Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-05-2013, 18:25   #1
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 15872 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
[storytelling/fantasy] Wieża Czterech Wichrów. Rekrutacja dodatkowa.

Wstępniaczek

Sołtys poczerwieniał na twarzy.

- Jak to nie żyje? - jego oburzenie było szczere, zdziwienie jak najbardziej autentyczne. - Zamordowany?!

Wśród gawiedzi zebranej wokół Skibowej chaty zaszemrało. Kilka osób z ostatnich szeregów odeszła pospiesznie, znikając w chatach i stodołach. Ktoś schylił się, podnosząc coś z ziemi. Za jego przykładem poszło kolejnych kilka osób. Bataar i Ellfar poruszyli się niespokojnie.

Gerwazy przepychając się między kobietami wpadł do chaty niczym burza i równie gwałtownie z niej wyskoczył.

- Uduszony! - wrzasnął w progu. - Zabili go!

Gdzieś z tyłu rozległ się wysoki, wibrujący kobiecy krzyk. Powietrze przeciął rzucony z tłumu kamień. Nena złapała się za głowę. Z rozciętej skroni płynęła krew. Spojrzała na zakrwawione palce, na wykrzywioną wściekłością twarz sołtysa, na niespokojny tłum. Zauważyła ludzi, którzy wybiegli z chat z widłami i siekierami w dłoniach.

Cathil nie analizowała długo całej sytuacji. Jej instynkt automatycznie zareagował na zagrożenie. Jak zwykle. Uderzenie z łokcia z półobrotu w szczękę, odrzuciło Kleszcza na ścianę. Z przegryzionej wargi poleciała czerwona posoka. Nim upadł, strzała opuszczała już cięciwę. Wzniesiona do rzucenia kamienia ręka opadła bezwładnie.

- W nogi! - krzyknęła.

Cathil, Decair oraz Sorley rzucili się między chałupy, nie czekając na dalszy rozwój wypadków. Przewaga ilościowa rozzłoszczonej tłuszczy była znaczna. Konfrontacja mogła wypaść na ich niekorzyść.

Biegli, nie oglądając się za siebie. nie zdając sobie w tej chwili sprawy, że zostawili za sobą Bataara i Ellfara.

Kolejne przeszkody wyłaniały im się zza zakrętów. Ucieczka. Chałupy przesuwały się w pędzie. Zagradzały drogę. Płot, ściana, płot. Dyszeli z wysiłku. Wielki czarny kot siedzący na płocie wytrzeszczał w uciekających swoje ślepia. Mahr prychnęła, płosząc sierściucha. W biegu, podniosła przydrożny kamień i rzuciła w jego kierunku. Mówią, że przynosi pech? Przesądy. Chyba...

,~*~’


W tym samym czasie, gdy w popłochu opuszczali pechową osadę...
Kupa chłopów idąca na kapłana i łucznika nie wyglądała na przyjaźnie nastawionych. O ich zamiarach świadczyły też widły, które trzymali w dłoniach i wykrzywione gniewiem twarze. Uciekliby pewnie w ślad za kobietami i bardem, lecz Bataar był w końcu wojownikiem. Kapłanem boginii wojny. A elf... No cóż. Chwila zawahania, rzucony kamień, potknięcie. Czy można to nazwać pechem? Po chwili kordon wieśniaków, bab i staruszków oraz nielicznych mężczyzn zamknął się wokół nich. Żeby uciec, trzeba biło się przez niego przedrzeć.

Bataar wzniósł modły do Anahit, złapał swój dwuręczny topór i ruszył do walki. Rozrąbał pierwszego. Odstąpili nieco. Ellfar naciągnął strzałę i posłał ją w tłum. Ciżba rzuciła się na niego, dźgając widłami, rzucając kamieniami. Bryznęła krew, ochlapując twarz walczących i wielkoluda. Wojownik oblizał wargi. Chłopi rzucili się na niego. Gdzieś spod nóg prysnął zagubiony czarny kot. Nim doszli, rozrąbał kolejnych dwóch. Widły ugodziły go w ramię. Roztrzaskał je i sieknął ich właściciela w czoło odłupiając płat czaszki. Mężczyzna zdążył krzyknąć, po czym upadł. Mózg wypłynął na ubitą drogę. Kolejne widły wbiły mu się w nogę. Upadł na kolana odgrażając się. Przeciwników było zbyt wielu. Kolejny trup i kolejne widły wbite w ciało. Krew ciekła z wielu ran. Słabł. Coraz trudniej było mu unieść dwuręczny topór, który stawał się coraz cięższy. Nadchodząca śmierć zalała mu oczy krwią.



