Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 26-11-2012, 14:17   #1
 
Anderson's Avatar
 
Reputacja: 1 Anderson nie jest za bardzo znany
[Siły Specjalne] Operacja Zorza Polarna

Operacja Zorza Polarna - Rekrutacja

Z tajnej bazy wojskowej na terenie USA skradziono cztery rakiety nuklearne o mocy 2 kiloton każda.
Alkaida opublikowała w internecie nagranie, w którym ogłasza, że to ona stoi za uprowadzeniem rakiet. Z nagrania można także się dowiedzieć, że Alkaida ma nowego przywódcę. Nijaki Kalian Ahrin, odsłania swoją twarz i ogłasza, że Alkaida po raz kolejny zada cios Stanom Zjednoczonym.

Nie znane jest miejsce pobytu Kaliana Ahrina ani składowania rakiet.

Waszym zadaniem jest inwigilacja i zniszczenie Alkaidy, oraz odnalezienie i rozbrojenie rakiet. Wszytkie państwa NATO wyraziły zgodę na natychmiastową egzekucję, każdego, kto będzie działał w sprawie odpalenia tych rakiet.

Informacje o prowadzonej przez was akcji nie mogą zostać upublicznione!

Gdy tylko będziecie gotowi, zostaniecie natychmiast przetransportowani do Strefy 51 - tak, ona istnieje - dostaniecie tam szczegółowe informacje na temat operacji.

Jednostka ISA

Będzie działać pod nazwą Thorne (cierń) - ma za zadanie zbieranie informacji, przeprowadzanie misji wywiadowczych i dostarczanie wam wszelkich potrzebnych informacji oraz wskazówek.

Zostaniecie przydzieleni do jednostki Delta Force



Powodzenia!


Karty postaci
Imię:
Nazwisko:

Ksywka:

Specjalizacja: (elektrotechnik, snajper, mechanik, itd...)


Wszystkie potrzebne produkty (prowiant, amunicja) dostaniecie na miejscu odprawy pierwszej akcji. Wszelkie prośby o dostarczenie amunicji, prowiantu lub wsparcia, proszę kierować do jednostki ISA pod pseudonimem Thorne.
__________________________________________________ __________

Kilka najważniejszych informacji:
Jeśli chodzi o styl prowadzenia i pisania sesji... Gracze, jak da się wywnioskować z opisu w pierwszym poście, będą działać wspólnie. Udostępnię im czat, na którym ustalą przywództwo i hierarchię - czy to przez głosowanie, czy losowanie, zależy od nich.
Ja, jako MG, będę tworzył i 'dostarczał' informacje oddziałowi - w tym przypadku pokieruję Jednostką ISA (Thorne) - a także będę wykonywał ruchy wrogimi oddziałami w bezpośrednich starciach, wiadomo - w sesjach w świecie średniowiecze/fantasy mamy walki z użyciem broni białej... tutaj będzie to użycie wszelkiej broni palnej jaka będzie dostępna w sesji.

Ponadto, do każdej znaczącej misji, przygotuję mapy orientacyjne z ew. rozkazami z góry. Mapę tę, będzie posiadała każda postać. Mapy z najświeższymi danymi prosto z centrali, przekazywane drogą satelitarną.
Będą to mapy w formie panelu wszytego w rękaw kombinezonu oraz wyświetlanego hologramu pod przesłoną hełmu.


Styl i zasady pisania... Jak to wśród facetów (a może jakaś postać kobieca się trafi?) - trochę jaj, zgrzytów i sporów nie zaszkodzi.
Fabuła będzie głównie wymagała od graczy 'podchodów' ale to nie oznacza, że czasem nie będzie jakiejś ostrej strzelaniny.

Mechanika sesji:
Np. Szansa na dostanie kulki, zależeć będzie od tego, jak dużą wagę gracz przywiązuje do bezpieczeństwa. Jeżeli dobrze się kryje, wybiera odpowiednie momenty na działania, szanse są małe.
Jeżeli pod ostrzałem wroga, będzie starał się uratować kumpla, szanse na trafienie znacznie rosną.
Samo losowanie, czy dana postać oberwała (i w co) odbywać się będzie poprzez rzucanie kostką K10. Szansę na trafienie ustala MG, im większa szansa tym więcej razy wykonany będzie rzut. Jeżeli suma wyrzuconych oczek przekroczy ustaloną ilość, gracz zostaje trafiony. W co? to zależy od MG, aby sesja była ciekawsza będę wybierał miejsca postrzału, by nadały rozgrywce pikanterii.

