Na mnie nie czekajcie, bo nie zdążę całego systemu ogarnąć dzisiaj, a jeszcze jest zwykłe nudne życie, przepraszam, ale nie dam rady, może innym razem. |
Zormar mechanika w młotku jest banalna wszystko opiera się na 1k10 i 1k100 Każda akcja/umiejętność korzysta ze statystyki np (akcja)atak to walka wręcz (albo umiejętności strzeleckie jak strzelasz) a przeszukiwanie (umiejętność) to bodajże int kiedy stworzysz bohatera według. podręcznika ustalisz swoje statystyki weźmy np że masz 35 walki wręcz na start w rundzie masz 2 akcje atak zwykły to 1 akcja żeby trafić musisz rzucić poniżej swojej walki wręcz rzucasz masz powiedzmy 34 Trafiasz! obracasz liczby daje ci to 43 sprawdzasz w co trafiłeś ( na kp to pisze) i rzucasz 1k10 + wszelkie bonusy do obrażeń na obrażenia odjąć wyt + punkty pancerza na danej lokacji ciała ( Trafionego celu oczywiście ;) ) Mam nadzieje że pomogłem :D Jak coś poplątałem to sry , sam jestem mg w domu dla 2 kolegów od niedawna więc mechanikę kuje po nocach i jeszcze im objaśniam Sorry for Long Post ;) a uniwersum wciąga naprawdę... |
Może jeszcze coś spróbuję zrobić, ale nie wiem czy zdążę, ale kto nie próbuje ten nie zyskuje jak to mówią. |
No Nefarius do dziś przedłużuł rekrutacje, więc pewnie jeszcze dziś będą wyniki. |
Ogarnąłem mniej więcej, więc dzisiaj do max 22 powinienem wysłać KP. |
Wszystko wysłałem, mam nadzieję, że się uda. |
http://lastinn.info/sesje-rpg-warham...znaczenia.html tu już jesteś przecież :) |
Tego, ja jeszcze mam Nefariusowi kartę dosłać. Postaram się dziś jak wyrobię przed wyjściem na imprezę, jak nie to jutro z rańca ;). |
To co...temat do zamknięcia chyba? Sesja ruszyła pełną parą. :D |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:35. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0