Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-11-2012, 11:10   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Serce Tajgi

SERCE TAJGI


[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=Zqk1KDIaAZU[/MEDIA]

Śnieg skrzył się miriadami iskierek w blasku księżyca. Drzewa, pradawne i odporne na mrozy, trzeszczały w objęciach lodowatej nocy. Wszystko wokół, cała tajga, wydawały się być uśpione, wyludnione, wymarłe. Jakby zamarły w oczekiwaniu na coś, co miało się zdarzyć, przyjść, nadejść.

Nocną ciszę, przerywaną tylko zawodzeniem podmuchów wiatru, trzeszczeniem śniegu i drzew, przerwało nagle głośne, straszliwe wycie. Potężne zawodzenie, które nie było jednak wilczym zewem, przeszyło tajgę, a potem ucichło.

Za linią drzew znajdowały się śliskie od lodu skały. Kości tajgi. Jej opoka. Coś poruszało się na nich. Powoli, lecz zwinnie. Jakiś kształt. Potężny. Prawie ludzki.

Stworzenie zatrzymało się. Zadarło łeb w górę i – kiedy sierp księżyca wyłonił się spoza chmur – zaryczało ponownie. Ze smutkiem. Prawie ludzkim. I gdyby kto ś mógł usłyszeć ten zew, mógłby nawet poczuć przez chwilę wzruszenie.


* * *



Boston obiegła sensacyjna informacja. Za tydzień znany podróżnik i osoba uważana przez kręgi naukowe za dziwaka i wyrzutka spośród „prawdziwych” naukowców, doktor B. E. Chance, przedstawi w klubie „Zapomnianej wiedzy” swoją najnowszą prezentację dotyczącą stworzenia, którego ludzie nazywają „yeti”.

Samo miejsce, w którym odbyć się miał wykład, dobitnie świadczył o tym, jak bostoński świat naukowy podchodził do takich „naukowców”, jak doktor Chance. Żadna szanująca się uczelnia w mieście nie zamierzała tracić czasu na rozmowy z człowiekiem, którego nazwiska od dłuższego już czasu nie pojawia się nawet w monografii przewodników naukowych. Do „Zapomnianej wiedzy” chodzili ludzie, którzy zajmowali się takimi zjawiskami jak: spirytyzm, nawiedzenia, parapsychologia i równie „poważne” i „naukowe” dziedziny wiedzy.

Niemniej jednak w Bostonie znaleźli się również tacy, którzy doktora Chance uważali za przyjaciela. Uważali za niezłomnego człowieka czynu, który nie szczędził sił, zdrowia, środków na to, by pokazać światu niedowiarków, że gdzieś tam, za ich wygodnym życiem, znajduje się inny świat. Pradawny, zapomniany i mroczny. Świat niewyobrażalnych tajemnic, które – ujawnione – mogły zmienić ludzkie pojmowanie rzeczywistości na wielu płaszczyznach: fizyki, chemii, biologii no i przede wszystkim religii. Ale świat nie był jeszcze na takie odkrycia gotowy i to dlatego takie osoby, jak doktor B.E. Chance były pariasami w gronie naukowców.

Ale na świecie żyli też ludzie podobni do doktora B.E. Chance. Tacy którzy, gdyby tylko los dał im taką szansę, bez wahania ruszyliby za doktorem na jego wyprawę w poszukiwaniu nieznanego.

TECHNIKALIA


Witam Was serdecznie.

Jako, że niedługo zakończę jedną z prowadzonych sesji a i kolejne zmierzają w stronę końca, podjąłem się kolejnej rekrutacji. Tym razem do systemu ZEW CTHULHU – na moich zasadach, – który bardzo dobrze sprawdza się na pbf-ie. Ale – UWAGA po raz pierwszy, od kiedy prowadzę na LI, nie będzie to moja autorska przygoda. Więc jeżeli ktoś zna scenariusze oficjalne do gry ZEW CTHULHU lepiej niech się nie zgłasza. Oczywiście przygodę przerobiłem, dostosowałem do swojej wizji uniwersum Cthulhu, rozszerzyłem klimat poszukiwań nieznanego, lecz niemniej jednak przygoda będzie do rozpoznania.

