Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-09-2012, 23:22   #1
 
Fielus's Avatar
 
Reputacja: 1 Fielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodze
[fantasy storytelling] Z chłopa król...

Król Argez oddychał ciężko. Pochylający się nad nim medyk nerwowo sprawdzał co kilka minut puls monarchy, jego pomocnik zaś gwałtownymi ruchami ucierał w moździerzu jakieś zioła.
Już od ponad dwóch tygodni król nie opuszczał swojej komnaty, złożony śmiertelną chorobą. Kanclerz Darius, również obecny przy łożu króla, zdawał sobie sprawę z perspektywy szybkiej śmierci swego władcy, która to perspektywa, nawiasem mówiąc, martwiła go bardzo. Argez był dobrym królem, na czasy jego panowania przypadł okres rozkwitu państwa – kupcy mieli pod dostatkiem mamony i towaru, rzemieślnicy cały czas udoskonalali swój kunszt, a ogniska bezprawia zostały zduszone. Darius nie miał jednak wątpliwości, że to wszystko dzięki błyskotliwej polityce króla. Co najgorsze, Argez nie miał dzieci, więc kiedy… to znaczy… jeśli umrze, dynastia wygaśnie.
Król z trudem otworzył oczy i widząc swojego kanclerza przywołał go do siebie słabym gestem ręki. Z gardła wydał ciche rzężenie bardziej, niż jakieś konkretne słowa, ale dłonią wyraźnie wskazał na wystający spod łóżka mały, blaszany kuferek. Darius otworzył go posłusznie. Na wyściełanym aksamitem dnie skrzynki spoczywał wykaligrafowany starannie na pergaminie królewski testament.
„Ja, Argez Amarillo, król Galben z woli bogów i ludu…”
Dalej były tylko nic nie znaczące politycznie bzdury. Bełkot starego człowieka lękającego się śmierci. Darius zaciskał pięści w gniewie – jak jego król mógł wystawić jego cierpliwość na taką ciężką próbę.
Dopiero pod koniec kanclerz natrafił wzrokiem na interesujący fragment.
„…i dlatego w wypadku mojej śmierci korona Galben nie może trafić w ręce naszych sąsiadów, a za to królem winien zostać najmężniejszy z mężnych, współczesny nam poszukiwacz przygód, jakim i ja byłem w młodości.”
Darius zaklął w myślach. Z tego co wiedział o swoim panu, ten już poczynił kroki by zapis swój urzeczywistnić. Ale przecież nie można pozwolić, by jakieś przybłędy rządziły krajem, prawda…?


Witam was.
Część już z pewnością mnie zna, część dopiero pozna, jednak ci co mnie znają wiedzą, że mam do klasycznego elfio-ludzko-krasnoludzko-innego fantasy zakrapianego lekką magią pewien szczególny sentyment.
Dlatego też ofiaruję wam SESJĘ.

W kogo wcielą się gracze?
Otóż w wezwanych przez króla Argeza poszukiwaczy przygód. Jako że w tym zawodzie nie ma żadnych ograniczeń wiekowych, ani wymaganych talentów, ani nawet testów psychologicznych, postać może być JAK NAJBARDZIEJ dowolna. Naprawdę nie chcę mieć dziesięciu praworządnych paladynów, więc możecie popuścić wodze fantazji.
Tytuł tematu może okazać się tutaj mylący. POSTACIE NIE MUSZĄ POCHODZIĆ Z PLEBSU. Równie chętnie przyjmę poszukiwacza szlachetnie urodzonego, jak i zwykłego bandytę.

Ilu graczy będzie potrzebnych?
Ponieważ sesję takiego rodzaju, ze wszystkimi tymi intrygami i knuciem prowadzę po raz pierwszy, chciałbym, aby to było małe grono. 5 jest absolutnym maksimum, chyba że przyjdzie na przykład 7 bardzo dobrych kart postaci, wtedy zacisnę zęby żeby zagrać ze wszystkimi. Do sesji dostaną się postacie, które w moich oczach wygrają „konkurs KP”, czyli będą spójne logicznie i merytorycznie, opisujące ciekawe postaci, oraz ogólnie ładnie i schludnie napisane.

