Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06-06-2013, 03:34   #1
 
Sniei's Avatar
 
[Aut. FR/D&D Storytelling] "Oblicza Chaosu"

Oblicza Chaosu

Sześćdziesiąty szósty stopień piekła… miejsce gdzie tylko najokrutniejsze i najpotężniejsze istoty mogą żyć, lecz, mimo wszystko, żadna z nich nie chce tutaj przebywać. Pomniejsze demony typu Vrock, Hezrou, czy nawet Glabrezu chowają się przed znacznie potężniejszymi osobistościami. Miejsce to jest domeną Pajęczej Królowej Lolth. Okrutna bogini spędzała większość czasu na samym środku ogromnej pajęczyny, którą nazywa swoją domeną.

Znużona bogini rozprostowała swoje liczne, cienkie odnóża. „Ile to już tysiącleci minęło odkąd miałam odrobinę zabawy?” Pomyślała gorzko zastanawiając się nad swoją przyszłością. Okrutna istota zwróciła swój złowieszczy wzrok na świat materialny. „Ile to już czasu minęło odkąd mieszkańcy Abeir-Toril poczuli co to jest strach, nienawiść, i chaos?” Lolth uśmiechnęła się złowrogo przyglądając się wieśniakom ciężko pracującym w polu. Już niedługo…



(Dungeons and Dragons Online)

***

Czarodziej zgrzytał zębami z niecierpliwości czekając na odpowiedni moment. Gdy nareszcie nadeszła chwila na którą czekał, zawahał się. „Czy aby na pewno jestem gotowy?” Zapytał samego siebie. Zanim zdążył zareagować czerwone szaty arcymaga Mivsul zaszeleściły i postać ukazała się w drzwiach. Czarodziejowi włosy stanęły dęba gdy uświadomił sobie konsekwencje chwili niepewności.

„Zaxis! Zabij go.” Mivsul wezwał istotę z którą wcześniej zawarł pakt. Natychmiast postać potwornego olbrzyma pojawiła się przed niedoszłym mordercą. Czarodziej wytrzeszczał oczy widząc demona. Potwór skrzywił się co było jego odpowiednikiem uśmiechu, i przeszył pierś człowieka przeraźliwie ostrymi szponami. O dziwo krew nie polała się z rany, natomiast obydwoje rozpłynęli się w powietrzu tak samo jak Zaxis się pojawił.



(Neverwinter Nights 2)


„Ambitni uczniowie…” Zaklął arcymag po czym usiadł przy swojej księdze zaklęć. Minie wiele dni zanim będzie gotowy na wykonanie planu, który już uformował w myślach.

Jako, że dopiero zagościłem w waszych bynajmniej bogatych progach (bo raczej nie biednych) witam wszystkich bardzo serdecznie. Rozpoczynam rekrutację do gry osadzonej głównie w świecie Abeir-Toril w realiach Zapomnianych Krain, ale również będziecie mieli okazję odwiedzić inne światy podczas waszej przygody. Przewiduję miejsce dla maksymalnie sześciu graczy, jednak jeśli po dwóch tygodniach okaże się, że nie ma przynajmniej trzech chętnych, będę musiał odłożyć ten pomysł na jakąś inną datę. Miejmy nadzieję, że tak się nie stanie.

Edit: Oficjalna lista graczy:

1. Arvelus- Jest KP
2. Mendorian- Jest KP
3. Draugdin- Jest KP
4. Brilchan- Jest KP
5. Plomiennoluski- Jest KP


Rekrutacja zamknięta. Proszę o zamknięcie tematu. Z góry przepraszam graczy za jedno-dniowe opóźnienie z rozpoczęciem sesji. Dzisiaj (21.06.2013) wieczorem sesja będzie już rozpoczęta na 100%.

Edit: Zwolniło się jedno miejsce więc jak ktoś chce dołączyć podczas gry to droga otwarta. Proszę o kontakt.

Jedno miejsce antagonisty (gracza działającego w imię zła) jest już zajęte, pozostało jeszcze tylko jedno.

Wysyłajcie KP na PW. Oto co powinny zawierać:

Imię i nazwisko postaci.

Wiek.

Rasa.

