traity: 3 do wyboru Traits - Pathfinder_OGC, przy czym macie też do dyspozycji specjalne cechy przeznaczone do tej kampanii: Cytat:
Częstotliwość: Raz w tygodniu. Ilość graczy: Do 6 graczy Mechanika: Działa jak najbardziej, lubię mechanikę :P Ale z umiarem, nie pakujmy jej tam gdzie nie trzeba. Mapy: większość map jest zapewniona przez materiały do przygody, w razie potrzeby sam zrobię parę. Dialogi/Walka – czasami w gogle docs, gdyż jest to bardzo wygodne narzędzie to prowadzenia szybkich akcji. Rekrutacja: Potrwa z 2 tygodnie. Styl: Imiona piszemy pogrubioną czcionką. Dialogi od „-„ i kursywą. Myśli w cudzysłowie i kursywą. Przykład: Marco spojrzał na piersiastą dziewkę. "Elena ładnie wyrosła na łonie swojej cnotliwej ciotki" – pomyślał szyderczo – "Pewnie spragniona jest czegoś więcej niźli fragmentów świętej księgi Helma." -Witaj Eleno – spojrzał bez ogródek w na jej kształtny biust – Ładnie dzisiaj wyglądasz. – dziewczyna odwzajemniła uśmiech, również nie zerkają w twarz, a na inną część ciała Marco. Wiek : Według klasyfikacji PEGI +16: Ten symbol jest nadawany, jeżeli przemoc lub aktywność seksualna wyglądają tak jak w rzeczywistości. Młodzież w tym wieku powinna również być odporna na brutalniejsze wulgaryzmy, sceny pokazujące używanie tytoniu lub narkotyków oraz sceny popełniania przestępstw. Karty: Najchętniej w PcP: PC Profiler - TM idąc za linkiem znajdziecie PcProfiler do ściągnięcia, który posiada „template” pathfindera Umiejętności – Skills - Pathfinder_OGC umiejętności działają trochę inaczej w Pathfinderze. Na1 poziomie nie ma x4. Maksymalna ilość rang w umiejętności równa się poziomowi postaci. Jeśli masz chociaż jedną rangę w klasowej umiejętności to otrzymujesz do niej premię +3. Np. Czarodziej Merro ma inteligencję 16. Na pierwszym poziomie ma więc 5 punktów umiejętności do rozdania (2+ mod z int). Rozdaje punkty: Lingwistyka 1 +3 (premia z umiejętności klasowej) = 4 Wiedza tajemna 1 +3 (premia z umiejętności klasowej) = 4 Wiedza plany 1 +3 (premia z umiejętności klasowej) = 4 Czaroznawstwo 1 +3 (premia z umiejętności klasowej) = 4 Wiedza lokalna 1 +3 (premia z umiejętności klasowej) = 4 Latanie 1 +3 (premia z umiejętności klasowej) = 4 Wycena 0 (nie dostaje premii z umiejętności klasowej bo nie dał ani jednej rangi) Biografia: Nie musi być długa, byle była ciekawa Za bardzo ciekawe będą nagrody :P Co najmniej 1 strona A4. Pomóc może wspomniany wyżej Pathfinder Companion: Second Darkness, który jest materiałem do kampanii dla graczy, z opisem miasta, itd. E-mail: laefor@gmail.com GG: 1631659 Dodatkowy MG - nie pogardził bym :P Psionika - Dozwolona: Psionics Unleashed - Pathfinder_OGC W razie potrzeby mogę pomóc przy karcie Ostatnio edytowane przez Qumi : 27-04-2012 o 18:53. | |
27-04-2012, 15:17 | #2 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Pozatym PF używa CR jako nowego LA. Nie zawsze jest to właściwe, bo nawet w PFie niektóre rasy mają zawyżone lub zaniżone CR, ale to zawsze jakaś wskazówka. Monsters as PCs - Pathfinder_OGC Znajdziesz tu informacje na temat grania potworami i potężniejzymi rasami, oraz listę potencjalnych ras z +0 i +1 "LA". Rozpoznanie które są które nie powinno sprawić ci problemu. Ostatnio edytowane przez ImperatorK : 27-04-2012 o 15:20. | |
27-04-2012, 15:25 | #3 |
Reputacja: 1 | Catfolk są ok i są w linku, który podałem Ale ogólnie chcę dziwacznych ras, które wyglądają jak skrzyżowanie stonogi z nosorożcem Wiem jak działa LA w PF i nie za bardzo je lubię. Dlatego wolę te bez, a do takich zaliczają się między innymi te które w 3,5 były +1. Jeśli jest odpowiednik w Pathfinderze to oczywiście ma pierwszeństwo. |
27-04-2012, 16:19 | #4 |
Reputacja: 1 | Czego oczekujesz od dodatkowego MG? |
27-04-2012, 16:30 | #5 |
Reputacja: 1 | Pomocy przy mechanice głównie, np. podczas walk. Chodzi o to, żeby kiedy jeden jest zajęty drugi mógł zapewnić płynność potyczek. Być może też w grę wchodzi poprowadzenie paru NPC. Jeśli grupa będzie niezbyt zbalansowana to takiemu MG chętnie dałbym postać "sojusznika" graczy. |
27-04-2012, 16:42 | #6 |
Reputacja: 1 | Zgodzisz się na changelinga? |
27-04-2012, 16:53 | #7 |
Reputacja: 1 | Zgodzę się, ale pod pewnym warunkiem: nie możesz zmieniać premii do atrybutu. To jest absolutna przesada i wymysł fanowski. |
27-04-2012, 18:23 | #8 |
Reputacja: 1 | Domyślam się, że, wbrew tytułowi, dozwolone są tylko materiały z PFa. Nie pogniewasz się jeśli będę robił kartę w Myth-Weavers? Ostatnio edytowane przez ImperatorK : 27-04-2012 o 18:47. |
27-04-2012, 18:52 | #9 |
Reputacja: 1 | Materiałów z PF jest tak dużo, że w sumie nie trzeba wybierać z DnD. Jeśli ktoś ma problem to mogę poradzić i poszukać tego co chciał. Myth-Weavers może być, choć przyznam że problem się pojawia gdy chcę np. zedytować kartę twoją o jakiś szczegół bo nie mam uprawnień. A tak, dla wielbicieli psioniki: Psionics Unleashed - Pathfinder_OGC |
27-04-2012, 18:59 | #10 |
Reputacja: 1 | Uprawnienia da się zrobić. Podaj mi tylko swój nick z MW. Nie mogę się zdecydować. Brać changelinga udającego catfolka, czy catfolka... Z początku chciałem spróbować Barda, ale teraz jakoś mam ochotę na coś bardziej walczącego, np. Łotrzyka albo Tropiciela władającego dwoma sztyletami. |