Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-04-2012, 17:20   #1
 
Elthian's Avatar
 
[Dragon Ball] Tenkaichi Budokai




- Już, już. Wzrok mi się pogarsza z każdym dniem. To dziw, że tak dobrze się czuję w tym wieku - mruczał do siebie król Furry polerując swoje okulary. Dzień zapowiadał się jak na razie całkiem zwyczajnie. W pustym pomieszczeniu zabrzmiał jednak donośny głos.
Władco ziemi. W ostatnich wiekach wasze znaczenie oraz osiągnięcia zaczęły stopniowo narastać. Z tego też powodu, Ja, wysłannik, mam zaszczyt przedstawić się przed tobą.
Furry podskoczył w miejscu i założył swoje poprawiające wzrok akcesorium, aby dojrzeć małą, czarną kulę unoszącą się tuż przed nim. To, co usłyszał tego dnia, miało być początkiem nowej sagi w dziejach zmagań ziemian.



[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=ArXvD1AAUlQ[/MEDIA]



MAGICZNE SMOCZE KULE

Dawno, dawno temu, na planecie Ziemia istniało 7 magicznych artefaktów. Chodzą legendy, że kuliste kryształy o gwieździstych symbolach miały spełniać życzenie każdego, który skompletował je wszystkie. Dzisiaj opowieść tę znają jedynie najstarsi mędrcy traktując ją z ogromnym dystansem.
Prawda o magicznych smoczych kulach jest natomiast nieznana. W istocie, kryształ o mocy spełniania życzeń obecne były na Ziemi, jednak ich potęga kusiła wielu o nieczystych sercach, pragnących wykorzystać artefakty w niecnych celach. Dlatego też 7 królów zabrało kule i ukryło je w 7 różnych galaktykach, na tak długo, by opowieść o nich stała się jedynie mało znaną legendą.





80. TURNIEJ SZTUK WALKI


Najtwardsi i najsilniejsi wojownicy z całego świata sprawdzali swoje umiejętności na Turnieju Sztuk Walki od niepamiętnych czasów. Igrzyska te od wieków zachęcały swoim prestiżem, nagrodą, a przede wszystkim tytułem czempiona, śmiałków z odległych krain do stanięcia w pojedynku o pas mistrza. Już wkrótce wyłoniony zostanie zwycięzca osiemdziesiątej edycji turnieju Tenkaichi Budokai. W szranki stanie szesnastu najtwardszych wojowników z całego świata staczając walki w czterech etapach, od eliminacji, przed ćwierć i pół finały aż po wielki finał.

Jednak tym razem zwycięstwo będzie znaczyło o wiele więcej…
 

Ostatnio edytowane przez Elthian : 17-04-2012 o 17:37.
Elthian jest offline  
Stary 17-04-2012, 17:23   #2
 
Fiath's Avatar
 
Witam wszystkich!
Razem z Elthim mamy zaszczyt zaprosić was na sesję w uniwersum Dragon Balla. Osobiście może nie jestem najlepszym MG, ale co dwie głowy to nie jedna. O ile nie zabijemy się po drodze obmyślając jak uprzykrzyć wam życie o tyle powinno być całkiem fajnie.

Nie martwcie się, specjalna znajomość świata akcji nie jest obowiązkowa. Wystarczy orientować się w uniwersum aby móc z nami wysiedzieć. Powód? Historia będzie miała miejsce wiele lat po oryginalnych sagach dragon balla, Sayanie z tego, co ludziom wiadomo nie istnieją od lat, przynajmniej nie na ziemi. Król ziemi postanowił zebrać kule i prosić smoka, aby rozproszył je po całym uniwersum, aż po latach zostały zapomniane.

Co czeka was na sesji? Wiele turniei, walk, rozbudowanych postaci niezależnych oraz spora swoboda co każdą dłuższą chwilę. Sposobów na prowadzenie i rozwijanie postaci będzie wiele, a limitowanych wyłącznie waszą wyobraźnią. Sesja zacznie się możliwie mainstreamowo, bardziej powikłane wątki są planowane dopiero na wydarzenia głęboko w sesji.

