|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
12-09-2012, 00:51 | #11 |
Reputacja: 1 | To ja zaklepuje jedi Fabularna czesc pójdzi ena pw jeszcze dziś, mechanika wkrótce, musze wykorzystać wszelkie kruczki i luki :P |
15-09-2012, 09:36 | #12 |
Reputacja: 1 | Są jeszcze jacyś chętni? Bo w zasadzie dwa miejsca wolne Aha, nie zrażajcie się mechaniką, Arvelus może wam zdecydowanie pomóc w mechanicznej części KP. |
17-09-2012, 11:04 | #13 |
Reputacja: 1 | No to pomysł na postać już jest. Teraz muszę się zapoznać z mechaniką na tyle, żeby samodzielnie zrobić kartę do swojej postaci.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
17-09-2012, 11:17 | #14 |
Reputacja: 1 | Miło , że pojawił się kolejny chętny. Zamierzasz grać łowcą/najemnikiem? |
17-09-2012, 13:41 | #15 |
Reputacja: 1 | A można być droidem-zabójcą? Zawsze chciałem zagrać czymś na wzór HK-47 EDIT: A jeśli nie to zrobię sobie jakiegoś hakera Ostatnio edytowane przez Wnerwik : 17-09-2012 o 13:44. |
17-09-2012, 14:27 | #16 |
Reputacja: 1 | Wnerwik wyjąłeś mi to z ust. Miałem właśnie wprowadzać zmiany w rekrutacji. Nie jestem pewien tylko jak zaimportować to do mechanika , ale o tym gadaj z Arvelusem. A więc mamy kolejnego gracza droida zabójce |
17-09-2012, 14:53 | #17 |
Reputacja: 1 | No właśnie najemnikiem chciałbym zagrać, bo jedyny jedi już pewnie dawno zajęty, ale nadal nie mogę ogarnąć tworzenia sobie broni w tym systemie... Jeśli chciałbym np. mieć nóż/sztylet, który po wbiciu w przeciwnika raziłby go prądem paraliżując na jakiś czas, to jak on powinien wyglądać w tym systemie? A jeśli do tego chciałbym go mieć wystrzeliwanego z rękawic powiedzmy na 5 metrów (coś jak Skorpion z Mortal Kombat). Albo pas z polem maskującym, który dawałby tymczasową niewidzialność? Do tego dorzucę kilka granatów, jakiś noktowizor, ze dwa blastery... i okazuje się, że moja postać nie ma już punktów na zdolności... cechy, przewagi i resztę.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
17-09-2012, 15:22 | #18 |
Reputacja: 1 | Mówiłem z tym piszesz do Arvelusa. |
17-09-2012, 20:20 | #19 | ||||
Reputacja: 1 | <zaciera ręce> Więc witam drodzy gracze! =D Co do mechaniki to tak jak sugerowałem. Przeczytajcie dwa razy mój opis, przejrzyjcie SRD, przeczytajcie jeszcze raz i walcie do mnie. Pomogę ze wszystkim. Cytat:
Strenght based 0pp/rank linked effect 1pp/rank (zgodnie z moimi naszymi modyfikacjami mechaniki) affliction (rzut obronny na fortitude, efekty dazed ->stunned->incapacitated) 1pp/rank easy removable -40% W ten sposób masz broń do walki wręcz, której efektywność opiera się na sile. Możesz podnieść efekt damage ponad siłę płacąc 1pp za każdą rangę. Elektryczność symbolizuje tu efekt affliction. Zależnie od tego jak silny efekt chcesz osiągnąć musisz podnieść na odpowiednią rangę. Dla ogólnego rozeznania: W przypadku przeciętnej osoby o przeciętnym rzucie (czyli +0 test fortitude i wynik 10 na k20) Ranga 1 wprowadzi ją w stan dazed, czyli straci akcje ruchu przypadającą na następną rundę. Fabularnie elektrowstrząsy powodują skurcze mięśni, w połączeniu z bólem spowalnia ofiarę. Ranga 6 uczyni go stunned, traci wszystkie akcje z danej rundy. Skurcze i ból paraliżują na moment. Ranga 11 nada stan incapacitated, czyli ofiara zostaje pozbawiona przytomności. Cytat:
już bez strenght based, bo jest za lekkie aby przenieść siłę mięśni. Modyfikator Reach 1pp/rank (każdy poziom tego modyfikatoraz zwiększy zasięg o ~1,55m) Jeśli chcesz mieć możliwość rozpoczęcia zwarcia podczas ataku (łańcuch się owinął wokół przeciwnika, lub kolec działa jak harpun) to feature: fast grab 1pp removable -20% Cytat:
visual sense 4pp wymuszony flaw: partial removable -20% Taki pas/pierścień/kaptur kosztuje 3,2PP i nadaje częściową niewidzialność (a'la Predator). Na całkowitą nie pozwolę. Dla mnie to i tak jest za tanie, ale nie czuję się kompetentny aby przeskalowywać CAŁĄ mechanikę M&M i ograniczę się do tych wypadków które się zdarzą. Da ci to premie okazyjną +5 do testów ukrywania i pozwoli przemykać się w sytuacjach gdy nie miało by to szans powodzenia z uwagi na brak zasłon, jednak przeciwnicy wciąż będą mieli prawo do rzutu na percepcję... choć, przyjmując, że wymaksujesz stealth, dosyć niewielką. Jednak zaznaczam, że w SW nie było to spotykane (choć nie czytałem wielu komiksów w tym uniwersum) i to jedyny powód dla którego oddziały zbrojne nie posiadały sprzętu pozwalającego wykryć zamasakowanych ludzi. Tutaj będzie się zdarzać. Nie aby każdy szeregowy żołnierz miał przy sobie detektor ruchu, ale będzie się zdarzać (często będzie decydować o tym rzut kością). Zaznaczę jeszcze, że taki detektor ruchu bardzo utrudni przekradanie się, ale nie uniemożliwi : ] Cytat:
Dmg 5 spokojnie wystarczy by sobie radzić, choć nie liczył bym na zasadę "jeden strzał jeden trup". O to akurat ciężko w M&M kiedy przeciwnik jest świadom twojej obecności lub gdy nie potrafisz wykorzystać jego nieświadomości =] Aha... system nie przewiduje czegoś takiego jak walka dwoma brońmi. Niezależnie czy mowa o mieczach czy spluwach. Rozstrzyga się to odpowiednio projektując oręż. Np. bliźniaczym pistoletom można dać multiattack, co pozwoli atakować wielu przeciwników na raz, bądź, potencjalnie, powodować ciężkie obrażenia na jednym. Ostatnio edytowane przez Arvelus : 17-09-2012 o 20:31. | ||||
17-09-2012, 22:48 | #20 |
Reputacja: 1 | Oki, bardzo pomogłeś, do tego trochę posiedziałem i w sumie jutro jeśli w pracy będę mieć czas się poobijać, to wyślę kartę. Ewentualnie pomyślimy o kilku poprawkach. Co do pól maskujących to mnie na to nakierowało MMO the old republic, bo tam takie bajery mają niektóre postaci, więc tak trochę w okół tego krążyłem.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |