Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-08-2012, 19:14   #21
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 5427 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Koncept postaci mniej więcej mam. Kobieta (bo gra płcią piękną w takiej sesji wydaje mi się o wiele ciekawsza), tłumacz/szpieg. W sumie szpieg to niezbyt dobre określenie. Coś a'la headhunter (wybacz, nie znam polskiego określenia na taką osobę). Zajmuje się wynajdowaniem potencjalnych rekrutów dla korporacji, którzy mogliby stanowić cenny nabytek ze względu na ich zdolności i tak dalej. Przeszłoby?

I w sumie drugie pytanie. Narodowości tych imigrantów. Jakie są najliczniejsze? Latynosi? Francuzi? Azjaci? Chciałbym wiedzieć, jakie języki by się przydały takiej postaci, jaką przedstawiłem u góry.
 
Aro jest offline  
Stary 11-08-2012, 19:28   #22
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 6828 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Ok, czyli wyszła kolejna sprawa, o której zapomniałem w pierwszym poście.
Każdy gra własną płcią. Bez wyjątku. Reszta konceptu jest ok.
Co do imigrantów, to języki chiński i hiszpański będą po angielskim najbardziej popularne.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline  
Stary 11-08-2012, 19:39   #23
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 5427 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Ok, w takim razie biorę się za KP.
 
Aro jest offline  
Stary 12-08-2012, 10:50   #24
 
Cardello9's Avatar
 
Reputacja: 0 Cardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znany
Programista / hacker w średnim wieku na pograniczu depresji, styrany życiem. Karta w trakcie pisania.
 
Cardello9 jest offline  
Stary 12-08-2012, 18:31   #25
 
JanPolak's Avatar
 
Reputacja: 593 JanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemuJanPolak to imię znane każdemu
Ok, ja czekam na dokładniejszy opis mechaniki, żeby zobaczyć, jaki zakres kompetencji może mieć postać. Jeśli starczy mi kropek, wezmę 50-letniego solosa - typa z doświadczeniem, mózgiem, zasobami i znajomościami. Jeśli nie, wezmę drivera, który ma wymaksowane prowadzenie pojazdów + kilka pomniejszych umiejek.

W międzyczasie doszkalam się z nWODa
 
__________________
Jestem Polakiem, mam na to papier i cały system zachowań.
JanPolak jest offline  
Stary 12-08-2012, 20:39   #26
 
Cardello9's Avatar
 
Reputacja: 0 Cardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znanyCardello9 nie jest za bardzo znany
Czy taki przykładowy spec od komputerów, (jakim zamierzam grać) mając dostęp do nowoczesnej technologii jest w stanie namierzyć czyjś telefon lub komputer?
 
Cardello9 jest offline  
Stary 12-08-2012, 20:45   #27
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 6828 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Ależ oczywiście. Wszystko tylko rozbija się o zabezpieczenia, które posiadają osoby namierzane, możliwości sprzętu i umiejętności samego namierzającego etc. Sieć jest wszędzie, satelity są wszędzie, już teraz przecież można ludzi namierzać...
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline  
Stary 12-08-2012, 22:56   #28
 
Plomiennoluski's Avatar
 
Reputacja: 23893 Plomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputację
Widzę że się rozwija wszystko, niestety po namysłach stwierdziłem że nie dam rady się szarpnąć na dodatkową sesję, nie chciałbym podchodzić do niej na pół gwizdka, ale życzę udanej zabawy i myślę że będę zaglądał od czasu do czasu śledząc wydarzenia.
 
__________________
Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości...
Plomiennoluski jest offline  
Stary 13-08-2012, 02:05   #29
 
nemezjan's Avatar
 
Reputacja: 0 nemezjan nie jest za bardzo znany
Kusi mnie ta sesja mimo, że wysłałem już kartę postaci do innej. A dlaczego kusi? Bowiem już od roku jestem mieszkańcem New York i myślę, że mógł bym wnieść do sesji sporo smaczków.

Nie wiem tylko czy zdołam spełnić wymagani doświadczonego MG ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana więc zgłaszam się i zabieram do pisania KP.
 
__________________
"necessitas in loco spes in virtute, salus in victoria"
Potrzeba tu i teraz, nadzieja w męstwie, wybawienie w zwycięstwie. Hetman Żółkiewski
nemezjan jest offline  
Stary 15-08-2012, 11:02   #30
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 6828 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
=== MECHANIKA ===



Tak jak zapowiadałem, kilka słów o mechanice. Pierwsze i najważniejsze: nie jest ona najważniejszą częścią karty, jak niektórzy z uporem maniaka myślą. To tylko odwzorowanie Waszych kart postaci w formie kropek. Nie musicie wiedzieć o niej dużo, wszelkie rzuty będę wykonywał ja.

Tak jak też wspominałem, mechanika będzie wzięta z nWoD, a jej opis nawet znalazłem w artykule na LI: TUTAJ. (Mechanika Nowego WoDa)
Proszę i zapoznanie się z punkami IA oraz IB, one będą potrzebne do stworzenia postaci. Oczywiście osoby znające tę mechanikę zrobią to pewnie z pamięci.

