Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-01-2013, 00:47   #1
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 502 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
[Autorski] Weterani [18+]

-----------------------------------------------------------------------




Ciemność ogarniała wszystko wokół nas. Ciszę zakłócaliśmy my. Właściwie nasze kombinezony wspomagania. Wielkie stelaże z siłownikami i całym tym ustrojstwem na plecach. Oraz pikanie echa radaru. – Oddział stop cisza! – Osprzęt w stan gotowości – tak robiliśmy jak radary nie wyłapywały żadnego ruchu. Skubańcy, nauczyli się przechytrzać echo.

- Włączyć nasłuch! - Nasłuch to nic innego jak system wzmocnionego słyszenia za pomocą którego usłyszymy wydech i wdech tych skurwysynów. Czasem słychać odgłos ich otwartych mord.

Ta cisza denerwowała bardziej niż hałas jak już atakują. Przynajmniej wiesz w którą stronę walić z działka lub że za chwile będzie po wszystkim. To znaczy po tobie. Tak nam opowiadali. Rzadko taki mały oddział jak my wychodził z tego cało. Kurwa jak bym chciał teraz być zwykłym cywilem albo kucharzem daleko stąd. "Serce w gardle, gówno w gaciach ale do przodu". Tak mówili na szkoleniach. Mam rodzinę, żonę, dwie córeczki, które czekają aż tata wróci na linię. Tak mówimy na nasz dom posterunek na powierzchni. Jak nie wiesz gdzie jesteśmy ? W podziemnych tunelach pod miastem New York.

- Simon rusz dupę i chodź tu! Simonn! - Simon to ja, a ten co krzyczy to nasz dowódca, Howks.
- Dawaj radio! -
- Kurwa antenę rozłóż bo nic nie łapie. -
-Oddział Howksa zgłasza się. No doszliśmy do rozwidlenia G6. Czysto. Lewy korytarz zasypany. -
-Niedaleko was powinno to być. Jakieś 500m środkowym tunelem. -
-Ok, przyjąłem bez odbioru.
-
-Dobra panowie zbieramy dupy i ruszamy środkiem. Przełączamy na radar. Spryciarze do przodu. Dwóch zostaje pilnują zada. Po 2 minutach ruszacie za nami. Wyznaczam Pabla i Tika. Idziemy.-
- Simon składaj to gówno szybciej bo zostaniesz. -


Złożyłem stację i zapierdzielałem za resztą. Wole już być w większej grupie dwóch to przy ataku żadnej szansy nie mają. Zresztą nas jest 20 i to też żadna przeszkoda. Zjedzą nas nawet nie jękniemy.

-Howks! Howks ! Ci weterani ? Oni naprawdę istnieją?
-Tak mówiłem ci mają ich do nas przysłać. A teraz cisza nie gadaj. -
-Howks! –
- Kurwa mówiłem cisza!-
- Howks! To ja Stan! Widzisz to co ja?!
-
Ta ślepy nie jestem! Widzę! -
- Co to u diabła jest przecież to niemożliwe!-
- Nie wiem dojdziemy zobaczymy. Szyk bojowy plus! Jak ktoś coś zobaczy na radarze niech nadaje. W innym przypadku cisza. -
-Rudy dajesz zaporowy od prawej. -
-Idziemy. –


Nigdy nie potrafiłem zapamiętać jaki szyk i gdzie mam się podziać. I tak jak coś się dzieje jestem na tyle. A spryciarze to dwóch najlepszych z całej 20.

Właściwie raz tylko brałem udział w walce bezpośredniej. Gang zbieraczy nas zaatakował . A teraz to co innego czuje jak bym miał zaraz narobić w gacie.

-Uwaga chłopaki na razie tu stajemy. Rudy zostajesz tam. Pilnuj tyłów i uważaj nie walni w naszych jak będą do nas szli. Rodrigez właź na wagon razem z Samem i Kentem. Sam - ustawiaj antenę i spróbuj mnie skontaktować z linią. -
-Ok!- Wdrapałem się na wagon. To była wielka stacja metra. Wiem nic dziwnego. Pełno takich mijaliśmy. Tylko że tu świeciło się światło czyli był prąd. I to było bardzo dziwne. Wręcz nie możliwe. Jak tylko ustawiłem antenę połączyłem się z bazą.
-Howks! baza . -
-Ok . -
-Tu Howks. Dotarliśmy do celu.
-
- Ok. Zostańcie tam. Wysyłam posiłki. Zostańcie na nasłuchu będziemy się odzywać.-



Jest rok 3010.