Co do samego rzutu:
Procent szansy zostaje odjęty od maksymalnej ilości oczek. Wynikiem jest minimalna suma oczek, oznaczjąca postrzał.

Najmniejsza szansa na trafienie: to 5% - wykonywany jest jeden rzut K10, oczywiście 5% z 10 to 0,5, więc gracz zostanie trafiony tylko gdy wyrzucona liczba to 10.

Następny poziom niebezpieczeństwa: 3 rzuty, 15% (30 możliwych, minimalna suma oczek oznaczających postrzał od 26)

Kolejny: 5 rzutów, 20% (50 możliwych, postrzał od 40)

Kolejny poziom: 7 rzutów, 25% (70 możliwych, postrzał od 53)

Przedostatni: 8 rzutów, 30% (80 możliwych, postrzał od 56)

Najwyższe zagrożenie postrzałem: 10 rzutów, 40% (100 możliwych, postrzał od 60)
__________________________________________________ _____________

Link do sondy: [Sonda] Operacja zorza polarna. ([Siły specjalne] Operacja Zorza Polarna)

Karty postaci proszę przesyłać na PW

Pozdrawiam.
 

Ostatnio edytowane przez Anderson : 26-11-2012 o 19:20. Powód: Zmiana zasad dotyczących map
Anderson jest offline  
Stary 26-11-2012, 15:27   #2
 
Elas's Avatar
 
Reputacja: 1 Elas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znany
Z sondy:

Cytat:
Wyciągam zawleczkę przytrzymując dźwignię spustową oceniając odległość celu. Cel znajduje się w odległości ok. 35m, rzucam pod kątem 40 stopni...
Srsly? Ale tak na poważnie? Jak dla mnie to jest z lekka głupie.
Znasz się w ogóle na militariach? Bo zacząłem mieć lekkie wątpliwości.
 
Elas jest offline  
Stary 26-11-2012, 16:17   #3
 
Anderson's Avatar
 
Reputacja: 1 Anderson nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał Elas Zobacz post
Srsly? Ale tak na poważnie? Jak dla mnie to jest z lekka głupie.
Znasz się w ogóle na militariach? Bo zacząłem mieć lekkie wątpliwości.
To tylko propozycja Nie ma większego sensu rozpisywać się w sesji na temat poszczególnych mechanizmów karabinu AK... Podejrzewam, ze wiele osób lubi klimat wojny itd. ale nie mają pojęcia jakiego kalibru jest dany karabin. Wyszedłem z propozycją nadania trochę realności dla sesji. zdaję sobie sprawę, że wspomniany rzut granatem, odbywa (nieco) inaczej. Jednak nie wymagam by gracze znali cały mechanizm zapłonowy granatu - dobrze by było, ale nie wymagam. Sesja to nie prawdziwe życie i można się ograniczyć do: "wyciągam zawleczkę i rzucam." pomijając zapalniki itd...

Co do "(...) rzucam pod kątem 40 stopni." taki sposób oceny sytuacji na pewno nie jest spotykany w realu... Opisałem odległość celu i kąt rzutu, by wprowadzić nieco naukowego podejścia w opisach. I zdaję sobie również sprawę z tego, że rzut granatem na ćwiczeniach, jest to wyczucie i praktyka, a w boju głównie zależy od szczęścia - rzucając z ukrycia, często do tyłu.
 
Anderson jest offline  
Stary 26-11-2012, 18:29   #4
 
Wenglu's Avatar
 
Reputacja: 1 Wenglu jest na bardzo dobrej drodzeWenglu jest na bardzo dobrej drodzeWenglu jest na bardzo dobrej drodzeWenglu jest na bardzo dobrej drodzeWenglu jest na bardzo dobrej drodzeWenglu jest na bardzo dobrej drodzeWenglu jest na bardzo dobrej drodzeWenglu jest na bardzo dobrej drodzeWenglu jest na bardzo dobrej drodzeWenglu jest na bardzo dobrej drodzeWenglu jest na bardzo dobrej drodze
Wszystko ładnie, pięknie i byłbym chętny, ale mam pewne wątpliwości.