Do kiedy czekam na karty?
Do końca września wstępnie. W razie potrzeby rekrutacja zostanie przedłużona, lub skrócona.

Zgoda, ale jak w ogóle napisać kartę postaci?
Według prostego schematu
Cytat:
Personalia (imię i nazwisko):
Wiek:
Rasa:
Wygląd:
Klasa:
Zalety:
Upośledzenia:
Charakter:
Historia:
Broń i zbroja:
Ekwipunek:
Inne:
>Zalety, to wszystkie mocne strony waszej postaci – nie tylko charakter, ale również cechy fizyczne, psychiczne, czy jakieś szczególne magiczne błogosławieństwa. Każdy ma prawo wpisać maksymalnie 3 rzeczy.

>Upośledzenia, to wszystkie ewentualne cechy, które mogę wykorzystać do przeszkadzania wam. KAŻDY musi wpisać co najmniej dwie rzeczy. Mogą to być fobie, choroby, klątwy, lub coś jeszcze innego… Wszystko zależy od was.

>Co do ekwipunku, to od razu bez czytania odrzucę postaci zrobione w stylu „ruchoma zbrojownia”. Miecz waży przynajmniej od 2 do 6 kilogramów, a zbroja może ważyć i tyle ile jej właściciel, więc weźcie to pod uwagę rozpisując noszony przez postać sprzęt.

>Inne to wszystkie rzeczy nie podpadające pod żadną z powyższych kategorii.
Pozostałe elementy schematu wydają mi się na tyle jasne, że nie wymagają komentarza.

Wszystko jasne, ale jakie są w ogóle realia?
Sesja rozegra się w klimacie fantasy z techniką stojącą na poziomie mniej więcej naszego średniowiecza. Istnieje także magia.
Miasta są multirasowe - nie ma osobnych osiedli dla, na przykład, elfów, czy krasnoludów - wszyscy żyją mniej lub bardziej razem. Oczywiście, prowadzi to do pewnych spięć na tle rasowym, ale z gospodarczego punktu widzenia świetnie napędza koniunkturę.
Gracze, jako poszukiwacze przygód, usłyszeli od posłańca wysłanego w świat przez króla Argeza, że mogą przybyć do królestwa Galben i sięgnąć po władzę. Niestety, kanclerz Darius już rozpoczął działania, by ostatnia wola króla się nie spełniła, więc zadanie nie będzie wcale takie łatwe.
BARDZO BYM PROSIŁ, ŻEBY HISTORIA OPISANA W KP KOŃCZYŁA SIĘ NA FAKCIE, JAK POSTAĆ DOWIEDZIAŁA SIĘ O WYGAŚNIĘCIU DYNASTII W GALBEN.

Jeszcze jakieś informacje?
O tak, całkiem sporo.
Przede wszystkim, Galben nie jest jedynym królestwem w obszarze działań graczy. Jest otoczone czterema innymi państwami, których monarchowie chętnie doprowadziliby do włączenia Galben do swoich posiadłości. W przeciągu kilku dni pojawi się mapa krainy, oraz opis wszystkich frakcji obecnie walczących o władzę, jak i tych bezstronnych.
Ponadto, jeśli ktoś zdecydowałby się grać kapłanem lub magiem, proszę niech zgłosi się do mnie na pw lub gg w celu omówienia jego zakresu możliwości.
Postaci nie muszą się znać, ale mogą. Tak czy inaczej będą wchodzić między sobą w różnorakie interakcje.

Coś jeszcze?
Tak. Niech się zacznie rekrutacja!
(W razie wątpliwości na pytania postaram się odpowiadać wyczerpująco i łopatologicznie na tyle, na ile to możliwe).
 
__________________
" - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!"
~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika".

Ostatnio edytowane przez Fielus : 14-09-2012 o 19:58. Powód: błędy i niedociągnięcia MG
Fielus jest offline  
Stary 14-09-2012, 02:18   #2
 
Radagast's Avatar
 
Reputacja: 1 Radagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnieRadagast jest jak niezastąpione światło przewodnie
Jak z magią? I gdzie właściwie wpisać czym postać się para? W zaletach?
 
