Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07-12-2012, 23:34   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Łowcy III: UZURPACJA [autorski 18+]

Łowcy III: UZURPACJA

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=1MEl3qTM5WY[/MEDIA]

Leżała naga i blada. Łowca z Ministerstwa Regulacji spoglądał na nią, jak zawsze starał się patrzeć na trupy. Bez emocji. Ale to było trudne. Bardzo trudne.

- Charles – jego parter – Żagiew o przezwisku Iskra połozył mu dłoń na ramieniu. – Może chcesz ...

Umilkł, kiedy starszy partner spojrzał na niego z gniewem.

- Sprawdzę natężenie Całunu.

Wyjął „brzęczyk” – tak to urządzenie nazywali Regulatorzy z Ministerstwa. Fachowo nazywało się nekrometr i pokazywało siłę Całunu – energii śmierci.

Brzęczyk był wynalazkiem jakiś zaradnych Ojczulków pracujących dla Rady Bezpieczeństwa Londynu – formalnego rządu nie tylko stolicy kraju ale i samej Wielkiej Brytanii.

- Odczyt słaby – mruknął Charles. – Raczej jej tutaj nie ma.

Iskierka spojrzał na niego z mieszaniną strachu i litości.

- Charles – powiedział młodszy Łowca. – Może.

- Iskierka – ton starszego łowcy był zimny, niczym lodowiec. – Daj mi pracować. Sprawdź znaki ochronne na drzwiach i oknach.

Znaki ochronne. Od Fenomenu Noworocznego, kiedy tylko ludzie nauczyli się żyć z tym całym mistycznym, wylanym gównem, odkryto, że w starych księgach okultystycznych sporo wiedziano na temat tego, jak powstrzymać niechcianych Martwych poza mieszkaniem. Pentagramy, runy, pentakle, spirale – dziesiątki mistycznych znaków i systemów ochrony.

- Są całe – powiedział Żagiew. – Zakładał je, jak wynika z licencji, Artur Terranova. Solidna firma.

- Wampiry – Charles nie miał wątpliwości. – Spójrz na ślady po ukąszeniach. Tutaj. Tutaj. Tutaj i tutaj

Wskazywał kolejne punkty na półnagim ciele ofiary. Iskra odwrócił wzrok.

- Charles – nie wytrzymał młodszy łowca. – Kurwa. Przepraszam. Nie mogę. Przecież to twoja córka. Człowieku.

Starszy Łowca spojrzał na młodszego z kamienną twarzą.

- Moja córka umarła – wycedził przez zęby. – To tylko ciało. A ja znajdę tych, co ją mi odebrali. I albo mi pomożesz, Iskra, albo wal się.

W mieszkaniu przy spokojnej ulicy Londynu zapanowała niezręczna cisza. Iskra nic nie odpowiedział. Wrócił do przeszukiwania pomieszczenia, w którym znaleziono ciało. Ułożone na stole, nagie, – jeśli nie liczyć jasnych, koronkowych majteczek – blade. Z bukietem wrzosu wciśniętym w martwe dłonie.

- Mam coś – powiedział Iskra zaglądając pod stół. – Spójrz. Charles.

Po chwili Iskra pokazał trzymaną w ręku, metalową płytkę pokrytą misternym zdobieniem.



- Co to takiego? – zapytał Iskra.

I wtedy „brzęczyk” zaczął wydawać z siebie świergotliwe dźwięki, wskazując znaczne zawirowanie Całunu.

- Przeklęty, albo błogosławiony – zauważył Charles mrużąc czoło. – Ciekawe, czemu wcześniej go nie wykryliśmy.

- Wygląda na Szkockie.

- Szkockie .... Skąd ....

- Z Królestwa Szkocji.

- Zza Muru?

- Wychodzi na to, że zza Muru. Niedobrze.


Wstępniak

Rok 2025.

Trzynaście lat po Fenomenie Noworocznym. Trzynaście lat po Końcu Świata. Świata, jaki znali ludzie przed 31.12.2012r. Kiedy otworzyły się bramy piekieł, czyśćca czy też innych zaświatów i wypluły na świat potwory.