Po pierwsze:
Umiejętności i przeszkolenie. O ile dobrze się orientuję, to jednostki specjalne są specjalne, ponieważ są uniwersalne. Każdy żołnierz zna się na wszystkim i to nie w stopniu podstawowym. Tak więc medyk umie oddać ponad przyzwoity strzał na dużym dystansie, a kmista rozbroić ładunek wybuchowy.

Po drugie:
Wyposażenie. Broń jednostek specjalnych to nie jakiś karabinek z przydziału. Każdy żołnierz posiada nawet kilka różnych modeli z zestawem optyki. Wszystko dostosowywane jest do upodobań użytkownika i sytuacji w jakiej przyjdzie mu walczyć. Wojownik zna (zaryzykowałbym tu nawet "musi znać") swój oręż na wylot, a zatem używany w sesji sprzęt nie mógłby być czymś, z czym nasi podopieczni mieliby się spotkać po raz pierwszy.

Po trzecie:
W skład takiej drużyny nie może wchodzić snajper, lecz strzelec wyborowy. Snajperzy to osobnicy, którzy działają w parach, skrycie, z dala od pola walki. Strzelec wyborowy natomiast jest mniej dyskretny, działa z drużyną w środku bitwy i strzela na mniejszym dystansie.

Po czwarte:
Mapa tylko dla dowódcy? To jednostki specjalne! Każdy z żołnierzy powinien mieć dostęp do nawigacji satelitarnej, radia, itp. itd. Ogólnie rzecz biorąc: Najlepszy dostępny sprzęt.

Wiem, że może w niektórych momentach czepiam się szczegółów, ale mogą być one istotne w w rozgrywce. (Np. ktoś mógł pomyśleć, że oprócz "głównego" oddziału działać będzie autonomiczna para snajperska. Chyba, że tak jest )
 
__________________
Przepraszam za ewentualne błędy w moich postach.

Ostatnio edytowane przez Wenglu : 26-11-2012 o 18:35.
Wenglu jest offline  
Stary 26-11-2012, 19:15   #5
 
Anderson's Avatar
 
Reputacja: 1 Anderson nie jest za bardzo znany
Cytat:
Umiejętności i przeszkolenie. O ile dobrze się orientuję, to jednostki specjalne są specjalne, ponieważ są uniwersalne.
"Przeszkolenie" miałoby tylko na celu 'rozpoznanie' osobnika przez innych graczy i MG. Nie wniosłoby dużo do samej rozgrywki.
"Umiejętności" - jak napisałeś, jednostki takie są uniwersalne i każdy żołnierz zna się na wszystkim... Ale jednemu wychodzi lepiej strzelanie na dalekie dystanse, a inny od urodzenia ma smykałkę do elektroniki... Umiejętności te wskazywałyby tylko, czym dana postać wyróżnia się od pozostałych. Ja osobiście, do takiego zadania, nie zebrałbym drużyny składającej się (prawie) identycznych żołnierzy. Wybierałbym raczej tak, by jeden uzupełniał drugiego wiedzą i doświadczeniem, a ten drugi trzeciego i tak do zamknięcia koła.
Drużyna to drużyna i poszczególne jej elementy powinny się uzupełniać

Wyposażenie zostanie przydzielone w 'Strefie 51'
Chciałem to zachować jako pierwszą małą niespodziankę w sesji, ale wyjawię to już teraz, by nie było wątpliwości: Każdy gracz, będzie miał do wyboru co mu się podoba - chodzi o osprzęt.
Podam mały spis najpopularniejszych broni z linkami do opisów, jeżeli gracz nie znajdzie niczego, co mu się podoba, oczywiście będzie mógł wyszukać taką broń osobiście... Pamiętając by była to autentyczna broń/ dodatkowy osprzęt.

Cytat:
W skład takiej drużyny nie może wchodzić snajper, lecz strzelec wyborowy. Snajperzy to osobnicy, którzy działają w parach, skrycie, z dala od pola walki.
Masz rację nawet wykorzystując snajpera, czy też strzelca wyborowego, do odstrzału wrogich snajperów, powinien raczej działać jak typowy snajper... ukryć się, namierzyć, strzał, zmiana miejsca... Przy wyborze profesji, daję graczom wolną rękę.