Dostępne rasy to:

Człowiek, Elf, Pół-Elf, Mroczny Elf, Krasnolud, Duergar, Niziołek, Gnom, Svirfneblin.

Duergarowie muszą być źli. Mroczne Elfy muszą być chaotycznie źli.
(Chyba, że wasza biografia będzie wymagała jakiś zmian, możemy o tym popisać
prywatnie )

Charakter postaci.

Do wyboru są:

Praworządny dobry.
Neutralny dobry.
Chaotyczny dobry.

Praworządny neutralny.
Prawdziwie neutralny.
Chaotyczny neutralny.

Praworządny zły.
Neutralny zły.
Chaotyczny zły.

Wybór musi pasować do Biografii.

Wygląd.

Profesja.

Dowolna (z listy podstawowych klas D&D). Wolałbym abyście trzymali się jednej klasy ale jeśli wasza postać wymaga więcej to nie ma problemu, jest tylko jedna restrykcja. Nie można łączyć dwóch profesji magicznych (np. Czarodziej/Kleryk). Gdy tworzycie postać która posiada "poziomy" w dwóch profesjach stwórzcie własną nazwę a w nawiasie obok napiszcie podstawowe (np. Skrytobójca (Łotrzyk/Wojownik/Czarodziej) (Tak bym podzielił postać którą stworzyłem do innej gry ) ). Jeśli chcesz grać postacią, która nie może być kombinacją żadnych innych nazwij ją jak chcesz i daj mi znać czy będzie się posługiwać bronią białą, bronią miotającą, czy zaklęciami.

Ekwipunek.

Dozwolony jeden przedmiot magiczny ale nie posiadający zbyt potężnych mocy. Miecz excalibur jest przykładem niedozwolonego przedmiotu (a tak na marginesie to nawet nie istniejącym w Abeir-Toril). Bicz kapłanki Lolth stworzony z żywych wężów (patrz "Wojny Pajęczej Królowej"), natomiast, jest na granicy, ale dozwolony.

Umiejętności

(Kłaniam się nisko GreK'owi od którego zapożyczam ten system)

Macie do rozdania 15 punktów do jakichkolwiek umiejętności sobie wymyślicie. Zakładam, że tak podstawowe rzeczy jak czytanie i pisanie, rozpalanie ogniska itp. wasze postacie są już w stanie wykonać. Jeśli chodzi o magię, to tak jak u GreK'a można wybrać szkołę magii. Dostępne szkoły:

Iluzja
Nekromancja
Odpychanie
Przyzywanie
Transmutacja
Wieszczenie
Wywoływania
Zaklinanie

Niektóre szkoły magii mogą się okazać bezużyteczne w niektórych sytuacjach a w innych niezbędne więc polecam specjalizację w trzech lub więcej. Nie zapominajmy również że magia jest dostępna wyłącznie dla tych profesji: Czarodziej/Zaklinacz, Kleryk, Bard, Druid, Paladyn, oraz Tropiciel.

Bard może posiadać maksimum 6 w jakiejkolwiek szkole magii.
Paladyn oraz Tropiciel mogą posiadać maksimum 4 w jakiejkolwiek szkole magii.

Czarodziej/Zaklinacz może posiadać maksimum 4 w walce jakąkolwiek bronią.
Druid/Kleryk może posiadać maksimum 6 w walce jakąkolwiek bronią.

Jedynie Tropiciel i Wojownik są w stanie przekroczyć 6 punktów w broni miotającej.

Łączenie umiejętności

Można połączyć umiejętności aby zyskać ich więcej mniejszym kosztem punktów lecz są minusy. Gdy łączysz dwie umiejętności (czy szkoły magii) to dostajesz -3 do każdej. Wszelkie inne restrykcje również wchodzą w grę. Jeśli łączysz dwie szkoły magii to możesz maksymalnie włożyć w nie 9 punktów. Minus trzy będzie oznaczało że masz 6 w każdej czyli łącznie 12 co się opłaca. Jednak jeśli zainwestujesz jedynie 4 to będziesz miał 1 w każdej co już nie jest zbyt dobrym pomysłem. Tak samo z trzema umiejętnościami tylko wtedy otrzymujesz -5 do każdej. Pamiętaj, że do każdej umiejętności, przy stworzeniu postaci, możesz dać jedynie 9 punktów. Podczas rozgrywki możesz zyskać dodatkowe pojedyncze punkty umiejętności. Każdy dodany punkt umiejętności do umiejętności połączonych podnosi je wszystkie o 1 (jeśli 2 to o 2 itd.).