Do sesji przyjmiemy od 3 do 5 graczy. I to tylko pod warunkiem że 5 będzie bardzo utalentowany. Sesja przewiduje historię dla dosyć niewielkiej grupy, choć niekoniecznie słabej.

Już na samym starcie oczekuję od was, graczy, pomysłów na bohaterów nie tylko silnych, ale i specjalnych. Mówimy o turnieju Tenkaichi Budokai. Nie idą tutaj zwykli przypadkowi wojownicy, tylko mistrzowie w fachu. Jeśli myśleliście o stworzeniu ucznia szkoły sekretnej sztuki walki, zachęcam do napisania karty postaci mistrza szkoły bądź jego prawej ręki.

Tak będzie wyglądał wzór karty postaci:
Imię:
Nazwisko:
1. Rasa:
2. Statystyki:
2.1 Żywotność:
2.2 Siła:
2.3 Wytrzymałość:
2.5 Percepcja:
PA:
2.5 Ki/Energy Power:
6. Umiejętności:
7. Postacie powiązane:
8. Historia postaci:

Poniżej znajdować się będzie instrukcja kreacji postaci. Jeśli już raz przeczytacie ją całą, jednak zapomnicie czegoś konkretnego, możecie użyć skrótu crtl + f i wpisać cyfrę od 1 do 6 gdzie 1 przeniesie was do opisu ras a 6 do wymagań historii postaci wedle numeracji podanej powyżej.

1. Rasy
W świecie Dragon Balla było wiele interesujących i oryginalnych ras. Tutaj niestety do wolnego wyboru macie tylko limitowaną część z nich. Jak już zapowiadałem Sayanie nie będą dostępni jednak łatwo znaleźć jakąś alternatywę. Inną opcją jest również dogadanie się z MG o wprowadzenie rasy z własnego pomysłu.

1.1 Ludzie
Człowiek jest najpopularniejszym zwierzęciem na ziemi. Co prawda mimo kanonu świata gry nie chciałbym aby gracz pragnął końskiego furry za swoją osobę (choć można to przedyskutować).
Ludzie jako rasa posiadają wysoki potencjał nagromadzenia Ki, długi trening pozwala im osiągnąć niemal nieograniczone możliwości. Zarazem jednak człowiek ma wysoki potencjał do rozwijania swojego ciała i swoich zdolności fizycznych.

Człowiek startuje posiadając 60 punktów statystyk oraz 5 umiejętności dowolnych

1.2 Klan Smoka/Nameczanie
Z powodu Frieza po pewnym czasie ziemia samoistnie stała się alternatywnym domem dla Nameczan. Nie jest ich tutaj wielu, od czasu do czasu można natknąć się jednak na niewielkie grupy, które postanowiły zamieszkać na ziemi mimo możliwości podróżny na nowe namek.
Czy to jako samotny podróżnik czy też wprawiony wojownik, Nameczanie mają wielkie predyspozycje w sile fizycznej w porównaniu do ludzi. Inną typową cechą dla namekian są ich naturalne zdolności regeneracji oraz wyczuwania aur innych istot.

Nameczan startuje grę posiadając 90 punktów statystyk i 3 umiejętności dowolne. Dodatkowo Nameczanie otrzymują darmową zdolność wykrywania zbliżonego power levela innych istot.

1.3 Androidy
Z czasem rozwoju technologii na ziemi powstały pierwsze cyborgi. Z biegiem czasu istoty te przestały odbiegać od normy. Są to pół-ludzie pół-roboty o wielu odbiegających od normy cechach. Cyborgi mają w pewnym stopniu utrudniony rozwój jednak ich struktura pozwala im na zdobycie poniekąd specjalnych zdolności.
Mimo bycia po części ludźmi, cyborgi nie mogą zbyt łatwo rozwinąć Ki do stopnia pozwalającego im na duchową walkę.

Android rozpoczyna grę mając 80 punktów statystyk i 4 umiejętności.
Android jako jedyna rasa wykorzystują Energy Power (EP, wyjaśnione w punkcie 3.5)

UWAGA: Pamiętaj, że mimo początkowych ustaleń rasowych, możesz rozwijać swoją postać w dowolny sposób. Zarazem mechanika nie jest tutaj po to, aby utrudniać grę fabularną, statystyki możesz ponownie ustalić z MG.

