Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-03-2013, 11:25   #1
 
Sekal's Avatar
 
[Cyberpunk: Najemnicy] Strefa Zagrożenia





Godzina 13:32 czasu lokalnego
Niedziela, 13 grudzień 2048
Mogadiszu, Somalia


Małe pomieszczenie kontrolne podziemnego kompleksu laboratoryjnego wypełnione było najnowocześniejszą technologią, czyli z zgodnie z modą: widać było tylko ekrany holograficznych monitorów.
- Widziałeś tę nową, Jim? Tę co wczoraj przyleciała. - Strażnik przesunął się na automatycznym, obrotowym krześle, niezbyt uważnie śledząc obraz na ekranach.
- Jasne. Niezła szprycha. Tylko... - uniósł wzrok znad holofonu - ...mówią, że ma siedemdziesiątkę na karku.
Roześmiał się, kręcąc głową. Jego kumpel wzruszył ramionami. Odnalazł na ekranie Marię i podążył za nią wzrokiem. Wysoka, szczupła, idealne krągłości i piękna twarz. Że sztucznie utrzymane na takim poziomie, kto by się martwił.
- Wiesz Jim, takie to muszą mieć doświadczenie.
Roześmieli się obaj i zamarli, gdy kobieta właśnie się pochyliła. Krótka spódniczka mocno się napięła po tym ruchu. Ten pierwszy, młody jeszcze chłopak, aż zagwizdał. Drugi, który wreszcie także zwrócił uwagę na ekrany, spoważniał. Przez chwilę przyglądał się temu co widzi.
- Tom. Thomas! - warknął nagle, przyciągając uwagę młodego. - Przypatrz się. Co ona tam robi?
Przez chwilę panowała cisza. Obaj zbledli.
- Zasuwaj do szefa! Jasna cholera...
Ciężka ręka strażnika wylądowała na przycisku alarmowym. Czerwone światło wypełniło pomieszczenie.





Godzina 06:12 czasu lokalnego
Niedziela, 13 grudzień 2048
Czterdzieści minut po alarmie.


Dwóch mężczyzn spacerowało nerwowo po ciemnym pomieszczeniu. Ich zdenerwowanie widoczne było już na pierwszy rzut oka. Trzeci jako jedyny siedział, a jego opanowana, niemłoda twarz wyrażała spokój.
- Nie ma powodu do niepokoju. Co jeszcze wiemy?
Jeden z nich prawie wyrzucił ramiona do góry w pełnym wściekłości geście. Powstrzymał się w połowie, z ogromnym trudem panując nad nerwami. Wskazał na mapę satelitarną, po której poruszało się kilkanaście zaznaczonych czerwonymi kółeczkami kropek. Wyjeżdżały z szarej plamy zakłóceń, sięgającej prawie połowy miasta. Zbliżenie pokazało konwój ciężarówek, samochodów terenowych i pojazdów opancerzonych.
- Tylko to. Pełna ewakuacja, jestem tego pewien. Transportowiec już podpływa pod nabrzeże, bez problemu zabierze ich wszystkich. A my nawet nie mamy tam swoich ludzi!
Z każdym słowem jego głos stawał się głośniejszy, aż trzeci z mężczyzn uniósł ostrzegawczo dłoń.
- Uspokój się, Ahmed. Mamy kilku ludzi, wiesz jednak dobrze, że nie możemy ryzykować. Nie mamy wystarczających zabezpieczeń.
Wziął kilka głębokich oddechów. W tle kolumna pojazdów wjeżdżała właśnie do portu w Mogadiszu.
- Co więc zrobimy? Nie możemy tego tak zostawić. Umbrella nie porzuca placówek bez wyraźnego powodu. Nie zabili też wszystkich, więc jest szansa, że nie jest to znów jakiś śmiertelny wirus.
- Albo jest, tylko udało się im go zatrzymać pod ziemią - do rozmowy ponownie włączył się siedzący na krześle Azjata. - Wynajmijmy kogoś obcego, niech sprawdzą to za nas. Nikt nie prześledzi powiązań, nawet jak się okaże, że miejsce to ciągle działa i ich złapią.
Nagle ekran ponownie przyciągnął ich uwagę. Kilka samochodów terenowych wyjechało nagle zza zakrętu i wypadli z nich czarni, uzbrojeni ludzie, ostrzeliwując jedną z ciężarówek.
- Tam trwa wojna.
-Tym lepiej, w końcu to żywioł najemników.