O ile przydział kropek pozostaje taki sam, jak zostało tam napisane (na atrybuty 5/4/3, na umiejętności 11/7/4), to następują drobne zmiany w kilku innych miejscach.
- cnota i słabość nie są wymagane, choć dobre i słabe strony charakteru są cenne w przypadku kreowania postaci - przy czym to może wyjść także w trakcie sesji - podążanie za cnotami i słabościami u mnie nie daje jednak żadnych profitów, a jest jedynie elementem odgrywania postaci
- atuty i umiejętności dotyczące rzeczy nadnaturalnych oczywiście są usuwane (wykrywanie nadnaturalnego, okultyzm etc)
- człowieczeństwo (moralność) dotyczy czegoś innego: jest związane z ilością wszczepów, gdy postać posiada ich więcej niż 3, spada z każdym kolejnym
- specjalizacje będą miały dodatkowe znaczenia - prócz tych do rozdzielenia mogę również sam przydzielić jakieś dodatkowo (w cyberpunku gracz posiadający jakąś umiejętność bez konkretnej specjalizacji może nie być w stanie wykonać danej czynności: np. zwykły lekarz z umiejętnością medycyny bez specjalizacji dotyczącej cyberwszczepów może mieć duże problemy z "zamontowaniem" nawet najprostszego)

Zmienia się nieco także lista umiejętności. W opisie z linka są także inne nazwy względem tych z oryginalnego tłumaczenia, dlatego podaję pełną listę tutaj:

Umiejętności umysłowe:
dedukcja, informatyka, medycyna, nauka, technologia, polityka, rzemiosło, wiedza
Umiejętności fizyczne:
bijatyka, broń biała, broń palna, ładunki wybuchowe, prowadzenie, przetrwanie, skradanie się, wysportowanie, złodziejstwo, zmysł walki
Umiejętności społeczne:
sława, ekspresja, empatia, obycie, oszustwo, perswazja, półświatek, zastraszanie

Chciałbym też zwrócić uwagę na atuty. Te, w których można dać od 1 do 5 kropek, najczęściej nie rosną liniowo. W przypadku 1 kropki na kontakty dostaje się jednego fixera z średnią ilością kontaktów w jednej z dzielnic, w przypadku 5 kropek kontaktem będzie np. prężna organizacja działająca w praktycznie całym NYC.

Jest też problem z tym, że daję mało kasy. Ale nie złamię się tu. :P Więc oficjalnie: każdy otrzymuje 10 000 E$ na ekwipunek osobisty - czyli całą technologię, którą postać ma przy sobie, na sobie i w sobie. Nie liczą się do tego mieszkania, rzeczy zwyczajne (stanowiące np. wyposażenie tych mieszkań) oraz środek lokomocji, gdy będzie on "zwyczajny" - czyli np. zwykła osobówka czy motor. Dodatkowo wartość przedmiotów jest inna od tej oficjalnej z CP2020, gdyby ktoś ją znał: do cen należy dodać jedno 0 na koniec. Cennik jak mówiłem, mogę przesłać mailowo.
I teraz: wiem, że to mało, zwłaszcza dla niektórych. Ale służy konkretnemu celowi i wyrównuje postaci. Jest jednak coś takiego jak atut "zasoby". 1 kropka w nim to dodatkowe 10 000 E$, 2 kropki 25k, 3 - 50k, 4 - 100k, 5 - 200k. Jak widać, nie jest to liniowe. Jeśli ktoś chce napakować postać technologią (bo za startowe 10k to i tak można kupić sporo...) to musi na to poświęcić część punktów, które mógłby przydzielić do czegoś innego. Proste.
Dodatkowy ekwipunek może dodać także odpowiednia historia, czy inne atuty na wysokim poziomie - np. kontakty, dzięki którym postać dostanie coś gratis.

Dlatego też nie chciałem dawać mechaniki od razu - teraz zacznie się mnóstwo pytań z nią związanych, a ja z uporem maniaka będę powtarzał, że istotna jest postać, nie kropki. One będą tylko ją odzwierciedlać. Pamiętajcie też, że mechanikę i ekwipunek można ustalać i tworzyć dłużej, nawet zacząć dopiero po końcu rekrutacji, gdy zostanie się przyjętym.

Ok, czyli jeśli przydzielicie wszystkie początkowe kropki, będziecie mieli początkującą mechanicznie postać. Ona i tak będzie dość silna w świecie gry, ale zapowiadałem, że żółtodziobów nie będzie, więc macie jeszcze dodatkowo 35 punktów doświadczenia do przydzielenia, co da nam już postać doświadczoną.
Koszty rozwoju:
Atrybut: nowy poziom x5
Umiejętność: nowy poziom x3
Specjalizacja: 3 punkty
Atut: poziom x2


W razie wątpliwości nie bać się pytać. Z drugiej strony najlepiej to robić dopiero po napisaniu tej pozostałej części karty postaci, mechanikę zostawić sobie na koniec

Pozdrawiam
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:22.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169