Technikalia
Rekrutacja oryginalna: http://lastinn.info/archiwum-rekruta...h-wichrow.html ([fantasy / storytelling] Wieża Czterech Wichrów.)

Mam przyjemność namówić was do wzięcia udziału w toczącej się już sesji typu storytelling, w klimacie fantasy. Kilku graczy zdążyło się wykruszyć, stąd mam kilka wakatów. Ale po kolei.

Wymagam punktualności i zaangażowania. Jeśli ktoś nie ma czasu - proszę nie aplikować. Często korzystamy z g'doc'a. Jeśli ktoś ma do niego awersję - proszę nie aplikować. Szkoda Waszego i mojego zaangażowania. Co możecie dostać w zamian? Najlepiej sprawdzić pod: http://lastinn.info/sesje-rpg-fantas...h-wichrow.html

Znajomość przebiegu dotychczasowych sesji nie jest wymagana. Wszystko co warto wiedzieć znajdziecie tutaj.

Kogo szukam?
Szukam postaci, które z różnych przyczyn zechcą się przyłączyć do (obecnie) trzyosobowej drużyny, która zdąża do tytułowej Wieży Czterech Wichrów znajdującej się gdzieś w paśmie Gór Dawnych Szlaków.

Cel obecnej drużyny?
Dotrzeć do ww Wieży w celu nakłonienia zamieszkującego w niej arcyMaga do neutralizacji mrocznej magii z pewnego dzwonu, w pewnej osadzie. Drużyna nie chodzi z bannerem oznajmiającym cel wyprawy. Może się tą wiedzą z Wami podzielić ale niekoniecznie.

Dlaczego Wasza postać chce do nich dołączyć?
Może również ma interes do ww Maga? Może zmierza w tym samym kierunku i ma "po drodze"? Może musi nagle "zniknąć" z miasta a przyłączenie się do naszych bohaterów jest taką okazją? Przyczyn może być wiele. Tak czy inaczej podsyłając KP proszę umotywować chęć podążania za grupą.

Gdzie znajduje się aktualnie Wasza postać?
W Denondowym Trudzie. Jest to duże miasto warowne niedaleko pasma Gór Dawnych Szlaków, była siedziba Calijaha Potężnego i Denonda Wielkiego znanych powszechnie w tej okolicy z wielkich podbojów.Ww co prawda już nie żyją, lecz ich sukcesorzy z powodzeniem rządzą tą krainą.

Kim jest Wasza postać?
Może to być mieszkaniec Denondowego Trudu, strażnik miejski, członek gildii złodziei, może jakiś mieszczanin, może członek jakiegoś cechu.
Może też być ktoś przejezdny.
Ciekawsze by jednak było, gdyby miał jakieś koneksje w mieście. Był w jakiś sposób z miastem, jego mieszkańcami, organizacjami powiązany. Miał jakieś wpływy, bądź to formalne, bądź nieformalne.
Lubię postacie dobrze osadzone w świecie, w którym żyją. Kogoś znają. Ktoś ich zna. Mają na kogoś haka. Ktoś ich nie lubi itd. itp.
Rasa do wyboru: człowiek, elf, krasnolud, niziołek.
Profesja: dowolna. Nie widzę w tym momencie specjalnych ograniczeń no ale.... żeby nie było, że zgadzam się z góry na wszystko. Pomysłowość graczy nie ma granic.

Do kiedy rekrutka?
Rekrutka trwa do momentu aż uzyskam max. 3 b. dobre Karty Postaci z dużą motywacją do wzięcia udziału w sesji. Na bieżąco będę informował jeśli kogoś przyjmę. Maksymalny czas nadsyłania KP upłynie, gdy drużyna minie miasto i uda się w góry. Kiedy to nastąpi? Za dwa tygodnie? Miesiąc? Trzy miesiące? Zależy od tempa sesji.
Żeby było jasne. Nie mam ciśnienia, żeby kogokolwiek przyjąć. Mogę równie dobrze zakończyć sesję z trzema osobami jak i z sześcioma, jak i z jedną . Mimo wszystko byłoby miło, gdyby dołączył się jakiś zaangażowany gracz.