Dla wojowników:

Posiadacie 50% umiejętności swojej ulubionej broni w każdej innej tego typu (broń biała lub broń miotająca). Możecie, oczywiście posiadać więcej niż jedną ulubioną broń i dodajecie te % do każdej osobno. Czyli np.

Katana- 9 (4.5 w każdej innej broni białej)
Szylet- 6 (3 w każdej innej broni białej)

Czyli 7.5 w każdej innej a teraz uwaga. Jeśli ta punktacja jest wyższa od jakiejkolwiek ulubionej broni to podwyższacie tą broń do tej punktacji i dodajecie 1 czyli ta postać efektownie miałaby:

Katana- 9
Sztylet- 8.5

Ale już Katana i łuk się nie dodają bo są broniami działającymi dużo inaczej.

Broń egzotyczna otrzymuje 40% ulubionej broni chyba, że ulubiona broń również jest bronią egzotyczną (pamiętajcie, że takie jest trudniej znaleźć/zdobyć/kupić ale zazwyczaj są silniejsze).

Dla ułatwienia piszcie po myślniku ilość punktów ile chcecie wydać na daną umiejętność (a w nawiasie swoje wyniki po obliczeniu).

Stopniowanie umiejętności:
10 - prawdopodobnie nie ma lepszego w tej dziedzinie od Ciebie (Przy stworzeniu postaci nie można mieć tyle punktów przy żadnej umiejętności. Można tyle zdobyć podczas rozgrywki).
9 - jesteś wybitny, śmiało można powiedzieć, że opanowałeś tą umiejętność perfekcyjnie.
8 - jesteś autorytetem, inni proszą cię o radę i nauki.
7 - z powodzeniem możesz uczyć innych tej sztuki.
6 - jesteś na prawdę w tym dobry.
5 - biegłość z tej umiejętności sprawia, że inni mogą ci tego zazdrościć.
4 - wybijasz się ponad przeciętność.
3 - poznałeś solidne podstawy wiedzy.
2 - zacząłeś się szkolić w tej dziedzinie i poznawać ją.
1 - miałeś styczność z tym zagadnieniem i niektóre z jego elementów nie są Ci obce.

Te punktacje będą pełnić pewną rolę w mechanice i balansować wasze postacie ale nie przejmujcie się nimi zbytnio. Jeśli będą pasowały do waszej biografii to wszystko będzie w porządku i jeśli będą zbyt słabe w stosunku do innych postaci lub zbyt mocne to dam wam znać (to będzie zwykle wynikać z jakiś kombinacji gracza, ogólnie im bardziej jesteście oryginalni tym silniejsza może stać się wasza postać )

Biografia.
Opiszcie kim jest wasza postać. Skąd się wzięła? Jak nabyła swoje umiejętności? Dlaczego ma taki charakter a nie inny? Jaką ma historię?

To jest najważniejsza część waszej postaci. Zadecyduje o wszystkim. Miejsce zaczęcia przygody, kim postać jest, jak inni będą na nią reagować, oraz cały scenariusz! Tak będę prowadził osobny scenariusz dla każdej postaci, który będzie się łączył w jedną wielką, wspaniałą całość (przynajmniej tak to widzę). Lubisz strategię? Niech twoja postać rozpocznie jako książę, może staniesz się dowódcą armii. Lubisz mroczne klimaty? Zapytaj mnie czy możesz stać się antagonistą powieści. Kochasz się w dramacie i intrygach? Rozpocznij jako mroczny elf. Posiadam obszerną wiedzę na temat świata FR w którym spędziłem praktycznie całe swoje życie, więc nie martwcie się o moje zdolności, jestem pewny siebie (Nie chcę aby to źle brzmiało, jakbym był jakimś nadętym bufonem ale naprawdę... znam się na tym Jako jedna z niewielu rzeczy... może, ale kocham ten świat i czuję się w nim pewny ).