Wampiry, zmiennokształtni – nie tylko wilkołaki, ale kotołaki, tygrysołaki, szczurołaki a nawet kuro i gołębiołaki oraz zombie i duchy – zwane bezcielesnymi. Cztery podstawowe rodzaje Zdechlaków. Co nie oznacza, że wszystkie.

W 2022 roku ujawniły się Odmience – przybysze z krain wróżek, które jednak niewiele miały wspólnego z bajkami dla dzieci. Większość faerie, jakich poznali ludzie, szybko okazało się zwyrodniałymi, zboczonymi i pokręconymi jak artretyczny staruch dziwadłami.

Cała ta mistyczna menażeria próbowała zamieszkać pośród ludzi. Niektórym się nawet to udało. Nad niektórymi górę wzięły pierwotne instynkty i uczyniły sobie z ludzi wyżerkę. Tymi drugimi ludzie zajęli się szybko.

Świat się zmienił nie tylko przez Zdechlaków. Ale również przez Całun. Dziwną emanację. Nekro-energię. Poza tym, że zapewne to cholerstwo w jakiś niewyjaśniony sposób odpowiedzialne było za powstanie zmarłych z grobów, to miało jeszcze jedną, paskudną cechę. Zadziałało lepiej niż impuls elektromagnetyczny. Po prostu zakłócało wszelką elektronikę. Tam gdzie pojawiał się Zdechlak telefon trzeszczał, na linii usłyszeć można było jakieś szepty i głosy – naukowcy twierdzą, że to głosy zmarłych. TV siadła, bo obraz albo śnieżył albo pokazywał jakieś dziwaczne obrazy, od których ludziom we łbach robiła się sieczka. W sumie to akurat nic nowego. Globalna sieć przestała istnieć. Nowoczesne samoloty, pociągi, zakłady przemysłowe w znacznej większości zdechły. Świat technologicznie cofnął się gdzieś w okolice II Wojny Światowej.

Technologia odwróciła się w stronę ludzkości swoją metalowo-elektroniczną dupą. Ale natura nie lubi próżni.

Wraz z Umarłymi wśród ludzi pojawili się tacy, którzy odkryli w sobie pewne mistyczne, magiczne lub nadnaturalne możliwości. Mimo, że żywi, zyskali dostęp do mocy, jakimi do tej pory dysponowali jedynie Nadnaturalni.

Szybko nauczono się wykorzystywać ich zdolności. I tak narodzili się Łowcy. Ludzie, którzy stali się cieniem szans dla zastraszonej społeczności. Kimś, kto mógł skopać wampirzą dupę nie tylko w dzień. Ktoś, kto mógł rozwalić wilkołaka w walce bezpośredniej lub po prostu zmusić go, by ten sam siebie unicestwił.

Łowcy.

Przez niektórych wysławiani. Przez innych wyklinani – traktowani jako abominacja podobna do Zdechlaków.

Wy....


[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=6Ptd9kxnQW0[/MEDIA]

Witam Was w mojej kolejnej rekrutacji do świata po Fenomenie Noworocznym.

Dwie poprzednie znajdziecie tutaj:

http://lastinn.info/archiwum-sesji-z...ski-lowcy.html ([Autorski] ŁOWCY)

http://lastinn.info/archiwum-sesji-z...tora-18-a.html (Łowcy 2: Gambit Regulatora [18+])

Tutaj troszkę materiałów o "świecie"

http://lastinn.info/komentarze-do-se...dodatkowe.html

Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w kolejnej, nieco szalonej i zepsutej opowieści mojego autorstwa. Gdzie będzie miejsce na krew, śmiech, strach, radość i łzy.

Oto, jak wygląda Karta Postaci.

Wysyłajcie ją mi JEDYNIE NA PW.

1. Imię i nazwisko oraz potencjalny przydomek bohatera i avatar.

Tutaj podajcie mi swoje imię i nazwisko. Akcja gry dzieje się Wielkiej Brytanii. W Londynie po Fenomenie Noworocznym – czyli pojawieniu się na masową skalę Umarłych na Świecie.
Podróże w Świecie po Fenomenie są dość utrudnione. Zajmują sporo czasu – jak w okresie międzywojennym. Ale zdarzają się.

