Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-05-2013, 18:25   #1
 
GreK's Avatar
 
Reputacja: 1 GreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputacjęGreK ma wspaniałą reputację
[storytelling/fantasy] Wieża Czterech Wichrów. Rekrutacja dodatkowa.

Wstępniaczek

Sołtys poczerwieniał na twarzy.

- Jak to nie żyje? - jego oburzenie było szczere, zdziwienie jak najbardziej autentyczne. - Zamordowany?!

Wśród gawiedzi zebranej wokół Skibowej chaty zaszemrało. Kilka osób z ostatnich szeregów odeszła pospiesznie, znikając w chatach i stodołach. Ktoś schylił się, podnosząc coś z ziemi. Za jego przykładem poszło kolejnych kilka osób. Bataar i Ellfar poruszyli się niespokojnie.

Gerwazy przepychając się między kobietami wpadł do chaty niczym burza i równie gwałtownie z niej wyskoczył.

- Uduszony! - wrzasnął w progu. - Zabili go!

Gdzieś z tyłu rozległ się wysoki, wibrujący kobiecy krzyk. Powietrze przeciął rzucony z tłumu kamień. Nena złapała się za głowę. Z rozciętej skroni płynęła krew. Spojrzała na zakrwawione palce, na wykrzywioną wściekłością twarz sołtysa, na niespokojny tłum. Zauważyła ludzi, którzy wybiegli z chat z widłami i siekierami w dłoniach.

Cathil nie analizowała długo całej sytuacji. Jej instynkt automatycznie zareagował na zagrożenie. Jak zwykle. Uderzenie z łokcia z półobrotu w szczękę, odrzuciło Kleszcza na ścianę. Z przegryzionej wargi poleciała czerwona posoka. Nim upadł, strzała opuszczała już cięciwę. Wzniesiona do rzucenia kamienia ręka opadła bezwładnie.

- W nogi! - krzyknęła.

Cathil, Decair oraz Sorley rzucili się między chałupy, nie czekając na dalszy rozwój wypadków. Przewaga ilościowa rozzłoszczonej tłuszczy była znaczna. Konfrontacja mogła wypaść na ich niekorzyść.

Biegli, nie oglądając się za siebie. nie zdając sobie w tej chwili sprawy, że zostawili za sobą Bataara i Ellfara.

Kolejne przeszkody wyłaniały im się zza zakrętów. Ucieczka. Chałupy przesuwały się w pędzie. Zagradzały drogę. Płot, ściana, płot. Dyszeli z wysiłku. Wielki czarny kot siedzący na płocie wytrzeszczał w uciekających swoje ślepia. Mahr prychnęła, płosząc sierściucha. W biegu, podniosła przydrożny kamień i rzuciła w jego kierunku. Mówią, że przynosi pech? Przesądy. Chyba...

,~*~’


W tym samym czasie, gdy w popłochu opuszczali pechową osadę...
Kupa chłopów idąca na kapłana i łucznika nie wyglądała na przyjaźnie nastawionych. O ich zamiarach świadczyły też widły, które trzymali w dłoniach i wykrzywione gniewiem twarze. Uciekliby pewnie w ślad za kobietami i bardem, lecz Bataar był w końcu wojownikiem. Kapłanem boginii wojny. A elf... No cóż. Chwila zawahania, rzucony kamień, potknięcie. Czy można to nazwać pechem? Po chwili kordon wieśniaków, bab i staruszków oraz nielicznych mężczyzn zamknął się wokół nich. Żeby uciec, trzeba biło się przez niego przedrzeć.