Avatar
Jakieś zdjęcie. Jeśli jest za duże nie ma sprawy, potrafię szybko i sprawnie edytować więc nawet nie musicie się tym przejmować


UWAGA!

Jeśli w świat Abeir-Toril wkroczy sześciu śmiałków to maksymalnie dwóch z nich może działać przeciw misji reszty, która na początku nie jest nikomu znana ale powoli wszyscy będą wiedzieli coraz więcej

Każda postać zaczyna w miejscu w którym jej biografia się kończy. Jeśli nie znacie zbytnio świata Abeir-Toril to poczytajcie na internecie.

Miejsca, które warto znać:

Calimshan
Menzoberranzan
Dolina Lodowych Wichrów
Blingdenstone
Luskan
Neverwinter
Waterdeep

Poszukajcie "Miasta zapomnianych krain" lub "Miasta Abeir-Toril" a napewno coś znajdziecie.

Zarówno ja jak i gracze będą mieli 7 dni na odpisanie postu. Brak aktywności będzie oznaczał oddanie się bogini chaosu, Lolth.

Dialogi pomiędzy graczami a postaciami NPC będą odbywać się za pomocą Google Doc'a. Słyszałem że niektórzy z was są do tego programu zrażeni ale zapewniam, że nie ma się czego bać, to bardzo proste w obsłudze Dialogi pomiędzy graczami w komentarzach do sesji lub w Google Doc'u jak będziecie woleli. Linki do wszystkich doc'ów będą udostępnione w komentarzach. Będę potrzebował adresy G-Mail każdego z graczy aby dać im możliwość edycji

Rekrutację uważam za oficjalnie otwartą! Dzisiaj jest 06.06.2013 hmmm 66 poziom piekła... Rekrutację zamykam 20.06.2013 chyba, że wcześniej zgłosi się sześciu ochotników.

Dla ułatwienia kontaktu:
Dreamsanew@gmail.com
GG: 47654286
Codziennie się również loguję na lastinn.info

Swój telefon podam przy rozpoczęciu
gry już oficjalnym graczom, aby mieli
możliwość łatwego kontaktu

Serdecznie zapraszam i życzę miłej zabawy!

-Sniei
(Wojtek)
 

Ostatnio edytowane przez Sniei : 24-06-2013 o 22:41. Powód: Ciągle to edytuję aby dodać jakieś kropki czy trochę tekstu, nie przejmujcie się :)
Sniei jest offline  
Stary 06-06-2013, 10:57   #2
 
GreK's Avatar
 
Cytat:
Napisał Sniei Zobacz post

(Kłaniam się nisko GreK'owi od którego zapożyczam ten system)
GreK odkłania się kurtuazyjnie.

Powodzenia w rekrutacji!
 
__________________
Aktualnie gram w:
Dreamcatcher. Horror. Storytelling. Dokąd prowadzi tunel z koszmaru?
Atrofia Baydura. Postapokaliptyczny świat tonący w strugach deszczu.
GreK jest offline  
Stary 06-06-2013, 20:55   #3
 
Arvelus's Avatar
 
Dobra. Jak to wyglądało w mojej głowie:

Cytat:
Aut. D&D Storytelling
Hmmm... - zainteresowane mruknięcie

Cytat:
Dostępne rasy to:
(...)
Duergarowie muszą być źli. Mroczne Elfy muszą być chaotycznie źli.
"Tia... już widzę, że mistrzu uważa się za hardcora co nie może ścierpieć ciekawych, nieklasycznych postaci -.-"

Przy charakterach w ogóle ręce opadły...

Cytat:
Umiejętności

(...)
Macie do rozdania 15 punktów do jakichkolwiek umiejętności sobie wymyślicie.
*__*

"Czy to na pewno ta sama rekrutacja? Tak, wszystko się zgadza."

Oficjalnie odszczekuję wszystko co pomyślał mój mylny umysł : P



Jak szerokie mają być umiejętności?

Magia
Magia wtajemniczeń
Czy może szkoła przywołań?

Jak dosłownie mamy traktować stopniowanie umiejętności?
Bo jeśli bardzo i rzeczywiście możemy grać prawdopodobnie największym magiem multiwersum d&d...
 
