Ok, cieszę się, że doszliśmy do jakiegoś porozumienia. Przedstawione wartości w pełni mnie satysfakcjonują, więc dziękuję MG za wyrozumiałość... i za smaczną marchewkę. Teraz z kolei mam... inne pytanie odnośnie nietypowych postaci. Takich naprawdę nietypowych. Jakie współczynniki, tudzież cechy miałby np. robot/android/konstrukt - coś co nie ma standardowych punktów witalnych. Albo istota która nie jest stricte fizyczna: duch/personifikacja emocji/ktoś utkany z czystej energii. Nie mówię, że zamierzam czymś takim zagrać, ale różne pomysły chodzą mi po głowie. Toteż pytam. Bo ponoć kto pyta nie błądzi. |
Robo-coś prawdopodobnie miało by sprawność, uszkodzenia, zakłucenia (zależnie od tego czy sterowany na odległość - efektem mógł by być brak dostępu do pewnych stref; czy sterowany fizycznie - brak rozenzania w terenie, niemoznosc jego przeskanowania etc.) Pancerz, amunicja, ladunek - ten ostatni był by energią zasilającą przeznaczona na atak nie do końca fizyczny. Co do metafizycznej postaci: energia, natura. Była by jeszcze Aura ale... Aura jest nieodzownym, niewidocznym elementem istnienia. Istnieje w każdym świecie, ale nie zawsze jest w nim znana. Każdy byt jest nią obarczony i nie zawsze ma na nią wpływ. Jest niezależna od istoty. Dodatkowe ciekawostki i wyjaśnienia zostawię do odnalezienia w sesji. ;) Co do ciekawostek wpadłem na pomysł postaci wzorowanej na motywie SAO. Gra takową postacią oparta została by na 2 płaszczyznach. Nervgear przenoszący świadomość gracza do między-świata z stałym lub okazyjnym powrotem do świata realnego. |
Poker tak mocno trzyma się swoich ustaleń odnośnie drużyny graczy, bo pamięta co potrafi zrobić samotny, zdeterminowany gracz po 24 godzinach czasu gry. :D Wchodzę, ale jeszcze nie jestem pewien kim. |
Pamiętne 24 godziny. ;D Jeszcze 2 informacje z mojej strony. 1) System który powstał po ustaleniach będzie działać przez czały akt 1. Jeżeli nie wypali tak dobrze jak się oczekuje. W kolejnym akcie wrócę do poprzednich założeń. 2) Sprawa odnośnie systemu broni palnej. W sesji planowane było ograniczenie liczby amunicji, przynajmniej do czasu wykonania pewnego zadania. Prawdopodobnie w nowych ustaleniach nie będzie miało to żadnego sensu dlatego owe zadanie dotyczyć będzie dostępu do bardziej zaawansowanych broni a nie amunicji. Uczestników prologu proszę (w wypadku gry poprzednia postacią) o dopisanie/poinformowanie mnie o poprawkach i dodatkach jakie oferuje nowy system. |
Brzmi to wszystko bardzo ciekawie jednak jest mały problemik, jestem tu calkowicie zielony. Pisać umiem (może nie jakoś wybitnie ale zawsze), jednak do tej pory nie bawiłem się w ten sposób na żadnym forum więc pytanie do MG- jesteś w stanie przyjąć kompletnego nooba? a jeśli tak czy postać farseera (proroka) z uniwersum wh40k jest znana i mogęjej użyć? |
Uch. Sprawa pierwsza. Nie odmawiam gry nikomu. Jednak jeżeli chcesz sprawdzić jak wygląda ta sesja w wersji "alfa" Prolog Sprawa 2. Takowa postać nie jest mi znana tak jak i realia Warh. Równie dobrze możesz wziąść jakąś klasyczna postać ciekawiej odpicowaną. |
Asuryan, masz na myśli Eldara? Jeśli tak, to spoko GM - ja znam i powiem tak - kosmiczne elfy. |
Tak, dokładnie o eldara, jedyna różnica między zwykłymi elfami to oczywiście technologia. Eldarzy posiadają potężne zdolności magiczne ale to da się obejść i osłabić na wiele sposobów |
Właściwie to... są to zdolności psioniczne, niewiele rzeczy w futurystycznym młotku można zakwalifikować jako magię. A jeśli o Eldarów chodzi, jest to najbardziej uzdolniona psionicznie rasa ze wszystkich dostępnych w uniwersum WH40k. Prorocy, jak można się domyślić, są najbardziej bystrymi z bystrych. Szczęśliwie, Kosmiczne Elfy są skazane na powolne wymarcie. |
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:47. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0