Bataar wzniósł modły do Anahit, złapał swój dwuręczny topór i ruszył do walki. Rozrąbał pierwszego. Odstąpili nieco. Ellfar naciągnął strzałę i posłał ją w tłum. Ciżba rzuciła się na niego, dźgając widłami, rzucając kamieniami. Bryznęła krew, ochlapując twarz walczących i wielkoluda. Wojownik oblizał wargi. Chłopi rzucili się na niego. Gdzieś spod nóg prysnął zagubiony czarny kot. Nim doszli, rozrąbał kolejnych dwóch. Widły ugodziły go w ramię. Roztrzaskał je i sieknął ich właściciela w czoło odłupiając płat czaszki. Mężczyzna zdążył krzyknąć, po czym upadł. Mózg wypłynął na ubitą drogę. Kolejne widły wbiły mu się w nogę. Upadł na kolana odgrażając się. Przeciwników było zbyt wielu. Kolejny trup i kolejne widły wbite w ciało. Krew ciekła z wielu ran. Słabł. Coraz trudniej było mu unieść dwuręczny topór, który stawał się coraz cięższy. Nadchodząca śmierć zalała mu oczy krwią.



Technikalia
Rekrutacja oryginalna: http://lastinn.info/archiwum-rekruta...h-wichrow.html ([fantasy / storytelling] Wieża Czterech Wichrów.)

Mam przyjemność namówić was do wzięcia udziału w toczącej się już sesji typu storytelling, w klimacie fantasy. Kilku graczy zdążyło się wykruszyć, stąd mam kilka wakatów. Ale po kolei.

Wymagam punktualności i zaangażowania. Jeśli ktoś nie ma czasu - proszę nie aplikować. Często korzystamy z g'doc'a. Jeśli ktoś ma do niego awersję - proszę nie aplikować. Szkoda Waszego i mojego zaangażowania. Co możecie dostać w zamian? Najlepiej sprawdzić pod: http://lastinn.info/sesje-rpg-fantas...h-wichrow.html

Znajomość przebiegu dotychczasowych sesji nie jest wymagana. Wszystko co warto wiedzieć znajdziecie tutaj.

Kogo szukam?
Szukam postaci, które z różnych przyczyn zechcą się przyłączyć do (obecnie) trzyosobowej drużyny, która zdąża do tytułowej Wieży Czterech Wichrów znajdującej się gdzieś w paśmie Gór Dawnych Szlaków.

Cel obecnej drużyny?
Dotrzeć do ww Wieży w celu nakłonienia zamieszkującego w niej arcyMaga do neutralizacji mrocznej magii z pewnego dzwonu, w pewnej osadzie. Drużyna nie chodzi z bannerem oznajmiającym cel wyprawy. Może się tą wiedzą z Wami podzielić ale niekoniecznie.

Dlaczego Wasza postać chce do nich dołączyć?
Może również ma interes do ww Maga? Może zmierza w tym samym kierunku i ma "po drodze"? Może musi nagle "zniknąć" z miasta a przyłączenie się do naszych bohaterów jest taką okazją? Przyczyn może być wiele. Tak czy inaczej podsyłając KP proszę umotywować chęć podążania za grupą.

Gdzie znajduje się aktualnie Wasza postać?
W Denondowym Trudzie. Jest to duże miasto warowne niedaleko pasma Gór Dawnych Szlaków, była siedziba Calijaha Potężnego i Denonda Wielkiego znanych powszechnie w tej okolicy z wielkich podbojów.Ww co prawda już nie żyją, lecz ich sukcesorzy z powodzeniem rządzą tą krainą.

Kim jest Wasza postać?
Może to być mieszkaniec Denondowego Trudu, strażnik miejski, członek gildii złodziei, może jakiś mieszczanin, może członek jakiegoś cechu.
Może też być ktoś przejezdny.
Ciekawsze by jednak było, gdyby miał jakieś koneksje w mieście. Był w jakiś sposób z miastem, jego mieszkańcami, organizacjami powiązany. Miał jakieś wpływy, bądź to formalne, bądź nieformalne.
Lubię postacie dobrze osadzone w świecie, w którym żyją. Kogoś znają. Ktoś ich zna. Mają na kogoś haka. Ktoś ich nie lubi itd. itp.
Rasa do wyboru: człowiek, elf, krasnolud, niziołek.
Profesja: dowolna. Nie widzę w tym momencie specjalnych ograniczeń no ale.... żeby nie było, że zgadzam się z góry na wszystko. Pomysłowość graczy nie ma granic.

