Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12-07-2012, 13:42   #1
 
Fenriz's Avatar
 
Reputacja: 1 Fenriz jest na bardzo dobrej drodzeFenriz jest na bardzo dobrej drodzeFenriz jest na bardzo dobrej drodzeFenriz jest na bardzo dobrej drodzeFenriz jest na bardzo dobrej drodzeFenriz jest na bardzo dobrej drodzeFenriz jest na bardzo dobrej drodzeFenriz jest na bardzo dobrej drodzeFenriz jest na bardzo dobrej drodzeFenriz jest na bardzo dobrej drodzeFenriz jest na bardzo dobrej drodze
[Al-Qadim] - "Tajna przesyłka"

AL-QADIM
Tajna przesyłka


Na północ od Huzuz rozciągają się nieprzyjazne ziemie, gdzie dzikie zwierzęta i dżiny walczą o każdą garść piachu z koczowniczymi plemionami. Obszar ten, zwany Nawiedzoną Ziemią jest rozległy i bardzo niegościnny. Tylko najtwardsi i najodważniejsi ludzi Zakhary mają w sobie tyle hartu duchu i potrzebnych umiejętności, by tutaj przetrwać.
Rozgrzany do czerwoności piach, gorące i suche wiatry, które bogowie zsyłają na te ziemie odstraszają wielu. Mnogość potworów, dżinów i pustynnych duchów sprawia, że życie tutaj to codzienna walka. Ongiś te ziemie były areną wojen pomiędzy wielkimi królestwami. Teraz jedynymi pozostałościami po tych wspaniałych czasach są ruiny upadłych miast, które czasem odkrywa pustynny wiatr.
To jednak właśnie te ziemie, ród Hanif uważa za swoją ojczyznę i dom. Potężny ród, którego władza i wpływy rozciągają się od gór Widmowych, aż po góry Al-Akara. Najliczniejszy i najbogatszy dom Nawiedzonych Ziem, do którego należą liczne zastępy wolnych plemion. Głową domu jest szejk Kaldhun bin Hanif, mężczyzna odważny, potężny i mądrze rządzący wszystkimi plemionami, które uznają władzę rodu Hanif. Jest bezlitosny dla wrogów i wszystkich tych, którzy okazują mu nieposłuszeństwo. Oddany dla przyjaciół i wszystkich tych, którzy obdarzają go szacunkiem. Jest człowiekiem prawym, ale jednocześnie hardym i nieznoszącym sprzeciwu. Lojalny sługa Wielkiego Kalifa i to między innymi dzięki niemu wspaniałe miasto Huzuz, może spać spokojnie. Szejk Hanif i jego ludzie czuwają, by żaden nieproszony gość, czy wróg nie zakłócił porządku w mieści.

Tej nocy szejk Hanif miał niespokojny sen. Przewracał się z boku na bok i mruczał, co kilka chwil coś pod nosem. Mimo, że z północy przez całą noc wiał zimny, nieprzyjemny wiatr szejk Hanif oblał się gorącym potem. Fatima, żona szejka, która tej nocy spała u jego boku przebudziła się i z niepokojem patrzyła na męża. Przez kilka chwil obserwowała go, ale gdy ujrzała na jego twarzy grymas bólu i strachu, sama się mocno przeraziła.
Fatima wiedziała, że jej mąż jest jednym z najodważniejszych i najmężniejszych ludzi pustyni i nikt nigdy nie widział na jego twarzy strachu, czy też lęku. Był to więc jasny znak, że tej nocy szejka nawiedził jakiś złośliwy demon lub duch.
- O Haku! - szepnęła Fatima kładąc rękę na czole męża - Wspaniały Władco Pustynnego Wiatru. Ty, który dajesz nam życie i wolność. Odsuń od mego męża ten straszny sen i duchy, które zakłócają jego spokój.
Modlitwa Fatimy jednak nie przyniosła oczekiwanych rezultatów i szejk Hanif nadal co kilka chwil zagryzał wargi, a jego twarzą targały straszliwe skurcze.
- Mężu! Mężu najdroższy - szepnęła Fatima i szarpnęła go za ramię - Obudź się proszę!
Szejk Hanif otworzył oczy i zdziwiony spojrzał na swoją małżonkę. Przez kilka chwil rozglądał się wokół w milczeniu.
- Wołaj do mnie w tej chwili Yazida. Muszę z nim natychmiast pomówić.