Avatar – zdjęcie lub klimatyczny rysunek, ale proszę nie manga J

2. Klasa postaci:

Każdy z bohaterów może przynależeć do jednej z poniższych klas postaci. Jednej i TYLKO jednej. Ta klasa to w zasadzie „moc mistyczna”, która obudziła się w bohaterze. Poniżej pokrótce charakteryzują dostępne klasy.

Siostrzyczka, Ojczulek – to łowca, który specjalizuje się w ochronie innych i siebie. Ktoś, kto dysponuje mocą odstraszania Martwych, osłabiania ich zdolności, oczyszczenia skażonych miejsc czy leczenia ran Żywych. To swoistego rodzaju kapłani, mistycy, szamani, ludzie wiary. Ich moc w jakiś sposób zdaje się być właśnie z wiarą połączona. Ale nie zawsze Ojczulek czy Siostrzyczka to ksiądz, duchowny czy buddyjski mnich. Czasami moc ta budziła się również w gospodyniach domowych lub tancerkach klubów go-go.

Egzekutorzy – to maszyny do zabijania. Dosłownie. Ludzie, których siła, szybkość, wytrzymałość i generalnie walory fizyczne są dosłownie nieludzkie. Znane są przypadki Egzekutorów rozwalających ściany, wskakujących na kilkupiętrowe budynki czy nawet unikających kul. Tych skurczybyków trudno zabić, a rany goją się na nich, niczym na niektórych Zdechlakach. Warunki bojowe czynią z nich naturalną siłą uderzeniową pośród Łowców.


Fantom – to łowca, który jest niedostrzegalny dla Nieżywych. Całkowicie odporny na ich emanacje, zdolności – nie da się go zauroczyć, sprowadzić obłędu, zaczarować – jest po prostu „niewidzialny” dla Nieżywych. Oczywiste nie dla nich, lecz dla ich mocy, co nie oznacza ze pazury Zmiennokształtnego nie zabiją go, jak każdego. Nie ma żadnych innych mocy, lecz samo w sobie bycie Fantomem bywa naprawdę cenne.

Wiedźmy, Czarownicy – to osoby obdarzone dziwacznym talentem narzucania swoje woli Martwym. Co ciekawe, każda Wiedźma czy Czarownik mają specyficzną „specjalizację”. Jedni najsilniej działają na Duchu – tych właśnie nazywamy Wiedźmami lub Czarownikami. Z kolei Nekromanci najlepiej sprawdzają się, gdy masz skontrolować Nieumarłego – wampira, ghoula lub zombie. Na Zmiennokształtnych – czyli loup – garou (ludzkie dusze, które opętały zwierzęce ciało) najlepsi są Treserzy. NA demony – demonologowie, a na odmieńców Zaklinacze lub Druidzi. Tak to mniej więcej się dzieli.

Egzorcysta – to potężny łowca, który najlepiej sprawdza się na Bezcielesnych. Jako jedyny jest w stanie załatwić ducha na amen. Odesłać gdzieś, nie wiadomo gdzie, na zawsze. Można powiedzieć – potrafi zabić ducha. W pewien sposób oddziałuje też na inne byty napędzane przez duchy – czyli loup-garou oraz zombie, lecz kompletnie nie na wampiry. Najpotężniejsi potrafią swoją mocą działać nawet na Piekielne Pomioty, czyli demony. Moc Ezgorcysty jest specyficzna. Uwalnia się w przejawie jakiejś sztuki, pasji lub aktywności. Jedni deklamują wiersze, inni tańczą, jeszcze inni śpiewają lub grają na jakimś instrumencie. Ale są i dziwniejsze przypadki aktywowania mocy: granie w szachy, śmiech, palenie fajki. Każdy egzorcysta ma własną formę, w jaką się ten talent objawia. Tak już jest. Nie wiadomo, czemu.

Żagwie – to dość specyficzny rodzaj Łowcy. Żagiew ma JEDEN dziwaczny talent. Znane są przypadki telekinetyków, pirokinetyków, telepatów, ludzi potrafiących zniknąć jak Fantomy, ludzi potrafiących latać, potrafiących zmienić swoje ciało lub czyjeś ciało w kamień (gorgony) i wiele innych dziwaków. Słabością Żagwi jest ich wąska specjalizacja. I tego, ze poza jedną mocą nie mają innych „powerów”. Też nie wiadomo, czemu.

