lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Marvel] Days of Freedom (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/13179-marvel-days-of-freedom.html)

F.leja 19-08-2013 08:05

Cytat:

Napisał Brilchan (Post 449513)
Czemu wszyscy tak się upieracie żebt była jakaś mechanika ?!? Ja rozumiem że losowość może być jak przyprawa ale na serio to już druga sesja którą gram u Dragora a jeżeli ta dojdzie do skutku będzie trzecią. I wiecie co ? Wszystkie 3 to ST i nie ma z tym żadnych problemów

Trzeba mieć dobre wyczucie a ten prowadzący je z pewnością ma

Przykro mi jeżeli to zabrzmiało agresywnie ale to chyba 10 raz w tym miesiącu kiedy ktoś narzeka na ST :\

Włacha! (nie wiem o co chodzi... ale się wtrącam XD)
Przy dobrym wyczuciu i odpowiednim nastawieniu ST rządzi.
No ale z drugiej strony, trzeba zrozumieć, że to nie dla każdego... więc, nieważne XD

Hmm... może bym nawet zagrała... hmm...

Pytanie - można sobie kogoś wymyślić? Od podstaw?

JPCannon 19-08-2013 08:28

Ja tam lubię też sam storytelling :) Po prostu z mechaniką wszystko w moim przypadku wydaje się bardziej nieprzewidywalne, tak dla gracza jak i MG (sytuacja mocno zmienia się przy kiepskim lub bardzo dobrym rzucie) Chyba nie jedna osoba miała sytuację kiedy wielki boss miał być nie do pokonania, a padł bez problemu i trzeba było kombinować jak to teraz załatać, albo dochodzi do śmiesznych akcji jak potknięcie się o własne nogi przy prostym teście zręczności :) Storytelling niestety większość uzależnia od decyzji graczy i MG, nie zmienia to faktu, że oczywiście jest to nadal moim zdaniem bardzo fajny styl grania ;) Z mojej strony była to tylko propozycja.

PS. Brilchan akurat o systemie słyszysz drugi raz, bo w Higch School of the Dead też gramy na Savage Worlds :)

F.leja 19-08-2013 09:31

Cytat:

Napisał JPCannon (Post 449526)
Ja tam lubię też sam storytelling :) Po prostu z mechaniką wszystko w moim przypadku wydaje się bardziej nieprzewidywalne, tak dla gracza jak i MG (sytuacja mocno zmienia się przy kiepskim lub bardzo dobrym rzucie) Chyba nie jedna osoba miała sytuację kiedy wielki boss miał być nie do pokonania, a padł bez problemu i trzeba było kombinować jak to teraz załatać, albo dochodzi do śmiesznych akcji jak potknięcie się o własne nogi przy prostym teście zręczności :) Storytelling niestety większość uzależnia od decyzji graczy i MG, nie zmienia to faktu, że oczywiście jest to nadal moim zdaniem bardzo fajny styl grania ;) Z mojej strony była to tylko propozycja.

Dokładnie z tych samych powodów preferuję storytelling od mechaniki. Bo w mechanice wychodzą takie pierdoły... blerg.

Brilchan 19-08-2013 11:05

Cytat:

Pytanie - można sobie kogoś wymyślić? Od podstaw?
Nie jestem prowadzącym ale z tego co pamiętam z naszych rozmów to bez problemu można :)

Cytat:

PS. Brilchan akurat o systemie słyszysz drugi raz, bo w Higch School of the Dead też gramy na Savage Worlds
Ja wiem miałem na myśli sitting tego koniecznego zła o SW słyszałem już dawno jeszcze na notkach blogowych z poltera

Cytat:

Po prostu z mechaniką wszystko w moim przypadku wydaje się bardziej nieprzewidywalne, tak dla gracza jak i MG (sytuacja mocno zmienia się przy kiepskim lub bardzo dobrym rzucie) Chyba nie jedna osoba miała sytuację kiedy wielki boss miał być nie do pokonania, a padł bez problemu i trzeba było kombinować jak to teraz załatać, albo dochodzi do śmiesznych akcji jak potknięcie się o własne nogi przy prostym teście zręczności
Ja tam nie jestem jakimś szczególnym wrogiem mechaniki do dziś śmieje się z historii jak to mój 1 poziomowy paladyn chyba przez 10 tur tłuk się z monstrualnym pająkiem i obaj pudłowali na skraju śmierci ale za to jaka była satysfakcja jak w końcu trafiłem ! :D

Po prostu tutaj prowadzący od początku powiedział że chcę ST a potem to jeszcze potwierdził a mimo dużego poziomu mocy ma naprawdę dobre wyczucie

F.leja 19-08-2013 11:09

No to poszło moje zgłoszenie :)

Brilchan 19-08-2013 11:19

Super!:D

Dragor 19-08-2013 11:21

System jest Storytelling i już. Jestem MG wolno mi :D

Na razie mamy dwóch graczy z kartami, więc jest nieźle. A i można robić własnych bohaterów, ale to już chyba wszyscy wiedzą.

Mike 19-08-2013 11:50

Cytat:

Bo w mechanice wychodzą takie pierdoły...
Dlatego trzeba być 7 kroków przed graczami :)
A na poważnie, położenie bossa zbyt wcześnie daje nowe opcje :)
Na samym początki "Inwazji" (z niej między innymi czerpie ta sesja) zwykły pomniejszy boss został zdjęty jednym, niesamowicie fartownym krytykiem :) Został złapany, aresztowany i... stał się głównym znienawidzonym przez graczy osobnikiem chwilę potem jak uciekł :)
Co jest świadectwem, że nawet sztywność mechaniki pozwala się przekuć w sukces :)

Dragor, nie odbieraj tego jako namawiania do mechaniki :)

Nie zgłaszam się (Brilchan zdradził mi parę faktów), ale pewnie będę śledził sesję.

Brilchan 19-08-2013 12:03

Cytat:

Napisał Mike (Post 449561)

Nie zgłaszam się (Brilchan zdradził mi parę faktów), ale pewnie będę śledził sesję.

Musiałem żeby uzyskać zgodę na wykorzystanie cudzych pomysłów, stąd nie polecam ewentualnym chętnym zaglądania do komentarzy Inwazji na polterze bo zepsują sobie niespodziankę :)

Choć nie wiem w jakim stopniu Dragor z tych pomysłów skorzysta

F.leja 19-08-2013 12:14

Cytat:

Napisał Dragor (Post 449030)
Tony Stark nie jest już Iron Man'em i jest niegrywalną postacią

Ale żyje...


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:48.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172