Yazid bin Hanif, najstarszy syn szejk, gdy tylko zjawił się w namiocie ojca wiedział, że stało się coś nie dobrego. Podszedł do krzesła na którym siedział szejk i padł przed nim na twarz.
- Jestem ojcze - rzekł - Widzę, żeś wielce stroskany. Mów proszę, co się stało.
- Synu - odparł szejk zmęczonym głosem - Mam nadzieję, że jeszcze nic. Miałem jednak straszny sen i modlę się, aby nie okazał się on proroczy. W tej chwili jednak musisz zwołać kilku zaufanych ludzi naszego rodu i wysłać ich z pewnym listem do mego przyjaciela w Huzuz.
- Ale co się stało ojcze? - nalegał Yazid - Czy coś mu grozi? Może ja pojadę z tym listem i zadbam o bezpieczeństwo twego przyjaciela?
- O nie synu! - zaprzeczył gwałtownie szejk Hanif - List muszą zawieść ludzie niczego nieświadomi. Tylko tak mogę się zabezpieczyć, by nie wpadł on w niepowołane ręce. Wyznacz kilku zaufanych ludzi i przekaż im mój rozkaz. Sprawa jest niezwykle ważna i bardzo delikatna i dlatego trzeba działać bardzo rozważnie i rozsądnie.
- Rozumiem ojcze.


Witam!
Tym wstępem zapraszam was do wzięcia udziału w rekrutacji do przygody w mistycznym i pełnym tajemnic świecie Al-Qadima.
Sonda wykazała, że chętni się znajdą, więc jedziemy z przygodą.
Forum działa, co prawda kapryśnie, ale zaryzykuję i zacznę zbierać tutaj graczy. Mam nadzieję, że uda się przygodę rozegrać na LI.

O świecie będzie kilka słów będzie poniżej, a teraz troszkę o przygodzie.
Wasi bohaterowie są sługami szejka Kaldhun bin Hanifa. Przywódcy największego domu na Nawiedzonych Ziemiach. Zasadniczo nie ma ograniczeń co do rasy, czy profesji. Ważne tylko, żeby wasze postacie były honorowe i oddane szejkowi, reszta jest drugorzędna.
Przygodę zaczniecie w oazie Al-Jandal, siedzibie rodu Hanif. Z rozkazu szejka wyruszycie z listem i przesyłką do jego przyjaciela kupca Anwara bin Kamal al-Nasuda, który mieszka w wspaniałym mieście Huzuz.
O samej przesyłce nie wiecie nic i wiedzieć nie musicie. Wasze zadanie to dostarczyć przesyłkę adresatowi i tyle. Nie muszę mówić, że wynikną z tego większe kłopoty niż ktokolwiek się spodziewa, ale o tym później.

Potrzebuje od 3-6 graczy, dowolnych profesji.
Wasze postacie znają się i ufają sobie. Wolałbym raczej uniknąć jakoś szczególnie złych postaci, więc proszę powstrzymać swoje demoniczne zapędy.

Posty raz na tydzień.

KP na PW. Pytania w tym wątku.

Rekrutacja potrwa 7-10 dni. Ogłoszę kiedy koniec, gdyż zależy on od ilości chętnych i zainteresowania sesją.


Garść informacji o świecie
Zakhara - Kraina Przeznaczenia - rozległy świat pełen kontrastów. Wędrowiec znajdzie tutaj zarówno rozgrzane do czerwoności pustynie zamieszkałe przez dzikie zwierzęta, potwory i dżiny. Są tutaj także pełne zieleni i słodkiej wody, rozległe oazy zamieszkałe przez koczowników i niezależne plemiona. Są w końcu sięgające niebios, nieprzebyte góry, których stoki pokrywa wieczny śnieg. Są miasta pełne wspaniałości, wysokich budynków ze smukłymi wieżami, których ściany ozdobione są złotem, srebrem i szlachetnymi kamieniami, są miasta zasnute dymem i trującymi oparami, są w końcu osady większe i mniejsze, zamieszkałe przez najróżniejsze rasy.