Karta postaci powinna zawierać: - jeśli do tego momentu rekrutacja Cię nie zainteresowała, to nie ma sensu czytać dalej
Imię, nazwisko postaci.
Rasa.
Profesja (czym postać się zajmuje)
Wiek.
Wygląd.
Avatar.
Charakter postaci.
Dążenia postaci (każdy ma jakiś cel w życiu, tutaj należy też podać motywację dołączenia do grupy).
Umiejętności (sumaryczna liczba punktów do rozdysponowania: 10; np: przetrwanie w głuszy, walka toporem, skradanie się, negocjacje, piromanta)
Ułomności (minimum dwie; np: głuchy, chromy, łatwo wpadający w złość, panicznie boi się ciemności), w tym min. jeden Lęk (np. lęk przed ogniem, pająkami, grubymi babami, śmierdzącymi chłopami, agorafobia itp. itd.)
Ekwipunek (nie robię ograniczeń pod warunkiem, że nie będziecie przesadzać, pamiętajcie że postać będzie musiała go taszczyć ze sobą, przemyślcie go dobrze, nie lubię wyciąganych z kapelusza królików)
Historia postaci (skąd się wzięła, dlaczego jest tym czym jest, tutaj wymagam od Was osadzenia postaci w Denondowym Trudzie, znajomości, koneksje, wrogowie, rodzina, wszystko co mogłoby mieć jakiś smaczek i zahaczki; lubię zahaczki, które można wykorzystać)
Epizodzik (krótkie opowiadanie z Waszą postacią w życiowym, przełomowym dla niej momencie)

Stopniowanie umiejętności:
10 - prawdopodobnie nie ma lepszego w tej dziedzinie od Ciebie
9 - jesteś wybitny, śmiało można powiedzieć, że opanowałeś tą umiejętność perfekcyjnie
8 - jesteś autorytetem, inni proszą cię o radę i nauki
7 - z powodzeniem możesz uczyć innych tej sztuki
6 - jesteś na prawdę w tym dobry
5 - biegłość z tej umiejętności sprawia, że inni mogą ci tego zazdrościć
4 - wybijasz się ponad przeciętność
3 - poznałeś solidne podstawy wiedzy
2 - zacząłeś się szkolić w tej dziedzinie i poznawać ją
1 - miałeś styczność z tym zagadnieniem i niektóre z jego elementów nie są Ci obce

Planowana częstotliwość ruchów: 7+4. Czyli 7 dni dla graczy, 4 dni dla mnie. Z regóły wyrabiam się w jednym dniu.

Zainteresowani - słać KP na PW.

Pytania ogólne proszę zadawać na forum. Może przydadzą się też innym.

Proszę zgłaszać ogólne zainteresowanie sesją na forum. Miło by było zobaczyć, że wogóle jakieś jest.
 
__________________
Aktualnie gram w:
Sicarios. Horror. Storytelling. Meksykańskie kartele narkotykowe

Ostatnio edytowane przez GreK : 20-05-2013 o 21:05. Powód: Dodanie wstępniaczka
GreK jest offline  
Stary 17-05-2013, 21:34   #2
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 15872 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Cytat:
Mam pytanie w związku z rekrutacją. Ile tak mniej więcej pracujecie w docsach na turę? Wszystkie dialogi są tam rozgrywane czy nie ma takiego przymusu?
Zdarzają się turki, kiedy praca na doc'sach nie jest konieczna. Częściej jednak trzeba tam zajrzeć i przynajmniej raz na dwa dni wypadałoby coś dodać od siebie. Jeśli prowadzić dialogi to raczej w g'docu.

Tak więc jeśli pytasz, czy często korzystamy z doc'a: raczej często.
 
__________________
Aktualnie gram w:
Sicarios. Horror. Storytelling. Meksykańskie kartele narkotykowe
GreK jest offline  
Stary 01-06-2013, 16:02   #3
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 15872 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Wieże warowni wyłaniały się z oceanu zieleni jeszcze na długo przed tym nim można było zobaczyć jej mury. Jej centralną, najwyższą część stanowił zamek warowny otoczony grubymi, niedostępnymi murami, ze strzelistymi wieżyczkami, zwany potocznie Warownią. Dostęp do Warowni był ściśle chroniony i mieli go nieliczni.

Poza wewnętrznymi murami była część mieszkalna. Kilkupiętrowe kamienice wciśnięte w ciasne uliczki. Z niewielkimi placami, które najczęściej zapełniały kramy handlarzy, świątyniami, przed którymi siedzieli żebracy, cuchnącymi kanałami odprowadzającymi nieczystości. Można tam było znaleźć bogatsze dzielnice zamieszkane przez miejscowych magnatów i bardziej zamożnych mieszczan, dzielnice średniozamożne oraz najbiedniejsze, z podłymi burdelami i jeszcze podlejszymi knajpami, w których łatwo było zarobić nożem między żebra..