Arvelus jest offline  
Stary 06-06-2013, 21:17   #4
 
Mendorian's Avatar
 
Mendorian - oficjalnie - nieoficjalnie (bóg jeden wie) zgłasza swą kandydaturę, jako miłośnik Storytellingu i D&D.
 
Mendorian jest offline  
Stary 06-06-2013, 23:07   #5
 
Sniei's Avatar
 
Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Dobra. Jak to wyglądało w mojej głowie:


Hmmm... - zainteresowane mruknięcie


"Tia... już widzę, że mistrzu uważa się za hardcora co nie może ścierpieć ciekawych, nieklasycznych postaci -.-"

Przy charakterach w ogóle ręce opadły...



*__*

"Czy to na pewno ta sama rekrutacja? Tak, wszystko się zgadza."

Oficjalnie odszczekuję wszystko co pomyślał mój mylny umysł : P



Jak szerokie mają być umiejętności?

Magia
Magia wtajemniczeń
Czy może szkoła przywołań?

Jak dosłownie mamy traktować stopniowanie umiejętności?
Bo jeśli bardzo i rzeczywiście możemy grać prawdopodobnie największym magiem multiwersum d&d...
Arvelusie,

Duergarowie oraz mroczne elfy muszą być źli ponieważ spotkałem się już z tym, że gracze nie lubią "dziecinady". Oczywiście, jak np. w Neverwinter Nights 2, charakter twojej postaci może się zmienić. Napisałem taką zasadę, ponieważ zakładam, że Duergarowie oraz Mroczne Elfy spędzą trochę czasu w swoich miastach (Ched Nasad, Menzoberranza, Drik Hargunen, Dunspeirrin itp), którym jak zapewne wiesz, ciężko się oprzeć jeśli chodzi o psychikę.

Tak na marginesie, każdą z tych zasad traktujcie wstępnie. Raczej starajcie się je przestrzegać ale jestem elastyczny i jeśli macie jakąś postać, która będzie potrzebowała jakiś wykroczeń aby zaistnieć to możemy negocjować. Biografia jest tak naprawdę główną rzeczą nad którą powinniście się skupić. Oryginalność jest największym plusem i dla takiej postaci jestem w stanie wiele zmienić

Jeśli chodzi o umiejętności to możesz stać się niezrównanym specjalistą czego nie polecam. Jako nekromanta może i jesteś w stanie zabić jednym słowem, może i potrafisz przyzwać wiele słabych nieumarłych lub kilku silnych ale nie będziesz dobry w dyplomacji, nie będziesz najlepiej gotował. Jeśli stracisz władanie nad palcami to stracisz również większość swoich zaklęć (nadal będziesz miał np. słowa mocy ale sam znasz restrykcje tych zaklęć w D&D). W walce wręcz raczej nie będziesz zbyt dobry. Jeśli chcesz stać się użytecznym czarodziejem to raczej proponuję kilka szkół magii oraz kilka przydatnych umiejętności. Oryginalnie, GreK przyznał 10 punktów do rozdania. Ja przyznaję 15 ponieważ stworzyłem postać której zabrakło mniej więcej 5 aby mogła stać się realistycznym skrytobójcą. To nie jest jedyny powód. W tym storytellingu nie będziecie walczyć jedynie z wieśniakami czy nawet kilkoma żołnierzami. Macie stać się elitą ponieważ... nie chcę mówić zbyt wiele dlatego mówię tylko tyle: będziecie potrzebowali wszystkich swoich umiejętności.

Co do szkół magii. Zakładałem, że wszyscy mają znajomość tych szkół magii. Wybaczcie, czasami zapominam takie rzeczy, wprowadzę kilka poprawek w oryginalny post. Na razie tutaj macie dostępne szkoły magii:

Iluzja, Nekromancja, Odpychanie, Przyzywanie, Transmutacja, Wieszczenie, Wywoływanie, Zaklinanie.