Zakharę zamieszkują rozmaite rasy i żyją one w pokoju i harmonii. Główną osią podziału społeczeństwa jest podział na koczowników, nomadów - Al-Badi, oraz mieszkańców miast i innych ludzi prowadzących osiadły tryb życia - zwanych Al-Hadhar.
Podział na te dwie grupy jest bardzo wyraźny i bardzo mocno rzutuje na życie w Zakharze. Obie grupy mimo, że są od siebie zależne i współpracują ze sobą, czują przeważnie do siebie niechęć, czasami wręcz nienawiść, a przede wszystkim wyższość.
Al-Badi uznają siebie za prawdziwie wolnych i pełniących wolę bóstw ludzi, którzy mają wielką odwagę żyć i zmagać się z naturą. Al-Hadhar z kolei uważają siebie za światłych i lepiej wykształconych, bogatszych i żyjących bliżej bogów (z racji obecności sformalizowanego kapłaństwa i wielu świątyń).

Zasady społeczne
Społeczeństwem Zakhary rządzą ściśle ustalone i przestrzegane reguły. Reguły te są uświęcone przez tradycję i nauki Dawczyni Wiedzy. Należą do nich:
- Honor - najważniejsze pojęcie w kulturze Zakhary. Honor jest wszystkim, a człowiek bez honoru nie zasługuje na szacunek. Każdy czyn musi być honorowy. Każdy zły lub niegodny czyn jest plamą na honorze i sprawia, że człowiek w jednej chwili może przestać być członkiem społeczeństwa. Ściąga jednocześnie na siebie karę i gniew. Każde przestępstwo ma swój aspekt honorowy i musi być ono zadośćuczynione.
- Rodzina - jest wartością równie ważną jak honor i ściśle z nią powiązaną. O rodzinę trzeba dbać i każdy członek rodziny jest odpowiedzialny za jej dobre imię. Czyny poszczególnych członków wpływają na całokształt widzenia rodziny.
- Gościnność - to obowiązek. Nikomu nie można odmówić gościny. Wróg, czy przyjaciel, zaproszony, czy też nie musi być przez gospodarza przyjęty, poczęstowany jedzeniem i piciem.
Oczywiście osoba, która nadużywa gościny uważana jest za niehonorową.
Ważnym elementem gościnności jest tzw. solny zwyczaj. Osoba, gdy zje soli ze stołu gospodarza wchodzi ona z nim w pewien pakt. Od tego momentu uznaje się, że są oni zobowiązani sobie ochronę i pomoc. Uznaje się, że sól utrzymuje się w ciele trzy dni i tyle też trwa solne przymierze.
- Religia - duchowość jest niezwykle ważne w Zakharze. Ludzie wierzą w jednego lub więcej bogów lub przeważnie czczą różne bóstwa zależenie od okoliczności. Pobożność jest obecna w każdym codziennym aspekcie życia, od pozdrowienia, poprzez modlitwy przy posiłkach, a na codziennej (trzykrotnej) modlitwie kończąc. Osoba nie religijna uznawana jest za podejrzaną i traktowana z pogardą.
Religijność w Zakharze poza oddawaniem czci bogom (ich lista poniżej) rozciąga się także na wiarę w Przeznaczenie, Dawczynię Wiedzy oraz Wielkiego Kalifa. Co prawda nie są to już istoty boskie, ale i tak wszyscy uznają, że należy im się wielki szacunek, cześć i oddanie.
Przeznaczenie/Los uznawana jest z naturalną siłę rządzącą światem, a przede wszystkim życiem człowieka. Nawet bogowie odwołują się do jego wyroków.
Dawczyni Wiedzy, to śmiertelna kobieta, która jak wierzą zakharczycy chodziło kiedyś po świecie i głosiła swoje nauki i szerzyła wiedzę. Nauki te w postaci uświęconego kodeksu są uznawane przez wszystkich mieszkańców za święte zasady.
Wielki Kalif jeden z plemiennych przywódców, który wziął na siebie ciężar dalszego głoszenia nauk Dawczyni Wiedzy i chronienie ich. Zjednoczył on ludzi i ustanowił nauki Dawczyni Wiedzy obowiązującym prawem. Jego następcy dbają o to, aby to prawo było przestrzegane i szanowane. Zobowiązani są oni także dbać o dobrobyt i bezpieczeństwo ludzi. Z tego też względu należy mu się szacunek, cześć i oddanie.