Witam

Po sukcesie pierwszej sesji w klimacie cyberpunka, proponuję kolejną, choć tym razem w zupełnie innym klimacie od The City That Never Sleeps. Fabuła również nie ma nic wspólnego z poprzednią sesją, a postaci będą zupełnie inne, więc nie sądźcie, że to kontynuacja. Nie, to zupełnie coś nowego.
Wstęp krótki, bo nie widzę sensu się nad nim rozwodzić. Liczy się sama sesja, tam dopiero gracze poznają dokładny opis sytuacji i cel misji.

Czym będzie sesja?
Najprościej zdefiniować ją jako sesję akcji w najemniczych klimatach Afryki. Oczywiście, będą korporacje i nowoczesne technologie, klimat jednakże nie będzie odbiegał w stronę sci-fi jakoś bardzo. Wiadomo, że w Somalii nie będą zbyt powszechnie dysponować nowinkami technologicznymi. Do akcji dojdzie sporo tajemnicy i kombinowania, raczej nie ma co liczyć na bezmyślne strzelanie. Może pojawi się nawet nieco horroru.

Kogo poszukuję?
Osób pełnoletnich, to na wstępie. Tych, którzy lubią wgłębić się w świat i sesje, a odgrywaną postać prowadzić w pełni, wraz z chociaż szczątkowym wgryzieniem się w jej umiejętności. Lekarz widząc postrzelonego kompana z przebitym płucem nie mówi przecież “leczę go”. On ma działać. Nie przewiduję tu czepiania się z mojej strony nieistotnych szczegółów, ale szukam osób potrafiących się zaangażować. Długość postów? Nie za krótko, ale też bez przesady - najłatwiej skierować Was do przykładu, jakim jest Cena Życia, którą prowadziłem jakiś czas temu. W szybszych scenach akcji posty pewnie będą nieco krótsze, nie ma jednakże mowy o tym, by sesja zbliżyła się do "jednolinijkowych".

Jaka ma być postać?
Realistyczna. Posiadająca wady i zalety. I teraz, niekoniecznie potrzebuję samych najemników. Jeśli jednak to będzie najemnik: niech będzie to doświadczony osobnik umiejący pracować w grupie. Jako najemnicy będziecie się znali i lubili wystarczająco przynajmniej do tego, by współpracować. Wynajmują Was poważni ludzie i nie wezmą jakichś kłócących się dzieciaków. Prześledzą byłe akcje. To ile ich było i jakie - łatwiej pewnie będzie dogadać już po tym jak wybiorę graczy.
Jeśli nie najemnik? Widzę jeszcze 3 różne postaci w tej grupie:
- biochemik, biolog ze specjalizacją szczepów wirusowych i bakteryjnych etc - ogólnie specjalista mający zbadać pozostałości w opuszczonym laboratorium
- technik, inżynier, haker/netrunner - osoba mająca "dogłębne" umiejętności w jakiejś technicznej dziedzinie
- przewodnik - ktoś z Mogadiszu lub okolic, żyjący tam od dziecka lub tylko od jakiegoś czasu, mający służyć jako właśnie przewodnik dla najemników - taka osoba musi spodziewać się, że będzie ze mną ustalać sporo szczegółów
Jeśli najemnicy, warto rozdzielić profesje i specjalizacje, po co grupie np. 4 snajperów, prawda? Dodatkowo jeśli ktoś chce być dowódcą, to może zgłosić kandydaturę, ale niech nie zaznacza w karcie, że postać dowódcą jest i basta. Tak może to nie zadziałać.
Przewiduję 4 najemników + 3 postaci wsparcia, te nieobsadzone będą npcami.

