|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
31-12-2012, 17:32 | #1 |
Reputacja: 1 | [D&D/Path]Ognie Erelhei-Cinlu Verdaeth, Matka Opiekunka najpotężniejszego domu szlacheckiego i oficjalnie niekwestionowana miasta Erelhei-Cinlu przyglądała się z odrazą tajnej komnacie zabaw odziedziczonej po Matce Opiekunce Kislek, której okrucieństwo było legendarne. Yserdeana była drowką o sadystycznych skłonnościach co nie było może skazą, o ile nie łączyło się z całkowitym brakiem gustu i barbarzyńską subtelnością godną podras, albo nawet dzikich zwierząt. Verdaeth nigdy nie odwiedzała więc pokojów zabaw swej poprzedniczki na tronie władczyń miasta. Aż do dzisiaj. Bowiem owe pokoje zabaw miały jedną zaletę. Nikt w całym mieście nie wiedział o ich istnieniu. Pokryty więc pajęczynami pokój był idealny do ukrycia najnowszej zdobyczy domu Tormtor. Drowka patrzyła z pogardą na zdobycz, o tyle kłopotliwą co cenną. -Oprawce powinno się fachowo obedrzeć ze skóry za takie rzeźnickie podejście do sztuki tortur.-stwierdziła do stojącego za nią w cieniu drowki imieniem Gylthiri. -Nie został poddany jeszcze torturom pani, takiego go znaleziono.- odpowiedziała drowka. -A więc kto... Kto mógł to zrobić? -westchnęła Matka Opiekunka. Po czym szybko dodała zmieniając temat.-Kto o tym wie? -Patrol który go znalazł i najemnicy, którzy mieli go wspierać. Tamte tereny jak wiesz pani, są niebezpieczne.- rzekła w odpowiedzi Gylthiri. -Patrol odizolować i odesłać jak najdalej od miasta. Z misją z której nie wrócą żywi. Najemników zabić, wpierw upewniwszy się że nie wygadali nikomu na temat tego znaleziska. Uciszyć dyskretnie wszystkich, czy wyrażam się jasno?- zdecydowała szybko władczyni miasta. -Tak Matko Opiekunko.- odparła drowka. -A i przyślij kilku zaufanych do moich prywatnych komnat. Potrzebuję dyskretnych posłańców- rzekła Verdaeth kierując się do wyjścia z komnaty. [media]http://www.youtube.com/watch?v=4V6ayeiKkT4[/media] Niewielu wiedziało o tym co ukryto w pokoju zabaw Yserdeany. Nikt nie przypuszczał, że ciemne chmury kłębią się nad Erelhei-Cinlu. Drowy zajęte były innymi sprawami, spiskowaniem i zdobywaniem władzy, utrzymywaniem się na swych ciepłych posadkach i niszczeniem konkurencji, zabawą i walką. Nikt z nich nie przypuszczał, że nadchodzi czas zmian. A wraz z nim szansa na wielki triumf, lub bolesną przegraną. A więc zaczynamy. Sesja jak wspomniałem w sondzie będzie dotyczyła knowań i polityki oraz wbijania sztyletu w plecy. Celem graczy jest w niej obalenie porządku miasta i ustanowienie siebie władcami Erelhei-Cinlu (albo tylnego siedzenia, albo bezpośrednio). Ostatecznie władca co prawda może być jeden, ale gracze raczej nie będą dość silni lub wpływowi by samodzielnie zdobyć władzę, więc wypada się wspierać jakoś na początku. Do tego czterech graczy musi dojść do konsensusu, by móc skorzystać z mocy Oka Proroka. Do tego elitarnego klubu należą wszyscy BG. Oprócz samej działalności graczy historię będzie napędzał też inny wątek, generujący pewne wyzwania przed graczami zależne od roli ich postaci w “ekosystemie miasta”. Początek tego wątku został opisany powyżej Teraz coś o tworzeniu postaci. Jako że mechanika będzie pełniła rolę poboczną i pomocniczą, dopuszczam zarówno materiały d&d 3.5 jak i pathfindera. Tyle że mocniejsze z reguły postacie pathfinderowe tracą dwa poziomy w ramach wyrównywania szans. Do tego dochodzi system * opisany w materiałach propagandowych. http://lastinn.info/komentarze-do-se...pagandowe.html Tempo gry wynosi mniej więcej raz na tydzień. Każda postać będzie miała własny tajny doc do knowań przeciw innym postaciom. Oraz jeden wspólny doc konferencyjny. A także być może będą i inne tajne doci w zależności od działań graczy . a)Graczy potrzebnych: minimum 4 , optymalnie 6, maksymalnie 8 b) Poziom startowy postaci: 12 d&d 3.5 / 10 pathfinder c) System tworzenia postaci: word (*.doc), arkusz excel (*.xls), pcp (na pewno nie mythweaver) Jeśli ktoś sobie nie radzi z mechaniką, a napisze dobrą historię to MG jest skłonny stworzyć postać dla gracza na podstawie jego wizji na temat tego jaka ma być. d) system gwiazdkowy proszę wstawiać tutaj. W przypadku sięgania po różne rasy,klasy i inne sprawy mogące być uznane za ekstrawaganckie należy się dopytywać o dopuszczenie przez MG e) Historia postaci: Podstawa, może być długa, może być treściwa, byle była porządna. f) awatar postaci.. g) gotowe postacie słać na mail abishai@o2.pl h) Rekrutacja trwa do 31 I, chyba że zdołam zebrać komplet gotowych dobrych kart do 20 I. PS. Z racji miejsca gry jak i całej sytuacji w sesji mogą się pojawić wątki erotyczne jak i dość brutalne ( w różnym natężeniu). Należy brać to pod uwagę zgłaszając się i robiąc KP. PPS. Co do wartości atrybutów to należy użyć metody punktowej . Na to jest pula 28 punktów.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. Ostatnio edytowane przez abishai : 12-01-2013 o 18:14. |
