Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-04-2013, 12:40   #1
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
[WFRP Wewnętrzny Wróg] Wróg Poniżej


WEWNĘTRZNY WRÓG: WRÓG PONIŻEJ


Imperium, największy kraj Starego Świata, jest stale zagrożone. Nie z powodu wrogów czyhających na jego granicach, ale od wewnątrz. W splątanej gęstwinie lasów czają się mutanci, zwierzoludzie i budzący grozę Wojownicy Chaosu. Od czasu do czasu ogarnia ich szaleństwo, a wtedy mordują, dopóki krew nie ostudzi ich żądzy. Większość z nich czeka jednak na dzień, w którym wychyną z ostępów, by palić miasta i zdobyć Imperium dla Chaosu. Zgodnie z Przepowiedniami, ten dzień nadchodzi; spaczeniowe Bramy Dawnych Slannów wkrótce otworzą się po raz kolejny, a Bogowie Chaosu szczodrze nagrodzą swych wybrańców. Tymczasem czekają w lasach, zabijając tych, którzy zapuścili się zbyt daleko od dróg i walcząc między sobą.

Mimo iż bandy te są niebezpieczne, jednak nie są tak groźne jak słudzy Chaosu, którzy czcząc swych bogów ukrywają się w miastach, gdzie planują upadek Imperium. Tych bowiem nie można odróżnić od zwykłych obywateli - kontrolują całe miasta i gildie handlowe, mają wpływy nawet na Cesarskim Dworze. Wielu kultystów, omamionych obietnicami bogactwa i władzy, pada ofiara własnej głupoty. Ci czciciele w działalności kultu widzą jedynie osobisty zysk i spełnienie zdeprawowanych pragnień cielesnych. Zaślepieni własnymi żądzami nie dostrzegają prawdziwej natury kultów, bezwolnie poddając się manipulacji. Inni nie są tak naiwni, znają cel istnienia swych organizacji, i robią co mogą, by zwiększyć ich władzę. Chaos niesie za sobą moc, a ci, którzy nią władają mogą rozbić Imperium i skąpać się w chwale mrocznych bogów.

Zwyciężyliby już dawno, gdyby nie to, że Chaos nie jest jednolitą siłą, gdyby nie czas tracony w bratobójczych walkach, które bezustannie wybuchają pomiędzy wyznawcami różnych bogów. Wyznawcy Tzeencha niestrudzenie tropią i niszczą czcicieli Nurgla, gdyż uważają, że ci zbyt afiszują się ze swą działalnością i nie określają celów dla rozsiewanych przez siebie odrażających chorób. Kultyści Slaanesha pogrążają się w narkotycznych orgiach, za nic mając konsekwencje i żyją wyłącznie dla przyjemności.

Konflikt nie rozgrywa się jedynie pomiędzy wyznawcami różnych bogów. Gwałtowne walki toczą się między wieloma kultami czczącymi tego samego boga. Mimo to, bogowie Chaosu są zadowoleni z działań swych wyznawców. Jakby nie dość tego wszystkiego, na Imperium pada jeszcze cień straszliwego Rogatego Szczura i jego skavenów; makabrycznych szczuroludzi, którzy podgryzają korzenie państwa i rozsiewają zarazy...


"Gdy nadejdzie czas, wyjdziemy z ukrycia i zdobędziemy miasta Imperium. Nasi bracia opuszczą lasy, by palić i zabijać. Chaos ogarnie ziemię, a my, wybrani słudzy, zostaniemy wyniesieni w JEGO oczach"

Niech będzie pozdrowiony Tzeentch, Ten Który Zmienia Drogi - Njawrr'thakh 'Lzimbarr Tzeentch"


W przeciwieństwie do pokrytych wielkimi lasami innych prowincji Imperium, Averland stanowi pas skąpanych w słońcu równin, który biegnie mniej więcej z kierunku północno-zachodniego na południowo-wschodni, między Górnym Reikiem, Averem i Averem Błękitnym. Na zachodzie leży Wissenland i Nuln, a na wschodzie równiny zaczynają wznosić się na spotkanie Gór Krańca Świata i Gór Czarnych. Tam, rozproszone na terenach między Averlandem i Księstwami Granicznymi, znajdują się królestwa krasnoludów. Stolicą tej krainy, pozbawionej Elektora po tym, jak dwa lata wcześniej poległ na polu bitwy Marius Leitdorf, było dziesięciotysięczne Averheim.