Czego wymagam w karcie postaci?
- historii postaci - może być krótko, może być nawet wypunktowana - byle miała sens. Wyjątek dla osób, których nie znam i nie mogę łatwo sprawdzić jak piszą - tu proszę się przyłożyć bardziej, bowiem po tym także mogę oceniać. Co do doświadczenia, postać może być specjalistą w jakiejś dziedzinie (zgodnie z tym co napisałem w akapicie powyżej)
- charakteru i wyglądu postaci, wraz ze zdjęciem
- jeśli postać jest najemnikiem: informacji w jaki sposób nim została i dlaczego
- 2-3 najważniejsze osoby dla tej postaci - rodzina, przyjaciele, wrogowie, były szef etc, + krótkich opis tych osób - postaci będą w bardzo odległym zakątku świata, ale kto wie, czy kiedyś nie przyda się jakieś wsparcie nawet z takiej odległości
- informacji na temat: motywacji, przynależności społecznej i religijnej, celu, który postać chciałaby osiągnąć w przyszłości, najważniejszej osoby, najważniejszej rzeczy, najważniejszego miejsca, stosunku do ludzi, stosunku do technologii i korporacji

Pamiętajcie, że chciałbym, aby te postaci żyły, faktycznie wpasowywały się w cybernetyczny świat. Stąd tło postaci jest dla mnie ważniejsze nawet od jej historii. To gdzie będą one umieszczone na czas sesji w końcu nie zmienia ich ogólnego poglądu na świat i ich w nim umiejscowienie.

W późniejszym czasie będzie mi potrzebne także:
- mechanika - oparta na nWOD, lekko zmodyfikowanym, aby pasował do takiego świata - opis mechaniki w następnym poście. Ona sama może okazać się istotna, bowiem będę rzucał kośćmi, poza kulisowo, ale zapewne całkiem często
- stan posiadania postaci. Waluta to EuroDolary, na podstawowy sprzęt na pewno postaci uzbierały. Oferuję PDF-y z rozpisanym ekwipunkiem z Cyberpunka 2020, część rzeczy jest tam nie do użytku, ale większość można skompletować posługując się taką listą. Inne zakupy broni i technologii mogą być ustalane ze mną, podam też cenę etc. Lista dostępna jest też online: tutaj - w przypadku ceny należy dodać jedno "0", standardowo postać ma do wydania 30 000 E$ na sprzęt osobisty. Więcej o tym przy mechanice. Jest to chwilowo sprawa poboczna.

Zarówno mechanika jak i stan posiadania będą istotne dopiero przy rozpoczęciu sesji.


Rekrutacja trwa do piątku 05.04.2013 włącznie Przyjmę od 4 do 6 osób. Co do szybkości sesji, przewiduję 5 dni na posta dla graczy, 2 dla mnie, w okresach bardziej dynamicznej akcji - ok. 3 dni dla graczy, 1 dla mnie.
Zapomniałem pewnie o wielu rzeczach, proszę więc pytać. Tak samo jeśli chodzi o jakieś szczegóły dotyczące dostępnych technologii i samego świata, bowiem to co przedstawię to tylko najważniejszy skrót informacji. Pamiętajcie też, że nie ograniczam nikogo w światotworzeniu, o ile tylko nie jest to niezgodne z tym co sam podaję.

Krótki opis świata: KALENDARIUM ([materiały][Cyberpunk 2050] The Big Apple)



=== MECHANIKA ===



Kilka słów o mechanice. Pierwsze i najważniejsze: nie jest ona najważniejszą częścią karty, jak niektórzy z uporem maniaka myślą. To tylko odwzorowanie Waszych kart postaci w formie kropek. Nie musicie wiedzieć o niej dużo, wszelkie rzuty będę wykonywał ja.