2.Statystyki
Dobra wiadomość! Nie ma klas postaci, nikt nie potrzebuje takiego syfu na sesji w uniwersum dragon balla.
Wasz styl gry będzie zależał tylko i wyłącznie od tego jak rozdysponujecie swoje statystyki i w jakie zdolności dacie swoim postaciom.

Zapamiętajcie ile wasza rasa daje wam punktów statystyk i przyjrzyjcie się temu oto systemowi:

2.1 Żywotność
Żywotność odpowiada za zdrowie waszej postaci. Zaczynacie grę mając 4HP, kolejny punkt kosztuje 10 punktów statystyk. Może się to wydawać całkiem sporą liczbą.

2.2 Siła
Rzut 1k100 + Siła + efekty okolicznościowe odpowiada za ilość zadanych przez was obrażeń.
Koszt 1pkt siły to 1pkt statystyk.
10 punktów siły daje nam bonusowo 1Ki.

2.3 Wytrzymałość
Rzut 1k100 + Wytrzymałość + Efekty okolicznościowe decyduje o ilość waszej obrony. Odlicza się od niej atak, a gdy dojdzie do 0 wasza postać traci 1hp. Nowy rzut na wytrzymałość następuje co 3 tury lub po utracie 1 (bądź więcej) hp w danej turze.
Koszt 1pkt wytrzymałości to 1pkt statystyk

2.5 Percepcja
Odpowiada za ilość waszych akcji oraz zdolności zmysłowe.
Każdy punkt percepcji zwiększa waszą szansę na unik o 3.
Każde 10 punktów percepcji daje wam 1punkt PA.
Kiedy przeciwnik wasz atakuje wykonujecie rzut kością 1kXXX + Niewykorzystane PA*10, jest to kość niestandardowa gdzie XXX = 100 + szansa na unik.
Jeśli rzut na percepcję da wynik wyższy od ataku wroga, nie dostajecie w ogóle obrażeń
PA:
Punkty Akcji pozwalają wam na standardowe deklaracje. Mając 0 percepcji posiadacie 2PA i za każde 10 percepcji dostajecie o 1 więcej.
Deklaracje za PA to dla przykładu Bieg (1PA) + Kopniak pod kolano (1PA). Każda akcja kosztuje was 1PA poza umiejętnościami, które z reguły automatycznie kończą waszą turę.

Każdy 1 punkt niewykorzystanego PA zmniejsza próg trafienia krytycznego o 1 oraz dodaje +10 (wartość stała) do szansy na unik.

Gdy zadajemy uderzenie w HP wroga wykonujemy rzut 1k100 na uderzenie krytyczne.
Wynik 1 lub 100 oznacza trafienie. Sprawia ono że wróg traci 2 zamiast 1 punkta żywotności.
Niewykorzystane PA zmniejsza próg trafienia o 1 (np. z 1k100 na 1k99)

2.5 Ki/Energy Power:
Nasz mały odpowiednik many.
Ki to energia wykorzystywana przez istoty w pełni biologiczne (oraz bardzo rozwinięte mechaniczne, jak androidy o wysokim power levelu). Pozwala ona na wykonywaniu ataków o sile duchowej posiadających specjalne efekty i moc dużo wyższą od zwykłych uderzeń.
Początkowa ilość Ki jest równa ilości posiadanych przez naszą postać umiejętności + 1 za każde 10 ataku.

UWAGA: Umiejętności naszej postaci mają cenę minimalną podaną w punktach Ki, można jednak wydać większą wartość niż ustalona aby wzmocnić atak!

Ki regeneruje się w tempie 1/turę jeśli w danej turze nie użyjemy umiejętności.
Możemy również poświęcić turę aby zregenerować dodatkowe 1k5 punktów Ki.

Energy Power
Głównym źródłem umiejętności postaci zrobotyzowanych typu androidów jest energia. Postacie tego typu mogą później zdobyć zdolności bazowane na Ki, jednak dopiero po przekroczeniu progu power levela.
Zarówno jednak postacie które od startu posiadają Ki mogą z czasem nabyć przedmioty dające im pewną ilość Energy Power i funkcjonujące na jej bazie.

