lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Super Hero] Świt Bohaterów (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/11970-super-hero-swit-bohaterow.html)

Anderson 26-11-2012 13:06

[Super Hero] Świt Bohaterów
 
Wprowadzenie:
Różnie jesteśmy nazywani w różnych kulturach. W jednej jesteśmy aniołami w innej bóstwami, a gdzie indziej zwą nas demonami.
Przychodzimy na świat jak każdy śmiertelnik. Uczymy się, dorastamy, zapominamy wczesne dzieciństwo. Osiągając wiek dwudziestu sześciu lat przestajemy się starzeć, stajemy się odporni na coraz poważniejsze obrażenia, nasze mięśnie zaczynają wykorzystywać pełnię sił. W wieku, około, trzydziestu lat stajemy się nieśmiertelni, silni ponad wszelkie miary, odporni na ciosy. Dodatkowo odkrywamy w sobie wrodzone umiejętności.

Czym więc jesteśmy? Żadne z nas tego nie wie. Wiemy tylko - siedzi to głęboko w naszych głowach - że świat dąży do równowagi.
Kiedy się rodziłem, w tym samym czasie, lecz w innym miejscu, przychodziła na świat istota podobna mnie.
Dorastała i uczyła się w tym samym tempie co ja, ale by proporcje świata zostały zachowane, posiadła ona moce przeciwne moim.

Powiedzenie, że przeciwieństwa się przyciągają, jest bardzo trafne w tym przypadku. Los zawsze pokieruje nami tak, by odnaleźć swoją drugą połowę. Choć byśmy chcieli się temu przeciwstawić, w końcu i tak ją spotkamy.
Spotkania te nie miałyby w sobie niczego złego, gdyby nie jeden fakt. Jak wspomniałem wcześniej, przeciwieństwa się przyciągają, ale i także niwelują wzajemnie.
Spotykając naszego partnera po raz pierwszy, nigdy nie wiemy, że to właśnie ta osoba. Dowiadujemy się tego po krótkim czasie przebywania z nią. Nasze moce słabną, a ciała stają się śmiertelne. Spotkaniom tym, zawsze towarzyszy zjawisko miłości, lub też zauroczenia. Ma to na celu utrzymania wspomnianej równowagi. Wiele par decyduje się zrezygnować z przywilejów jakie niosą ze sobą posiadane moce, na rzecz miłości, wspólnej starości i ostatecznie śmierci.
Dużo mniej jest takich, które zrezygnowały z miłości. Woląc nadprzyrodzone moce, trzymają się od siebie z daleka. Ale los i tak ostatecznie je do siebie zbliży.
Nie jesteśmy do końca nieśmiertelni. Jedyne co może nas zabić to cios zadany przez naszą drugą połowę. Cios, w który włożono pełnię nienawiści i złości. Zadając taki cios, musisz pamiętać, że równowaga musi zostać zachowana. Nasze moce można porównać do kartki papieru. Jedna strona nie może istnieć bez drugiej. Zabijając swojego partnera, pozbawiasz się własnych mocy, stajesz się śmiertelnikiem. Równowaga musi być zachowana.



Informacje o sesji:
Rozpoczynacie jako istoty wspomniane wyżej. Wasz wiek jest losowany przez MG:
Wykonane zostaną trzy rzuty:
od 0 do 6 - wynik pomnożony przez 100 da nam setki lat.
od 0 do 9 - wynik pomnożony przez 10 da nam dziesiątki lat.
od 0 do 9 - wynik pomnożony przez 1 da nam jedności lat.

Przykładowo:
Rzut pierwszy: 4
Drugi: 0
Trzeci 8
Daje nam 408 lat.


Dla połowy zgłoszonych graczy, zostaną przydzielone dwie umiejętności wrodzone. Reszta otrzyma umiejętności przeciwne. Gracze o przeciwnych umiejętnościach zostaną połączeni w pary.

Gracz pozna tylko swoje umiejętności i nie pozna kim jest jego partner.

Mistrz Gry będzie sterował fabułą by pary się spotkały.

Nie da się uniknąć sytuacji, w której gracz dowie się kim jest jego partner, np. przez przeczytanie opisu używania umiejętności wrodzonej innego gracza. Dlatego proszę o zachowanie takiej reguły: Gracz może i wie, ale jego postać już nie

Jak wynika z wprowadzenia, walka na śmierć i życie jest możliwa tylko między graczami połączonymi w pary. W przypadku śmierci postaci, gracz jest pozbawiony uprawnienia pisania w sesji. 'Zabity' może pomagać innym graczom przez PW lub komunikatory.

Czas i miejsce akcji:
Los Angeles, 2012

Wstępna karta postaci:
Imię:
Nazwisko:
Miejsce urodzenia:
Kolor skóry:

Po przesłaniu wstępnej karty postaci, MG wylosuje i poda rok narodzin.

Karta postaci II:
Krótka historia: (nawiązując do podanego roku narodzin. Opisz trzy do czterech najważniejszych wydarzeń w życiu postaci).

Jeżeli gracz znajdzie się w grupie, której umiejętności wrodzone są przydzielane przez MG (nie dopasowywane jako para) będzie brana pod uwagę historia postaci. Pozwoli to na zorientowanie się co lubi dany gracz i przydzielenie takich umiejętności postaci, by nie sprawiały kłopotu w rozgrywce.


Zapraszam do przesyłania wstępnych kart postaci :)

F.leja 26-11-2012 13:11

to ja potwierdzam oficjalnie swoje uczestnictwo :D

Sirion 26-11-2012 14:03

Pomysł ciekawy, więc i ja spróbuję :)

SyskaXIII 26-11-2012 18:56

też potwierdzam, jednak odwołuje się do tego co napisałem w sondzie: co jeśli miejsce urodzenia nie istniało np. 200 lat temu

Anderson 26-11-2012 19:25

Cytat:

Napisał SyskaXIII (Post 392461)
też potwierdzam, jednak odwołuje się do tego co napisałem w sondzie: co jeśli miejsce urodzenia nie istniało np. 200 lat temu

Można to uznać za współczesną nazwę danego miejsca:

"Na terenie dzisiejszej/go..." lub "Dawniejsza/szy..." :)

Otrzymując wstępne karty postaci - gdzie jest informacja o miejscu urodzenia, nie robi mi to większej różnicy. Jednak publikując karty postaci, zadbam by nazwa miejsca była odpowiednia do daty narodzin.

SyskaXIII 26-11-2012 20:14

aha, okej :) to już nie mam żadnych innych uwag ;]

JPCannon 28-11-2012 16:46

Widzę, że ktoś Hancocka oglądał :)

Dragor 28-11-2012 17:06

Interesujące... są jeszcze miejsca? Jeśli tak, to mogę napisać kartę nawet teraz

Anderson 28-11-2012 20:00

Cytat:

są jeszcze miejsca?
Tak, wciąż czekamy na co najmniej czwórkę, a najlepiej szóstkę graczy :)

Anderson 29-11-2012 20:44

WCIĄŻ SĄ MIEJSCA WOLNE!! :)
Zapraszamy


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:47.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172