Chciałem zauważyć, że wszystkie szkoły są równe sobie mocą aczkolwiek profesja może je limitować (np. Kleryk ma dostęp do czarów leczenia gdy wybierze szkołę Przyzwania ale nie ma dostępu do kwasowej strzały melfa). Dopuszczam tworzenie nowych czarów ale autorem musi być wasza postać i moc zaklęcia musi być dostosowana do waszej znajomości danej szkoły magii i typu profesji. Jeszcze jedno. Posiadanie 10 punktów w jednej szkole nie oznacza że jesteście najpotężniejszą istotą na Abeir-Toril. Jesteście rasami śmiertelnymi i nie możecie osiągnąć stopnia wtajemniczenia wielu innych istot (aczkolwiek wasza postać rzeczywiście będzie potężna).

Mam nadzieję że to wszystko tłumaczy. Dajcie znać jak są jeszcze jakieś niejasności.

Mendorian, dzięki za zgłoszenie Wyślij KP, masz do 20ego

Pozdrawiam,

-Sniei
(Wojtek)

P.S.: Nie używam mechaniki D&D tylko tworzę własną. Nie wyobrażam sobie rozdawania punktów do siły, charyzmy, itp itd. w storytellingu. Takie rzeczy są głównie w biografii. Chodzi o ten świat, jest piękny, prawdopodobny (bo nie realistyczny) i podniecający. Przeczytałem dużo więcej książek osadzonych w tym świecie (a jak zapewne wiesz jest ich dziesiątki, na pewno 100+, może i wszystkie nie przetłumaczone ale i tak lepiej posługuję się językiem angielskim niż polskim niestety ^^) niż przegrałem (czy wygrałem heh) gier. Potraktuj ten storytelling jako bardziej oparty na świecie z książek niż podręczników D&D czy gier typu BG1/2 itp.
 

Ostatnio edytowane przez Sniei : 06-06-2013 o 23:59.
Sniei jest offline  
Stary 07-06-2013, 00:22   #6
 
Arvelus's Avatar
 
Ok "posiadanie 10 punktów w jednej szkole nie oznacza że jesteście najpotężniejszą istotą na Abeir-Toril." zinterpretuję, że umiejętności mają być "szerokości" jednej szkoły magii. Czyli całkiem sporo, ale nie aż tak.

Czy umiejętność może zawierać w sobie po trochu z kilku szkół?
Jedna postaci jakie rozważam to na wpół szalony ksenomanta i wedle tej wizji ksenomancja to były by głównie bezpośrednie przywołania dziwacznych sojuszników, pomniejsze bramy (element szkoły przyzwań) oraz transmutacje własnego ciała w nieraz surrealistyczne kształty
http://i1108.photobucket.com/albums/...an8/Azrael.jpg

Nie wyobrażasz sobie wykupywania statystyk, ale w takim razie co będzie rozróżniać czy postać ma posturę dziecka, czy może ma biceps jak Pudzianowki za czasów Strongmanów?
 
Arvelus jest offline  
Stary 07-06-2013, 00:39   #7
 
Sniei's Avatar
 
Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Ok "posiadanie 10 punktów w jednej szkole nie oznacza że jesteście najpotężniejszą istotą na Abeir-Toril." zinterpretuję, że umiejętności mają być "szerokości" jednej szkoły magii. Czyli całkiem sporo, ale nie aż tak.

Czy umiejętność może zawierać w sobie po trochu z kilku szkół?
Jedna postaci jakie rozważam to na wpół szalony ksenomanta i wedle tej wizji ksenomancja to były by głównie bezpośrednie przywołania dziwacznych sojuszników, pomniejsze bramy (element szkoły przyzwań) oraz transmutacje własnego ciała w nieraz surrealistyczne kształty
http://i1108.photobucket.com/albums/...an8/Azrael.jpg

Nie wyobrażasz sobie wykupywania statystyk, ale w takim razie co będzie rozróżniać czy postać ma posturę dziecka, czy może ma biceps jak Pudzianowki za czasów Strongmanów?
Haha, fajne porównanie Wygląd. Tam opisujecie jak wygląda twoja postać :P Inteligencja itp. spodziewam się że będzie zawarta w biografii.