Bogowie
To oczywiście lista tylko tych najważniejszych bóstw. Są oczywiście bóstwa plemienne, pomniejsi bogowie, zapomniani bogowie, źli bogowie i cała, cała masa różnych istot boskich i na półboskich.
Hadżama Odważny - bóg odwagi
Hakija Morskiej Bryzy - bogini uczciwości, prawdy
Haku, Władca Pustynnego Wiatru - bóg wolności, niezależności
Dżisan Sprowadzająca Powodzie - bogini obfitości, płodności, pracowitości
Kor Czcigodny - bóg mądrości (na ogół przychodzącej z wiekiem)
Nadżm Awanturnik - bóg/bogini (zależnie od okolicy) ciekawości, poszukiwania przygód
Selan Pięknego Księżyca - bogini piękna
Zann Uczony - bóg wiedzy

Rola kobiet
Rola kobiet zależy od tego w jakiej grupie społecznej funkcjonują. U Al-Badi (nomadów) kobiety od zawsze miały status porównywalny, a często równy mężczyznom. Wynikało to z tego, że na pustyni każdy musi jednakowo dbać o przeżycie rodziny.
U Al-Hadhar podział jest bardziej wyraźny. Tradycyjnie to mężczyzna był odpowiedzialny za dom i rodzinę. Kobiety doglądały służby i wychowywały dzieci. W wielu domach nadal panuje ten uświęcony wiekami tradycji zwyczaj. (patrz obecny świat arabski i tradycyjne podejście do tej sprawy).
Coraz jednak częściej kobiety zwiększają swoje wpływy w społeczeństwie, a zwłaszcza kobiety wykształcone i pewne siebie.
Miarą uprawnienia kobiet niech będzie fakt, że sułtanem jednego z miast jest kobieta.
Jeżeli kobieta umie o siebie zadbać i zarobić na siebie, to jest w większości przypadków traktowana jako równoprawny partner.

Strój
Ogólnie można się wzorować na wszystkim co znamy ze świata arabskiego. Długie suknie, szerokie szarawary, buty z zakręconymi noskami, zwiewne suknie kobiece, turbany itd.
Zasłony dla kobiet też są, ale w większości miast traktowane są jako wyraz mody i kokieteryjnie kobiet (wiadomo, że jedwabna zasłona więcej odsłania niż zasłania i działa bardziej zalotnie). Jedynie w rejonie miast należących do Ligi Panteonu (grupa miast bardzo religijnych i ortodoksyjnych) zasłona dla kobiet jest obowiązkowa.

Nieludzie
Obce rasy w Zakharze stanowią zdecydowaną mniejszość. Jedynie około 15% populacji, to nieludzie. Mimo, że dominująca rasą są ludzie, to panuje powszechna tolerancja i inne rasy traktowane są jak pełnoprawni obywatele. Może się oczywiście zdarzyć jakiś tradycjonalista, który krzywym okiem popatrzy na elfa, czy gnoma, ale to rzadkość.

Wojna
Mimo, że formalnie Zakhara to kraina pokoju, którą rządzi mądrze, oświecony Wielki Kalif, jednorodna i zjednoczona, to zdarzają się konflikty pomiędzy władcami poszczególnych miast. I rzecz jasna wybuchają także konflikty zbrojne.
W miastach porządku pilnuje milicja, często utrzymywana jest także stała armia, na ulicach czasami pojawia się też straż pałacowa pilnująca bezpieczeństwa i często interesów sułtana, chana lub innego władcy miasta.