Całe miasteczko okalały mury zewnętrzne, poprzetykane okrągłymi, obronnymi basztami. Lecz na tym miasto się nie kończyło. Poza murami zewnętrznymi powstawały osiedla biedoty. Najczęściej drewniane chatynki lub lepianki, poustawiane byle gdzie i byle jak, były w takim samym stanie jak jego mieszkańcy. Przyjezdni, zwabieni możliwością szybkiego zarobku napływali do miasta i najcześciej kończyli przed jego murami. Część z nich miało szczęście i dzięki swym umiejętnościom zaczęło pracować dla jednego z karteli, które działały w Denondowym Trudzie.

Nad tym wszystkim porządek starał się zaprowadzić grododzierżca za pomocą wyszkolonych oddziałów straży miejskiej utrzymywanych przez podatki i myta. Lochy pełne były przestępców i nieudaczników.



=========
Drużyna dotarła do Denondowego Trudu. Na składanie propozycji KP macie czas nim uda im się stamtąd wyrwać.
 
__________________
Aktualnie gram w:
Sicarios. Horror. Storytelling. Meksykańskie kartele narkotykowe
GreK jest offline  
Stary 03-06-2013, 18:28   #4
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 7319 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał GreK Zobacz post

Pytania ogólne proszę zadawać na forum. Może przydadzą się też innym.

Proszę zgłaszać ogólne zainteresowanie sesją na forum. Miło by było zobaczyć, że wogóle jakieś jest.
Zgłaszam zaintersowanie. KP poszło na PW.

I od razu pytanie: magia w świecie - jak wygląda?
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
Stary 04-06-2013, 16:48   #5
 
Sniei's Avatar
 
Reputacja: 14 Sniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znany
Jestem bardzo zainteresowany i zabieram się do tworzenia postaci. Raczej podeślę wieczorem gdyż zamierzam włożyć w nią dużo pracy

Albo w nocy bo wtedy pracuję i mam najwięcej czasu (recepcja w nocy = siedzenie i oglądanie filmików na youtube )
 

Ostatnio edytowane przez Sniei : 04-06-2013 o 17:42. Powód: zmiana terminu
Sniei jest offline  
Stary 04-06-2013, 18:45   #6
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 15872 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Autumm Zobacz post
Zgłaszam zaintersowanie. KP poszło na PW.

I od razu pytanie: magia w świecie - jak wygląda?
Postać przyjęta. Gratulacje.

Generalnie zostało tylko jedno miejsce jeszcze, więc...
a chętnych (lub potencjalnych chętnych), którzy się zgłaszali naliczyłem trzech. Jeśli rzeczywiście dotrą trzy KP to może zrobimy konkurs.

Odnośnie magii, to takie pytanie pojawiło się przy pierwszej rekrutce do sesji Wilczy Pazur. Oto co wtedy odpowiedziałem:

Cytat:
Bałem się tego pytania, spodziewałem się go jednak. No ale cóż, słowo się rzekło, kobyła u płotu.

Zasady dla Maga nie będą się różnić zbytnio od tych dla wojownika.
10 punktów umiejętności rozdzielane jak dla każdej innej postaci.
W tym mag może wybrać sobie jedną z dziedzin magii i wydać na nie punkty.
Załóżmy, że nasza przykładowa postać jest magiem i wyda punkty wg poniższego schematu.
Piromancja - 3pkt.;
Magia umysłu - 2pkt.
Gotowanie - 1pkt.
Sztuka dyplomacji - 5pkt.

Ilość punktów wydanych w daną dziedzinę magii oznacza oczywiście zdolności maga w tej dziedzinie.

Spróbujmy do magii podejść zdroworozsądkowo. Niektóre akcje nie potrzebują mechaniki. Wyobraźmy sobie taką sytuację.