Mechanika będzie wzięta z nWoD, a jej opis nawet znalazłem w artykule na LI: TUTAJ. (Mechanika Nowego WoDa)
Proszę i zapoznanie się z punkami IA oraz IB, one będą potrzebne do stworzenia postaci. Oczywiście osoby znające tę mechanikę zrobią to pewnie z pamięci.

O ile przydział kropek pozostaje taki sam, jak zostało tam napisane (na atrybuty 5/4/3, na umiejętności 11/7/4), to następują drobne zmiany w kilku innych miejscach.
- cnota i słabość nie są wymagane, choć dobre i słabe strony charakteru są cenne w przypadku kreowania postaci - przy czym to może wyjść także w trakcie sesji - podążanie za cnotami i słabościami u mnie nie daje jednak żadnych profitów, a jest jedynie elementem odgrywania postaci
- atuty i umiejętności dotyczące rzeczy nadnaturalnych oczywiście są usuwane (wykrywanie nadnaturalnego, okultyzm etc)
- człowieczeństwo (moralność) dotyczy czegoś innego: jest związane z ilością wszczepów, gdy postać posiada ich więcej niż 3, spada z każdym kolejnym
- specjalizacje będą miały dodatkowe znaczenia - prócz tych do rozdzielenia mogę również sam przydzielić jakieś dodatkowo (w cyberpunku gracz posiadający jakąś umiejętność bez konkretnej specjalizacji może nie być w stanie wykonać danej czynności: np. zwykły lekarz z umiejętnością medycyny bez specjalizacji dotyczącej cyberwszczepów może mieć duże problemy z "zamontowaniem" nawet najprostszego)

Zmienia się nieco także lista umiejętności. W opisie z linka są także inne nazwy względem tych z oryginalnego tłumaczenia, dlatego podaję pełną listę tutaj:

Umiejętności umysłowe:
dedukcja, informatyka, medycyna, nauka, technologia, polityka, rzemiosło, wiedza
Umiejętności fizyczne:
bijatyka, broń biała, broń palna, ładunki wybuchowe, prowadzenie, przetrwanie, skradanie się, wysportowanie, złodziejstwo, zmysł walki
Umiejętności społeczne:
sława, ekspresja, empatia, obycie, oszustwo, perswazja, półświatek, zastraszanie

Chciałbym też zwrócić uwagę na atuty. Te, w których można dać od 1 do 5 kropek, najczęściej nie rosną liniowo. W przypadku 1 kropki na kontakty dostaje się jednego fixera z średnią ilością kontaktów w jednej z dzielnic, w przypadku 5 kropek kontaktem będzie np. prężna organizacja działająca w praktycznie całym NYC.

Każdy otrzymuje 30 000 E$ na ekwipunek osobisty - czyli całą technologię, którą postać ma przy sobie, na sobie i w sobie. Dodatkowo wartość przedmiotów jest inna od tej oficjalnej z CP2020, gdyby ktoś ją znał: do cen należy dodać jedno 0 na koniec. Cennik jest np. tutaj: Cyberpunk 2021. Można jednak wymyślać własne bronie/przedmioty/wszczepy, zgodne z duchem cyberpunka. W razie bardziej kosmicznych można dać mi do zatwierdzenia.
I teraz: wiem, że to mało, zwłaszcza dla niektórych. Ale służy konkretnemu celowi i wyrównuje postaci. Jest jednak coś takiego jak atut "zasoby". 1 kropka w nim to dodatkowe 20 000 E$, 2 kropki 35k, 3 - 60k, 4 - 110k, 5 - 200k. Jak widać, nie jest to liniowe. Jeśli ktoś chce napakować postać technologią (bo za startowe 30k to i tak można kupić sporo...) to musi na to poświęcić część punktów, które mógłby przydzielić do czegoś innego. Proste.
Dodatkowy ekwipunek może dodać także odpowiednia historia, czy inne atuty na wysokim poziomie - np. kontakty, dzięki którym postać dostanie coś gratis.

