lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Lochy i smoki] - Przygoda, przygoda... (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/11446-lochy-i-smoki-przygoda-przygoda.html)

Wnerwik 26-06-2012 00:01

Za co odpowiada atrybut "Moc"? Podejrzewam, że za posługiwanie się magią, lecz wolę się upewnić.

JanPolak 26-06-2012 00:10

Klaruje mi się w moje głowie postać wojownika, syna kowala. Z dużą siłą i umiejętnościami złotej rączki. MG, za reperowanie przedmiotów odpowiadać będzie zręczność czy inteligencja?

Cytat:

Napisał Fenriz (Post 367829)
czy świat jest dark, czy heroic to wyjdzie w czasie jego odkrywania. To po pierwsze. :)

Mam nadzieję, że to nie będzie motyw w stylu: "Wychodzicie z sielskiej wioski i trafiacie do Ravenloftu/Burzy Chaosu/na herbatkę do Cthulhu. Proszę mi tu odegrać przerażenie biednych dzieci."

Cytat:

Napisał Wnerwik (Post 367830)
Fenriz, bardziej mi chodziło bardziej o takie "nielubienie się" jak Gimli z Legolasem :P

Jak chcesz, możemy się nie lubić. Że niby Twój ludek psuł zamki swoimi wytrychami, a mój je musiał potem naprawiać.

Aeshadiv 26-06-2012 00:13

Zobaczymy co da się wynegocjować z MG ale spróbuję zrobić dość mało gadatliwego i średnio lubiącego społeczeństwo elfa.
Raczej siedzący w lesie mruk...

Fenriz 26-06-2012 00:26

Wnerwik dokładnie tak, jak mówisz Moc to atrybut odpowiedzialny za magiczne uzdolnienia, wyczuwanie magii, odporność na magię itp.

Janie to jedno mogę Ci już w tej chwili obiecać, że tak przykrej niespodzianki nie będzie. Chwyt myślę jest na tyle ograny, że nie ma sensu go powtarzać. Na pewno liczę na odegranie pewnego zaskoczenia, ale raczej bogactwem, różnorodnością świata i jego wielobarwnością (przeciwieństwo tego co bohaterowie doświadczyli w swojej wiosce) i tyle.
Troszkę szarości na pewno wystąpi, ale nie przewiduje żadnych mrohhhhków. ;)

Co do naprawy to w głównej mierze Zręczność. Inteligencja raczej już za projektowanie.

Wnerwik 26-06-2012 00:31

A jak bym chciał mieć charyzmatyczną postać to w co powinienem inwestować? ;D

EDIT: Jest sens maksować atrybut do 10? Jeśli mam atrybut wynoszący 10 to czy przy wyrzuceniu 10 nadal wyniknie spektakularna porażka? ;)

SyskaXIII 26-06-2012 07:26

Też się zgłoszę ale jeszcze nie wiem jako kto :)

Karmazyn 26-06-2012 09:25

Ja się zgłaszam z postacią syna miejscowego myśliwego.

SyskaXIII 26-06-2012 09:27

ja już taką postać wysłałem po napisaniu posta xD ale jeśli ktoś by mi podrzucił pomysł na inną to nie ma problemu, mogę grać innym. Ewentualnie możemy być z rywalizujących ze sobą rodzin ;]

Karmazyn 26-06-2012 10:01

Drobna poprawka do zgłoszenia:
Moja postać to syn miejscowego myśliwego, brat postaci SyskaXIII, człowiek z zamiłowaniem do przyrody, taki druid lubiący się w mięsie.
Oczywiście, jeśli MG nie ma nic przeciwko rodzeństwu :)

Fenriz 26-06-2012 11:32

Wnerwik charyzma to kompilacja pewnych cech charakteru, osobowości i wyglądu zewnętrznego. W dużej mierze liczy się tutaj Inteligencja i Moc. Plus u mnie liczy się też w znacznym stopniu odgrywanie postaci przez gracza.

A co do mechaniki to proszę się nie czepiać szczegółów, bo jak mówiłem jest ona szczątkowa i mam służyć tylko do szybkiego rozwiązywania losowych, czy też spornych kwestii.
Mówiłem też, że w tej materii musicie się zdać na mój rozsądek i uczciwość.

Otrzymałem pierwszą kartę od Syska, tak jak mówił jest to człowiek, syn myśliwego.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:12.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172