lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Wampir: Requiem +18] Kanadyjskie Noce (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/11882-wampir-requiem-18-kanadyjskie-noce.html)

Vivianne 10-11-2012 21:54

Skoro nie dyskwalifikuje mnie bycie totalnie zieloną w temacie to postaram się spiąć pośladki i napisać w końcu jakieś KP :)

Pietro 11-11-2012 13:56

Jestem mocno rozerwany.
Z jednej strony niezbyt wiele wolnego czasu (którego liczba dodatkowo zmaleje w niedalekiej przyszłości) i fakt, że to Requiem.
Z drugiej chęć zagrania w Wampira i ciekawy koncept, który wpadł mi do głowy, a którego szkoda byłoby zmarnować.

Nic nie obiecuje, ale porządnie się zastanowię i ewentualnie podeślę co mi się tam urodzi.

Highlander 11-11-2012 20:39

Nie mam zamiaru zmieniać tego tematu w wojnę settingową, ale zapytać mogę. Dlaczego fakt iż jest to sesja Requiem stanowi aspekt negatywny? >_>

No i oficjalne zgłoszenie, kilka wstępnych pytań już z MG omówiłem. Karta powinna być jakoś na dniach. Chyba, że świat się skończy.

Pietro 12-11-2012 13:49

Cytat:

Napisał Highlander (Post 388628)
Nie mam zamiaru zmieniać tego tematu w wojnę settingową, ale zapytać mogę. Dlaczego fakt iż jest to sesja Requiem stanowi aspekt negatywny? >_>

Jakby to ująć. Requiem jest dla mnie jak polityka, kaszanka, deszcz, katar i moherowe berety - nie przepadam.
I nie, fakt że lubię oWoD nie ma tu nic do rzeczy.
Doświadczenie uczy jednak, że nawet w systemie który nie leży, można zagrać ciekawą sesję. Zgłoszenie mogę więc wysłać, choć skakał na widok Requiem nie będę.

Słowem - o gustach się nie dyskutuje.

Ozo 13-11-2012 12:42

Ja również zgłaszam chęć udziału w sesji, chociaż będzie to mój pierwszy kontakt z papierowym Wampirem.

flunkie 13-11-2012 16:27

Hej :)

Super, wreszcie jakiś wampir z prawdziwym potencjałem. Wkrótce podeślę koncept postaci. Zacieram ręce!

Aro 14-11-2012 20:45

Wrzuciłem do posta #2 jak stworzyć mechaniczną część karty postaci. Jeśli jednak ktoś ma jakieś kłopoty bądź nie jest czegoś pewny to zapraszam do wysłania mi PW - wytłumaczę, podpowiem, pomogę rozpisać. Zwłaszcza atuty możecie chcieć ze mną przedyskutować, ponieważ ich koszta są różne (mam na myśli zalety). Walcie śmiało. ;)

Co do spraw innych. Konceptów mam pięć; niektóre dostały zielone światło (Rodryg, Maskotka, Zapatashura), niektóre jeszcze będę musiał przedyskutować (Icarius, flunkie). Zapraszam jak najbardziej do słania pomysłów, nie gryzę. ;)

Zapomniałem też wspomnieć, by opisać chociażby w jednym zdaniu, jak się pokusa i cnota ma do Waszej postaci. Przykład: "Cierpliwość. John wie, że nie należy nic czynić pochopnie. Wystarczy poczekać, a przeciwnicy sami wystawią swoje słabe punkty. Zazdrość. John nigdy by się do tego nie przyznał, ale zazdrości tym, którym lepiej się powodzi. Chce zająć ich miejsce na szczycie piramidy społecznej."

To jak na razie tyle.


Pozdrawiam,
Aro.is

EDIT: Koncept numer 6 od ahenobarbi dostał właśnie zielone światło.

tracksuitfan 15-11-2012 00:03

Zachęcany deklaracjami o braku wymogów co do znajomości systemu wysłałem koncept.

PS; Pierwszy post, dzień dobry wszystkim !

ahenobarbi 15-11-2012 19:29

Wieczorek, ja też jestem chętny żeby zagrać.

Aro 16-11-2012 19:00

Dobra, kilka nowych uwag do informacji publicznej.

1. Sesja jest głównie nastawiona na politykowanie i zabawę w detektywów, co jednak nie oznacza, że nie będzie żadnych walk. Rękoczyny będą napewno, wobec czego wystrzegajcie się popadania w skrajności. Dobrze jest mieć mniej więcej wyrównane kropki, bo postać może mieć trudniej w niektórych momentach.

2. Nawiązując do ostatniego zdania punktu powyższego... Mechanika będzie, będzie również turlanie; szczególnie podczas walk. Czyli będzie element losowości. I tutaj uwaga: postacie MOGĄ zginąć. Nie ubiję nikogo w trzecim poście, ale już na przykład przy finale - może się zdarzyć. Też jeśli tworzycie postać, która może nie podpasować reszcie Spokrewnionym (diabolista, na ten przykład) to liczcie się z tym, że jeśli sekret wyjdzie na jaw, polecą kostki i może skończyć się nieciekawie. Głupie decyzje również będą skutkować w zmniejszeniu szans na dożycie kolejnej nocy.

Nie zniechęcajcie się jednak. Do uśmiercenia potrzebuję solidnych podstaw fabularnych, a jeśli komuś zwyczajnie nie wyjdzie w rzutach - będę postać w ten, czy inny sposób ratować.

3. Otrzymałem kilka postaci, które nie wywodzą się z Montrealu (w sumie to cecha dominująca). Weźcie pod uwagę, że metropolia jest dwujęzyczna, a postać zna tylko język ojczysty bez dodatkowych kropek w lingwistyce. Więc jeśli marzy się Wam rodowity Turek czy inny Arab - inwestujcie w język angielski lub francuski. A najlepiej to oba. Montrealczycy mają i język Szekspira, i język Napoleona na starcie. ;)

4. Na google.doc'a wrzuciłem regentów, możecie poczytać. Przypominam, że można ich sobie łączyć z postaciami.


To w sumie tyle, jak na razie. Czas na update.

Karta mechaniczna
ahenobarbi

Koncepty zaakceptowane
Maskotka, Rodryg, Zapatashura

Koncepty czekające na zaakceptowanie
Felidae, flunkie, Icarius, tracksuitfan


Ci, na których koncepty jeszcze nie odpowiedziałem, mogą spodziewać się wiadomości ode mnie dzisiaj, góra jutro. Poczytam sobie, podzielę się uwagami i dam ostateczną odpowiedź.

Do końca rekrutacji zostało niecałe półtora tygodnia, więc czasu jest w miarę sporo. Zgłaszajcie się, piszcie, a może będzie Wam dane porozrabiać w Montrealu. ;)

Pozdrawiam,
Aro.is


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:40.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172