Są jeszcze inni Łowcy. Media – którzy dysponują darem jasnowidzenia i wykrywania rzeczy ukrytych. Są Szamani, którzy potrafią dać się opętać duchowi, by zyskać na chwilę, poprzez moc paktu, zdolności tego ducha. Są Derwisze – ludzie, którzy potrafią oddzielić ducha od swojego ciała i działać tak, jakby byli Bezcielesnym. Są Animatorzy – którzy potrafią ożywić martwe ciało, jakby tworząc na chwilę zombie.

Wydawać by się mogło, że Łowcy potrafią zaskakiwać tak, jak Zdachlaki.

Gracz musi wybrać pomiędzy jedną z klas: Siostrzyczką (Ojczulkiem), Egzekutorem, Fantomem, Wiedźmą (Czarownikiem) – w tym przypadku wybiera sobie „specjalizację” : duchy, nieumarli, zmiennoksztaltni; Egzorcystą (w tym przypadku wybiera sobie sposób aktywacji mocy) lub Żagwią (tutaj wybiera swoją unikatową moc).

Innymi klasami wolałbym, aby gracze nie grali. W tej sesji nie będzie też możliwości zagrania Martwym Łowcą – żadnych Zmiennoksztaltnych nie dopuszczę.

Moce macie opisane dokładnie tutaj: http://lastinn.info/267100-post3.html (ŁOWCY [Materiały dodatkowe])


3. Cechy bohatera.

Waszego łowcę opisuje 5 Atrybutów.

Ciało – to siła fizyczna, zdolności bojowe, zręczność, refleks, szybkość i kondycja oraz wytrzymałość bohatera. Jest Atrybutem porównawczym w walce fizycznej (a Atrybutach porównawczych dowiecie się później).

Dusza – to siła woli bohatera, jego odporność na emanacje, na moce innych stworzeń, na magię, na dominację. To siła charakteru, nieugiętość i twardość. Jako Atrybut porównawczy w walce psychicznej, próbach opętania, dominowania i ataków psychicznych w tym również telepatii i zdolności pokrewnych. No i oczywiście zwyczajna odporność na stres i strach.

Magia – to siła nadnaturalnej zdolności Łowcy. Stosuję ją jako Atrybut premiowym (o tym również dalej) lub porównawczy za każdym razem, kiedy sięgacie po zdolność Łowcy Waszego bohatera.

Lider – to charyzma, manipulacja, zdolności socjalne, umiejętności działań społecznych. Wykorzystują go jako Atrybut porównawczy w przypadku przesłuchań, wypytywania, zastraszania, uwodzenia. To także atrakcyjność fizyczna Waszego bohatera.

Postrzeganie – to spryt, percepcja, zdolność kojarzenia faktów, zdolność analizy i tym podobne działania. Stosuję ją jako atrybut porównawczy przy przeszukiwaniach, przy obserwacji, wypatrywaniu ale również – o dziwo – podkradaniu, omijaniu zabezpieczeń czy wiedzy w wybranych przez was dziedzinach.

Na początku wybieracie sobie 1 Atrybut, który macie WYJĄTKOWY i jeden, który macie SŁABY. To Wasza pięta achillesowa. Pozostałe 3 Atrybuty oznaczacie jako DOBRE.

Gracze, którzy ukończyli swoimi postaciami dwie poprzednie sesje w Łowcach będą (niestety) troszkę lepsi od „nowych” bohaterów. Ale tylko odrobinę. Zasadą tej sesji, jet to, aby gracze byli fachowcami w swojej dziedzinie.

4. Umiejętności.

Nie podaję listy umiejętności. Każdy musi sam je określić. Nie mają to być wąskie opisy. Czyli nie potrzebuję: strzelania z pistoletów, strzelania z karabinów itp. Wystarczy mi np.: strzelanie. Podobnie inne umiejętności.

Tutaj zostawiam Wam pole dla wyobraźni. Pamiętajcie jednak, że od 13 lat technologia prawie nie istnieje i sprawdzają się stare, dobre mechanizmy z pierwszej połowy XX wieku. Dlatego takie umiejętności jak komputery czy programowanie w zasadzie w tej sesji nie mają zastosowania. Do łask wróciły stare maszyny do pisania.

Wybierzcie sobie:

TRZY umiejętności, w których jesteście najlepsi.