Niewolnictwo
Jest jak najbardziej obecne w Zakharze, choć głównie w miastach. Każdy może się stać niewolnikiem, choćby za przestępstwo, czy też za długi.

To oczywiście tylko podstawowe zagadnienia i opis świata Zakhary. Nie ma sensu przepisywać całego podręcznika. Gdyby były jakieś pytania odnośnie świata to służę pomocą.
Na koniec mapka, by zobrazować jak wygląda świat w którym będziemy się poruszać.
http://images3.wikia.nocookie.net/__...8c/Zakhara.jpg

MECHANIKALIA
Sesja będzie zasadniczo storytellingiem wspomaganym od czasu do czasu, jakimś rzutem kości, czy też oka na jakieś cyferki.
Tym jednak nie będziemy się zajmować. Skupcie się na postaci, jej charakterze, osobowości i historii, a wszelkie cyferki, umiejętności pojawią się później.

Rasy
Ludzie, elfy, półelfy, krasnoludy, halflingi, gnomy, orki i ogry.
Ewentualnie jestem otwarty na jakieś inne rasy (tylko bez przegięć).
Pamiętajcie jednak, że to ludzie są dominująca rasą w Zakharze.

Profesje
Wojownicy

Askar - najpopularniejszy rodzaj wojowników. Wszechstronni, waleczni i rekrutowani ze wszystkich ras. Ogólnie są to wojownicy służący w miastach i osadach. Są wśród nich zarówno szeregowi żołnierze, strażnicy skarbów i pałaców, milicjanci, jak i urzędnicy pałacowi.
Dzięki umiejętnościom i talentom często dochodzą do wysokich urzędów.
Pustynny jeździec - nomad, wojownik pustyni. Doskonali jeźdźcy, doskonale wyszkoleni w walce w ruchu, przystosowani do życia na pustyni. Bywają zarówno obrońcami nomadycznych plemion, jak i wędrownymi szabrownikami.
Faris - święci wojownicy walczący za wiarę, ideę i swoich ludzi. Całkowicie oddani idei, czy też władcy któremu służą. Fanatyczni wojownicy gotowi zginąć za to w co wierzą. Jednym słowem paladyni Zakhary.
Korsarz - wojownik mórz, zawadiaka. Wojownik o wielkiej zręczności i umiejętności walki w najróżniejszym terenie i umiejący go wykorzystać na własną korzyść ( liny statku, żyrandole, schody itp.)
Mameluk - niewolnicy od małego szkoleni do życia wojownika. Poddani rygorystycznemu szkoleniu nie tylko w walce, ale także taktyce i zarządzaniu. Wymagane jest od nich bezwzględne posłuszeństwo. Honorowi, dumni, uznawani za elitę Zakhary, gdyż służą jako straż Wielkiego Kalifa.
Najemny Barbarzyńca - człowiek spoza cywilizowanego świata, który walczy za pieniądze dla sławy. Jest to ewentualna furtka dla kogoś kto nie chciałby grać arabem

Czarodzieje
Mag Elementalista
- mistrz władający jednym z czterech żywiołów piasku, morza, płomienia i wiatru. Często traktowani z podejrzliwością i nieufnością. Raz z powodu całkowitemu oddani jednemu żywiołowi (szczególnie ci od ognia), dwa, że często współpracują z asasynami.
Mag - najbardziej powszechni magowie Zakhary Czarodziej rozumiejący moc wszystkich żywiołów i potrafiący władać parą z nich.
Sha' ir - władca dżinów, jest wspomagany ciągle przez pomniejszego dżina. Obdarzeni szacunkiem, często podszytym strachem, gdyż na co dzień obcują z duchami pustyni.
Astrolog - mag wyspecjalizowany w spoglądaniu w gwiazdy. Potrafi z nich odczytywać przyszłość oraz wykorzystywać ich moc. Jego planetarium jest swoistą księgą czarów.
Mechaniczny mag - nie używa zaklęć w dosłownym tego słowa znaczeniu. Skupia on energie i manipulują ją, by tworzyć urządzenia magiczne.
Numerolog - zaklęcia zapisuje w postaci matematycznych formuł.
Pan Ghouli - mag, który odważnie manipuluje negatywną energią rozkładu. Są dość potężni, ale traktowani ze strachem i obawą. Poza tym pewnym przekleństwem tych magów, jest postępujący rozkład ich ciał.
Szakal - magowie, którzy zamiast nauki i studiów wolą kraść zaklęcia i moc innym. Oddają cześć szakalowi i traktowani są z pogardą przez innych.
Mistyk Nog - czarodziej, który zamiast czarów skupia moc, by wzmocnić swoje ciało i umiejętności.
Zabójca zaklęć - pogardzani przez innych, gdyż za pieniądze polują na innych magów. Sami czarów nie rzucają, ale posiadają umiejętności do rozpraszania magii, niwelowania zaklęć i wykradania mocy.

