Dopóki jeszcze nie zacząłem wariować na temat konceptu: Czy przewidywane jest wprowadzenie jakiejś mechaniki, przynajmniej do walk? Nie mówię o mapie pełnej kwadratów i ikonek, bo jestem świadom że to upierdliwe. Bardziej mówię o standardowym rzucaniu kostek do statystyk. |
Nie będzie mechaniki. według mnie by tylko przeszkadzała, a gracze mają się przede wszystkim dobrze bawić. Od czasu do czasu mogą się pojawiać rzuty, np. w sytuacjach spornych między graczami, lecz nie będą one regułą. Jeżeli będzie trzeba powiadomię o nich. Zawsze w trudnych sytuacjach lepiej zrzucić winę na ślepy los:-) |
Cytat:
Cytat:
Nie mówiąc o tym że podczas potyczek będzie zawsze wygrywała ekipa lepsza na "chłopski rozum". Atak z zaskoczenia? Wygrana. Pięć osób więcej w składzie? Wygrana! ^.^ Bo jakby inaczej o tym decydować? |
Cóż, jedni wolą z mechaniką inni bez. O gustach nie będę dyskutował. Co do potyczek, nie będą rozgrywane na tak jak ty mówisz. Będą liczyć się też min rodzaje prowadzonych przez graczy postaci, np osoba posiadająca większe doświadczenie w walce będzie miała większe szanse wygrania. Grupa składająca się z zawodowych żołnierzy zetrze w pył dopiero co rekrutowanych chłopów, choćby tych drugich było znacznie więcej (no może nie tak dużo więcej). Będę brał również pod uwagę "morale" żołnierzy, a te będą zależały od wcześniejszych decyzji gracza. Raczej nie będę tego ubierał w żadne wzory, lecz jeśli gracze będą chcieli mogę takie napisać (co de facto oznaczało by że miałbym cząsteczkową mechanikę:-)). Oczywiście i tak nie podam ich do wiadomości, ponieważ wtedy gracz mógłby sobie wyliczyć, że wygra lub nie, a to nie miało by sensu i nie było by tej cząsteczki ryzyka:-) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:12. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0