Po wielkich tragediach i katastrofach na ziemi, świat się zmienił. Miasta zaczęły obumierać. Ludzie nie mieszkali w standardowych domach. Były to budynki o wzmocnionych ścianach przypominające bunkry. Ludzie żyli w miarę normalnie. Ale tylko w dzień. Po zmroku każdy się ukrywał właśnie w takich bunkrach. Gdyż ciemność powodowała wychodzenie z ukrycia wszelkiego rodzaju dziwadeł.

I nie były to szopy czy inne nocne zwierzątka. Były to – mutanty w postaci wielkich wilków, szczurów, psów ale też ludzkich mutantów. Człowiek się dostosował lecz przez to że unikał nocy czy metra oraz podziemnych tuneli. Stwory nocą wyłaziły na powierzchnię i atakowały owe budynki. I to dość skutecznie wdzierając się do środka i zabijając ludzi.

Stworzono wojsko by wytępić to dziadostwo. Nie czekając aż wypełźnie nocą. Atakowaliśmy nawet w dzień. Wchodząc do metra i podziemnych tuneli. Zwykły człowiek nie miał szans więc zaczęliśmy produkować pojazdy.

Szybko jednak okazały się mało skuteczne zbyt powolne i nie mieściły się w tunelach. Więc stworzono kombinezony wspomagające człowieka. Musiały być duże mobilne no i uzbrojone. I tak powstały kombinezony AAS1 co oznacza Army Active Shot 1 .

Jest to podstawowy szkielet na którym się montuje moduły. Każdy moduł jest wybrany dla specjalności jaką żołnierz wykonuje. I tak jest moduł:

- standard soldier – uzbrojony w broń automatyczną –szybkostrzelny automat 70 naboi na minutę. Magazynki paskowe podpinane od dołu skrzynki z amunicją pod lufą. Na jednym pasku znajduje się 280 naboi. Przeładować trzeba ręcznie. Co oznacza odpięcie kombinezonu i zejście z niego.

- delux soldier- uzbrojony w broń automatyczną – szybkostrzelny automat 100 naboi na minutę. Magazynki taśmowe podpinane u dołu broni kończące się na plecach w skrzyniach z amunicją. Naboje z taśmy są wystrzeliwane do samego końca. Czyli koniec taśmy oznacza koniec amunicji którą żołnierz ma przy sobie. Jest ich 4000 na jednym pasku w skrzyni. Co daje do dwóch sztuk broni 8000 naboi. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 6 szt - po 100 naboi.

- bosch soldier – uzbrojony w działka obrotowe – 480 naboi na minutę. Magazynki taśmowe jak w wersji delux. Pojemność skrzyń 10000 sztuk moduł posiada dwie skrzynie. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 6 szt - po 100 naboi.

- bum soldier – uzbrojony w wyrzutnie granatów i rakiet. Dodatkowo moduł saperski i moduł podkładania min. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 6 szt - po 100 naboi.

- radar soldier – moduł do transmisji danych by połączyć się z innym oddziałem czy bazą. Dodatkowo posiada moduł zwiadowczy potrafi wystrzelić sondę która przesyła sygnał do odbiornika modułu. Jest czulszy niż zwykły radar. Dodatkowo jest moduł ogłuszania kierunkowego. Dość dobra broń na zwierzęta. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 12 szt - po 100 naboi.

- medic soldier – jest to moduł medyka. Wyposażony w medykamenty wszelkiego rodzaju. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 12 szt - po 100 naboi.

- mechanik soldier – jest to moduł który naprawia inne, uzbrojony w miotacz płomieni. Granaty zapalające. Posiada ich 100. Posiada też działko 20 naboi na minutę magazynek ładowany od dołu na 100 naboi. Ilość magazynków przy sobie 12 szt - po 100 naboi.