Cytat:
Mapa tylko dla dowódcy? To jednostki specjalne! Każdy z żołnierzy powinien mieć dostęp do nawigacji satelitarnej, radia, itp. itd. Ogólnie rzecz biorąc: Najlepszy dostępny sprzęt.
Ok, ok jako że rekrutacja dopiero co ruszyła, mam nadzieję, że się nie obrazicie gdy wprowadzę sugestię Wengla w życie sesji Do teraz nawigacja GPS dla każdego! :P

Dzięki Wenglu za (nie)duże wytknięcia błędów :P Ale zawsze jest tak, że tworząc coś, wydaje ci się, że wszystkie guziki są dopięte, a płaszcz rękawów nie ma :-]

UWAGA: Zmiany w zasadach sesji odnośnie map!
 
Anderson jest offline  
Stary 26-11-2012, 20:43   #6
 
Michaliev's Avatar
 
Reputacja: 1 Michaliev nie jest za bardzo znanyMichaliev nie jest za bardzo znanyMichaliev nie jest za bardzo znanyMichaliev nie jest za bardzo znanyMichaliev nie jest za bardzo znanyMichaliev nie jest za bardzo znany
Nie znalazłem informacji co do częstotliwości odpisywania, i jaka jest konwencja tej sesji? Suche deklaracje, troche emocji, czy całkowity storytelling?
No i nie wiem za dużo o siłach specjalnych, coś tam o Gromie kiedyś czytałem, ale to za mało, głównie interesuję się wojnami, ale i tak względnie jestem zainteresowany
Aha- czy mógłbym jeszcze dostać rozpiskę wszystkich specjalizacji? Chciałem być snajperem, ale widzę, że już zajęty. I chciałbym wiedzieć co już jest 'zajęte' a na co jest deficyt (jeżeli są zgłoszenia)
 
__________________
Jeśli jest ciężko to znaczy, że idziesz w dobrą stronę.
Michaliev jest offline  
Stary 26-11-2012, 21:21   #7
 
Anderson's Avatar
 
Reputacja: 1 Anderson nie jest za bardzo znany
Częstotliwość odpisywania... kiedy kto może jednak bez przesady... nie możemy czekać 2-3 dni bo sesja straci płynność akcji i będzie się ciągnęła w nieskończoność. W przypadku nieuzasadnionej nieobecności, która spowoduje zastój, uznam, że postać została postrzelona i nie jest skłonna do wykonywania jakichkolwiek czynności. Dzięki temu, reszta graczy, będzie mogła kontynuować, a 'ranny' będzie 'ciągnięty' przez resztę drużyny. Jeżeli nieobecność będzie się przedłużała... przyleci helikopter i zabierze rannego :P Jeżeli będą chętni, ktoś ją zastąpi

Co do konwencji: Deklaracja i opis działania, trochę przemyśleń i spostrzeżeń... Bez rozległych opisów koloru nieba i piasku

Rozpiski specjalizacji jako takiej nie ma, sam decydujesz jaką rolę będziesz pełnił, oczywiście pasującą do realiów sesji.
Mogę ci podać przykładowe profesje:
- Snajper / strzelec wyborowy
- Mechanik
- Elektronik
- Saper
I wiele wiele innych jakie przyjdą ci do głowy, naprawdę nie ma ograniczenia co do profesji - każdy się nada (no... prawie każdy, nie wezmę przecież farmera, czy doradcy finansowego :P )
 
Anderson jest offline  
Stary 03-12-2012, 21:44   #8
 
Karolczaneq's Avatar
 
Reputacja: 1 Karolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodze
ZGŁASZAM SIĘ !

Imię : Carl
Nazwisko : Deaborrow

Ksywka : Sweet Death

Specjalizacja: (elektrotechnik, snajper, mechanik, itd...) : średnio i dalekodystansowy strzelec wyborowy / snajper
 

Ostatnio edytowane przez Karolczaneq : 03-12-2012 o 21:46.
Karolczaneq jest offline  
Stary 13-12-2012, 18:25   #9
 
Elas's Avatar
 
Reputacja: 1 Elas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znanyElas wkrótce będzie znany
Co z sesją? Hm?
 
Elas jest offline  
Stary 13-12-2012, 21:49   #10
 
Karolczaneq's Avatar
 
Reputacja: 1 Karolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodze
Właśnie ? Hm ?
 
Karolczaneq jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172