Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-08-2012, 20:41   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
CZAS HORRORU [Horror 18+]

Cytat:
„W obliczu Boga Wszechmogącego i Najświętszej Maryi Panny, Królowej Korony Polskiej kładę swe ręce na ten Święty Krzyż, znak Męki i Zbawienia, i przysięgam być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej, stać nieugięcie na straży Jej honoru i o wyzwolenie Jej z niewoli walczyć ze wszystkich sił – aż do ofiary życia mego.
Prezydentowi Rzeczypospolitej Polskiej i rozkazom Naczelnego Wodza oraz wyznaczonemu przezeń Dowódcy Armii Krajowej będę bezwzględnie posłuszny, a tajemnicy niezłomnie dochowam, cokolwiek by mnie spotkać miało.
Tak mi dopomóż Bóg.”
Cytat:
„Przyjmuję Cię w szeregi Armii Polskiej, walczącej z wrogiem w konspiracji o wyzwolenie Ojczyzny. Twym obowiązkiem będzie walczyć z bronią w ręku. Zwycięstwo będzie twoją nagrodą.
Zdrada karana jest śmiercią”
zakazane piosenki - piosenka w tramwaju - YouTube


WPROWADZENIE


Jeszcze Polska nie umarła. Żyła, chociaż znów deptał ją ciężki but Najeźdźcy. Bohaterstwo września trzydziestego dziewiątego nie zatrzymało nawały nazistów. Nie zatrzymały zdradzieckiego ciosu zadanego w plecy przez drugiego odwiecznego wroga Polski – ZSRR. Ojczyznę rozdarto na dwa krwawiące strzępy. Ociekające krwią tych, którzy próbowali dać odpór zbrojny wrogom, ale również tych, którzy mieli mniej odwagi. Reperkusje, łapanki, masowe mordy stały się dniem powszednim polskiego życia.

Najbardziej ten gniew nazistów skupił się na sercu naszej Ojczyzny. Na Warszawie. Stolicy. Miejscu, gdzie dumna syrena wznosiła ku niebu swój miecz. Bo Warszawa, mimo godziny policyjnej i terroru Niemców, nie poddała się. To tutaj, pośród zniszczonych germańskimi nalotami budynków i nadszarpniętych wojennym ogniem ulic rósł w siłę ruch oporu. A w jego szeregi wstępowali ci, którzy chcieli walczyć z wrogiem, a nie tylko chować głowę ze strachu. Ale nie wszyscy warszawiacy mieli ich za bohaterów, którymi ci ludzie bez wątpienia byli. Niektórzy uważali, że członkowie ruchu oporu jedynie budzą gniew Niemców. Niektórzy warszawiacy uważali się za Niemców.

W zranionym, krwawiącym mieście, rodziła się miłość, rodziła nienawiść, rodził gniew i rodziła odwaga. Rodziła się zdrada i słabość. Siła i duma.



Ale to zło było tym, czego najwięcej dało się doświadczyć na ulicach polskiej stolicy. A kilkoro bohaterów Ruchu Oporu miało niedługo ujrzeć jego prawdziwą, ukrytą twarz. Stanąć naprzeciwko czegoś, czego nie dało się opisać słowami. Nie dało wyrazić niczym, czego doświadczył ludzki umysł.

To był Czas Horroru i potrzebował swoich bohaterów

UWAGA LUDZIE! ŁAPANKA!


[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=u2UreMagFPE&feature=relmfu[/MEDIA]



Zapraszam Wszystkich chętnych do rekrutacji do jednej z zapowiadanych przeze mnie sesji.

Będzie to sesja w klimatach horroru dziejącego się w czasach II Wojny Światowej, w Warszawie. Bohaterowie – TO WARUNEK – wcielą się w rolę żołnierzy AK, grupy bojowników o wolność Ojczyzny.

Jest rok 1942. 1 lipca. Gorące lato.

Będzie to sesja w moim ulubionym stylu – to znaczy klasyczny horror, ale głównie straszyć będę okropieństwami Wojny.