Co do ksenomancji. Proponuję kilka punktów w magii przywołania oraz transmutacji. Masz wystarczająco dużo punktów aby stać się przynajmniej silnym czarodziejem w dwóch szkołach. Jeśli skupisz się wyłącznie na magii to 7 punktów w transmutacji i 7 w przywoływaniu da ci wiele magii Pozostanie ci jeszcze jeden punkt na... załóżmy gotowanie

Co do przywoływania sojuszników za pomocą linii zaklęć "bram"... Naprawdę nie polecam tych zaklęć. Rozumiem, że ta postać ma być "na wpół szalona", ale mam nadzieję, że nie jest samobójcą? Taki czar oczywiście może okazać się bardzo przydatny, ale raczej nie wliczaj Hezrou, Glabrezu czy Balora (jak będziesz posiadał 10 punktów w szkole przywołania (Tzw. Epickie Zaklęcie)) w swoich sojuszników chyba, że twoja postać wcześniej przyzwała ich w magicznym kręgu i jakoś je skłoniła do współpracy (odradzam tworzenie paktów z demonami gdyż są chaotyczne, diabły natomiast...).

Pozdrawiam

-Sniei
(Wojtek)

P.S.: Nie odniosłem się jeszcze do tego jak powiedziałeś że "przy charakterach w ogóle ręce opadły". Ten schemat, który wypisałem to standard D&D. Innych charakterów nie ma :P Oczywiście umysł jest bardziej skomplikowany dlatego jest jeszcze biografia

Edytowane: Po chwili zastanowienia dodam nową zasadę, która pozwoli na łączenie różnych umiejętności. Nie dla wszystkich użyteczna ale im więcej się zainwestuje w umiejętność połączoną tym więcej daje (chociaż będą minusy).
 

Ostatnio edytowane przez Sniei : 07-06-2013 o 01:57.
Sniei jest offline  
Stary 08-06-2013, 00:03   #8
 
Arvelus's Avatar
 
Cytat:
Wygląd. Tam opisujecie jak wygląda twoja postać :P Inteligencja itp. spodziewam się że będzie zawarta w biografii.
Dobra, skoro w wyglądzie mamy określić siłę postaci i inne cechy mające realny wpływ na całkowitą skuteczność postaci to wyjdę z najprostszego założenia. Wszelkie mechanikalia są tylko sugestią i postacie, z założenia, są na podobnym poziomie mocy : ]
 
Arvelus jest offline  
Stary 08-06-2013, 01:33   #9
 
Sniei's Avatar
 
Zgadza się. Specjalizujecie się w różnych rzeczach. Mechanika jest po prostu po to, abym wiedział w czym jesteście dobrzy. Jest to podsumowaniem biografii, żebym później nie musiał szukać w niej waszych zdolności. Załóżmy, że wasza postać chce się skradać a nie ma takiej umiejętności, raczej jej się nie uda chyba że nic nie nosi (żadnej zbroi tylko ubrania), nie jest widoczna (jest np. za ścianą) oraz jest jakiś zgiełk lub coś co zagłusza wasze kroki. Oczywiście mechaniki nie będziemy wypisywać w postach tylko podczas chatu na GG czy w innym programie Jeśli chcesz stworzyć postać mniej standardową, Arvelusie, to daj znać, jestem otwarty na wiele, aczkolwiek nie toleruję jakiś udziwnień jak kruki czy myszy (co widziałem było twoją propozycją na postać w innej rekrutacji :P). Ma to być postać humanoidalna. Jeśli chcesz być ogrem... no cóż, może będzie śmiesznie, może będzie żenada. Jeśli stworzysz naprawdę dobrą biografię to zastanowię się nad taką postacią.

Pozdrawiam,
-Sniei
(Wojtek)
 
__________________
Jakość, nie prędkość.
Sniei jest offline  
Stary 08-06-2013, 13:38   #10
 
Arvelus's Avatar
 
Tamten kruk to osobna historia : P
Z punktu widzenia fabuły (gdzie nie ma różnicy między BG, a BN) to jedyną niestandardowością jest fakt, że jakiś mag ma wyjątkowo silnego chowańca, będącego w stanie samodzielnie czarować. To taki kaprys, by zagrać chowańcem, który trzyma się mnie od dłuższego czasu : ]

Mam w tej chwili dwie wizje postaci, a kształtują się kolejne dwie. Na dniach wyślę pw w którym streszczę wszystkie i zapytam o zdanie : )
 
Arvelus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:19.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168