W grze weźmie udział 4-6 graczy
(sześciu to absolutnie górna granica, ponieważ postacie bohaterów będą głownie przebywać razem, a z doświadczenia wiem, że w takich sytuacjach im więcej osób, tym sesja staje się mnie atrakcyjna dla większości z nich, szczególnie dla tych, co mają ograniczony czas na LI ale chcą grać).

Posty piszemy raz na 7 dni gracze – do wyznaczonego dnia. Moja odpowiedź do 3 dni.

Sesja nie powinna być długa – oczywiście jak na standardy LI. Myślę że rozegramy ją w pół roku pisania. Góra pół roku.

W tej sesji ponownie stawiam na klimat w postach. Emocje bohaterów, ich stan psychiczny oraz działanie. Z tego też powodu w sesji BARDZO WAŻNYM narzędziem będzie GG dock. Spore fragmenty sesji mogą być odgrywane w nim.

Sesja będzie również zmaganiem się nie tylko z koszmarami rodem z Mitów, ale z ludźmi oraz – przede wszystkim – z trudnym terenem, mrozem i śniegiem. Wyziębienie organizmu i śmierć w śnieżycy, będzie dla bohatera tak samo realna jak rozszarpanie na strzępy, lub szaleństwo.

Sesja jest storytellingiem z elementami mechaniki (ja wykonuję rzuty za graczy przygotowując swoje posty dla nich) – dokładnie tak, jak robiłem to w moich sesjach do Zewu Cthulhu „Misterium”, „Ciemność”, „Wyspa Zapomnianych Demonów”. Na prośbę graczy mogę jednak uruchomić rzuty w panelu sesji i kluczowe dla zdrowia ich bohatera testy będą wykonywane osobiście.


Rekrutacja trwać będzie do 14 listopada do godziny 20.00. Wyniki – tego samego dnia około 22.00. Start sesji – dzień lub dwa później.


Karty postaci proszę przysyłać na PW.

Zastrzegam sobie prawo do skrócenia czasu rekrutacji i wcześniejszego rozpoczęcia sesji, jeśli otrzymam dużo dobrych KP szybk
o. Nie lubię wybierać pomiędzy zgłoszeniami, bo mam z tym zawsze moralny problem.

Czego wymagam od graczy:

BARDZO WAŻNE!!!!

1. Wymagam sumienności – jestem pod tym względem strasznie wymagającym MG. Posty piszemy raz w tygodniu. Piszemy je z chęcią, nie z przymusu.
2. Wymagam postaci jak najbardziej normalnej, osadzonej w „realiach” 1926 roku.
3. Nie wymagam znajomości systemu Zew Cthulhu Bo i po co. Ja zazwyczaj wiele zmieniam.
4. Wymagam zaangażowania i przyzwoitych postów oraz wytrwałości
5. Wymagam nadesłania KP na podanym schemacie.
6. Sesja porusza wątki dość mroczne i plugawe – przemoc, krew, rytuały oraz horror, zatem wymagam pełnoletniości – sesja 18+ .


KARTA POSTACI


1. Imię, nazwisko i awatar – najlepiej klimatyczny, czarno biały i proszę bez mało realistycznych rysunków, takie KP od razu odrzucę.


2. Cechy postaci

Siła – siła fizyczna bohatera, jego tężyzna i predyspozycje do wykonywania akcji siłowych
Zręczność – refleks, zręczność, zwinność, gibkość i gracja postaci
Wiedza – wiedza i wykształcenie bohatera
Moc – siła ducha i charakteru bohatera, jego wola i samokontrola, z niej wynika również poczytalność gracza
Kondycja – odporność na zmęczenie, rany, brak snu, głód, ból i tym podobne czynniki szkodliwe

Wartości cech przyjmują wymiar od 1-5. 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie

Na starcie macie każdą z tych cech na 1 oraz dodatkowo możecie rozdzielić 9 punktów pomiędzy nie.