Jeszcze przed narodzeniem Sigmara, Averheim - miejsce głównego obozowiska Birgundian - stało się najważniejszym miastem na terenach pomiędzy Averem i Reikiem. Położone na wysokim cyplu wbijającym się w Aver, pozostaje niezagrożone przez coroczne powodzie i wylewy rzeki. W najwyższym punkcie miasta, na końcu drogi prowadzącej z Pfungzig i Heideck, stoi otoczona potężnymi murami forteca Księcia-Elektora. Z wież zamkowych rozciąga się wspaniały widok na otaczające miasto równiny.

Legenda głosi, że podobno budowę twierdzy rozpoczął sam Siggurd po tym, jak Sigmar mianował go Księciem prowincji. Chciał stworzyć symbol tak potężny i zastraszający, żeby żaden buntownik ani najeźdźca nigdy nie odważył się rzucić wyzwania jego władzy. Naturalnie, zamek Averburg był kilka razy przebudowywany, rozbudowywany i naprawiany, więc trudno jednoznacznie stwierdzić, czy rzeczywiście został wzniesiony przez legendarnego króla Brigundian. Uczeni szacują datę założenia zamku na początek Pierwszego Tysiąclecia, nigdy jednak nie zostało to dokładnie zbadane.

Averheim słynie także ze swoich obór, gdzie latem kończą się spędy bydła. Przez kilka dni ulice wypełnia bydło sprowadzane na rynek, a pracownicy właścicieli trzód mają zaledwie kilka dni na wydanie swojego zarobku i zażywanie przyjemności miasta. Obory mieszczą się w pobliżu doków, gdzie znajdują się także rzeźnie, więc sprawione mięso może od razu być solone lub marynowane i ładowane na barki do dalszego transportu. Ostatnio grupa kupców zaczęła eksperymenty z lodem sprowadzanym z gór i umagicznianym tak, aby się nie rozpuszczał, co miało zapewnić świeżość mięsa podczas przewozu. Gildia solarzy z Averheim zagroziła wszczęciem rozruchów, jeśli te działania nie zostaną przerwane.

Trudno powiedzieć, kto obecnie sprawuje rządy w Averheim. Oficjalnie teren i władza w mieście należą do rodu Leitdorfów, jednak ich nieustanne wewnętrzne spory pozwoliły kilku frakcjom zyskać wpływy w mieście. Wiele szlacheckich rodów, szczególnie Alptraumowie, odnowiło cenne kontakty z miejscowymi gildiami i kupcami. Na ulicy mówi się o powiązaniu urzędników z półświatkiem, a także o licznych łapówkach i wymuszeniach. Sądząc po niedawnych pracach budowlanych i zdobniczych, także miejscowa Świątynia Sigmara otrzymała ostatnio kilka pokaźnych datków. Również zwykli złodzieje stają się coraz śmielsi. Chociaż straż miejska utrzymuje spokój "w imieniu Księcia", brakuje jej przywódcy oraz odpowiednich funduszy, aby poradzić sobie z szajkami, które poczynają sobie coraz bardziej zuchwale. W grze o nagrodę w postaci tronu Księcia-Elektora jest tylko kwestią czasu, zanim tłumione napięcie doprowadzi do przelewu krwi na ulicach i zmian na wysokich szczeblach w radzie miejskiej.

Nie dziwi więc, że do badania sprawy tak błahej, jak kilka zaginięć w miejskich dokach, zatrudniani są nawet obcy, gdy straż jest potrzebna w zupełnie innym celu i miejscu.



Witam!

Tytuł, oraz pierwsza część wstępu, może być nieco myląca. Zamierzam bowiem poprowadzić kampanię Wewnętrznego Wroga, przy czym nie tę z pierwszej edycji WFRP, a najnowszą, zupełnie nową, wydaną dla 3 edycji tego systemu. Składa się ona z trzech pełnoprawnych przygód i rozbudowanego epilogu. Ta rekrutacja jest do pierwszej z przygód, która jeśli wyjdzie dobrze, rozwinie się w kampanię.

