[Pathfinder]Niemy Krzyk rekrutacja dodatkowa Duża ciemna sala, jej sufit nikł w mroku. Na jej środku stał tron z obsydianu, misternie rzeźbiony i zdobiony kością słoniową. Wydawał się tak delikatny, tak bardzo delikatny że mógłby się rozsypać pod dotknięciem palca. Wyglądał niczym tron utkany z białych i czarnych sieci.Było to jednak złudzenie wywołane kunsztem rzemieślników. Tak samo jak złudzeniem była delikatność i szlachetność kobiety o obsydianowej skórze i białych lśniących włosach,która siedziała na tronie. Arcykapłanka Lolth, spokojna i zimna... i bezlitosna. Delikatność rysów nie równała się w jej przypadku delikatności charakterów. Salę rozświetlały kryształy, których czerwony blask nie wypełniał jednakże całej sali. Panował tu półmrok, który arcykapłanka wielce lubiła. W tym półmroku regularnie rozstawiono żarniki w których płonęły kadzidła. Zapachy kadzidła, drzewa sandałowego i pobudzających narkotyków, również były lubiane przez nią. W tym półmroku przemieszczały się opasłe ciała dużych pająków, gotowe w każdej chwili zaatakować na rozkaz swej pani. W tym półmroku czaili się strażnicy, gotowi zabijać i ginąć na rozkaz. Młoda drowka zbliżała się ostrożnie w kierunku tronu, bacznie rozglądając się na boki. Nie wiedziała po co została wezwana i mogła właśnie zmierzać po nagrodę, lub na własną egzekucję. Nastąpiło wymienienie uprzejmości, pogardliwe ze strony arcykapłanki, służalcze ze strony drowki. Po czym starsza z nich przeszła krótko do sedna spotkania.-Wykryto i wybito ostatnio kult Ghaunadaura. Heretycy na torturach wyznali iż krótko tuż przed atakiem, ważny kapłan ich kultu wraz z grupką wyznawców wyruszył z misją zesłaną im wprost przez ich boga. Parsknęła śmiechem.- Zabawna historia. Kto by pomyślał, że ta bezkształtna kupa szlamu, którą czczą potrafi mówić. Nie wiemy jaka to misja, wiemy tylko gdzie się udają. Twoje zadanie to złapać Shyntdana afein'Vuzlyn i zabić go. Tak się bowiem nazywa ich kapłan.Dostaniesz przewodnika. Jednego z heretyków zostawiłam żywego. Dostaniesz też kilku ludzi pod swą komendę. Arcykapłanka splotła dłonie razem.- I pamiętaj. Możesz tylko wypełnić misję. Bez głowy Shyntdana, nie masz po co wracać. Czy masz jakieś pytania co tej misji, zanim na nią wyruszysz? Witam w kolejnej i ostatniej rekrutacji dodatkowej do sesji Niemy Krzyk. http://lastinn.info/sesje-rpg-dnd/10...r-d-and-d.html Tym razem jest możliwość zetknięcia się zła ze złem. I to tyle wstępu, przejdźmy do konkretów ;) Wymagania co do KP: System gry Pathfinder Pathfinder_OGC Generalnie nie różni się znacząco od D&D 3.5, więc każdy chętny sobie poradzi. W razie czego można pytać na PW, a ostatecznie błędy w karcie postaci nie negują możliwości gry. Rasy: Grupa pościgowa składa się z kapłanki, czterech drowów i dwóch niewolników dowolnych dozwolonych ras, oraz heretyka (NPCa). Dlatego preferowaną rasą jest drow. Można jednak zagrać niewolnikiem (choć są tylko dwa miejsca na to). Należy pamiętać, że choć uzbrojeni niewolnicy pełniący bojową rolę są traktowani nieco lepiej niż zwykli niewolnicy. To nadal są tragarzami, ciurami obozowymi i mięsem armatnim w jednym. I nadal drowy nimi pomiatają. Choć sytuacja może zmienić się z czasem na ich korzyść, kto wie. Klasy standardowe dla pathfindera poza następującymi: Przywódczyni wyprawy musi być drowią kapłanką Lolth. Tu nie możliwości odstępstw poza wieloklasowością przy czym nadal przynajmniej trzy poziomy muszą należeć do klasy kapłana. Dla kapłanek Lolth są dostępne następujące domeny do wyboru: Chaos wraz subdomeną Demony Zniszczenie wraz subdomeną tortur Ciemność wraz subdomeną straty Zło Oszustwo wraz subdomeną podstęp oraz Elfy Podwładni kapłanki mogą być dowolnej klasy poza: paladynem, ninją oraz samurajem. Kłopotliwą klasami dla drowów jest też druid oraz rewolwerowiec. Trzeba je dobrze umotywować w historii. Należy też uważać na to, że niektóre archetypy mogą nie pasować do kultury drowów (np. Merciful Healer). Co do niewolników. Nie można być czarodziejem i alchemikiem (po prostu tacy nie mogą rozwijać talentów pod władzą drowów), przyzywaczem, paladynem, kapłanem,inkwizytorem oraz druidem (ci pierwsi lądują jako ofiary na ołtarzach), samurajem i ninją. Co prawda nie jest to zabronione przez twórców systemu, ale ja zabraniam brania więcej niż 1 archetyp na klasę. Można oczywiście nie brać też w ogóle archetypu. Charakter dowolny. Ilość punktów na atrybuty do wydania 32. Traity: 3 Ilość PŻ maksymalna. Poziom postaci 5. Ilość pieniędzy na zakupy i ekwipunek. 