3. Umiejętności.

Oto lista umiejętności i krótki ich opis

Antropologia – wiedza na temat kultur obcych i ich zwyczajów
Astronomia – wiedza na temat gwiazd, wydarzeń astronomicznych itp.
Biologia – wiedza na temat żywych organizmów
Fotografowanie – umiejętność robienia zdjęć, wywoływania ich i obsługi sprzętu fotograficznego
Historia – wiedza dotycząca historii
Jeździectwo – umiejętność jazdy wierzchem, najczęściej na koniach
Języki obce – dowolny inny niż rodzinny język za każdy wydany 1 punkt
Korzystanie z bibliotek – umiejętność wyszukiwania informacji, odszukiwania książek w księgozbiorach
Księgowość – wiedza na tematy księgowania, przepływów finansowych, podatków itp.
Mechanika – wiedza i umiejętność naprawy i obsługi sprzętów mechanicznych
Czujność – słuch, wzrok, umiejętność wypatrywania zagrożeń, czujność zmysłów
Okultyzm – wiedza na tematy zakazane i mroczne, ale nie związane z Mitami Cthulhu
Włamywanie – umiejętność otwierania zamków, włamywania się, kradzieży
Perswazja – umiejętność wpływania na innych, manipulacja, charyzma, targowanie się,
Medycyna – pierwsza pomoc, znajomość środków farmakologicznych, wiedza na temat chorób i ich leczania
Pilotowanie samolotu –nazwa mówi sama za siebie
Przetrwanie – umiejętność przetrwania w trudnych warunkach, polowanie, zbudowania schronienia czy też wyszukania czegoś „zjadliwego”, rozpalenia ognia na pustkowiu
Prowadzenie samochodu – umiejętność dynamicznej jazdy, wykonywania bardziej skomplikowanych manewrów.
Wysportowanie – szybkość biegania, umiejętność skakania, wytrzymałość na długotrwały wysiłek, pływanie i wszystko to, co związane ze sferą aktywności fizycznej człowieka
Psychologia – znajomość ludzkiej natury, empatia, jak też psychologia w ścisłym rozumieniu tego słowa
Walka wręcz – walka przy pomocy nóg, rąk, głowy, zapasów
Walka bronią – szermierka za pomocą mniej lub bardziej szlachetnych narzędzi destrukcji
Strzelanie – strzelanie z pistoletów, karabinów i wszelkiej zwykłej broni zasięgowej
Skradanie się – umiejętności pozostawania niezauważonym, ukrywania się jak tez podejścia bezszelestnego do celu i np. podsłuchanie rozmowy
Sztuka – wiedza na tematy związane ze sztuką: muzyką, teatrem, rzeźbą lub też praktyczne jej zastosowanie
Inne – dowolne, zgodne z konwencją gry, stworzone przez gracza

Do rozdysponowania na umiejętności macie 30 punktów.

Przyjmują one wartość od 0 do 5.

0 – nic lub niewiele umiesz na ten temat, 1 –masz solidne podstawy, 2 – wiesz tyle, co przeciętny praktyk w danej dziedzinie, 3 – możesz dzięki tej wiedzy zarabiać na chleb, uznać się za praktyka – specjalistę, 4 – naprawdę wiele wiesz i umiesz, 5 – jesteś autorytetem wśród wielu ludzi zajmujących sie daną dziedziną.


4. Wady.

Możesz ubarwić swoją postać jakimiś wadami (powiedzmy nie więcej niż trzy). Za każdą wzięta wadę możesz dodać sobie 3 punkty do puli 30 na umiejętności. Nie podaję przykładów wad, lecz mogą one dotyczyć zarówno ułomności fizycznych, jak i psychicznych. Nie możesz dobrać więcej niż 3 wady dla swojego bohatera.


5. Pochodzenie.

Wolałbym, by Wasz badacz Tajemnic pochodził z terenu Bostonu lub okolic. Może być zarówno żebrakiem, jak i człowiekiem majętnym, (ale do granic przyzwoitości). Nie ukrywam, ze większą szansę będą mieli bohaterowie zaprzyjaźnienie z doktorem B.E. Chance. Podzielający jego pasję badania nieznanego.