Dodatki do każdego AAS1:

- moduł radar – o ciemku nie zawsze widać wszystko za pomocom lamp szperających

- moduł podczerwieni – nie przydaje się zbytnio w tunelach ze względu na wyziewy gazów.

- moduł noktowizora – bardzo przydatne w bezpośredniej walce ale tylko na mutanty dwunożne. Z prostej przyczyny są wolniejsze od zwierzęcych mutantów.

- moduł nasłuchu – jest to mikrofon i słuchawka w twoim uchu wzmacnia sygnał dźwiękowy.

- moduł wyładowania – coś jak wielki paralizator. Powali wielkiego zwierza ale prąd bierze z twojego kombinezonu. Jak ustawisz moc na max może wyładować całą baterię.

- moduł osłony dymnej – jak sama nazwa mówi wypuszcza dym wokół kombinezonu. – dodatkowo system uzbrojony jest w maski do oddychania. Można w nich nurkować.

- moduł wspinaczkowy – są to wciągarki z harpunami.

- moduł ogrzewania – jest to moduł który stabilizuję temperaturę wewnątrz kombinezonu. Ujemną jak i dodatnią.



Witam,

Szukam, 7 - 15 graczy. Każdy z nich wybiera jeden stelaż z modułem. Powtarzane moduły tylko dwa pierwsze. Reszta dostępna tylko po jednej sztuce. Czyli wygląda to tak:

bosch soldier, bum soldier, radar soldier, medic soldier, mechanik soldier - po 1 szt

delux soldier - 2 szt

standard soldier - 8 szt



Karta Postaci


Imię Nazwisko -
Nick -
Wiek-
Pochodzenie -
Umiejętności-
Charakter-


Częstotliwość odpisów raz w tygodniu. Mechanika prosta i łatwa do opanowania. Proste rzuty czy się udało czy nie.

Czas rekrutacji do Piątku. W razie pytań pisać tutaj.
 

Ostatnio edytowane przez Nasty : 08-01-2013 o 19:21.
Nasty jest offline  
Stary 08-01-2013, 15:44   #2
 
piotrek.ghost's Avatar
 
Reputacja: 241 piotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie cośpiotrek.ghost ma w sobie coś
rozumiem, że sesja ukierunkowana stricte na akcje? jak długich postów oczekujesz? raczej radosna rozpierducha czy napięcie, survival, strach? pochodzenie rozumiem kraj/miasto?
 
piotrek.ghost jest offline  
Stary 08-01-2013, 17:27   #3
 
Pinn's Avatar
 
Reputacja: 6506 Pinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputacjęPinn ma wspaniałą reputację
Przeczytałem Wegetarianie [18+] heh. Ogólnie fajny pomysł z maszynami.
 
Pinn jest offline  
Stary 08-01-2013, 17:57   #4
 
Yzurmir's Avatar
 
Reputacja: 202 Yzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie cośYzurmir ma w sobie coś
Raczej nie zagram, ale jakbym zagrał, to zdecydowanie jako bum soldier.
 
Yzurmir jest offline  
Stary 08-01-2013, 19:20   #5
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 502 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
---------------------------------------------

rozumiem, że sesja ukierunkowana stricte na akcje? -- Tak

jak długich postów oczekujesz? - w zależności od sytuacji w jakiej znajduje się postać. Ale nie muszą to być opowiadania typu moje życie jest do bani bo jak byłem młodszy to... A teraz muszę odreagować. Raczej krótkie opisy i odpowiedzi co robicie i jak postąpicie w danym momencie bez zbędnych szczegółów np: widzę dwóch wale do nich z działka.

Ale nie obrażę się jak dodasz - Łuski walą o stelaż słysząc tylko krótko trwałe dudnienie. Dym zaczął zasłaniać przednią machę. Lufy robią się czerwone. W końcu upojna cisza. Dwa wilki leżą u mych stup. Skurczybyki wielkie. Był by czas zrobił bym sobie ozdoby. No nic. O dwie poczwary mniej. To co..... idziemy zamiatać dalej to dziadostwo.

raczej radosna rozpierducha czy napięcie, survival, strach? - wszystko po trochu ale i pomyśleć się przyda dlatego że wszystko zależy od waszego postępowania. Czasem trzeba będzie wiedzieć kiedy dać krok w tył. Ba nawet odciąć się od drogi którą mieliście iść i spróbować od innej strony. Dodam że to wy musicie się dogadywać kto co ma robić i jak. Sami tworzycie układ od ataku po wycofywanie się. Nawet to jak idziecie kolumną podczas marszu czy to jak w stanie gotowości. Wszystko omawiacie sobie na zimno w komentarzach. Komentarze to będzie coś w rodzaju waszego poligonu. Ale to omówimy po rekrutacji.

pochodzenie rozumiem kraj/miasto? - tak, raczej to mało ważne ale dobrze wiedzieć.