01-01-2013, 14:11 | #2 | |
Reputacja: 1 | Pytanie: Czy golema można mieć tylko poprzez dodanie * do pupila czy można po prosto wziąć atut i wydać kasę? Edit: Cytat:
Nekromanta w Pathfinderze dostaje na 1 poziomie Command Undead - czy to daje darmowego nieumarłego? Ogólnie używasz raz i masz go na stałe dopóki się go nie pozbędziesz lub uda mu się ponowny rzut obronny (tylko inteligentni nieumarli). Ostatnio edytowane przez Qumi : 01-01-2013 o 14:24. | |
01-01-2013, 14:43 | #3 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
To samo dotyczy nekromantów. Nie dostaje się darmowych truposzy. One zawsze należą do domu szlacheckiego. Cytat:
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. Ostatnio edytowane przez abishai : 01-01-2013 o 14:46. | ||
01-01-2013, 14:56 | #4 | |
Reputacja: 1 | Chyba nie zrozumiałeś mojego pytania albo ja je źle skonstruowałem Chodzi mi o to czy wystarczy wziąć czarodzieja dowolnej specjalizacji (bez zakazania jednej z tych szkół) czy trzeba wziąć nekromantę lub transmutatora? Choć wnioskuję, że wystarczy tylko czarodziej? Cytat:
| |
01-01-2013, 14:57 | #5 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Nie znam wszystkich klas i opcji w pathfinderze więc mógłbym dopuścić klasy podobne (jak choćby dread necromancer z Heroes of horror). Wyrocznia tak... ulubieniec bogów nie wchodzi w ogóle w grę. Tę klasę odrzucam ze względu że nie pasuje mi do tej sesji w żaden sposób.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. Ostatnio edytowane przez abishai : 01-01-2013 o 15:02. | |
01-01-2013, 15:05 | #6 |
Reputacja: 1 | Pytanie kolejne: czy podczas gry będzie możliwość zdobywania dodatkowych gwiazdek? |
01-01-2013, 15:15 | #7 |
Reputacja: 1 | Nie... podczas gry nowych * zdobywać nie będziecie. Natomiast konkretne bonusy zapewne tak. W końcu ta sesja polega na zdobywaniu coraz większej potęgi i władzy. * są potrzebne tylko by zrównoważyć początkową potęgę. Nie stanowią jednak jakiejś dodatkowej mechaniki, którą będzie można rozwinąć.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
01-01-2013, 15:27 | #8 |
Reputacja: 1 | Ok A co do nekromanty i command undead - trochę nie za bardzo należałby do domu taki nieumarły bo słuchałby tylko i wyłącznie poleceń nekromanty, który go związał. Jeśli nie chcesz takiego darmowego pupila (przy czym nie wiem czy darmowy bo trzeba wybrać klasę nekromanty) to może zmień na coś innego zdolność tę? Może po prostu daj channel negative energy jak kapłan? Edit: Poza tym jest jeszcze kwestia czaru "Planar Ally", który po negocjacjach i wydaniu odpowiedniej ilości kasy daje ci stałego sojusznika. |
01-01-2013, 15:47 | #9 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Więc nie... Nie będzie zmiany zdolności, nie będzie truposza z przydziału, podobnie jak i u druidów i tropicielów nie ma przydziałowych zwierzaków. To że mogą zdobyć zwierzęcych towarzyszy nie oznacza że z takimi zaczynają. Jedynie magowie mogą mieć chowańców bo posiadanie ich jest wystarczająco kłopotliwe by nie musieli wydawać *. To raz, dwa ...Planar Ally to nie zakupy na telefon, sama forsa nie wystarczy. Możliwość rzucenia Planar Ally jest sposobem na posiadanie pupila. Na którego trzeba wydać *
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. | |
01-01-2013, 15:56 | #10 |
Reputacja: 1 | Command Undead daje ci możliwość zniewolenia nieumarłego, prawda, ale gdy ma się 10+ poziom i żyje w domu znanym z nekromancji to raczej miało się sporo okazji do tego No ale spoko - najwyżej po rozpoczęciu gry ktoś będzie mógł sobie darmowo takiego sprawić Powiem ci abishai, że mi się kojarzyły te * z dodatkowymi opcjami, a teraz raczej z ograniczaniem tego co normalnie ma klasa. Ulepszony chowaniec? To wydatek atutu - a wydatek atutu równa się *, więc powinien mieć to jeśli weźmie atut. Ogólnie ten "pupil" wydaje mi się problematyczny bo wkracza na zdolności klasowe. Np. dla takiego druida czy czarodzieja jest to spory problem, bo nie mają dostępu do tego co normalnie mieć powinni, a więc muszą wydać tutaj punkcik. A dla takiego wojownika czy łotrzyka? Nie ma znaczenia. Wywołuje to dysbalans wśród systemu, który zaproponowałeś, moim zdaniem. Dla jednych klas to opcja/możliwy bonus, a dla innych uciążliwa kara. |