Tym razem Główne ZŁO w sesji nie będzie tak oczywiste, jak w innych moich opowieściach grozy na LI. Być może nawet gracze nie domyślą się, że takie ZŁO spotkali. Chociaż w tym, że będzie się z nimi i wokół nich działo coś dziwnego i nienormalnego, nawet jak na tak okrutne czasy, to raczej się zorientują.

Od razu jednak powiem, że ważną część opowieści będzie stanowił ludzki umysł, ludzkie emocje i ludzkie reakcje na straszne czasy niemieckiego terroru. Dlatego też KATEGORYCZNIE poszukuję ludzi powyżej osiemnastego roku życia – dojrzałych emocjonalnie. A postacie muszą mieć MOCNO zarysowaną psychikę – muszą mieć motywacje, cele życiowe, lęki i obawy, nadzieje.

To oczywiste, że w sesji przewiduję przemoc –w końcu nie da się opisać czasu nazistowskiego terroru bez okrucieństwa. Zdarzyć się też może wulgarne słownictwo, – chociaż ludzie w tamtym okresie historycznym nie byli tak skłonni do przekleństw, szczególnie przy kobietach – pamiętajcie o tym moi Panowie zgłaszający się do sesji. W sesji przewiduję walkę, czy też raczej zbrojny opór. Ale raczej nie będzie to „rozwałka” na masową skalę. Pragnąłbym, aby gracze nie byli doskonale wyszkolonymi komandosami, a co najwyżej przeszkolonymi żołnierzami podziemia, być może po doświadczeniach z kampanii wrześniowej, czy nawet wojny z bolszewikami.

Co jest jeszcze ważne i na co będę zwracał uwagę! Gracze MUSZĄ być ludźmi z krwi i kości, mieć bliskich w Warszawie, ludzi na którym im zależy i o których los się troszczą.

Inspiracją do powstania pomysłu na tą sesję były takie filmy jak: serial „Czas honoru”, „Kanał”, ale również „Ukryty Wymiar” czy „Harry Angel”. Ponadto sesja w zasadzie będzie opierała się dość luźno na złożonych zasadach uniwersum świata KULT RPG, więc będzie dość przytłaczająco. Będzie to też pewnego rodzaju moralitet – chciałbym, aby postać gracza pociągając za cyngiel by zlikwidować polskiego kapusia, czuł wagę takiego czynu.

Nie będzie to również sesja historyczna. Miejcie to na uwadze. Będę starał się oddawać realia historyczne, ale nie będę dbał o każdy drobiazg dotyczący faktów i wydarzeń.

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=hKUh93rzA-E&feature=relmfu[/MEDIA]




Karta Postaci:


Sesja będzie storytellingiem z elementami stosowanej przeze mnie mechaniki (bez rzutów kośćmi). Bohatera opisują następujące Cechy:

1. Imię i nazwisko + avatar

To chyba oczywiste. Poza imieniem i nazwiskiem potrzebuje jeszcze pseudonimu z konspiracji. To chyba też oczywiste.

2. Zawód przed wojną

Chciałbym dowiedzieć się czegoś o Twoim bohaterze. Kim był przed wojną? Studentem? Szewcem? Żołnierzem? Robotnikiem w fabryce? Kolejarzem? To określi zarówno kontakty bohatera, jak i stworzy pewien pakiet „umiejętności zawodowych”, które może posiadać.

3. Cechy:

Ciało – to sprawność fizyczna, kondycja, zręczność, siła, wytrzymałość – będzie decydowała o tym, jak dobrze postać radzić sobie będzie z zagrożeniami i przeszkodami natury fizycznej

Wola – siła charakteru postaci, jego opanowanie, zimna krew, umiejętność radzenia sobie ze stresem, którego raczej w tej sesji i w takich czasach nie zabraknie

Wiedza – wykształcenie, wiedza bohatera, jego znajomość warsztatu pracy – w zależności od archetypu, będzie określała odpowiednie umiejętności zawodowe (lekarz – medycyna, pierwsza pomoc, mechanik – urządzenia, żołnierz – broń i jej naprawa, znajomość militariów, musztry itp).

Charyzma – umiejętność przekonywania innych, zdolności społeczne, umiejętność wyciągania informacji z ludzi, naginania ich działań do własnych celów, manipulacji, ale również to, jak postać jest lubiana i postrzegana przez NPC-y, wysoka charyzma może nawet pozwolić „zagadać” Niemców.