Czym będzie sesja?
Wszystkim, co związane z Warhammerem. Moje sesje zwykle są mroczne i ciężkie w swoim klimacie, w końcu Imperium to niezbyt przyjazne miejsce. Będzie walka, będzie intryga, będzie śledztwo i będzie Chaos w wielu formach. To jednakże WW, czerpiące trochę z pierwszej epickiej kampanii - tutaj również postaci będą miały szansę stać się Bohateriami Imperium. Tak, takimi z dużej litery. Co nie znaczy, że nie będzie brudno, krwawo i ciężko.

Kogo poszukuję?
Osób pełnoletnich, to na wstępie. Tych, którzy lubią wgłębić się w świat i sesje, a odgrywaną postać prowadzić w pełni, wraz z chociaż szczątkowym wgryzieniem się w jej umiejętności. Medyk widząc zranionego kompana z przebitym płucem nie mówi przecież “leczę go”. On ma działać. Nie przewiduję tu czepiania się z mojej strony nieistotnych szczegółów, ale szukam osób potrafiących się zaangażować. Długość postów? Nie za krótko, ale też bez przesady. Przysłowiowa długość avatara to za mało. W szybszych scenach akcji posty pewnie będą nieco krótsze, nie ma jednakże mowy o tym, by sesja zbliżyła się do "jednolinijkowych". Chciałbym również, aby chętni mierzyli siły na zamiary. Wolałbym, by nie było rezygnacji po miesiącu czy dwóch. Kampanie PBF bywają długie.

Jaka ma być postać?
Realistyczna. Posiadająca wady i zalety. Osadzona w świecie. Dopuszczam wszelkie podstawowe profesje z podręczników. Zaczynamy od zera, początkujące postaci, które podejmą się rozwiązania zagadki zaginięć w dokach Averheim. Kto dokładnie ich wynajmie, to już ustalimy po wybraniu graczy, by wersja była zgodna i jednakowa.
Być może czyjś znajomy będzie jednym z zaginionych? Albo choć znajomy znajomego? Ten wątek osobisty nie powinien być jednak nadużywany przez wszystkich.

Czego wymagam w karcie postaci?
- historii postaci - może być krótko, może być nawet wypunktowana - byle miała sens. Wyjątek dla osób, których nie znam i nie mogę łatwo sprawdzić jak piszą - tu proszę się przyłożyć bardziej, bowiem po tym także mogę oceniać. Powinna się kończyć na zainteresowaniu pracą w dokach Averheim, postać jednak oczywiście nie musi pochodzić z tego miasta
- charakteru i wyglądu postaci, wraz ze zdjęciem/obrazkiem
- 3-4 najważniejsze osoby dla tej postaci - rodzina, przyjaciele, wrogowie, były szef etc, + krótkich opis tych osób - służyć to ma również Wam, do lepszego osadzenia postaci w świecie
- informacji na temat: motywacji, przynależności społecznej i religijnej, celu, który postać chciałaby osiągnąć w przyszłości, najważniejszej osoby, najważniejszej rzeczy, najważniejszego miejsca, stosunku do ludzi i innych ras, stosunku do magii i wiedzy o Chaosie, łącznie z potencjalnymi kontaktami z nim
- informacji dlaczego postać podjęła się zadania odszukania zaginionych (jeśli została wynajęta, to po rekrutacji ustalimy przez kogo)
- ekwipunku (podstawowy)
- mechaniki na podstawie 2 edycji WFRP, postać początkująca (czyli tylko z 1 darmowym rozwinięciem)

Przyjmę około 6 osób (raczej nie więcej).
Rekrutacja trwa do 25 kwietnia (środa) włącznie. Karty poproszę na PW.
Szybkość postowania zależnie od sytuacji. 3-5 dni dla graczy, 1-2 dla mnie.
Na pytania jak zwykle chętnie odpowiem.