Do kiedy rekrutka?
Rekrutka trwa do momentu aż uzyskam max. 3 b. dobre Karty Postaci z dużą motywacją do wzięcia udziału w sesji. Na bieżąco będę informował jeśli kogoś przyjmę. Maksymalny czas nadsyłania KP upłynie, gdy drużyna minie miasto i uda się w góry. Kiedy to nastąpi? Za dwa tygodnie? Miesiąc? Trzy miesiące? Zależy od tempa sesji.
Żeby było jasne. Nie mam ciśnienia, żeby kogokolwiek przyjąć. Mogę równie dobrze zakończyć sesję z trzema osobami jak i z sześcioma, jak i z jedną . Mimo wszystko byłoby miło, gdyby dołączył się jakiś zaangażowany gracz.

Karta postaci powinna zawierać: - jeśli do tego momentu rekrutacja Cię nie zainteresowała, to nie ma sensu czytać dalej
Imię, nazwisko postaci.
Rasa.
Profesja (czym postać się zajmuje)
Wiek.
Wygląd.
Avatar.
Charakter postaci.
Dążenia postaci (każdy ma jakiś cel w życiu, tutaj należy też podać motywację dołączenia do grupy).
Umiejętności (sumaryczna liczba punktów do rozdysponowania: 10; np: przetrwanie w głuszy, walka toporem, skradanie się, negocjacje, piromanta)
Ułomności (minimum dwie; np: głuchy, chromy, łatwo wpadający w złość, panicznie boi się ciemności), w tym min. jeden Lęk (np. lęk przed ogniem, pająkami, grubymi babami, śmierdzącymi chłopami, agorafobia itp. itd.)
Ekwipunek (nie robię ograniczeń pod warunkiem, że nie będziecie przesadzać, pamiętajcie że postać będzie musiała go taszczyć ze sobą, przemyślcie go dobrze, nie lubię wyciąganych z kapelusza królików)
Historia postaci (skąd się wzięła, dlaczego jest tym czym jest, tutaj wymagam od Was osadzenia postaci w Denondowym Trudzie, znajomości, koneksje, wrogowie, rodzina, wszystko co mogłoby mieć jakiś smaczek i zahaczki; lubię zahaczki, które można wykorzystać)
Epizodzik (krótkie opowiadanie z Waszą postacią w życiowym, przełomowym dla niej momencie)

Stopniowanie umiejętności:
10 - prawdopodobnie nie ma lepszego w tej dziedzinie od Ciebie
9 - jesteś wybitny, śmiało można powiedzieć, że opanowałeś tą umiejętność perfekcyjnie
8 - jesteś autorytetem, inni proszą cię o radę i nauki
7 - z powodzeniem możesz uczyć innych tej sztuki
6 - jesteś na prawdę w tym dobry
5 - biegłość z tej umiejętności sprawia, że inni mogą ci tego zazdrościć
4 - wybijasz się ponad przeciętność
3 - poznałeś solidne podstawy wiedzy
2 - zacząłeś się szkolić w tej dziedzinie i poznawać ją
1 - miałeś styczność z tym zagadnieniem i niektóre z jego elementów nie są Ci obce

Planowana częstotliwość ruchów: 7+4. Czyli 7 dni dla graczy, 4 dni dla mnie. Z regóły wyrabiam się w jednym dniu.

Zainteresowani - słać KP na PW.

Pytania ogólne proszę zadawać na forum. Może przydadzą się też innym.

Proszę zgłaszać ogólne zainteresowanie sesją na forum. Miło by było zobaczyć, że wogóle jakieś jest.
 
__________________
LUBIĘ PBF
(miałem to wygwiazdkowane ale ktoś uznał to za deklarację polityczną)

Ostatnio edytowane przez GreK : 20-05-2013 o 21:05. Powód: Dodanie wstępniaczka
GreK jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:45.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172