lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [CP/Blue Planet] Z głębin (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/12761-cp-blue-planet-z-glebin.html)

Aves 28-05-2013 09:00

Wczoraj zrobilem zarys żołnierza korporacyjnego wiec kolejna bojowa postac w drużynie

Autumm 28-05-2013 12:01

Panowie, ile tych zabijaków, ja nie zdążę wymyślić tylu NPC'ów do zabicia ;<

Dla zaostrzenia aptetytu, krótka notka o Waszym nowym pracodawcy...



BioMin inc. to w miarę nowa marka w korporacyjnym światku. Powstała jako fuzja wielu drobnych przedsiębiorstw i zespołów naukowych, wśród których największymi były Bioneo Enterprises i Demal Mining Industry. Po raz pierwszy usłyszano o BioMin krótko po odkryciu xenosilikatu na Posejdonie: korporacja szybko opracowała efektywną metodę rafinowania minerału, co pozwoliło jej na stworzenie "boskiego ryżu" - genetycznie zmodyfikowanego ryżu, który był odporny na najpowszechniejsze odmiany wirusa Plagi.

Zarząd korporacji szybko też zdał sobie sprawę z możliwości, jakie daje Posejdon: BioMin aktywnie wspierała GEO podczas organizowania drugiej fali kolonizacji, dostarczając nawet część sprzętu niezbędnego osadnikom na własny koszt.

Mimo to, sama korporacja pozostaje dość tajemniczym bytem: sprzyja temu zapewne nietypowa jak na korporację struktura. Trzon firmy stanowi niewielka (jak na korporację) grupa absolutnie zaufanych i oddanych pracowników, typowych korpów. Większość zaś zadań BioMin zleca na zewnątrz, zatrudniając uzdolnionych freelancerów na krótkoterminowych kontraktach. Korporacja ma bardzo rozbudowany system dostępów i ochrony tajemnic; mimo tego, że większość jej personelu stanowią ludzie z nią nie związani, dostęp do istotnych informacji na tylko starannie wyselekcjonowana garstka.

BioMin stara się trzymać w cieniu korporacyjnych wojen: nie ma żadnych konfliktów z większymi graczami, a o jego dyskrecji krążą legendy. Co ciekawe, ich polityka rekrutacyjna jest bardzo agresywna: podkupują specjalistów z innych firm, i w zasadzie biorą każdego, kto ma jakieś umiejętności. Znana była ich akcja wyciągania z więzień niektórych zbrodniarzy wojennych, by przesiedlić ich na Posejdona.

BioMin koncentruje się głównie w dwóch dziedzinach: górnictwie (w tym podmorskim) i zaawansowanej biotechnologii. Praktycznie nie produkuje cybertroniki ani sprzętu, z wyjątkiem maszyn górniczych i modułów mieszkalnych. Prowadzi też zakrojone na szeroką skalę badania fauny i flory Posejdona.

Logo korporacji macie na górze, a jej kolorami są szary i żółty.

Luphinera 28-05-2013 13:57

Spokojnie ^_^ moja kotowata postać będzie panią naukowiec albo coś w ten deseń :)

Autumm, czy mogłabyś mi pomóc zrobić KP? Bo troszkę tego nie łapie... ;p /pierwszy raz będę robiła kartę do CP :)/

behemot 28-05-2013 14:15

Ja też!

Muzyka Gra

Imię: Mobby
Rasa: Delfin (uplift) *
Korzenie: można podejrzewać że jamajskie
Profeska: Hacker i generalnie techniczny **

* Jak w Johny Mnemonicu z młodym Keanu.
** Nie bojowy dla równowagi.

Autumm 28-05-2013 14:25

Luphinera bo to nie CP, tylko moje "ałtorskie" wymysły. Zapraszam na gg z niejasnościami :)

Sierak 28-05-2013 14:38

Lei Xunzi - najemnik od zadań niemożliwych o dość ponurej reputacji publicznie znany pod ksywką Shell (od kombinezonu bojowego w którym zawsze się pokazuje). Specjalizuje się w eliminacji "nietykalnych" celów pokroju wysoko postawionych polityków, szefów mafii i tym podobnych, z czego przynajmniej kilka podobno było elementem osobistej vendetty. Jego przeszłość i doświadczenie zapewnia mu wśród wyższych sfer praktycznie nietykalność (na zasadzie - żaden polityk nie skaże go za zabicie polityka, bo wystarczy że ten ujawni bazę swoich zleceń żeby okazało się że połowa grubych ryb wynajmuje przeciw sobie hitmanów).

Shell z pochodzenia jest człowiekiem, na rynku plotki o jego zaawansowanych technologicznie wszczepach wypierają się nawzajem z tymi, że jest owocem bioinżynierii. Z kwestii umiejętności jest to po trochu takie futurystyczne połączenie ninja z samurajem, tak więc skrytobójstwa, walka wręcz i karabiny snajperskie :).

W skrócie większość freelancerów może postać kojarzyć przynajmniej z racji na jej znak firmowy w postaci kombinezonu zasłaniającego całe ciało, w tym twarz.

Arvelus 28-05-2013 14:47

Cholera. Ja tak chciałem zadeklarować, że sesja coraz bardziej mnie kusi... ale wiem, że będę żałował... ale wciąż kusi -.-"
Ale będę żałował...
Ale hybrydy... ale ryfter...
Ale będę żałował gdy zacznie się sesja...
Cholera -.-"

Muszę jeszcze pomyśleć.

Autumm 28-05-2013 16:03

Spokojnie, rekrutacja jest do 09.06 czyli macie dużo czasu na myślenie i dopieszczanie kart :)

Lucifer oO 28-05-2013 16:45

Sierak Ty to zwykły zgapiej jesteś :P

Kitsu 29-05-2013 10:32

Hej, chętnie zagrałabym panią naukowiec od genetyki, jeśli jeszcze jest miejsce na kolejną postać. W końcu uczyłam się tego na studiach, wiec jakaś tam wiedza w głowie jeszcze mi została.

Joanna Boil - człowiek-ryba, ceniony ekspert w sprawach krzyżowań genetycznych pomiędzy ludźmi, a innymi organizmami. Jej badania dążą do stworzenia krzyżówki człowieka z takim organizmem, który pozwoliłby na życie zarówno na lądzie jak i wodzie bez wyraźnych błon pławnych i skrzeli. Zafascynowana mitologią syren. Większość czasu spędza w laboratorium albo w terenie zbierając okazy do badań. Ma pod sobą niewielki zespół zaufanych pracowników naukowych. Urodziła się w kolonii na Marsie (jeśli takowa istnieje) i na niej to zostawiła swojego męża i 6 letnie dziecko.

Kartę postaram się zrobić jeszcze dzisiaj :).


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:12.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172