Pozdrawiam
Sekal

"Jak Averlandczyk odróżnia swoją kobietę od krowy? Wcale!"
- żart reiklandzki
 

Ostatnio edytowane przez Sekal : 14-04-2013 o 12:48.
Sekal jest offline  
Stary 14-04-2013, 13:26   #2
 
IglicaV's Avatar
 
Reputacja: 1 IglicaV ma wspaniałą reputacjęIglicaV ma wspaniałą reputacjęIglicaV ma wspaniałą reputacjęIglicaV ma wspaniałą reputacjęIglicaV ma wspaniałą reputacjęIglicaV ma wspaniałą reputacjęIglicaV ma wspaniałą reputacjęIglicaV ma wspaniałą reputacjęIglicaV ma wspaniałą reputacjęIglicaV ma wspaniałą reputacjęIglicaV ma wspaniałą reputację
Z chęcią się przyłączę Kartę wyślę tak szybko jak to tylko możliwe.
 
__________________
Meet me in outer space.
IglicaV jest offline  
Stary 14-04-2013, 16:47   #3
 
necron1501's Avatar
 
Reputacja: 1 necron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodzenecron1501 jest na bardzo dobrej drodze
Zgłaszam się, nigdy nie grałem w Młotka, kiedyś warto zacząć .
 
necron1501 jest offline  
Stary 14-04-2013, 17:32   #4
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Sekal, jaka jest jakość oryginalnych scenariuszy w porównaniu do Wewnętrznego Wroga do pierwszej edycji? Lepsze, gorsze?
 
kymil jest offline  
Stary 14-04-2013, 17:44   #5
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
To zależy jakie. Te z drugiej edycji były w większości niezłe, te z 3 mają już bardzo różny poziom. Gathering Storm, który prowadziłem w ramach warsztatów 3 edycji był bardzo słaby. Obecnie kończona Wiedźmia Pieśń już mi się całkiem jako przygoda spodobała.
O tej się wypowiem po poprowadzeniu. Tak na sucho to ciężko, ale wydaje się sensowna i przy zaangażowaniu graczy może okazać wciągająca. Bezpośrednio do przygód z WW 1 edycji nie ma co porównywać moim zdaniem.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline  
Stary 14-04-2013, 22:59   #6
 
Tasselhof's Avatar
 
Reputacja: 1 Tasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputację
Zawsze pragnąłem zagrać w ten słynny już dodatek do młotka nigdy wcześniej nie miałem natomiast okazji tego dokonać. Zgłaszam się wszystkimi kończynami jakie jestem w stanie unieść do góry bez upadania.
 
__________________
"Dum pugnas, victor es" - powiedziałaś, a ja zacząłem się zmieniać...
Tasselhof jest offline  
Stary 14-04-2013, 23:04   #7
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
Tasselhof - rekrutację przeczytaj ponownie!
Powtarzam, to NIE jest Wewnętrzny Wróg z 1 edycji WFRP. To tylko się tak nazywa i nawiązuje do klasyka.
 
__________________
If I can't be my own
I'd feel better dead
Sekal jest offline  
Stary 15-04-2013, 00:17   #8
 
Tasselhof's Avatar
 
Reputacja: 1 Tasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputację
wiem wiem nie mniej w CV gracza mogę sobie wpisać WW zaliczone prawda ?
 
__________________
"Dum pugnas, victor es" - powiedziałaś, a ja zacząłem się zmieniać...
Tasselhof jest offline  
Stary 15-04-2013, 14:25   #9
 
Viviaen's Avatar
 
Reputacja: 1 Viviaen ma w sobie cośViviaen ma w sobie cośViviaen ma w sobie cośViviaen ma w sobie cośViviaen ma w sobie cośViviaen ma w sobie cośViviaen ma w sobie cośViviaen ma w sobie cośViviaen ma w sobie cośViviaen ma w sobie cośViviaen ma w sobie coś
Hmmm, właśnie mi się "stary" Wewnętrzny Wróg urwał i mam wakat na młotka
Pomyślę, może się uda.
Kilka pomysłów już gdzieś tam się tli...
 
__________________
Jeśli zabałaganione biurko jest znakiem zabałaganionego umysłu, znakiem czego jest puste biurko?
Albert Einstein
Viviaen jest offline  
Stary 15-04-2013, 14:35   #10
 
Tom Atos's Avatar
 
Reputacja: 1 Tom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputacjęTom Atos ma wspaniałą reputację
Zgłaszam się.

Njawrr'thakh 'Lzimbarr Tzeentch siostry i bracia.

Zwyciężymy.
 
Tom Atos jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:57.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172