Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16-08-2013, 19:44   #1
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
(D&D 3.5 FR) Lśniące Południe. Tajemnice Przełęczy Nath.

Południowe słońce delikatnie pieściło twarz przystojnego mężczyzny opierającego się o marmurową barierkę balkonu.
Przed nim rozpościerał się zapierający dech pejzaż, najwspanialszego chyba w Ferunie miasta. Naprzeciw wznosiły się okazałem wieże, magiczne ozdobione, często też magicznie unoszące się w powietrzu.


Miły wiatr chłodził rozgrzane ciało mężczyzny. Jak wiele zjawisk i to miało miało podłoże w użytkowaniu magii.
Mężczyznę absorbował widok latającego statku cumującego właśnie do podniebnych doków.
„Jutrzenka Hallruai” wracała właśnie ze swojej misji do Władców Wrót Baldura.
Cień uśmiechu zagościł na jego twarzy.
Wykwintny ubiór świadczył o smaku oraz bogactwie. Zresztą wszystkie elementy apartamentu o tym świadczyły.
Arabeskowe ażurowe ściany budowli oświetlane były misternie wykonanymi magicznymi lampami dającymi różnorodne oświetlenie w zależności od woli właściciela. Meble z najegzotyczniejszych gatunków drewna misternie zdobione i inkrustowane elektrum były ozdoba apartamentu.
Niezwykle barwne corollaksy, obsiadły szczerozłote żerdki, ozdobnej rzeźby z białego marmuru przedstawiając driadę przy drzewie.

Ptaki nagle rozkrzyczały się.

- Wezyr, wezyr.

Zdenerwowane patki wyzwoliły w siebie deszcz kolorów. Lecz nie wywołało to żadnego efektu na corollaksach.
Pulchny czworonóg wielkości małego psa, trochę podobny do myszy z wielkimi lśniącymi oczami, dużymi uszami i szpiczastym pyszczku w podskokach wypadł z sąsiedniego apartamentu.

- Panie, wezyr Diasmer pyta, czy jesteś skłonny poświecić mu chwilę twojego cennego czasu.

Przemówiło stając słupka.

- Poproś go Mae.

Odezwał się soczystym barytonem mężczyzna.
Po tych słowach zasiadł za biurkiem , niecierpliwym ruchem poprawił kryształową kulę przesuwając ją na bardziej eksponowane miejsce.
Do apartamentu wszedł odziany w jasnopomarańczowe zwiewne szaty, bardzo wysoki, szczupły mężczyzna.
Złożywszy dłonie przed sobą zgiął siew głębokim pokłonie.

- Wieści panie z przełęczy Nath i jej okolic. Podjazdy doświadczonych Crintijskich zawiadowców cienia przenikają głęboko poza obszar działania Twierdzy Traident. Ludność okoliczna śle do nas posłów z prośbą o pomoc.


Siedzący za biurkiem powolny gestem pogładził kryształowa kulę.

- Nie mówisz mi nic o czym bym nie wiedział. Zezwoliłem na widzenie, tylko aby zakomunikować Moje decyzje. Trzeba ustanowić nową twierdze w głębi tamtych terenów, gdyż wspomniana przez ciebie Twierdza Traident usytuowana na początku przełęczy nie spełnia swojego zadania. Mają za mało szybkich oddziałów, a jeźdźców gryfów mają stanowczo za mało. Trzeba nam nowej twierdzy lub ich sieci. Pieniądze to nie problem przynajmniej, nie za duży. Nie mam nikogo kto chciałby zając się tak mało eksponowanym zadaniem. Większość z naszych czarodziejów pogubiło by się w fazie negocjacji zapłaty za oddziały najemne. Znajomość zaś taktyki czy też strategii jest im całkowicie obca. Potrzeba tam oddziałów lekkiej jazdy, najlepiej strzeleckich, o umiejętnościach sharyjskich jeźdźców albo oddziały w stylu jeźdźców gryfów lub podobne. Potrzeba czterech przywódców, co nie tylko potrafili by poprowadzić oddziały, ale też mogli przeciwstawić się magii, a i na zarządzaniu się znali. Zlecam Ci, abyś odszukał dla mnie czterech takowych ludzi.

Wezyr skłonił się skłonem maskując uśmiech na ustach. Gdy wyprostował się jego twarz była spokojna. Po uśmiechu nie było śladu.

- Tak Panie. Znam czterech śmiałków, którzy będą idealnie nadawali się do tego zadania.