__________________
Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution.
Because I must not allow anyone to stand in my way.
-DN
Dyżurny Purysta Językowy
Radagast jest offline  
Stary 14-09-2012, 11:54   #3
 
RoboKol's Avatar
 
Reputacja: 1 RoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodze
Łopatologicznie chcę się wstępnie zgłosić. Pomysł na postać już jest.

Co do szlachetnie urodzonych... Celuję nieco wyżej - czy postać może być znudzonym książątkiem z jakiejś odległej, zapadłej dziury? Jeśli tak, to prosiłbym o zapodanie nazwy takiego kraiku, jak i jakiegoś krótkiego opisu tego miejsca, oraz władzy tam panującej.
 
__________________
Jak obudzić w sobie wielkość, gdy jest ona niezbędna?
RoboKol jest offline  
Stary 14-09-2012, 13:11   #4
 
Agape's Avatar
 
Reputacja: 1 Agape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłośćAgape ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
Miecz waży przynajmniej 60 kilogramów...

A ja myślałam że jednoręczny nie więcej niż 2kg...
 
Agape jest offline  
Stary 14-09-2012, 13:23   #5
 
vanadu's Avatar
 
Reputacja: 1 vanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znanyvanadu wkrótce będzie znany
Cytat:
Napisał Agape Zobacz post

A ja myślałam że jednoręczny nie więcej niż 2kg...
czasem 3 kg, a dwuręczny koło 12
 
vanadu jest offline  
Stary 14-09-2012, 13:54   #6
 
RoboKol's Avatar
 
Reputacja: 1 RoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodze
Może MG po prostu się pomylił, albo przez przypadek dodał 0 do 6.
Z drugiej strony - wyobraźcie sobie wielkość miecza, który ważyłby 60 kilo.
 
__________________
Jak obudzić w sobie wielkość, gdy jest ona niezbędna?
RoboKol jest offline  
Stary 14-09-2012, 19:56   #7
 
Fielus's Avatar
 
Reputacja: 1 Fielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodze
Co do miecza ważącego 60 kilo - jest to mój bład klawiaturowy, za który z góry przepraszam.

Pojawiło się też pole "Klasa" w szablonie KP które należy wypełnić profesją.

Co do magii i nazw innych krajów - dziś jeszcze pojawi się mój post na ten temat, łącznie z mapą terenu sesji. Co do krain położonych dalej, tworząc postać można (i szczerze do tego zachęcam) wykazać własną inwencję.
 
__________________
" - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!"
~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika".

Ostatnio edytowane przez Fielus : 14-09-2012 o 20:00.
Fielus jest offline  
Stary 14-09-2012, 21:24   #8
 
Fielus's Avatar
 
Reputacja: 1 Fielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodze
Mapa sesji:


Legenda do mapy:

Jeszcze jedna adnotacja ode mnie: Otoczyłem wyspy barwnymi liniami, żeby wam uzmysłowić, które należą do której frakcji (opisanych poniżej). "Pomarańczowi" to wyspa bez pana, której mieszkańcy deklarują niepodległość. Nie są uznawani za kraj suwerenny przez innych władców, a raczej za mekkę buntowników i szumowin.

O krajach

> Galben (na mapie zajmuje stolicę oznaczoną żółtą koroną i ziemie do niej przyległe, w północno-zachodniej części mapy)
Stolica: Keltainen
Ustrój: Królestwo
Opis: Królestwo do niedawna rządzone przez króla Argeza. Na tyle silne, by obronić się przed ewentualnymi najeźdźcami, a jednocześnie dość zamożne, by prowadzić zyskowny handel morski i lądowy. W istocie handel i rzemiosło stanowią główne źródło dochodu Galben - wszystkie towary pochodzące z wydobycia muszą kupować od sąsiadów, ewentualnie zdobywać na drodze wypadów zbrojnych.