6. Historia postaci i jej osobowość.

Maksymalnie jedna strona A4 która opowie mi o tym, kim jest Wasz bohater. Jaki ma zawód, ile ma lat, jakie ma motywacje życiowe, czym się kieruje, jak się zachowuje itp. Wiecie, o co chodzi - jak to zawsze piszę - zaczarujcie mnie. Jeśli będzie mniej niż A4 to nie ma sprawy.

7. Motywacja.


Dlaczego Wasz bohater będzie chciał wziąć udział w wyprawie na Syberię (czytaj dalej, pod koniec rekrutacji) – dla mnie to bardzo ważny element Waszej KP. Pamietajcie o tym.


Co do klimatu sesji.



Będzie to typowa sesja w Zew Cthulhu. Tak jak pisałem, nie będzie to moja przygoda, lecz oficjalny scenariusz. Ja troszkę go jednak wzbogaciłem swoimi elementami, odrobinę zmieniłem klimat.

Zdradzając fabułę, na tyle, na ile mogę. Bohaterowie wezmę udział w wyprawie na Syberię!

Tak. W roku 1926, w połowie, wybiorą się do kraju rządzonego pod twardą ręką paranoicznych komunistów, w miejsce, które powinno raczej pozostać niezbadane, – czyli tam – gdzie władze z Moskwy zsyłają wszystkich niewygodnych ludzi i podejrzany element wywrotowy. Do miejsca, gdzie śnieg, mróz i strach są chlebem powszednim.

Wezmą udział w poszukiwaniu zapomnianego stwora, – czyli yeti.

Więc będzie podróż. Będzie troszkę główkowania. Będą akcje społeczne, od których zależeć będzie nie tylko powodzenie wyprawy, ale i życie badaczy tajemnic. Będzie zmaganie się z siłami natury. Będą kontakty z obcymi kulturowo ludźmi. Będą poszukiwania – w mrozie, we śniegu, w tajemnych miejscach. I będzie groza.

Co się przyda? Wszystko. Zarówno umiejętności przetrwania w dziczy, umiejętności rozmowy z ludźmi, umiejętności bojowe, wiedza i silny charakter. Dla każdego znajdzie się miejsce w wyprawie i przygodzie.

Najważniejsze dla mnie jest to, aby postać dobrze umotywowała swoją chęć zaistnienia w wyprawie doktora B.E. Chance (o której na razie jeszcze nic nie wie). Motywy mogą być różne: chęć zaistnienia w środowisku odkrywców, pieniądze, sława, chęć przeżycia niebezpiecznej przygody, uczucia do doktora, czy też powiązania przyjacielsko – rodzinne. To pozostawiam Wam. Motywacja musi mnie jednak przekonać.

EDIT: Byłbym zapomniał. Zainteresowanych proszę o zgłaszanie się w tym wątku, abym wiedział, jak się sprawy z tą rekrutacją mają.
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 04-11-2012 o 12:02.
Armiel jest offline  
Stary 04-11-2012, 12:30   #2
 
Mizuki's Avatar
 
Reputacja: 1 Mizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znany
Hm...Hm...Hm...
Tym razem chyba się nie powstrzymam. Niby sesji kilka na karku... Ale będąc na LI i nawet nie próbując się w Twojej rekrutacji to tak jakby być w Las Vegas i nie zobaczyć na oczy kasyna.

Pytanie tylko co do pochodzenia - napisałeś, że preferujesz postacie pochodzące z Bostonu, a czy mogą być takie które aktualnie w nim mieszkają jednak daleko im do... "miejscowych" . To oczywiście jedynie pierwsza myśl po przeczytaniu rekrutacji, pomyślałem o Amerykaninie rosyjskiego pochodzenia (w sumie przecież do wyprawy takiej a nie innej poszukiwani by tacy byli?).
 
__________________
"...niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda
dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają
pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę
a kornik napisze twój uładzony życiorys"
Mizuki jest offline  
Stary 04-11-2012, 13:36   #3
 
kanna's Avatar
 
Reputacja: 1 kanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputację
Ja tez się piszę Mam postać, praktycznie gotową, bo ostatni Zew.. padł. Podrasuję ją nieco i posyłam.
 
__________________
A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić.
kanna jest offline  
Stary 04-11-2012, 13:43   #4
 
Asenat's Avatar
 
Reputacja: 1 Asenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputację
Armielu, po pierwsze to nie jesteś człowiekiem, jednym, jak Lem. To po prostu niemożliwe.