- Ja zaś znam dobre miejsce na twierdzę, moi informatorzy donieśli mi o starym druidycznym miejscu, nieprzydatnym dla magów, lecz zdatnym dla obrony. Mówił mi o mocy węzła ziemi drzemiącej w tym miejscu, lecz niedostępnej dla niego. Być może znajdzie się ktoś kto potrafiłby to wykorzystać.





---***---*****---***---

Zasady:
Jak już może się domyśliliście postacie będą ze sobą ścisłe współpracować, będą dowódcami oddziałów jednej twierdzy lub kilku, będą tworzyć też w niej radę.
Nadmienię, iż same też będą planowały jej wygląd i nadzorowały przez wynajętych ludzi budowę. Opcja dla leniwych skorzystają z gorszych planów stworzonych przez architekta. Będzie wtedy twierdza tylko z minimalnym polepszeniem morale załogi.
Zainteresowanym nie posiadającym Podręcznika budowniczego twierdzy udostępnię go w formie elektronicznej.

Ilość graczy: minimum 1 - maksymalnie 4


Efektywny poziom postaci EPP 12.

Majątek: 110000 sztuk złota do dowolnego rozdysponowania. Nie ma konieczności wydania wszystkich na start. Można na później zostawić.

Bonus MG: Za niego to możesz otrzymać coś wyjątkowego wynikającego z historii. Np. słabszy artefakt, pomoc potężnej postaci kilka tygodni pracy bez walki, przyłączenie się popleczników z nietypowej rasy.

Klasy magii wtajemniczeń tylko Hallruańczycy, bardowie mogą być z innych krajów.

Ilość znanych czarów czarodziejom: krąg 1-15, następne poziomy po 10. Istniej możliwość wymiany czarami miedzy czarodziejami. Wymóg dający musi przygotować czar na zwoju ponosząc normalne koszty. Biorący przepisać ponosząc normalne koszty do Grimuaru, a potem z niego płacąc połowę kosztów do arkanbułu. Na potrzeby przepisywania czar ze zwoju uznaje się za zużyty.

Księgi czarów: dwie wersje wielkie księgi Grimuary dobrze zabezpieczane z dziwnych materiałów często np strony ze stalowej folii. Księgi podróżne arkanbuły słabiej zabezpieczane. Czarodzieje muszą się zastanowić jak je przechowując oraz jak przewożą arkanbuły, 10 czarów 5 kręgu zajmuje całą księgę magii dla przypomnienia.

Przedmioty magiczne bez ilości ładunków najwyżej po jednej na każdą część ciała można zakupić lub stworzyć.


Jeszcze raz przypominam, iż nie ma potrzeby wydawania wszystkich pieniędzy w procesie kreacji postaci.

Zakazane charaktery: wszystkie chaotyczne, PZ, NZ

Zakazane rasy:
półorki, pódrowy wszelkie rasy uznawane za złe,

Ograniczenia dla kapłanów: tylko kapłani Mystry i Azutha oraz Savrasa i Velsharoona wchłonięci w struktury kościoła Azutha. Druidzi innych bogów dozwoleni po konsultacji o ile nie będą prowadzić akcji nawracania na swoją wiarę, podobne ograniczeni dotyczy paladynów.

Zakazane klasy: Czarnoksiężnik, adept cienia, zakazane jest używanie cienistego splotu.

Zdolności przywódcze: osoby posiadające ten atut tworzą dwie historie i dwie karty postaci, gdyż będą posiadały dwie postaci. Główną i kompana. Jeśli kompan miałby posiadać własnego kompana dzięki zdolnościom przywódczym nie otrzymuje się trzeciej postaci do prowadzenia. Za dobrze by było. Ekwipunek kompan według ilości złota zgodnie z przewodnikiem MG dla danego poziomu postaci.
Na potrzeby zdolności przywódczych przyjmujemy, iż postacie cieszą się wielkim poważaniem i reputacją osób o wyjątkowych możliwościach.

Posty: w zależności od rozwoju akcji 3 dni do tygodnia, gdy akcja przeniesie na stacjonarną życia codziennego twierdzy.
Uprzedzam, iż walki dużych formacji będą rozstrzygane przy pomocy moich zasad. Gra w nich rolę atut Zdolności Przywódcze.