TRZY, w których jesteście najsłabsi.

PIĘĆ umiejętności, które macie wyszkolone – znacie się na nich, lecz nie jesteście ekspertam
i.


5. Opis postaci

Interesuje mnie, jak Wasz bohater stał się Łowcą, jak traktuje siebie, swój dar, innych,. Nieżywych, Żywych, jak się zachowuje, ubiera, jakie ma słabostki i silne strony, jaki jest dla przyjaciół. Jednym słowem – zaczarujcie mnie.

Co do Łowców i Nieumarłych. By była jasność.

Martwi istnieją koło ludzi. Nie jest tak, że Łowcy polują na każdego zombie czy wampira. Nieumarli tworzą własne struktury społeczne, których Żywi nie znają. Kontaktują się z żywymi. Prowadzą nocne kluby.

Prawo w tej dziedzinie jest jednak po stronie Żywych. No, bo w końcu Martwy praw nie ma. Do majątku. do glosowania itp. Jest Martwy. I tyle. Ale póki nie atakuje ludzi – jest tolerowany.

Po drugiej części Łowców pewne przywileje, za powstrzymanie nekrotycznej zarazy, dostały Zmiennokształtni. Loup – garou mają teraz prawo „Pierwszych łowów”. Oznacza to, że jeśli sprawcą zbrodni przeciwko Żywemu jest Zmiennokształtny, to loup-garou mają pierwszeństwo w jego eksterminacji.

Ogólna zasada świata Łowców.

UŻYCIE NADNATURALNEJ MOCY LUB MAGII na człowieku (również przez Łowcę) jest uznawane za zbrodnię i KARANE ŚMIERCIĄ (ZAGŁADĄ). Nie ma innych wyroków. Tak że Egzekutor bijący się ze zwykłymi ludźmi na hyperadrenalinie (na swoich mocach), najpewniej zostanie ustawiony pod ściana i rozstrzelany za coś takiego.

Warto o tym pamiętać.


TECHNIKALIA

Szukam 3 lub 4 graczy. Dołączę ich do tych, którzy przeżyli Łowców 2: Gambit Regulatora.

Czas Rekrutacji – 7 dni, – czyli do kolejnego piątku do 22.00. Zastrzegam sobie jednak możliwość zamknięcia sesji wcześniej. Niemniej jednak wtedy poinformuje o tym w tym wątku i dam jeszcze 24 godziny dla ewentualnych chętnych na dokończenie własnych KP.

W sesji będę używał GG docka – nie przewiduję dialogów prowadzonych krótkimi postami. Posty będą raczej rozbudowane, jak w poprzednich opowieściach z tego „cyklu”

Zaręczam jednak, że ta opowieść będzie mniej „górnodemoniczna”. Nie będzie takiej „totalnej” rozpierduchy, jak w poprzednich dwóch. Chociaż też sporo będzie się działo. Nie będę komplikował fabuły aż tak, jak to mam w zwyczaju.

Będzie śledztwo, Będzie magia. Będzie tajemnica. Będą wredni wrogowie i jeszcze paskudniejsi sojusznicy J

No i będzie nagość. A czemu nie J

Ważne:

1. Wymagam sumienności – jestem pod tym względem strasznie wymagającym MG. Posty piszemy raz w tygodniu Gracze i 1-3 dni ja. W sesji będzie PANOWAŁ RYGOR. Nie pisanie może oznaczać wyrzucenie z zabawy.

2. Nie wymagam czytania wcześniejszych sesji z cyklu Łowcy, ale oczywiście tego nie zabraniam. Fabuła będzie zupełnie niepowiązana z łowcami 1 i 2. A czytanie łowców pomoże poznać „klimat” uniwersum.

3. Wymagam zaangażowania i przyzwoitych postów oraz wytrwałości

4. Wymagam nadesłania KP na podanym schemacie.

5. Sesja porusza wątki dość mroczne i plugawe – przemoc, krew, seks i rytuały, zatem wymagam pełnoletniości – sesja 18+.


Powodzenie.

Zgłoszenie wpisywać do tego wątku bym wiedział, jak toczy się rekrutacja i mógł odpowiednio działać i reagować.
 