Energy Power ma stałą wartość 100% i regeneruje się w tempie 10%/turę niezależnie od naszej akcji.
Możemy zużyć turę aby zregenerować dodatkowe 1k50 Energy power.
Możemy posiadać ponad 100% energii, jednak wtedy spala się ona w tempie 10%/turę dopóki jej wartość nie będzie mniejsza bądź równa 100%.


Postaci posiadające Energy power mogą zadeklarować przelanie % energii w dowolną statystykę, aby podnieść o ten % wynik swojego rzutu. Mogą też zwiększyć w ten sposób swoją obronę o dany % do końca tury.

6. Umiejętności
Ilość umiejętności jest zależna od naszej postaci, należy je robić wedle takiego schematu:
Opis:
(Jak działa skill. Rzut kulą? Wywołanie mikro trzęsienia ziemi przy uderzeniu nogą?)
Efekt:
(bonus XkX do obrażeń, spowolnienia, kradzieże Hp/Energii itd. Co tylko wymyślicie)
Proponowany koszt:
Ile % energii/punktów Ki chcielibyście płacić za zdolność?

UWAGA: Pamiętajcie, że zdolności zostaną przejrzane i zbalansowane przed zatwierdzeniem. Ot, krótki utarg między nami aby ktoś nie był zbyt fajny względem innych ;]


6.1
Chain Combo
Jest to drugi typ umiejętności, który postanowiłem opracować przez wadę w systemie, jaką odkrył Ajas. Kudos więc leci do niego.

Chain Combo to seria zwykłych akcji, która kończy się specjalnym efektem jak założenie dźwigni, złamanie konkretnej kończyny czy rozbudowana kontra na atak przeciwnika.

CC kupujemy za te same punkty, za które nabywamy zdolności za Ki, jednak w tym wypadku za 1 punkt możemy nabyć 2 zdolności CC (choć tych nie da się rozwijać).

Oto schemat zdolności CC:
Nazwa:
Akcje wykonywane:
Efekt specjalny:
Proponowany koszt:

Za zdolności CC płacimy w Kondycji.
Każda postać dowolnej rasy ma 100% kondycji na początku walki, a jednym sposobem jej odnawiania jest regeneracja. Odzyskuje się 5% kondycji za każdy 1PA niewykorzystany podczas danej tury.
Za każde 10 punktów wytrzymałościodnawiamy o 0.1%PA więcej.

Nasza zdolność CC nie może mieć więcej akcji wykonywanych niż my sami posiadamy PA.

Efekty specjalne należy omówić z MG. Każda dźwignia może mieć inny efekt a każda kontra ustawiona na inny typ ataku.

UWAGA: Nie ma kontr ani idealnych postaw defensywnych.
UWAGA: Jeśli Kondycja postaci spadnie poniżej 50% każdy kolejny procent obniża nasze statystyki.


7. Postaci powiązane.
Jeśli jesteś mistrzem sztuk walki może masz ucznia?
Popularna giwazda kultury z swoim synem?
Pasjonat techniki z własnym robotem-służacym?

W tym punkcie możecie stworzyć do dwóch postaci niezależnych, które będą pod waszą kontrolą jak druga postać do gry. Jest to w pełni opcjonalne.

8. Historia postaci.
Nie musi być długa. Celem historii postaci jest tylko abyśmy mogli poznać wasz styl pisania.
Co nieco o waszej motywacji do walki i tym jak osiągnęliście swój poziom zdolności.



To mniej-więcej wszystko.
Pytanka? :3
 

Ostatnio edytowane przez Fiath : 21-04-2012 o 20:36.
Fiath jest offline  
Stary 17-04-2012, 19:00   #3
 
Fielus's Avatar
 
Co powiecie na mistrza broni?
 
__________________
" - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!"
~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika".
Fielus jest offline  
Stary 17-04-2012, 19:08   #4
 
RoboKol's Avatar
 
DB

Oczywiście, się zgłaszam. Tylko pytanko - czy znany z przesadnej brawury astronauta by się nadawał?
 