Oto one.
Zasady walki oddziałami na potrzeby D&D 3,5 by Cedryk

Na potrzeby walki testujemy morale lub inaczej ducha walki oddziałów.
Morale wyliczamy dodając:
+10 jeśli postać głównodowodzącego ma atut zdolności przywódcze wliczana niezależnie od obecności postaci gracza dla oddziałów które są oddane pod jego komendę*
+ /- mod. Cha obecnego przy oddziałach bohatera, *
+1 za każde 3m wysokości murów pierwszego pierścienia (wewnętrznego), powyżej 3m
+1 za mury wyposażone w machikuły,
+2 za standardową fosę,
+1 za szańce polowe,
+1 za każde wieżę wyposażone w co najmniej 3 balisty lub katapultę lekką i dwie balisty.
+1 za każdą wieżę wyposażoną w katapultę ciężką.
+1 za każde 5 katapult ciężkich pomijając umieszczone na wieżach,
+1 za każde 10 balist lub lekkich katapult pomijając j.w.,
+1 za każde 10 wytwornych wytwornych składników zamku wyjąwszy segmenty dziedzińca i kaplicę *
+1 za każde 5 luksusowych elementów wyjąwszy segmenty dziedzińca i kaplicę *
+1 za każde 40 wytwornych wytwornych segmentów dziedzińca, *
+1 za każde 20 luksusowych segmentów dziedzińca, *
+1 za kaplicę *
+2 za kaplicę wytworną *
+3 za kościół lub kaplicę luksusową *
- 5 za brak kaplicy lub kościoła, *
- 2 za każdy miesiąc bez żołdu, *
+1 za każdy miesiąc podwójnego żołdu, nie kumuluje się, *
+/-1 za każde 5 różnicy od ST w wymaganym teście wiedzy (wojna); W przypadku gdy postać gracza nie kieruje bitwą, z różnych powodów, testu nie wykonuje się. *
+1 za każdy 10 osobowy oddział żołnierski + dziesiętnik popleczników bohatera, *
+/-1za niewielka przewagę od równej ilości do 2* więcej przeciwników, *
+/-2 za zdecydowaną przewagę, od 3-5* więcej przeciwników, *
+/-3 za miażdżącą przewagę , od 8-10* więcej przeciwników, w ilościach pośrednich decyzja MG do której klasy zakwalifikować, *
- 2 za niewystarczającą ilość łóżek, *
- 2 za niewystarczającą ilość miejsc w jadalniach i kuchni, poniżej 50% stanu osobowego *
W przypadku zaistnienia dwóch powyższy stosuje się zasadę poniższą:
- 5 za niewystarczająca ilość łóżek i niewystarczającą ilość miejsc w jadalniach, *
+1 za każdy dodatkowy pierścień murów wysokości co najmniej 6m.
-1 za zbyt małe magazyny, każde zaczęte 80 osób potrzebuje 1 magazynu wytwornego lub 2 zwykłych. *

test = morale + k20

Testy raz na miesiąc w przypadku służby:
w spokojnym terenie ST15,
w zagrożonym terenie ST 20,
Zdany za każde 10 puntów zdobytych więcej od ST testu +1 do morale w następnym miesiącu. Nie zdany za każde 5 punktów o które się nie zdało w teście dezerteruje lub ginie 5 % stanu oddziałów

Test w przypadku:
bitwa w obronie ST 25
bitwa w ataku ST 30
Zdany lub nie zdany; równorzędne straty 25% stanu oddziałów, przegrana ucieka z pola bitwy.

Za każde 5 puntów różnicy od ST testu: przegrany +20% strat w oddziałach, zaś straty zwycięzcy maleją o 5% w przypadku, gdy zwycięstwo było o 35 i więcej punktów w teście nikomu nie udało się ujść z przegrywających życiem, zaś oddziały wygrywające bez strat na następny miesiąc otrzymują +3 do morale.
W przypadku innego rodzaju zwycięstwa +1.
Przegrywający otrzymują zaś analogiczne kary na następny miesiąc.

W przypadku ataku i obrony poza twierdzą bierzemy pod uwagę elementy zaznaczone *

Czujcie się uprzedzeni, możecie te informacje wykorzystać przy tworzeniu postaci.

Zanim zaczniecie tworzyć historie postaci i kartę postaci wymagane, zestaw klas wykorzystanych poproszę na PW lub zamieście na forum.

Bez obaw, nie będzie zbyt dużo walki mechanicznej.