Ok, czyli jeśli przydzielicie wszystkie początkowe kropki, będziecie mieli początkującą mechanicznie postać. Ona i tak będzie dość silna w świecie gry, ale zapowiadałem, że żółtodziobów nie będzie, więc macie jeszcze dodatkowo 35 punktów doświadczenia do przydzielenia, co da nam już postać doświadczoną.
Koszty rozwoju:
Atrybut: nowy poziom x5
Umiejętność: nowy poziom x3
Specjalizacja: 3 punkty
Atut: poziom x2


W razie wątpliwości nie bać się pytać. Z drugiej strony najlepiej to robić dopiero po napisaniu tej pozostałej części karty postaci, mechanikę zostawić sobie na koniec

Pozdrawiam
Sekal
 

Ostatnio edytowane przez Sekal : 05-04-2013 o 14:36.
Sekal jest offline  
Stary 16-03-2013, 11:49   #2
 
Eleanor's Avatar
 
Oczywiście się zgłaszam
Postać będzie najemnikiem - zwiadowcą
 
Eleanor jest offline  
Stary 16-03-2013, 12:14   #3
 
Cybvep's Avatar
 
Witam,

Na wstępie wypada się przedstawić, ponieważ to mój pierwszy post na forum. Będzie krótko: Cybvep, student .

Od dłuższego czasu "krążę" po tym forum szukającej jakiejś sesji, której odpowiadałaby mi klimatycznie i nie irytowała zastosowanymi rozwiązaniami technicznymi. Ta zapowiada się interesująco i z chęcią bym wziął w niej udział, jeżeli MG mnie przyjmie, ale wolałbym najpierw rozwiać parę wątpliwości:

1. Czy w rekrutacji obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy"? Wolałbym nie, bo lepiej dla sesji, gdy znajdzie się w niej mniej ludzi z przypadku, ale to przecież decyzja MG. Na wszelki wypadek "zaklepuję" jedną pozycję - chciałbym grać najemnikiem.

2. Bardzo, bardzo ważna kwestia - czy używamy Google Doca, GG lub czegoś podobnego? Nie będę ukrywał, że, ugh, nie należę do fanów stosowania takich rozwiązań. Nie przesadzajmy - dla kogoś, kto często przesiaduje w necie, 3-5 dni to sporo czasu na odpowiedź i to nawet przy napiętym planie - starczy tylko przestać marnować czas na jakieś pierdoły. Google Doc to jednak inna bajka - wymaga koordynacji i znacznie szybszych odpowiedzi, frustruje, gdy ktoś się spóźnia itp. Moim zdaniem najlepiej by było, gdyby wszystko odbywało się tylko przez forum i ew. przez fabularne PMy MG w uzasadnionych sytuacjach. Wtedy całość będzie też bardziej czytelna.

3. Czy wymagasz dużego doświadczenia sesyjnego? Nie będę ściemniał i od razu napiszę, że w PBFy pogrywałem rzadko, ale myślę, że poradzę sobie z odgrywaniem postaci i będę w stanie zachować dobre tempo postowania. Wydaje mi się też, że przyzwoicie posługuję się językiem polskim.

4. Jak odnosisz się do "przetrawiania" Twoich postów i długich monologów wewnętrznych? Przeglądałem różne sesje na tym forum i dochodzę do wniosku, że ten problem dotyczy wielu graczy, a niektórzy MG najwyraźniej to tolerują. Nie mam nic przeciwko ścianom tekstu (PS:Torment był grą, która wypaczyła mi dzieciństwo - od tamtej pory jestem przekonany, że już nigdy nie zagram w coś równie dobrego), ale na macki Latającego Potwora Spaghetti, jeżeli połowa każdego posta to po prostu "przeżywanie" posta MG, to jakoś tak od razu odechciewa się ochoty do grania. Trudno się coś takiego czyta, po prostu.
 