Czujność – ostatnia cecha, odpowiadająca za to, jak czujny jest bohater, jak szybko zauważy zagrożenie, jak czujnie śpi, jak zwraca uwagę na to, co się wokół niego dzieje, jaki ma refleks, czy wypatrzy na czas łapankę.

Wartości cech to: 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie

Macie od rozdania 10 punktów na te 5 Cech, przy czym żadna nie może być mniejsza niż 1.

4. Umiejętności:

To dość szeroka lista tego, co Wasza postać umie robić najlepiej (nie oznacza to oczywiście, że innych rzeczy ni potrafi o ile wynika to z jej koncepcji lub zawodu)

Macie do rozdysponowania 12 punktów. Umiejętności przyjmują wartości od +1 do +5 - +1 to umiejętność po szkoleniu wstępnym, +2 umiejętność wytrenowana, +3 umiejętność zawodowa (bohater często się do niej odwołuje w swoim życiu), +4 umiejętność specjalistyczna (inni radzą się bohatera w co trudniejszych momentach), +5 ekspercka – nie ma prawdopodobnie nikogo bardziej kompetentnego w całej Warszawie.


Lista przykładowych umiejętności:

Mechanika, elektryka, medycyna, walka wręcz, wysportowanie, przeżycie w terenie, fałszerstwo, kierowca, strzelanie, wypatrywanie, farmaceuta, opieka nad dziećmi, negocjacje, materiały wybuchowe, wysportowanie, targowanie się, skradanie, ukrywanie, rzut granatem, walka bagnetem, administracja, język niemiecki, telegrafista, gotowanie.


Nie zamykam listy. Pozostawiam Wam swobodę artystyczną w tym zakresie. Pomyślcie, co umieli ludzie „tamtych czasów”. Umiejętności mają być szerokie. Zatem np.: „strzelanie” to strzelanie z pistoletów, karabinów i strzelb, a kierowca – to prowadzenie wszystkich pojazdów – takie uproszczenie fabularne.


5. Opis bohatera.

Potrzebuję tutaj informacji o rodzinie, motywacjach, historii. Szczególny nacisk proszę położyć na osobowość. To ona w tej opowieści będzie najważniejsza. Ona i motywacje do walki.


Teraz informacje końcowe i chyba najważniejsze.


Rekrutacja trwa do 15 września 2012r. do godziny 21.00 Nie zamierzam zamykać jej wcześniej.

Częstotliwość pisania postów – tura gry potrwa do 10 dni – 7 dni dla graczy i 1-3 dni dla mnie (tym razem mam zamiar skorzystać z tego przywileju, bo – jak wiecie – zazwyczaj pisze swoje posty zaraz po graczach )

Nie będzie jednak szaleństw i rygoru, chociaż niepisanie może skutkować wyrzuceniem z sesji z „wilczym biletem” do moich kolejnych sesji. Na szaleństwa jestem już za stary i mogę mieć „wahania czasowe” – to znaczy: raz czas mam, a raz nie Jak każdy.

I jeszcze jedno – szukam 4-5 graczy. TYLKO.


Tym razem nie złamię się i liczby tej nie przekroczę, ponieważ zawaliłoby to planowany nastrój w przygodzie.


Pamiętajcie – sesja będzie krwawa, brutalna i bezlitosna. Nie będzie jednak preferowała walki i rozwiązań siłowych. Większość strachu i grozy powinna być odgrywana na poziomie emocji waszych bohaterów.

I na koniec: karty słać JEDYNIE na PW.

Chęć uczestnictwa i wszelkie pytania najlepiej zapisywać tutaj, w tym wątku.
Bym wiedział, jaki zainteresowaniem cieszy się rekrutacja.
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 30-08-2012 o 20:52.
Armiel jest offline  
Stary 30-08-2012, 22:10   #2
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się. Najbardziej w rekrutce cieszy prócz oczywistych oczywistości brak jakiejkolwiek wzmianki o graniu w google docku..