Łotrzykowie
Sa’luk
- całkowicie wolny mężczyzna lub kobieta, który wybrał życie na własną rękę. Typowy łotrzyk.
Matrud - wyrzutki z wolnych szczepów i plemion. Przyczyną banicji jest przeważnie jakieś przestępstwo. Są to pogardzani brutalni złodzieje, dla których liczy się tylko doraźny zysk. Honor jest dla nich pojęciem względnym i liczy się tylko przeżycie. Nie muszę mówić, że prawie nikt ich nie szanuje i nie ufa im.
Kupiec-łotrzyk (złodziejaszek) - teoretycznie kupiec, mający obwoźny kram. Często posuwa się do oszustwa przy transakcjach (szczególnie na bogatych). Dodatkowo często jest lokalnym czarnym rynkiem. Wszelkie nielegalne lub trudno dostępne towary, to ich działka.
Święty zabójca - czyli asasyn. Zabójca tajnego zakonu. Wymierzają sprawiedliwość (tam, gdzie ona nie sięga) i są postrachem całej Zakhary. Są szczególnie religijni , zdyscyplinowani i zawsze działają zgodnie z prawem. Są różne frakcje i różne zakony i mają różne poglądy. Są po to, by wykonywać rozkazy i muszą być gotowi umrzeć, by go wykonać.
Rawun - opowiadacz baśni i pieśni, czyli bardowi Zakhary.
Żebrak - złodziej, żebrak. Wiele więcej, chyba nie trzeba mówić.
Balwierz - fryzjer, lekarz i znawca miasta w jednym. Bardzo ważna postać w każdym mieście i osadzie Zakhary.

Kapłani

Kapłani w Zakharze to nie są osoby oddane na zawsze jednemu konkretnemu bogu. Kapłani jednoczą się wokół jakieś idei filozoficznej i podejścia do wiary i świata.
Pragmatyk - Najbardziej liberalny i popularny ze wszystkich kapłanów. Stara się akceptować codzienność i świat, takim jest i do tego dopasować zasady wiary.
Etyk - Konserwatywny kapłan, który promuje poszczególną ścieżkę i zasady. Typ nauczyciela, który poucza i strofuje ludzi.
Moralista - Najbardziej konserwatywny i nietolerancyjny spośród kapłanów. Także typ nauczyciela, ale ten nie znosi sprzeciwu wobec swojej nauki.
Hakima - czarownica wolnych plemion. Młoda kobieta obdarzona darem widzenia.
Kahin - druid Zakhary. Wierzy, że boska moc jest we wszystkim rzeczach.
Mistyk - samotnik, który pogrąża się w medytacji w opuszczonych miejscach, by doznawać wizji. Później wygłasza swoje proroctwa w miastach i osadach. Mnich Zakhary i tyle.

Monety D&D - Monety Al-Qadim
sz (sztuka złota) odpowiada dinar'owi
ss (sztuka srebra) odpowiada dirham'ie
sm (sztuka miedzi) odpowiada dinaq'ce

Ekwipunek
Tym także na razie się nie przejmujcie. Zajmiemy się nim, gdy zacznie się sesja.

Dziękuję za uwagę i zapraszam do rekrutacji.
 
Fenriz jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:08.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172