Po drugie, kusisz strasznie, choć dużo sesji mam. Z ręką na sercu - wiem, że czasowo nie wyrobię, w tempie, jakiego wymagasz.

Czy jest sens, żebym robiła postać z przeznaczeniem na jakiś krótki epizodzik? Przewidujesz taką opcję?
 
Asenat jest offline  
Stary 04-11-2012, 13:54   #5
 
Szamexus's Avatar
 
Reputacja: 1 Szamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znanySzamexus wkrótce będzie znany
No to skoro EDIT się pojawił, to muszę napisać że chcę. Postać muszę stworzyć od podstaw, ale już zacząłem "przeszukiwania" źródeł
 
__________________
Pro 3:3 bt "(3) Niech miłość i wierność cię strzeże; przymocuj je sobie do szyi, na tablicy serca je zapisz"
Szamexus jest offline  
Stary 04-11-2012, 14:05   #6
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Odpowiadając:

Mizuki - owszem, taka osoba może być. Ale trzeba z tym bardzo uważać, wiesz. W "tamtych" czasach do USA uciekali ludzie przed rewolucją. I na pewno władze ZSRR zainteresuje taka osoba wracająca do ojczyzny. A jak zainteresuje, to może zapoznać się z Syberią na nieco dłużej Wiesz, co mam na myśli.

Asenat - jestem człowiekiem, jak najbardziej Czy jest sens grania "epizodycznie". Nie wiem. W opisie przygody w oryginale sugerują, że da się ją rozegrać na 2 sesjach. Z moimi wątkami pobocznymi i uzupełnieniami to w realu byłyby ze 3-4 sesje na bank. Może i 5. Ale to i tak niewiele zważywszy na specyfikę sesji na LI. Więc nie wiem, czy taka postać zostałaby zauważona. Można zaryzykować. Tak sądzę.

W razie czego - pytajcie śmiało.

No i nie ukrywam, że przydałby się przynajmniej jeden męski, silny mężczyzna. Taki z "jejcami" jak poszukiwany yeti
 
Armiel jest offline  
Stary 04-11-2012, 14:22   #7
 
necron1501's Avatar
 
Reputacja: 1 necron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodze
Zgłaszam się, nareszcie sesja obalająca posty na 5 linijek i aprobująca doca
 
necron1501 jest offline  
Stary 04-11-2012, 14:49   #8
 
piotrek.ghost's Avatar
 
Reputacja: 1 piotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie coś
Zawsze chciałem zagrać w Zew mimo, że z Lovecraftem sie nigdy nie zapomniałem. wstępnie się zgłaszam. Jeszcze pytanie, jak rozdajemy umiejętności to każdy lvl kosztuje 1 pkt czy 1lvl=1pkt 2lvl=2pkt itd?
 
piotrek.ghost jest offline  
Stary 04-11-2012, 14:56   #9
 
Mizuki's Avatar
 
Reputacja: 1 Mizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znanyMizuki wkrótce będzie znany
Jeszcze takie pytanie bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem.
Sensacyjna wiadomość i prelekcja(?) profesora ma być po jego wyprawie na Syberię(w której jak rozumiem mamy brać/braliśmy udział) czy odbywa się ona na etapie, kiedy dopiero planuje on ją?


I dodam jeszcze, że na tego mięśniaka zespołu bym tworzył swojego bohatera :].
 
__________________
"...niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda
dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają
pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę
a kornik napisze twój uładzony życiorys"

Ostatnio edytowane przez Mizuki : 04-11-2012 o 15:31.
Mizuki jest offline  
Stary 04-11-2012, 15:33   #10
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Piotrek.ghost - normalnie, 1 punkt za 1. Czyli kupienie 4 kosztuje Cię 4 wydane punkty z puli.

Sensacyjna wiadomość i prelekcja mają być rozpoczęciem przygody. To po niej doktor Chance planuje wprawę. O wyprawie jeszcze nikt, nic nie wie. Nawet najbliżsi przyjaciele doktora.
 
Armiel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:29.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172