Nasz Mag ma gościa. Chciałby ugościć go i wywrzeć na nim wrażenie. Chce namówić go do zainwestowania pewnej kwoty pieniędzy w swoje badania.
Schodzi do piwniczki po wiktuały i rozświetla sobie drogę małą kulą ognia. Ma solidne podstawy piromacji (3pkt), więc taka sztuczka nie stanowi dla niego problemu. Wraca ze składnikami do kuchni, rozpala polana w piecu (magicznie), cóż to dla niego. Wymyślił sobie, że ugotuje coś wykwintnego, dajmy na to, kaczkę w sosie szafranowym. Niestety, kaczka trochę się przypaliła (gotowanie - 1pkt) i jedzie spalenizną. Jednak gdy gość przychodzi stara się na niego wpłynąć magią umysłu, że podana potrawa jest znakomita (magia umysłu - 2pkt). Udaje mu się go oszukać na tyle, że gość zjada potrawę, nie wyczuwa spalenizny lecz mimo tego nie robi ona na nim specjalnego wrażenia, jest nijaka. Jednak dzięki sztuki dyplomacji (5pkt), w której jest biegły udaje się naszemu bohaterowi przekonać gościa, że inwestycja może mu się zwrócić.

Co do many... jej odpowiednikiem dla wojownika jest wytrzymałość.
Gdyby nasz mag postanowił odbyć nocny spacer i przyświecać sobie cały czas drogę kulą ognia to po pewnym czasie poczułby się zmęczony, miałby problem ze skupieniem i bądź to kula ognia w najlepszym wypadku po prostu by zbladła, może zgasła, bądź przez zmęczenie mógłby coś podpalić. Tak to widzę.

Podobnie jak z wojownikiem, nie może machać przez kilka godzin toporem bo mu w końcu ręce omdleją ze zmęczenia. I to z regóły jest tak, że im większy topór tym szybciej się zmęczy.

Podobnie mag, im trudniejsze, mocniejsze zaklęcie tym szybciej się zmęczy i będzie musiał odpocząć i się zregenerować.
 
__________________
Aktualnie gram w:
Sicarios. Horror. Storytelling. Meksykańskie kartele narkotykowe
GreK jest offline  
Stary 04-06-2013, 19:02   #7
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 7319 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Bardziej chodziło mi o zakres obecności magii w świecie - jest powszechna? są magowie jako kasta/grupa ? Jest zakazana? Jest elitarna, czy może każdy ma z nią styczność...Krótko mówiąc, czy mówimy o low czy high fantasy
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
Stary 04-06-2013, 19:33   #8
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 15872 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
Chyba każdy o magii słyszał. Większość też widziała. Jest ona jednak czymś niezwykłym i tajemniczym.

Włada nią ok. 1% ludzi. U elfów zdarza się częściej.

Czyli low?
 
__________________
Aktualnie gram w:
Sicarios. Horror. Storytelling. Meksykańskie kartele narkotykowe
GreK jest offline  
Stary 04-06-2013, 19:36   #9
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 7319 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Definitely, according to this.

Moja ciekawość została zaspokojona. Więcej pytań nie mam.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!
Autumm jest offline  
Stary 04-06-2013, 20:59   #10
 
Sniei's Avatar
 
Reputacja: 14 Sniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znanySniei nie jest za bardzo znany
Drogi Panie GreK'u,

Jeśli masz zamiar zrobić konkurs to bardzo proszę o chwilę cierpliwości. Postać już tworzę, aczkolwiek nie będzie ona gotowa jeszcze dzisiaj. Jutro rano natomiast zapewne KP będzie znajdowała się w twojej skrzynce odbiorczej. Mam jeszcze trochę ponad godzinę zanim wyruszę do pracy i wykorzystam ten czas do tworzenia postaci, jednak mi tyle nie wystarczy. Na szczęście pracuję jako recepcjonista w hotelu a w nocy znaczy to tyle co siedzenie za recepcją... przed komputerem. Zatem możesz się spodziewać na 100% że postać będzie już gotowa rano, ponieważ będę miał bardzo dużo czasu w nocy. Mam nadzieję, że mój skrytobójca zachwyci cię swoją biografią Zamierzam również trochę poczytać na temat miejsca, w którym odbywa się akcja i użyć tej wiedzy aby lepiej dopasować postać do fabuły oraz dać jej porządny motyw do dołączenia do bohaterów

Dzięki za poświęcenie swojego czasu na przeczytanie tego postu oraz cierpliwość jeśli chodzi o moją KP.

-Sniei
(Wojtek)

P.S.: Razem z KP wyślę ci mój email, nr telefonu, gg, oraz skype, abyś miał ze mną kontakt w razie czego. Od razu zapewniam, że jestem punktualny oraz że naprawdę mi na tym zależy.
 
Sniei jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:08.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166