Postacie zbieram do końca sierpnia.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 19-08-2013 o 11:41.
Cedryk jest offline  
Stary 16-08-2013, 23:58   #2
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Jakie podręczniki są dostępne?
 
Arvelus jest teraz online  
Stary 17-08-2013, 00:09   #3
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Z polskich wszystkie.
Z angielskich dużo. Przy angielskich trzeba podać mi źródło. Może się zdarzyć, iż nie będę miał jakiegoś zagranicznego, wtedy jeśli podeśle się skan odpowiednich stron na pewno się zastanowię czy przyjąć.
Od razu sobie powiedzmy, iż klasy z Dragonlance czy też Krain Wschodu czy innych zmieniających dość drastycznie zasady nie przejdą.

PS. Patrzcie na ograniczenia podane w zasadach. Jak ktoś podeśle mi coś z Księgi plugawego mroku, to wyjdę z siebie i stanę obok.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 17-08-2013 o 00:20.
Cedryk jest offline  
Stary 17-08-2013, 10:02   #4
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Zainteresowanych proszę o szybszy kontakt na PW, gdyż może się okazać, iż ich koncepcja postaci nie będzie prawidłowo działała.
Na razie pod tym względem nie było dobrze. Co najmniej 80% koncepcji jednej postaci poszło na przemiał.
W ostateczności mogę też sam stworzyć kartę według opisu z historii, lecz wtedy gracz musi się pogodzić z wybranymi klasami, umiejętnościami, atutami itd, itp.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 17-08-2013 o 10:11.
Cedryk jest offline  
Stary 19-08-2013, 11:22   #5
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Kilka wyjaśnień.

1. Mimo obaw niektórych użytkowników nie będzie to sesja, ani mechaniczna, ani przesadnie nastawiona na strategię.
W moich zamiarach ma to być opowieść o twierdzy, ludziach w niej żyjących i zdarzeniach dziejących się wokół niej, na przełęczy Naht.
Ze strategii będzie praktycznie na pewno tylko zaplanowanie wyglądu twierdzy.
Więcej być może lecz nie na pewno.
Mechanicznych rzutów będzie bardzo niewiele.

2. Istnieje opcja dla leniwych, że kartę postaci stworzę ja na podstawie historii.
W takim przypadku gracz musi się pogodzić z moimi wyborami klas podstawowych, prestiżowych, atutów, znanych czarów, przedmiotów magicznych itd, itp. Oczywiście będę to tworzył w oparciu o historię.
Znam się na różnorodnych przekrętach, więc nie przeposzczę ich też w historii.
Zatem jak ktoś stworzy postać z kilkoma potężnymi artefaktami może zapomnieć, że będzie je posiadała jego postać.
Bonus MG jest jeden i w pierwszym, poście dokładnie opisałem co można za niego otrzymać.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 19-08-2013 o 11:52.
Cedryk jest offline  
Stary 20-08-2013, 20:52   #6
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
A jak z terminami postowania?
 
kymil jest offline  
Stary 20-08-2013, 21:04   #7
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Różnie, od trzech dni gdy akcja będzie dotyczyła jakieś sytuacji opartej o pojedyncze dni, sceny, do tygodnia jeśli będzie czas spokojniejszy na pograniczu.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Cedryk jest offline  
Stary 21-08-2013, 22:24   #8
 
Gerappa92's Avatar
 
Reputacja: 1 Gerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwuGerappa92 jest godny podziwu
Istniałaby możliwość grania przywódcą oddziału żołnierzy Leśnych Elfów? Raczej wolałbym żeby to była mała zorganizowana grupa uderzeniowa, która każdego dnia zmienia siedzibę. Obozująca w pobliskich lasach i górach. Mogłaby by być wysłana z misją walki z chaosem albo po prostu byłby to jakiś specjalny patrol. Mam wątpliwości bo widzę, że kładziesz duży nacisk na tworzenie twierdz. Mógłbym się ewentualnie skupić na dokładnym opisywaniu tymczasowych obozów tworzony przez oddział.
 
__________________
"Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia."
Albert Einstein
Gerappa92 jest offline  
Stary 21-08-2013, 22:26   #9
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Przejdź proszę na gg643974
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975
Cedryk jest offline  
Stary 21-08-2013, 22:26   #10
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Myślę, że mógłbyś też być jednym z oficerów kapitana twierdzy...
Chętnie bym cię przygarnął pod swoje mury : P
 
Arvelus jest teraz online  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:56.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172