Miasta handlowe (od północy)
- Zyrion
- Riso
- Arvana

Porty (od wschodu)
- Port Fax
- Draga

Osady rolnicze (od wschodu)
- Tisum
- Jurgo

Forty (od północy)
- Fort Bridget
- Fort April
- Fort Ann


>Vertland (na mapie zajmuje stolicę oznaczoną zieloną koroną i ziemie do niej przyległe, w południowo-zachodniej części mapy)
Stolica: Grundburg
Ustrój: Księstwo
Opis: Niewielki kraj, słabo zaludniony i niezbyt silny. Główne wpływy do skarbu państwa zapewnia górnictwo (wydobycie metali i granitu), oraz handel towarami leśnymi (drewno, futra). Z Galben łączy Vertalnd dość luźny i nieufny sojusz - na ziemiach przygranicznych co rusz dochodzi do spięć.
Podległość Vertlandowi deklaruje również jedna wyspa, będąca jedynym bezpośrednim ośrodkiem handlu morskiego. Na wyspie wytwarza się żywność, której 40% przeznaczone zostaje na handel zagraniczny.

Port: Nixoh

Osada rolnicza: Mazurin

Osada górnicza: Geodia

Fort: Fort Leśny

> Szwarcja (na mapie zajmuje stolicę oznaczoną czarną koroną i ziemie do niej przyległe w centralnej części mapy)
Stolica: Froxis
Ustrój: Federacja
Opis: Duże państwo, które swoją potęgę zbudowało na licznej armii i handlu żywnością. Jest federacją miast-państw, które w dawnych czasach złączyły wspólne interesy. W późniejszych latach egzystencji federacja Szwarcji rozszerzała się kilkakrotnie o jedno czy dwa miasta, aż do postaci dzisiejszej.

Miasto handlowe: Ogg

Forty (od wschodu)
- Fort Wschodni
- Fort Borsuczy
- Fort Central
- Fort Kamienny (bardziej na północ)
- Fort Graniczny (na południu, przy granicy z Vertlandem)

Oazy (od północy)
- Fegra Oasis
- Lagda Oasis
- Midrit Oasis

Osady rolnicze (od wschodu)
- Amur
- Port Cinq
- Ustronie

> Krwen (na mapie zajmuje stolicę oznaczoną czerwoną koroną i ziemie do niej przyległe, w północno-wschodniej części mapy)
Stolica: Rotborg
Ustrój: Księstwo
Opis: Niewielkie księstewko na północnym wschodzie, mogące poszczycić się silną, karną armią i niezrównaną flotą. To marynarze z Krwenu kontrolują sytuację na okalających kontynent morzach, przynajmniej w części świata, którą omawiamy.

Porty (od wschodu)
- Port Landa
- Port Larxenne

Forty (od wschodu)
- Fort Wielki Mare
- Fort Wniebowstąpienia

> Wyspa Rouge (na północnym wschodzie, stolica z różową koroną)
Stolica: Warna-Jambu
Ustrój: Królestwo
Opis: Gdyby nie niedobory żywności, wyspa Rouge byłaby samowystarczalna. Niestety, nieodpowiednia gleba zmuszają mieszkańców do intensywnej wymiany handlowej z Galben i Krwen. Na wyspie kwitnie rzemiosło, towary z Rouge są bardzo cenione, a co za tym idzie - bardzo drogie. W cenie również są wydobywane tam marmury i metale.

Miasta handlowe (od wschodu)
- Pellenor
- Wendgander

Porty (od północy)
- Port Pico
- Port Nadu

Osada górnicza: Wax

Oaza: Faras Oasis

Niepodległe miasta na wyspie są określane jako Port Uboczny i Bandycka kopalnia.

O magii
Magia jest sztuką wpływania na otaczającą czarującego przestrzeń.
Żeby zaszła jakakolwiek przemiana, wymagana jest energia, pobierana najczęściej z organizmu czarującego. Ponieważ ukierunkowywanie tej energii jest sztuką trudną, nie wszyscy mogą parać się magią. Wyróżniane są cztery podstawowe typy przemian:
- Energia w inną energię - Dzięki przemianom tego typu czarujący może na przykład skoncentrować w dłoni energię cieplną z jakiegoś jej źródła i rzucić w postaci na przykład ognistego pocisku.
- Energia w materię - Tej przemiany używa się do animowania stworzeń, takich jak na przykład golemy, lub żywe trupy. Każda animacja zużywa wiele energii, dlatego ta przemiana jest uznawana za najtrudniejszą i najniebezpieczniejszą.
- Materia w energię - Właściwie jest to nasycenie materii pewną energią. Sztuka przydatna do, na przykład, nadawania przedmiotom pewnych własności, których wykorzystywanie jednak wciąż czerpie z siły życiowej czarującego.
- Materia w inną materię - Sztuka przekształcania otoczenia. Trudna, ze względu na duże koszta energetyczne. Przyjmuje się, że ważący x kg czarodziej jest w stanie wydajnie manipulować materią o masie 0,5x+5 kg. Może zmieniać jej kształt, a także materiał, z którego powstała.