10 000sz Nieco więcej niż zwykle, co wynika z faktu, że MG nie przewiduje możliwości uzupełnienia zapasów. Najlepiej wydać każdego miedziaka. Setting Faerun, w luźnej konwencji. Oprócz mechanicznej KP wymagane są: Opis postaci.Niekoniecznie długi, ale sensowny i spójny opis postaci. Ma pokazać, że gracz ma pomysł na postać. Lęki postaci. Czyli co wzbudza strach/obawę twojej postaci. Jeden lęk to minimum. Czyny których się postać wstydzi i które budzą nieprzyjemne obawy. Część fabularna to podstawa. to od niej zależy, czy postać zostanie przyjęta. I to przy niej należy się bardziej postarać. Gotowe karty postaci proszę przesyłać na abishai@o2.pl Poszukiwanych jest około czterech postaci do gry. A podczas tworzenia postaci, należy brać pod uwagę łancuszek dowodzenia. Głównodowodząca kapłanka jest dyspozytorką życia i śmierci pozostałych postaci. Jej decyzjom nie wypada się sprzeciwiać... i zwykle nie warto. Potem najważniejsze są kapłanki/inkwizytorki/wyrocznie Lolth, potem reszta drowów, niewolnicy nie mają początkowo nic do gadania. Rekrutacja potrwa..do 8 VII i może być/ale nie musi przedłużona do 15 VII |
Zgłaszam się, postać już wysłałem. Jako że jest to właściwie pierwsza moja sesja na forum chętnie przyjmę jakieś wskazówki jeśli masz nieco czasu. Przede wszystkim rad byłbym gdybyś zaopiniował czy pod względem historycznym jest to właściwie zrobione. |
Pierwsza uwaga. Nie używaj formatu najnowszego Office'a, bo nie jest zbyt popularny niestety. Generalnie ja plików w formacie .docx po prostu nie jestem w stanie odczytać. Nie znam się na tym, ale wydaje mi się że najnowsze dzieło Microsoftu musi mieć możliwość tworzenia i plików w starszej wersji .doc A nawet jeśli nie to zawsze jest jest wordpad .rtf lub po prostu notatnik .txt Dotyczy to nie tylko mnie, ale też i wielu innych MG używających starych komputerów. Druga uwaga odnosi się do przesłanej mechanicznej postaci. Jej otwieranie zawiesiło mi dwa razy kompa. Przesyłam więc kartę patha robioną w excelu. Mimo dość siermiężnego wyglądu jest to chyba najlepsza elektroniczna karta postaci ( i zdecydowanie najbardziej elastyczna, bo można ją przerabiać dostosowując do swych potrzeb ;)). Pamiętaj by zapisana ona została w starym formacie .xls, co bym nie miał problemu z jej odczytaniem. |
Wielkie dzięki za uwagi oraz kartę, mam nadzieję że teraz będzie już wszystko działało. |
Czy to będzie jakaś konfrontacja pomiędzy dwiema grupami graczy? |
Tak... Planuję spotkanie z resztą graczy i konfrontacja nie musi bynajmniej oznaczać wzajemnej wyrzynki graczy. Drowy polują przede wszystkim na heretyków z własnej rasy ;). Liczę na to że obie grupy graczy/NPCów zdołają się dogadać w imię wyższej sprawy zwanej powszechnie"ratowaniem własnej skóry". :diabol: |
Pomyślę nad tym w takim razie ;-) Najpewniej drowem. Przy okazji - wyszedł podręcznik Advanced Race Guide czy jakoś tak, i jest tam opis między innymi drowów ;-) Rozumiem, że preferujesz aby kobieta grała kapłanką? |
Cytat:
Jak ktoś chce zagrać inną płcią niż własna, jak dla mnie nie ma problemu. |
Chętnie bym u Ciebie zagrała, ale mam taką - wadę, nie wadę, cechę w każdym razie ;) -że brak mi czasu i natchnienia do zapoznawanie się z systemami. Stąd pytanie - na ile znajomość systemu jest konieczna, żebym się wyrobiła, jeśli byś przyjął moje kp? |
Cytat:
Przy tworzeniu postaci trochę się przydaje, ale nie trzeba być dobrze obeznanym. Jeśli historia i koncept postaci będzie dobry przymknę oko nawet na rażące błędy w mechanicznej części postaci.:mrgreen: |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:58. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0