Armiel jest offline  
Stary 07-12-2012, 23:47   #2
 
Szarlej's Avatar
 
Reputacja: 1 Szarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputacjęSzarlej ma wspaniałą reputację
Nie mógłbym się nie zgłosić. Nie mógłbym też nie wystartować z Żagwią, nawet zostanę przy specjalizacjach "tele". Tym razem telepatii

EDIT: Czy Wał Antoniego odgrywa jakieś znaczenie po za historycznym po 2012?
 
__________________
[...]póki pokrętna nowomowa
zakalcem w ustach nie wyrośnie,
dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi,
w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...]

Ostatnio edytowane przez Szarlej : 08-12-2012 o 00:50.
Szarlej jest offline  
Stary 07-12-2012, 23:49   #3
 
Sam_u_raju's Avatar
 
Reputacja: 1 Sam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputację
Witam
Dam znać do poniedziałku. Korci mnie straszliwie...
 
Sam_u_raju jest offline  
Stary 08-12-2012, 15:33   #4
 
Darth's Avatar
 
Reputacja: 1 Darth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłośćDarth ma wspaniałą przyszłość
Hmm. Interesujące. Nawet bardzo interesujące. A nawet mam projekt postaci do sesji w takich klimatach. Pewnie coś wyślę w ten weekend.
 
__________________
Najczęstszy ludzki błąd - nie przewidzieć burzy w piękny czas.
Niccolo Machiavelli
Darth jest offline  
Stary 08-12-2012, 15:52   #5
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Mur o którym wspominają we wstępniaku dwaj bohaterowie to .... miałem o tym napisać w sesji ale już mówię.

W 2024 roku, czyli rok do wydarzeń, jakie planuję, w lutym mniej więcej w okolicach południowej granicy regionu Stirling wydarzyło się coś naprawdę dziwnego. Powstał Mur. Nie fizyczny. Nie budowla. Raczej ... niewidzialna granica. Granica, za którą rozciąga się niby normalny świat, ale ... tak naprawdę to już inny świat. Świat Faerie. Pierwsze Magiczne Królestwo. Człowiek, który przechodzi przez Mur jest narażony na wiele zagrożeń. Czuje dyskomfort, potem zaczynają się halucynacje i omamy, a na koniec popada w obłęd.

Zza Muru czasami wychodzą "normalne" Fearie. Odmieńcy. A czasami .... fomorianie. Potwory, których lękają się nawet Odmieńcy. Faerie zdają się uciekać przed nimi. Nic dziwnego.



Rysunek. Głowa Fomori z muzeum w Glasgow.
 
Armiel jest offline  
Stary 08-12-2012, 20:13   #6
 
Avder's Avatar
 
Reputacja: 1 Avder nie jest za bardzo znanyAvder nie jest za bardzo znanyAvder nie jest za bardzo znanyAvder nie jest za bardzo znanyAvder nie jest za bardzo znanyAvder nie jest za bardzo znanyAvder nie jest za bardzo znany
Możliwe, że coś podeślę.
 
__________________
Ave Sanguinus.
Avder jest offline  
Stary 08-12-2012, 20:28   #7
Edgelord
 
Zell's Avatar
 
Reputacja: 1 Zell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputacjęZell ma wspaniałą reputację
Kusi, kusi...
Mam pewien koncept na postać, ale czy pozostanie on w takiej formie, jak teraz zakładam- nie wiadomo.
 
__________________
Writing is a socially acceptable form of schizophrenia.
Zell jest offline  
Stary 08-12-2012, 22:21   #8
 
necron1501's Avatar
 
Reputacja: 1 necron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodze
Zgłaszam się na pewno.
 
necron1501 jest offline  
Stary 08-12-2012, 23:19   #9
 
Karolczaneq's Avatar
 
Reputacja: 1 Karolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodzeKarolczaneq jest na bardzo dobrej drodze
Zglaszam Sie !!!!
 
Karolczaneq jest offline  
Stary 09-12-2012, 20:48   #10
 
Efcia's Avatar
 
Reputacja: 1 Efcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputacjęEfcia ma wspaniałą reputację
Jestem wstępnie zainteresowana.
 
__________________
- I jak tam sprawy w Chaosie? - zapytała.
- W tej chwili dość chaotycznie - odpowiedział Mandor.

"Rycerz cieni" Roger Zelazny
Efcia jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:10.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172