O wierzeniach
Rasy rozumne oddają boską cześć trzem bogom, z których każdy ma swoje atrybuty i łaski.
- Symrion, zwany Posłańcem. Roztacza boską opiekę nad wojownikami, wędrowcami, kurierami i łowcami. Jego atrybutami są złoty miecz i słońce. Patronuje zakonom rycerskim, a jego kapliczki tradycyjnie ustawia się w pobliżu rozdroży. Kapłani służący Symrionowi mogą wzywać jego łaski i przy jej pomocy uleczać, a także rozpraszać ciemność i niszczyć jej stworzenia.
- Sidorios, zwany Chciwcem. Roztacza swoją opiekę nad złodziejami, bankierami, żebrakami, przestępcami, karczmarzami, pijakami, najemnikami i biedakami. Jego atrybutami są moneta i oko. Jego kapliczki zwykle stoją na tyłach karczm, zamtuzów i lokali bankowych. Kapłani służący Sidoriosowi mogą wzywać jego łaski i przy jej pomocy odnajdywać zagubione przedmioty i osoby, odnajdywać drogę kiedy jest się zgubionym, oraz udzielać błogosławieństwa pomagającego zwyciężać w grach.
- Marla, zwana Panią. Pod jej opieką są kobiety i małżeństwa, a także domy rodzinne i sierocińce. Szczególną łaską cieszą się także aptekarze i cyrulicy. Jej stan kapłański składa się zazwyczaj z kobiet. Łaski Marli pozwalają jej kapłankom zjednywać sobie ludzi, leczyć poważne choroby i zranienia, a także odnajdywać drobne przedmioty - np. biżuterię.

W razie innych pytań i niedociągnięć, proszę pisać.

A, i jeszcze jedno. Jeśli to możliwe, prosiłbym, aby postaci nie pochodziły z krain opisanych na mapie, a raczej z innych fikcyjnych państw, KTÓRE MOŻE WYMYŚLIĆ KAŻDY I KAŻDA Z WAS!
 
__________________
" - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!"
~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika".

Ostatnio edytowane przez Fielus : 14-09-2012 o 21:29.
Fielus jest offline  
Stary 14-09-2012, 22:02   #9
 
RoboKol's Avatar
 
Reputacja: 1 RoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodzeRoboKol jest na bardzo dobrej drodze
Własna inwencja... Dobrze. Już mam taki mały pomysł.

Postać będzie w... niedzielę/poniedziałek. Dawno nie uczestniczyłem w normalnej sesji fantasy.
 
__________________
Jak obudzić w sobie wielkość, gdy jest ona niezbędna?
RoboKol jest offline  
Stary 14-09-2012, 22:52   #10
 
Fielus's Avatar
 
Reputacja: 1 Fielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodzeFielus jest na bardzo dobrej drodze
Nadeszła już jedna karta - nadesłał ją Ravenz86. Jednak, jak już wspomniałem, kolejność nadesłania nie jest wymiarem dostania się do sesji (chociaż jak na razie o tę postać można być spokojnym).

Tutaj wynika kolejna moja fanaberia MG: Jeśli nie jest to problemem, proszę, żeby gracze nie opisywali w historiach przybycia do Galben. Posłańcy króla Argeza ruszyli także dalej na południe, poza granice Galben i państw ościennych. Można wziąć to pod uwagę. : )
 
__________________
" - Elfy! Do mnie elfy! Do mnie bracia! Genasi mają kłopoty! Do mnie, wy psy bez krzty osobowości! Na wroga!"
~Sulfelg, elfi czarodziej. "Powołanie Strażnika".
Fielus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:04.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172