Ostatnio edytowane przez Cybvep : 16-03-2013 o 12:17.
Cybvep jest offline  
Stary 16-03-2013, 12:29   #4
 
Sekal's Avatar
 
1. Zdecydowanie nie, obowiązuje konkurs kart, wyniki ogłaszane są po zakończeniu sesji.
2. Niestety, google doc, choć nielubiany również przeze mnie, będzie czasami wykorzystywany. To mimo wszystko najlepsza metoda na dogadanie czegoś większą grupą- lepsza niż wielokrotne PW. Nie będzie jednak nadużywany i mogę z całą pewnością zapewnić, że sesja będzie rozgrywana na forum. Nie "zboczy" nagle na doca, bo ja bym też tego nie zniósł.
3. Nie wymagam wielkiego doświadczenia. To jak napiszesz kartę postaci pokaże mi, czy "się nadajesz". Inaczej w końcu nie mogę Cię ocenić.
4. Przeżywanie czasami jest dobre. Ja preferuję grę do przodu. Ale zerknij sobie na mój profil i na moje sesje. W tej sesji będę wymagał postów dłuższych niż kilka linijek, a takie kilka linijek to dla wielu osób definicja "szybkiej gry bez monologów wewnętrznych". Otóż tak nie jest.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline  
Stary 16-03-2013, 12:52   #5
 
Cybvep's Avatar
 
Cytat:
3. Nie wymagam wielkiego doświadczenia. To jak napiszesz kartę postaci pokaże mi, czy "się nadajesz". Inaczej w końcu nie mogę Cię ocenić.
Ok.

Cytat:
4. Przeżywanie czasami jest dobre. Ja preferuję grę do przodu. Ale zerknij sobie na mój profil i na moje sesje. W tej sesji będę wymagał postów dłuższych niż kilka linijek, a takie kilka linijek to dla wielu osób definicja "szybkiej gry bez monologów wewnętrznych". Otóż tak nie jest.
Jak dla mnie, same posty mogą być długie, to nie w tym rzecz. Monologi są w porządku, ale wtedy, gdy jednak coś wnoszą i nie są po prostu przepisanym postem MG.
 
Cybvep jest offline  
Stary 16-03-2013, 12:58   #6
 
Sekal's Avatar
 
No tu się zgodzimy, przepisywanie postów MG bez wnoszenia czegoś od siebie i popychania akcji do przodu nie będą szczególnie dobrze widziane.
Nawet mi się to wydawało oczywiste przy pisaniu rekrutacji, z drugiej strony - ja również nie mogę odpowiadać za to, jak gracze będą pisać. To dopiero okaże się w sesji.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline  
Stary 16-03-2013, 13:28   #7
 
Cybvep's Avatar
 
Ok, to zabieram się za kartę postaci .

No... może jeszcze jedno pytanie - akceptujesz "warianty"? Coś w rodzaju: "Sprawdzam pierwsze drzwi, nasłuchując. Jeżeli usłyszę ludzki głos, reaguję natychmiastowo, próbując rozwalić zamek i wparować do środka z celownikiem wymierzonym w pierwszą ludzką istotę, którą zauważę. Jak jest jednak czysto, powtarzam czynność z następnymi drzwiami, ostrożnie poruszając się korytarzem."
 
Cybvep jest offline  
Stary 16-03-2013, 13:38   #8
 
Sekal's Avatar
 
Nie rozumiem czemu miałbym w sesji tego nie akceptować. Ale to sprawy do omówienia dopiero po wynikach rekrutacji.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline  
Stary 16-03-2013, 13:44   #9
 
Cybvep's Avatar
 
Niektórzy twierdzą, że warianty są mało "książkowe" i psują klimat, a jako że jestem na forum nowy, wolę dmuchać na zimne . Wygląda jednak na to, że większość podobnych spraw przerzucasz na okres po rekrutacji.
 
Cybvep jest offline  
Stary 16-03-2013, 15:11   #10
 
necron1501's Avatar
 
Jak mówiłem jeszcze na pw jakiś czas temu, zgłaszam się.
Medyk zszywający naszą radosną kompanię obecny.
 
necron1501 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:20.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168