Każda klasa ma losowe wartości złota na start (Podręcznik Gracza s. 111) - bard ma 4k4 x 10 sz., rzeczy pokroju prowiant, hubka i krzesiwo itd. polecam kupić jak nie chcecie umrzeć z głodu/pozamarzać ;d. Wolałbym żebyście korzystali z tych w podręcznikach, ich zakres jest całkiem szeroki ;). |
Początkowo miałem zamysł na druida lub barbarzyńcę, pochodzącego właśnie z Dolin Lodowego Wichru, od dziecka babrającego się w śniegu i lodzie. :) Ze względu na dużo wojowniczych postaci chyba bardziej będzie pasował druid i najprawdopodobniej właśnie jego wezmę, choć oczywiście mogę zamysł jeszcze zmienić. |
Ja widzę, że jest dość łotrzyków i wojowników, więc koncept będę musiał zmienić, a co za tym idzie obrazek też. Problem w tym, że nigdy nie byłem fanem czaromiotów, Paladyn natomiast trochę zbyt ograniczony fabularnie jak dla mnie. Hm. Chyba będzie Tropek. Albo Skaut jak DM zezwoli na klasę spoza podstawki. |
Skauta pozwoli, generalnie można umówić się, że fabrycznie wyrażam zgodę na scouta i favored soula (raczej dość charakterystyczne dla tego regionu), a z bardzo dobrym uzasadnieniem hexblade (mimo wszystko założeniem ekspedycji jest ratunek, a w tym regionie hexblade bardziej kojarzy mi się z jakimiś wojownikami Auril), spirit shaman (z plemion barbarzyńskich, z którymi generalnie Dziesięć Miast ma kosę), warmage (raczej wędrownego, jakoś te ich akademie nie widzą mi się w Dolinie) i spellthiefa (którego teoretycznie da się wcisnąć wszędzie, ale zwyczajnie za nimi nie przepadam). |
Ja tworzę mnicha właśnie, ale tak się zastanawiałem nad tygrysowatym słordsejdżem, o ile zezwolisz na taki wybryk ;) |
O, pomysł mnicha nie powiem, podoba mi się ;d. ToB i ToM nie dopuszczam bo są dla mnie nie wiem, do ToB brakuje mi tylko jeszcze mangowych obrazków, a jak chcesz sobie zbalansować woja to od 6. poziomu są bardzo fajne atuty z manewrami z Complete Warrior i Player's Handbook 2 ;). #Update: spłynęła pierwsza kompletna karta - jak zwykle od Kerma (świadomości zbiorowej Kerma, więcej niż jednego usera Kerma :D), człowiek ulubieniec bóstw (MG) (Tempusa). |
Do 6 poziomu to jeszcze kawałek, więc na bank sobie poczytam w tych dwóch podręcznikach coś niecoś. Na 90% poleci mnich ;) |
Update odnośnie otrzymanych kart postaci: Dira - Ilnar (człowiek bard); Kerm - Taar (człowiek ulubieniec tempusa); Quelnatham - Vethyn (człowiek czarodziej wieszcz); Kayla - Arine (człowiek łotrzyk); gwizdor - Sevuell (leśny elf kapłan solonora thelandira); Zakładam więc, że w grę wchodzić będzie pierwszy termin rekrutacji, aha Dira ekwipunek, gwizdor wpisz do karty zapamiętane czary kapłana :). |
Postaram się wpisać go dzisiaj wieczorem. Ach, to zero w nawiasie przy nazwie zaklęcia - tak będę zaznaczać poziom magii ;) |
Czary wpisane. Mam nadzieję, że w dobrym miejscu. xD Natomiast jeśli chodzi o samą przygodę, czy fabuła będzie bardziej nastawiona na walkę (Bądźmy szczerzy, Icewind Dale w głównej mierze to hack'n'slash. :)), czy utarczki słowne z hordami NPC, przeplatane jakimiś wątkami, nazwijmy je roboczo - śledczymi? Edit: Do taszczenia wyposażenia bardziej wskazany jest muł juczny, czy psi zaprzęg? Jeśli to drugie, to o jakiej ewentualnej cenie zakupu możemy mówić? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:58. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0