Pozdrawiam merill.
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline  
Stary 30-08-2012, 22:36   #3
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Bo granie w gg docku będzie tylko uzupełnieniem i nie będzie obowiązkowe Nie mam na to zbyt wiele czasu. No chyba, że jakaś scena wymusi - ale nic na siłę.

Dostosujemy się tak z ekipą, by każdy poczuł wagę tej sesji i jej klimat. Niełatwy klimat.
 
Armiel jest offline  
Stary 30-08-2012, 22:51   #4
 
Tom Atos's Avatar
 
Reputacja: 1 Tom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputację
Archiwum Map WIG (Polski strona) - Plany miast

Tu są plany Warszawy. Najbliższy z 1941 r.:

http://www.mapywig.org/m/City_plans/...SCHAU_1941.jpg

Spis ulic:
http://www.mapywig.org/m/City_plans/...1941_verso.jpg

Ja tylko niosę pomoc.
 

Ostatnio edytowane przez Tom Atos : 30-08-2012 o 22:54.
Tom Atos jest offline  
Stary 30-08-2012, 22:55   #5
 
Ervin's Avatar
 
Reputacja: 1 Ervin nie jest za bardzo znanyErvin nie jest za bardzo znanyErvin nie jest za bardzo znanyErvin nie jest za bardzo znanyErvin nie jest za bardzo znany
Czy nowego użytkownika wziąłbyś do sesji czy muszą być to zaufani, znani z tego, że uciekają, gracze?
 
Ervin jest offline  
Stary 30-08-2012, 23:09   #6
 
Aeshadiv's Avatar
 
Reputacja: 1 Aeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputacjęAeshadiv ma wspaniałą reputację
Bardzo interesuje mnie ta sesja.
Uwielbiam czasy II WŚ więc możesz liczyć na warszawskiego listonosza o ile coś lepszego mi nie wpadnie do głowy
 
Aeshadiv jest offline  
Stary 30-08-2012, 23:09   #7
 
Reinhard's Avatar
 
Reputacja: 1 Reinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputacjęReinhard ma wspaniałą reputację
Z wielką ciekawością będę śledził koleje sesji. Ten temat jest zbyt trudny dla mnie, potrzeba naprawdę wyrobionych graczy do udźwignięcia go. Nie wiedzieć czemu, cięgle myślę o "Kolumbach rocznik 20". Dobrze, bardzo dobrze, że takie sesje powstają. Jak "Pluton szturmowy Wierny". Skoro nasza polska kultura jest zbyt bojaźliwa, by opowiadać o polskich bohaterach w czasach antybohaterskich, skoro brak pieniędzy na filmy i brak zainteresowania książkami...
 
Reinhard jest offline  
Stary 30-08-2012, 23:48   #8
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Ervin - każdy może próbować. Sam kiedyś byłem nowym graczem i ktoś mi zaufał. SWAT dokładnie. I teraz ja ten kreyt zaufania często daję "nowym".

Reinhard - zgodzę się z Tobą. Ale nie należy zapominać, że to będzie sesja horror a nie historyczna

Tom Atos - cieszę się, ze jesteś I dzięki za pomoc. Jak zawsze nieoceniony w takich kwestiach
 
Armiel jest offline  
Stary 31-08-2012, 10:53   #9
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 1 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu
Mam pytanie do cech. Jak masz zamiar rozegrać Charyzmę? Postać z poziomem fenomenalnie nie będzie musiała wymyślać argumentów, będą podsuwane mu przez MG, czy każde "bo tak powiedziałem" będzie przechodzić?

Piszę o tym dlatego, że w każdej sesji, w której grałem i pojawiał się ten, bądź mu podobny współczynnik wychodziło to bardzo sztucznie i głupio
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.
Lost jest offline  
Stary 31-08-2012, 12:44   #10
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Nie spodziewałem się, że mimo małej liczby głosów w sondzie to właśnie ta sesja wystartuje, jako pierwsza. Cieszy mnie to niezmiernie i niewątpliwie spróbuje swoich sił w rekrutacji.

Pytanie zasadniczo tylko jedno przychodzi mi do głowy. Czy nasze postacie będą znać się jeszcze przed rozpoczęciem sesji, czy też dopiero pierwsze wydarzenia sprawią, że się zapoznają?
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman
Pinhead jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:09.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172