Dodaje jeszcze do karty postaci:

- Umiejętności -- nie chodzi o to że potrafisz rzucać nożami czy inną bronią której i tak nie masz. Dodaje umiejętności by określić co tam umiecie gdy jest sytuacja patowa. Oraz wtedy jak zostajecie z uszkodzonym AAS1. Czy musicie go zdjąć. Bez niego i tak szans za dużo nie macie ale zawsze jakaś jest.
- Charakter - Określenie raczej jasne, wybuchowy, spokojny, myślący i takie tam.

Ekwipunek dostaniecie na początku sesji. I będzie co taszczyć.

Taka mała sugestia dla tych którzy chcą zagrać ale nie wyskubią czasu raz w tygodniu na odpis. Mogę się zgodzić dla nich na odpis raz na dwa tygodnie. Warunek muszą grać - standard soldier -


------------------------------------------------
 

Ostatnio edytowane przez Nasty : 08-01-2013 o 20:09.
Nasty jest offline  
Stary 08-01-2013, 19:57   #6
 
Kuru's Avatar
 
Reputacja: 0 Kuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znany
Cytat:
Dodaje umiejętności by określić co tam umiecie gdy jest sytuacja patowa. Oraz wtedy jak zostajecie z uszkodzonym AAS1.
Tak więc masz na myśli umiejętności typowo bojowe... w sensie walkę wręcz bez wykorzystania broni?
 
Kuru jest offline  
Stary 08-01-2013, 20:15   #7
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 502 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
Bardziej ukrywanie się, pomysłowość, czy wspinaczka. Oraz inne przydatne rzeczy w tunelach, metrze. Może ci uratować życie że otworzysz drzwi do wyjścia ewakuacyjnego w tunelu metra i nim się wydostaniesz na powierzchnie. Bo umiesz otwierać zamki.

Raczej walką wręcz nie wygrasz z wilkiem wielkości byka czy szczura podobnej wielkości. A już na pewno nie z skurczybykiem który jest wysoki na 2,5 metra który cię widzi w ciemności a ty go wcale.
 
Nasty jest offline  
Stary 08-01-2013, 21:12   #8
 
Kuru's Avatar
 
Reputacja: 0 Kuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znanyKuru nie jest za bardzo znany
Jeszcze jedna sprawa. Ilość dodatkowych modułów jest ograniczona?
 
Kuru jest offline  
Stary 08-01-2013, 21:54   #9
 
Nasty's Avatar
 
Reputacja: 502 Nasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnieNasty jest jak niezastąpione światło przewodnie
Wszystkie dodatkowe moduły są na wyposażeniu każdego AAS1. Oraz parę niespodzianek o których już w komentarzach. Jak i dokładne dane AAS1. Moc, prędkość poruszania i inne.
 
Nasty jest offline  
Stary 08-01-2013, 22:11   #10
 
SyskaXIII's Avatar
 
Reputacja: 54 SyskaXIII jest na bardzo dobrej drodzeSyskaXIII jest na bardzo dobrej drodzeSyskaXIII jest na bardzo dobrej drodzeSyskaXIII jest na bardzo dobrej drodzeSyskaXIII jest na bardzo dobrej drodzeSyskaXIII jest na bardzo dobrej drodzeSyskaXIII jest na bardzo dobrej drodzeSyskaXIII jest na bardzo dobrej drodzeSyskaXIII jest na bardzo dobrej drodzeSyskaXIII jest na bardzo dobrej drodzeSyskaXIII jest na bardzo dobrej drodze
moja kp, mechanika już wysłana
 
SyskaXIII jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:04.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168