__________________
Jak obudzić w sobie wielkość, gdy jest ona niezbędna?
RoboKol jest offline  
Stary 17-04-2012, 19:33   #5
 
Dreak's Avatar
 
Dragon Ball bez Saiyanów? Duża strata dla atrakcyjności uniwersum ale jako fan DB nie mogę przejść obojętnie wobec tej sesji. Więc możliwe że się skusze.
 
__________________
"If you want to make God laugh, tell him about your plans."
Dreak jest offline  
Stary 17-04-2012, 19:43   #6
 
Ajas's Avatar
 
Musze zobaczyć czy mam czas na jeszcze jedną sesję, ale DB jest bardzo kuszące.
 
__________________
It's so easy when you are evil.
Ajas jest offline  
Stary 17-04-2012, 20:02   #7
 
Fiath's Avatar
 
Cytat:
na mistrza broni
System broni będzie dostępny dopiero po wprowadzeniu, czyli pierwszym turnieju. Zasady TB zabraniają korzystania z broni dla zmniejszenia śmiertelności udziału.

Cytat:
Dragon Ball bez Saiyanów?
Nie mam pojęcia czemu ani Vegeta ani Goku nigdy nie prosili smoka o odrodzenie ich planety i wskrzeszenie ich rasy. Zwalaj na fabułę oryginału, sayanie 'wyginęli' ;]
 
Fiath jest offline  
Stary 17-04-2012, 20:15   #8
 
Sarameda's Avatar
 
Nie potrafię się powstrzymać, żeby nie podnieść łapska w górę, że chcę zagrać. Jako fanka DB, chętnie się skuszę.
To bardzo proste czemu- Saiyanowie, nim zostali zabici przez Freezera także podbijali planety, ponieważ ojciec Vegety wbrew pozorom też był kawałem gnoja, to raz dwa, byli to wojownicy, którzy po prostu we krwi mieli podbijanie inne planety. Dlatego Goku i Vegeta nie wskrzesili planety, bo wiedzieli co się stanie. Na szczęście jacyś Saiyanie przeżyli, bo nie wszyscy byli na planecie w czasie jej unicestwienia, gdyż zostali wysłani na podbój innych planet
 
__________________
In vitae non oportet quod semper sit ratione ducitur, sed duci debere cor czyli W życiu nie zawsze trzeba kierować się rozumem, lecz trzeba kierować się sercem
Sarameda jest offline  
Stary 17-04-2012, 20:16   #9
 
Imoshi's Avatar
 
Imoś... nie... nie patrz na tę rekrutkę. Nie masz czasu na kolejną sesję. Już się zapisałeś na wiele innych. Nie możesz...

KURDE, ZAMKNIJ SIĘ, GŁUPI GŁOSIE ROZSĄDKU.
To Dragon Ball.
Choćby świat się walił, ja takiej sesji nie odpuszczam. :3

Trochę mało ras. Elthiana już pomęczyłem jeśli chodzi o własne(TJ. Różne z uni DB), ale jakoś niechętnie do tego podchodził,
(Ja: Ja chcę Changelinga... albo Cella... albo syna Dabury... albo Klona Buu... Albo prasyna babidiego...
MG: *Wymowna cisza*)
Ale coś wymyślę.
 
Imoshi jest offline  
Stary 17-04-2012, 20:23   #10
 
Fiath's Avatar
 
Majini byli propozycją na rasę, jednak stwierdziłem że sposób ich tworzenia był nieco idiotyczny wedle pomysłu z dragon ball online. Chociaż...

Głównym powodem dla którego nie ma sayian jest ich siła, i fakt, że już każdy chce nim grać, nieprawdaż? To by trochę głupio wyglądało. Nawet w oryginalnym Dragon ballu z tego co mi wiadomo nie było wialu sayian w Z team.

Dla osób mających problem z doborem rasy - można dyskutować i gwałcić dowolnego z dwóch mg na osobności, aby wprowadzić oryginalny koncept. Od tego są RPG aby ograniczenia było jak najmniej.

Cytat:
czy znany z przesadnej brawury astronauta by się nadawał?
Nie widzę nic przeciw.
 
Fiath jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:05.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168